babii wat goed nieuws en ook nog 6 in de vriezer hopelijk heb je ze nu niet nodig maar pas voor een 2de als je dat wilt heel veel succes met de 2 wacht weken en doe lekker rustig aan niks zwaar tillen
Babii, ik had ook een 8 cellig toppertje bij de terugplaatsing en zie mijn banner!!! En nog 6 in de vriezer, wauw! Klein beetje jaloers hoor, want ik ben zo bang dat het bij mij nog fout zal gaan...
@ 123, niet bang zijn dat het fout gaat meid. Gewoon genieten van dit prachtige wonder!!! Mijn embryo was trouwens al voorbij de 8 cellig . Geen idee hoeveel hij exact was.. Ben nu even aan het bellen ervoor. En inderdaad meiden, we gaan allemaal snel positief testen!!
Ze hadden mijn status niet liggen, maar hij zou waarschijnlijk rond de 9 tot 12 cellig zijn geweest... maar dat is schatten voor hun... Ga dus maar even het fertiportaal mailen, lijkt me dat ze het e.e.a. toch moeten kunnen nakijken?
Geen idee of het goed is, snap die hele celdeling niet haha. Zit te zoeken en te zoeken hoe snel het deelt en hoe hij nu moet zijn... Kan alleen niks vinden .
Babii, super goed nieuws meid! Wat zijn er veel bevrucht ook. Meestal zeggen ze zo'n 50%, maar bij bijna allemaal! En dan ook nog zoveel de vriezer in, super gewoon. Lekker broeden nu hè?! Hier vanmorgen voor fm op dag 13 van de cyclus. Al een mooi baarmoederslijm van 8,1 mm en aan de linkerkant een eiblaasje van 16,4 mm. Al iets groter dan de vorige keer op dag 13. Nu dus wachten op positieve ovutest en dan de tweede cryo tp!
Wauw zeehondje! Wat een prachtig BMS en een mooi eitje (daar ben ik dus weer jaloers op ).... Moet wel zeggen dat er in het UMCU een slagingspercentage is van 2/3 van de embryo's. En dat is bij mij wel het geval. Ik doe trouwens zwangerschapstesten om te kijken of de Pregnyl mijn lijf uit is (10.000 IE gespoten).... Nu was de test op en deed ik een ovulatietest. De ovulatietest is negatief terwijl hij normaliter knalt met HCG in mijn lijf (paar dagen geleden nog). Andere ovu was ook negatief, hoe kan dat??? Kan toch niet dat er al 10.000 IE mijn lijf uit is?
Even voor Babbi..... JAAAAAAA, je hebt een emmy on board!! En wat een superscore met al de eskimo's...ben ik best een beetje jaloers op Nee hoor meid, ik gun het je van harte en hoop dat het meteen raak is Hier weet ik niet wat ik moet denken, dus denk maar niets. Vanavond de laatste bollen erin en dan broekgluren de komende dagen. Vorige keer werd ik 2 dagen na het stoppen ongi, dus als ik de woensdag doorkom ben ik al verder! Maar kan natuurlijk ook zo zijn dat ik wel ongi wordt We gaan het maar afwachten! Timon; heftige periode voor je moeder zeg....hoop dat ze een beetje rustig aan kan doen
Neeee daffie! Jij mag niet ongi worden, dat was de afspraak toch ??? Zorg maar dat ze een expeditie maken naar de noordpool en over 9 maanden terugkomen. Poe, het is inderdaad veel, maar snap die embryo's niet hoor. Ze waren allemaal al verder dan 8 cellig en ze waren prachtig volgens de laborante. Maar hoever waren ze dan?
Wat spannend voor jullie. Hoeveel krijg je er teruggeplaatst? Hier gaat het gewone leventje door zonder hormonen. Eind deze maand het gesprek voor ICSI 2. Ik hoop in december met de pil te kunnen beginnen, mits dit goed uit zal komen in januari met de punctie. We gaan half januari namelijk een weekendje weg en kunnen niet even terugkomen. Ik merk dat ik het ook niet erg vind als ze zeggen in januari te willen starten. Dan weet ik zeker dat we dat weekend zonder gedoe zitten. Goh, wat klinkt dit nu gek, want ik wil eigenlijk gewoon door. Elke maand telt immers.
Meiden, heb gisteren mijn blogje geupdate. Gaat hier nog altijd met ups en downs. Babii, super joh! Dit wordt 'm!!!! xxxx
Dank je, Daffie. Mijn moeder heeft de 1e bestraling gehad en het viel haar niet tegen. We gaan zien wat de rest van dit jaar haar zal brengen. Net voor de jaarwisseling is ze klaar. Ze zal zeker haar rust nemen. Mijn duimen draaien voor een geslaagde poging. Dat moet gewoon. Babii, jij heb nu een topper aan boord. Maak je nu niet te druk over hoe groot je emmy's eigenlijk zijn. Ze zijn met de genoemde allemaal toppers, want anders worden ze niet ingevroren. Ik merk dat ik het nu even minder prettig vind om over geslaagde pogingen te lezen. Die 2 mislukte van mij zitten even dwars. IK WIL OOK ZWANGER ZIJN!!!!
Know what you mean Timon.... Sterkte voor je mams... Mijn nichtje is een ongeveer een jaar geleden overleden aan kanker, ben daar ook nog een beetje down van Bah, die hormonsters ook.... Wil ook op de Roze Wolk der Roze Streep... xxxx
Dank je, Juulzon. Vreselijk dat jij je nichtje aan die K..ziekte bent verloren. Ik heb begrepen dat mijn moeder na de bestralingen weer net zoveel kans heeft op borstkanker als ieder ander. Ben je alweer aan de spuit? Ik hoop voor jou dat jij snel op die roze wolk mag stappen en daar ook mag blijven. Maar dan moeten jullie mij wel ondersteunen als ik weer start. Voel me anders een beetje Remy worden en dat wil ik niet.
Ja en dat heb ik met iedereen die ik met een kind zie lopen buiten. Hun hebben wel een kindje en voor mij is het niet zeker dat er 1 komt... Dus herken dat gevoel heel erg Timon!
Nu lopen ze toch niet buiten? Of heb je net gekeken? Nee, ik weet het. Iedereen zal het gevoel wel kennen. Heel soms komt een kopje blegh om te hoek met 'ik zou nu zoveel weken zwanger zijn'. Niet dus...
Ja, denk dat wij dit allemaal wel herkennen en soms heb je die down momentjes even. Maar dan herpakken we onszelf weer en gaan we er weer tegenaan ! Hahahah, nee ze liggen nu denk ik in bed, want ik hoor de kids van de buurman niet meer. Die hadden een pyamafeestje volgens mij, wat een herrie hahaha.
Daffie, spannende dagen voor jou! Duim voor je. Babii, nadat ze 16-cellig zijn ofzo dan gaat de deling snel en kan je de losse cellen niet meer tellen. Honderden worden het er dan. Vandaar dat ze je niet kunnen vertellen dan hoeveel cellig ze zijn. Timon, ik begrijp je dubbele gevoel. Soms wil je gewoon even rust, maar aan de andere kant wil je geen kansen mislopen. Lekker op je af laten komen meid.