Timon wat k.. dat jou test ook negatief was... Zeehondje jij nog getest of ongi?? Daffie'" fijn"" dat je morgen de punctie hebt....
Hier vandaag de spotting begonnen. De hoop die ik gister toch weer een beetje kreeg was dus vanmorgen in één klap verdwenen. Het dal waar Timon het over heeft daar ben ik ook in gevallen. Heb zelfs geen zin om naar het pasgeboren babytje van m'n beste vriendin te gaan. Als ik het alleen al voor me zie dan komen de tranen. Nog maar even wachten om die confrontatie aan te gaan dus. Dit is trouwens voor het eerst dat ik zo'n moeite er mee heb om babytjes te zien. Normaal alleen de dikke buiken, nu dus ook al de babytjes die me verdrietig maken. Hopelijk is dat laatste snel weer weg en kan ik van haar gaan genieten en knuffelen.
He zeehondje wat vervelend zeg dat je je zo voelt... Ik weet wat je gevoelens zijn helaas. Voor Myrthe zijn we 4,5 jaar bezig geweest en hebben we 2x een miskraam gehad en in die tijd heb ik dat gevoel ook heel erg gehad. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt meid!! Sterkte..
Zeehondje en Timon; alle knuffels van de hele wereld kunnen jullie nu even niet uit het dal halen, maar jullie gaan de zon weer zien schijnen meiden...dat weet ik zeker... Ik heb makkelijk praten omdat ik al gezegend ben met een mooi meisje, maar weet nog zo goed hoe diep de dalen waren waar we elke keer weer invielen. Uiteindelijk ben ik (en mijn relatie) er sterker uitgekomen en ik hoop dat dat straks voor jullie ook zal gelden! Toch maar even proberen of de knuffels iets verlichting bieden..... KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF
Daffie, veel succes morgenvroeg. Je bent er lekker op tijd bij! Ik wens je een mooie oogst toe en bevruchtingen. Je bent zo'n lieffie met al je knuffels! Zeehondje, wat vreselijk dat jij ook in het dal bent gevallen. Een baby is leuk, maar nu even niet. Je vriendin zal het vast snappen. Lieffie, even doorbijten en dan kan je het leven weer aan. Hier al wat uit de dip aan het kruipen. Ik kan er niet lang in blijven hangen. Vanmorgen gebeld met het zh en had lieve dames aan de telefoon. Ik heb vernomen dat we in het nieuwe jaar mogen starten, want rond de kerst zitten ze echt dicht. Eind november staat de afspraak ivm de start ICSI 2. Als het even kan zal ik in december met de pil beginnen. Misschien maar goed ook om zeker een maand geen medicijnen te hebben. Eerlijk gezegd ben ik de deca ook even zat. Maandag al gestopt met de mutsenbollen en progynova, maar nog steeds geen ongi. Ook die druk in de onderbuik is sindsdien weg. Maf lijf.
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier sinds zojuist en hoop dat ik met mijn vraag/verhaal niemand pijn doe die nog geen kids hebben mogen krijgen. Ik zit met een hele prangende vraag: Inmiddels al 5 jaar bezig met IVF met tussenpozen en zou vandaag op dag 11 na tp in poging 3 zitten ware het niet dat op dag 9 de bekende symptomen van het mislukken zich weer aandienden en prompt 's avonds begon het vloeien. Laatste IVF, 2 cryo's toch niet goed genoeg om in te vriezen en dus waren we ineens 'klaar' ... We hebben 1 zoon van inmiddels bijna 6 die 'gewoon' ontstaan is. Daarna na 10 mndn zwanger maar een miskraam na 10 weken en daarna het hele IVF circus ingedoken.. Is er iemand die meer gehoord heeft van zwanger ja, of IVF OK en zwanger ja maar dan op dag 9 gaat het fout? Want: wat gebeurt er nou precies op dag 9?????
Zo, ben weer terug uit het ziekenhuis. Wat een zaligheid om onder een roesje de punctie te kunnen ondergaan. Ik kan het iedereen aanraden. Ik heb er echt totaal niets van meegekregen tot ik op de recovery weer bijkwam. Toen had ik best veel buikpijn en kreeg ik nog wat extra pijnstilling via het infuus. IVF-arts vertelde dat de eierstok wederom erg verstopt lag, dus ben echt blij dat ik het niet op de normale manier heb hoeven doormaken. Ze hebben een stuk of 9 follikels aangeprikt en er zijn 5 eicellen gevonden. Niet erg veel, maar we moeten positief blijven en we hebben er uiteindelijk maar één goede nodig Nu lekker op de bank met een pot thee erbij. Zaterdag worden we tussen 10-11 gebeld en als er emmy's zijn is 's middags de TP. Spannende dagen dus weer...
@ Daffie, wat fijn dat het met een roesje super ging!! Nu lekker bijkomen op de bank en rustig aan doen. Hoeveel dagen had jij nu geprikt??? @ Timon, daar hebben we de positieve Timon weer! Zo ken ik je ook, altijd jezelf herpakken en weer positief worden! Petje af voor jou! @ Zeehondje, ook voor jou een dikke knuff!! Hier gisteren mijn Cetrodide gezet en wat een rot spul is dat. Bah, werd er helemaal saggie van . Had hem gezet en het leek net of ik door een mug was gestoken. Direct een rode plek, de plek verharde en werd wat dikker en het jeukte. Is nu weer over hoor, maar het is geen fijn spul. Het beet overigens niet, vraag me af of het wel werkt. Voel ook totaal NIKS in mijn buik dus vraag me sterk af of er wel iets groeit???? Ben wel natter als normaal, dus hoop dat het een positief teken is van een verdikt BMS, maar ga er niet vanuit, durf er niet eens op te hopen..... Dikke knuff
Daffie, fijn dat alles goed gegan is. Vandaag de ongi echt doorgebroken, ziekenhuis gebeld en we mogen gelijk door! Maandag 15 november echo voor tweede cryo tp. Hierdoor kan ik vooruit gaan kijken en merk ik dat ik me al wat beter voel gelukkig.
@ Daffie, ooo jij hebt een lang schema gehad natuurlijk! Ik ben op CD2 begonnen en morgen is SD7 en CD8.... Ben benieuwd of er al wat te zien is en zeker dat rot BMS. @ Zeehondje, meissieeeeeee wat goed dat je direct verder mag. Wel echt *** dat het doorgebroken is, maar zoals je zegt: je kan nu weer vooruit kijken.
Even een ego: Vandaag een FM gehad, helaas waren er maar 3 eitjes van 11 mm te zien en voor de rest nog een stuk of 4 kleinere eitjes, waarvan men denkt dat ze niet doorgroeien. Mijn baarmoederslijmvlies was 5 mm volgens de arts, alleen merkte je dat de linkerkant iets dikker was als de rechterkant. Het is dus al een vooruitgang.... Ze denkt dat het slijmvlies nog een spurt zal maken naarmate de eitjes verder groeien, ze zegt het kan zomaar over 2 dagen 7 mm zijn.... Ik weet het niet, maar heb voorgesteld om Progynova bij te slikken. Dit mag en moet maandag terug voor een nieuwe FM... Geen idee wanneer ik de punctie kan verwachten, hoop donderdag want manlief moet woensdag weer naar het UWV (zw uitkering) en moet naar de bedrijfsarts en mag dat niet afzeggen. Doen ze heel moeilijk over, maar komt vast goed.... Na hoeveel uur na het zetten van de Pregnyl doet men de punctie?? Ik moet trouwens als laatste ingepland worden voor de punctie, maar rond hoelaat is dt???
Babbi; het slijmvlies kan idd over een paar dagen alweer een paar mm gegroeid zijn hoor en met progynova erbij moet het toch goed komen. Kan best zijn dat je wat langer moet stimuleren omdat bij jou de eitjes niet zo snel groeien....is bij iedereen anders en dus kun je nu ook nog niet bedenken wanneer evt de punctie is. Zou maandag maar gewoon afwachten, kan best zijn dat je dan nog een keer terug moet komen voor een FM Hoe laat de laatste punctie is, weet ik eigenlijk niet, denk tegen een uur of 11:00/11:30. Waarom moet je de laatste zijn dan? De pregnyl spuit je 36 uur voor de punctie. Succes nog even met spuitne meid, duimen draaien hoor! Hier alweer 24 uur voorbij en nog 48 te gaan voor we weten of er emmy's zijn ontstaan. Dat vindt ik altijd de lastigste dagen omdat we al een keer meegemaakt hebben dat er geen bevruchtingen waren.
@ Daffie, dokter P. wilde me als laatste inplannen omdat ik extreem vaginisme heb en aan de domicum moet (infuus om me rustig te krijgen). Daarbij heeft manlief een enorme angst voor het ziekenhuis (die mag niet mee naar binnen, voordat die ook plat gaat haha) en ze wilde de tijd voor me nemen, dus vandaar als laatste. Het probleem voor woensdag is alleen dag manlief naar het UWV moet. Hij heeft net gebeld met de vraag of de afspraak verzet kan worden naar de week erop, maar dit weigeren ze, zelfs toen hij zei: mijn vrouw wordt opgenomen in het ziekenhuis (leugentje om bestwil). Hij moet naar de arboarts en dat moet woensdag... Hoe gaat hij zijn zwemmertjes e.d. dan inleveren? Ik hoop zo onwijs dat ik die woensdag geen punctie heb, maar zie zo voor me dat het wel gebeurd. Enig idee hoe groot de eitjes moeten zijn alvorens ze een punctie doen? Ik heb nu natuurlijk nog kleinere eitjes zitten en stel dat die doorgroeien en nog net niet groot genoeg zijn....??? Dat is toch zonde, maar de andere groeien zeg maar wel door. Sjonge, wat een dilemma dit! Zie trouwens dat jij op 2 nov je laatste FM had en op 3 nov al de punctie??? Ik dacht dat het dan 2 dagen later moest (donderdag) dat is toch 36 uur ? Ahhh meis! Ik duim met je mee hoor, maar me gevoel zegt wel dat er embryo's zijn ontstaan!! Maar snap je zenuwen als geen ander. @ Elif, thanks lieverd
Babbi; ik had 1 nov de 2e FM Ik zou gewoon even met de fert.arts overleggen mbt probleem punctie op woensdag. Denk dat ze daar echt wel rekening mee kunnen houden hoor. Er moet 1 follikel van 18 mm bijzitten voordat ze de punctie plannen. Ze groeien 1-2 mm per dag, maar dat is ook bij iedereen weer anders hoor.
Oooooo, ik zat je bericht terug te kijken en dat was 2 november, maar je zal wel aan het nacht braken zijn geweest . Nou mijn mannetje zegt al: jouw punctie gaat voor, ik meld wel dat ik niet kan rijden met mijn knie en dat ik er niet kan komen. Ze regelen het maar zegt ie haha. Hij heeft gelukkig een erg lieve re-integratie begeleidster dus hij belt haar desnoods als het niet lukt. Ik begin nu een soort van druk rechts in mijn buik te krijgen, alsof ik een eisprong heb . Maar dat kan natuurlijk niet door de Cetrodide. Ben ook ontzettend moe en heb heftige hoofdpijn . Weet niet of dat erbij hoort haha.
Daffie; waarom moet je zolang wachten voordat je weet of er een bevruchting heeft plaatsgevonden? Wij hoorden dat de volgende dag al. Babii; hoop dat je eitjes mooi door gaan groeien en ook je baarmoederslijmvlies! Ik kreeg ook dormicum, maar niet via het infuus, gewoon een injectie.
Zeehondje; dat is het beleid van het UMC. Na 3 dagen wordt je gebeld en is meteen in de middag de TP. Ik denk dat het is omdat er nog zat emmy's besluiten niet door te delen na 1 dag en dat het dan in eerste instantie geweldig lijkt en dan toch nog teleurstellend kan zijn.
Daar hebben ze misschien wel gelijk in ja. Bij ons was op zaterdag de punctie, zondag werden we gebeld of er bevruchtingen waren en maandag was de tp. Op dag twee na punctie dus al. Daar zit ook al een verschil in per ziekenhuis. Ik hoop dat je mooie bevruchtingen hebt en je super embryo krijgt teruggeplaatst!