Zeehondje wat vervelend zeg om weer naar een negatieve test te moeten kijken... Heel veel sterkte meid!!
Hoi meiden, Even apart een berichtje want vind het voor zeehondje zo vervelend omdat ze vanmorgen negatief had getest... Ik kon me vanmorgen al niet inhouden en heb er alvast een testje aan gewaagd en hij is gewoon positief!! Hoef hem niet raar in het licht te houden ofzo en ik had van de week al een negatieve test dus het is ook echt de pregnyl niet.. Het is op de foto niet zo heel goed te zien hoor...
@ Zeehondje, wat vreselijk **** lieverd! Dikke knuff voor jou! @ Daffie, succes met handballen, hoop niet dat je eitjes mee gaan handballen haha. Sorry, flauw! Rustig aan meis! @ Jem, ik zie inderdaad een twede streepje!!! Voorzichtig gefeliciteerd. Zeg maar tegen je beebje dat hij/zij snel een knal test moet geven. Hier, heb in mijn banner een huge mistake gemaakt. Althans de assistente . Ik zat mijn IVF boekje te lezen en zag dat dokter P. had aangevinkt CD2 starten met Gonal en SD5 met Cetrodide. De ass zei dat is 3 november, maar dat klopt niet! Dat is dus 2 november!!! 1=29 oktober 2=30 oktober 3=31 oktober 4=1 november 5=2 november Is maar goed dat ik het zelf zag! Dus zal dinsdag met Cetrodide beginnen. GElijk mijn banner even opnieuw maken (die koste al veel tijd haha). Oké sorry weer een vraag! Vanaf wanneer voelde jullie echt dat er giga veel eitjes groeiden? Liefs voor jullie, vindt jullie kanjers PS iemand enig idee hoe het met MAriaC is??? Begin me een beetje zorgen te maken....
Jem, wat super! Gefeliciteerd hoor. Het is best moeilijk om te zien, maar ook ik ben een keer aan de beurt om hier zo'n mooie test te laten zien. Geniet ervan meid! babii, goed dat je zelf nog even hebt geteld en gekeken zeg. En ik voelde niks van groeiende eitjes. Helemaal géén last gehad van de hormonen, ookal groeiden er genoeg.
@ Zeehondje, jij bent zeker snel aan de beurt meissie! Het is inderdaad erg naar om te zien, herken dat wel. Maar echt lieve schat, ik ben ervan overtuigd dat ook jij jullie kindje gaat dragen . Jeetje, dat jij niks voelde van groeiende eitjes . Normaliter met spuiten voelde ik wel het groeien ervan, maar er groeide er altijd maar 1 met 75 IE. Laten we hopen dat er met 150 IE meerdere groeien.... Nu maar hopen dat het bloedverlies bijna weg is, dan kunnen we weer verder.... Weet namelijk niet of die eitjes groeien als ik nog menstrueer.
hoi lieverds,.... ik wilde jullie even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben hor!!!!!! ik ben alleen veeeeel minder actief opt net! heb gister een tussentijdse iui gehad omdat het ziekenhuis in verbouwing was moest ik wachten :s heeel irritant en omdat ik zo ontzettend baalde en teleurgesteld was mochten we tussen de ivf door een iui! en moet nu weer 2week wachten! eitje wou eerst niet groeien en heb weekend dubbele dosis clomid gehad en zaterdag gelukkig toch iui! ik was te laat voor ivf maar als ik nu over 2wk menstrueer krijg ik meteen vanaf dag 2 progynova en dan mogen we alst slijm dik genoeg is weer naar het AMC voor embryo terugplaatsing meisjes,...ik kom gauw ff mee lezen( wat ik af en toe wel via mobiel doe hor!!! maar kan dan niet reageren) en hopelijk ben ik gauw weer lekker actief op de site dikke knuffel en kus en hopelijk tot gauw!! ps babii: komt helemaal goed meid!!!! zeehondje: wat balen dat je negatief hebt getest skat,...dikke kus en knuffel voor jou! en je mannetje
Jem, een heel voorzichtige gefeliciteerd. Zeehondje, jij ook al negatief. *zucht* Omdat ik het gevoel had dat er niets in mij is en mijn lichaam aanvoelt alsof ik ongesteld ga worden heb ik getest. Nou, het klopt. We voelen ons enorm teleurgesteld dat ons eskimo niet bij ons heeft willen blijven. Gestopt met de utrogestran en progynova. Het heeft geen zin meer. Morgen het ziekenhuis bellen, want dan is het de officiële testdatum. Wanneer zal ik voor de 2e ICSI poging mogen? Nog voor de 2 weken kerstvakantie waarin het UMCU is gesloten? Ik hoop het zo! Anders in het nieuwe jaar nieuwe kansen. Waarom mag het voor ons nog niet zo zijn? Wij willen ook heel gelukkig worden met een klein mensje.
Oh nee Timon, ik had het zo erg gehoopt voor je!!!! Heel veel sterkte... en ik hoop dat je dit jaar nog voor de 2e poging kan gaan..
He Timon, ik had het ook zo voor jullie gehoopt . Ontzettend dikke knuffel voor je. Sterkte meis. Ben trouwens verbaasd dat het UMCU met de kerst 2 weken dicht is, had ik niet verwacht van zo'n groot ziekenhuis. Hoop dat jullie voor die tijd met poging 2 kunnen gaan beginnen. Jem, hier ook een voorzichtige felicitatie vandaan. Pffft, wat dubbel allemaal....
Timon een dikke knuffel! Ik wist ook niet dat het umcu dan dicht zat. hoop voor je dat je ervoor mag meid voor de 2 icsi!
*Timon pinkt een traantje weg* Langzaam aan komt het nieuws dieper in mij aan en ben ik even flink in een dal aan het glijden. Even laten gebeuren om er straks weer goed uit te komen en mezelf weer te zijn.
Oooo Timon, verdorie zeg .... Heb er geen woorden voor, dikke knuffel voor je. PS dat kleine mensje is jullie allemaal gegund, het duurt alleen wat langer als bij anderen (babii denkt positief). Komt echt goed meiden, ook wij worden Mama!!
Dat snap ik Timon, maar echt! Ik blijf positief en trek je er wel weer uit hoor meissie. Het is slopend dit traject en je weet waar ik woon . Als je gewoon ff wilt kletsen o.i.d. je weet me te vinden! Per PB is ook prima, doe rustig aan. Huil maar goed, rust goed uit en het komt echt goed! Ook jij word Mama, wij allemaal!!!!
Daar geloof ik ook in. Alleen nu even meer niet dan wel. Da's dat rotdipje waar ik even doorheen moet. Pfff, ook zo geen zin om vanaf morgen te gaan werken.
Dat is ook meer dan logisch dat je jezelf zo voelt Timon! Ik heb het zelf (nog) niet ervaren hoe hard dit moet aankomen, maar kan het me enigszins wel indenken.
Nee hè Timon, ook een nega test. Wat balen dat je in zo'n diep dal nu zit. Hopelijk klim je er snel weer uit! Zeker als je hoort dat je dit jaar nog een poging mag doen en kan doen. Hier nog niet echt verdrietig. Wel nega test, maar nog geen ongi en zelfs nog geen spotting. Hink een beetje op twee gedachten. Positief, het kan nog, hebben gewoon te vroeg getest. Negatief, heb totaal geen zwangerschapsverschijnselen, slappe borsten e.d. Morgen meer...
Zeehondje, wanneer mag jij dan testen? Ik morgen, dus vandaag was best oke om te doen. Die dag maakt dan ook niet meer uit. Verdriet kwam pas vanmiddag terwijl ik vanmorgen had getest. Moest even flink zinken, pfff.
Had eigenlijk vandaag mogen testen, maar hebben het gister gedaan. Morgen nog maar eens als er nog geen spotting is te zien.
Meiden, ben vanmorgen weer naar het UMCU geweest voor de FM en de eitjes zijn groot genoeg om woensdag gepuncteerd te worden Dus vanavond heb ik de laatste spuit gezet en woensdag om 7:45 mag ik in het UMC zijn op de dagbehandeling. Om 8:15 is dan de punctie, vindt het wel errug vroeg hahaha. Dan horen we denk ik zaterdag of er bevruchtingen en emmy's zijn ontstaan en zo ja hebben we dan ook de terugplaatsing. Timon; wat ongelooflijk K%^&ê. Ik had het jullie zo gegund en tuurlijk ben je megaverdrietig en in een dip. Heb ik alle mislukte pogingen ook gehad. Maar je klimt er weer uit en dan ga je er weer voor, want de beebje wacht nog steeds om naar jullie toe te komen hoor, ben ervan overtuigd. Lieverd, dikke knuffel en ik hoop echt voor je dat je nog mag starten voor die winterstop. Vindt ik trouwens ook belachelijk!!