@ Daffie, ach meid het geeft toch niet dat je nog niet gereageerd hebt . Ahhhh dat klinkt erg pijnlijk een scheurtje in je anus.... @ Juulz, he bah die deca is rot spul he meissie . Dikke knuff voor jou. Lief dat jullie denken dat ik zwanger 2011 in ga whahahah. Maar volgens mij als het deze ronde niet lukt (waar ik vanuit ga) dan is UMCU met kerst dicht??? Ik verlies nog steeds beetje bloed van onderen (roodachtig)... Hoelang houdt dat aan, want tijdens de TP moet het weg zijn...
hey meiden kom ook even hier weer eeen keertje onze beeb showen echo vandaag gemaakt.. en was echt zo leuk hij zij bewoog met het handje en knikte met het kopje was echt zo super haha mag ook wel he na 5 jaar en voor de eerste keer dit te hebben meegemaakt en gezien..
`Wauww Cindyyy!!! Strooi nog es wat Hcg onze kant op!!! Wie zie dat hier nou tegen mij? Over hoe te relaxen? Was dat Babii? Ik heb me gisteren heerlijk laten masseren. Hmmm!! Ga ik de komende dagen gewoon steeds weer doen! Xxx
Daffie; oei, klinkt pijnlijk zeg. Gaat het zonder de zalf vanzelf over? Ik hoop het voor je. Ik heb nog nooit deca hoeven te gebruiken. Gelukkig, als ik jullie verhalen lees. Sterkte met de bijverschijnselen. Babyhope; aaahhhhh, wat lief. Echt super dat het zo goed gaat!
Babi, ik had de eerste dag van de punctie bloedverlies en de tweede dag een klein beetje, werd steeds bruiner en toen de derde dag was het weg volgens mij...
Ze komen wel allemaal in het potje terecht, maar het zijn er veel minder na opwerking. Dusse... afspraakje?
Daffie, gaat het wachten nog? Ik vind de 2e week altijd het lastigst. Meid, dat scheurtje lijk me erg pijnlijk. Babyhope, mooie foto! *beetje jaloers* Geniet van deze bijzondere ervaring. *Timon loopt met haar schepnetje rond om hcg te vangen* Babii, UMCU is met kerst 2 weken dicht. Daar kan ik net wel/niet last van hebben heb ik uitgerekend. Als ik begin december mag starten met de pil en later met de deca dan kan de uitgangsecho net lastig vallen. We zullen zien!
@ Timon, ik hoop niet dat ik een tweede IVF e/o TP nodig heb. Hoop alleen maar dat alles dit keer gelijk goed gaat, maar durf er niet op te hopen . En hoe het hier gaat . Ik dacht vanmorgen wel weer het e.e.a. te kunnen en ben giga aan de schoonmaak geslagen. Vervolgens een afscheidsdiner met mijn werk, aangezien ik ander werk moest zoeken en dat was toch teveel van het goede! Bloedde vanochtend nog, maar nu al de hele avond niet. Heb wel weer enorme last van mijn buik, dus ben echt te druk geweest. Moet dus maar even wat rust nemen. Snap overigens het e.e.a. niet meer, want het UMCU zei tegen mij (na er ruim een uur gelegen te hebben in de uitslaapkamer) dat er 11 bruikbare eicellen zijn gevonden. Ze hadden er 18 geprikt, maar 7 waren dus te klein. Op een ander forum zeggen ze weer dat het dan niet bruikbaar is, dat ze dat achteraf pas weten . Waarom zegt men dan dat er 11 bruikbare eicellen zijn gevonden? Verder heb ik 2 poezen die nooit bij me liggen, ineens hier liggen haha. De één kwam zelfs op schoot liggen en dat heeft ze in geen 4 jaar gedaan! Wellicht omdat ik HCG in me lichaam heb (pregnyl), maar heb dat al zovaak gehad. Nu ligt DJ (me rode kater) ook nog eens naast me op bed en Zina ook. Super lief haha, me bescherm(b)engeltjes. Liefs
Elk ziekenhuis heeft weer zijn eigen ding Babbi. Het UMCU telt meteen de bruikbare eicellen, dat doen ze in andere ziekenhuizen pas op een later tijdstip. Dus als ze tegen jou gezegd hebben dat er 11 zijn, dan zijn die er ook hoor.
Ja, dat dacht ik al Daffie! Want ze deden er ook mega lang over alvorens dat geteld was . Deze meid zei dit: Maar ik weet zeker dat ze er dus meer als 11 aangeprikt hebben en het ter plekke hebben geteld. Want toen ik voor de semen ging (uitslag, want was manlief vergeten) toen was de laborante net klaar met mijn eitjes en kwam met een big smile naar me toe en zei: goede oogst mevrouw! We hebben 11 bruikbare eicellen gevonden . Dus moet toch wel dat et zo is? Ik geloof gewoon Daffie hihihiihih. Nou ga nu slapen, heb hoofdpijn . xxx
Ik zit naar het tijdstip bij Babii te kijken en die klopt niet met die van mij. Hier is het net geen 1.30... Babii, het UMCU krijg je meestal met de punctie de hoeveelheid follikels te horen en wat later de hoeveelheid eicellen. Hoezo van die 11 niet allemaal bruikbaar? Nou, ga er maar wel vanuit. Alleen nu heel benieuwd hoeveel er bevrucht raken en goed doordelen. Weltrusten!
Bij ons zijn er ook 19 eiblaasjes aangeprikt en kreeg toen ook te horen dat er 12 bruikbare gevonden waren. Heb niet doorgevraagd, maar denk dat die anderen inderdaad te klein waren.
het umcu vertelt hoeveel er bruikbaar zijn meteen maar op de dag van je tp bellen ze of er een tp komt en als je komt hoor je hoeveel er in de vriezer zitten en dat valt nog soms zwaar tegen!
Ja precies meiden! Ik wist het ook wel, maar dan maakt iemand me weer onzeker . Ik heb geen idee of het hier vies kan tegenvallen, er was een overvloed van goede zwemmers, maar je weet het nooit. Als er maar een paar ingevroren kunnen worden, ben ik blij! Onderga liever niet nogmaals de punctie (schaam, schaam).