IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ach meissie toch, wat balen dat je gevoel je weer niet in de steek heeft gelaten en je inderdaad gelijk had.
    Wij hadden na de verse poging ook een rustmaand. De cryo's mogen wel achter elkaar.
    Sterkte lieverd.

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Babii, wat ships dat je eigenlijk de hele tijd buikpijn heb gehad. En nu al ongi geworden. Meid, wat ontzettend klote!:(
    Het klopt dat je na een verse poging een rustmaand zal hebben om door te kunnen gaan met je eskimo's. Je heb in die tijd nog een gesprek met uitleg over de cryo tp.
    Heb je al een afspraak gemaakt?

Misschien dat we tegelijkertijd bezig gaan. Komen we elkaar nog eens tegen.;)

Zeehondje, gefeliciteerd met je emmy! Balen dat de ander is afgevallen. Mijn duimen draaien voor een mooie afloop.

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Timon, nee nog niet want ben net pas ongesteld geworden. Maar zie nu dus dat ik amper nog iets verlies. Net kwam het er ff goed uit en nu is het bijna weg. Ook geen buikpijn meer niks...

Denk dus dat het morgen wel doorzet. Officieel was morgen ook mijn NOD he *14 dagen na punctie*.

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Lieve Babii,

Wil zo graag nog voor je hopen
    dat het nog niet is afgelopen
    Dat het een innesteling was misschien
    En dat je toch een streepje zult zien
    Maar jij, lieve schat, kent je lichaam precies
    En voelt dat dit menstruatieverlies
    einde 1 poging zal zijn
    En zelfs hier voel ik je pijn
    Ik geloofde er echt in bij je dit keer
    Net als jij begrijp ik 't even niet meer...

Zorg maar even goed voor jullie twee
    In gedachte leven we hier met je mee
    Even verwerken
    Weer aansterken
    Ik stuur je bij deze een schouder en kracht
    En geloof nog steeds dat jullie 'n wondertje wacht!

Dikke knuf kanjer!

xxxx

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Babii, heeft de ongi doorgezet? Ik zat net te denken... heb jij nu vakantie?
    Ik bedoelde samen in het nieuwe jaar in het zh. ;)

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Juulz, wat super lief van je! Heb het serieus met tranen in mijn ogen gelezen! Dat je speciaal voor mij z'n lief gedichtje schrijft, voel me echt vereerd. Dank je wel lieve schat!

@ Timon, ik kan 19 december op evaluatie, dus het wordt hier denk ook het nieuwe jaar. Misschien ook wel even goed wat rust hebben.

Ga wel vragen of ze nog 1 ronde mijn eisprong in de gaten willen houden en als die op springen staat bijv. de Pregnyl toedienen om te kijken hoe dik het BMS na 2 dagen is. Als die boven de 7 uitkomt, dan wil ik wel door, maar anders moeten ze even verder kijken.

Maar lees op hun site dat ze eigenlijk altijd Pregnyl toedienen om de exacte eisprong te bepalen i.v.m. ontdooiing en dat deze ook voor het uitrijpen van het BMS is.

Menstruatie is wel doorgebroken, maar verlies echt amper bloed. Blijkbaar zegt weinig bloedverlies bij mij NIKS over het BMS, ik bloed gewoon weinig. Moet wel zeggen dat het dit keer bizar weinig is.... En dan had ik een goed BMS en een emmy on board.

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Lieverd, sinds het stoppen van de pil heb ik ook echt super lichte menstruaties gehad. Dag 1 misschien twee keer met afvegen slijm en echt bloed. Daarna alleen maar bruin en waterig. Zegt dus niks over je BMW, want die is bij mij goed.

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hahhaah zeehondje, welke BMW :p. Nee zonder grappen, ik weet dat hij goed reageert op een Prenyl shot dus dat gaan we opperen. Daarbij staat er zelfs dit op hun site:

Tijdens uw IVF - of ICSI behandeling zorgde de Pregnyl injectie voor de eisprong en het rijpen van het baarmoederslijmvlies. Dit gebruiken wij nu weer om de rijpheid van het baarmoederslijmvlies goed af te stemmen op de leeftijd van uw embryo's.

Dus ik ga wederom vragen voor een dubbel check van het BMS n.a..v een Pregnyl shot.

Hmmmm, ik verlies nu geen slijm, gewoon wat bloed en net in bad wat slijmstukjes, maar niet klodders slijm hoor.

9. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Babii, ik zou nog steeds niet opgeven tot je een dikke menstruatie hebt hoor!
    xx

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Maria, er stond al heel duidelijk dat mijn menstruatie al is doorgebroken ;). Ik menstrueer nu eenmaal niet veel, gewoon heel weinig dus ja. Dit is mijn menstruatie :(.

11. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ohhh. sjeisse....
    *stil*

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Even voor Babbi; kl&*&*te meid, had echt gedacht dat het goed zou komen met de eerste poging....gelukkig nog heel wat cryo's en daarvan gaat er toch zeker 1 innestelen hoor!! Dikke knuffel

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Maria, ach geeft toch niet meis. Ik type soms zoveel in 1 bericht dat het onduidelijk is om te lezen haha.

@ Daffie, dank je wel lieverd! Ik had het niet verwacht hoor, geen idee waarom. Maak me alleen ernstige zorgen om het BMS, dus zoals eerder verkondigd ga ik ze zeker vragen naar de Pregnyl. Op de site van hun staat ook dat ze bij een TP Pregnyl gebruiken om het BMS rijpklaar te maken.

Laten we hopen dat mijn BMS in natuurlijke cyclus weer boven de 5.6 is of 5.6 en dan een shot Pregnyl en dat ie boven de 7 wordt.... Maar natuurlijk hoop ik dat hij NOG dikker wordt! Laten we het eerst maar eens proberen met die Pregnyl (in natuurlijke cyclus tijdens de rustmaand als men wil). Wil zeker weten dat die Pregnyl het BMS dikker maakt..

Vindt het namelijk doodzonde een cryo te ontdooien als me BMS 5.6 is. Het is met 7 al niet ingenesteld en dan weet je niet of het aan het BMS lag of aan de cryo, maar goed. Snap ook niet waarom mijn BMS altijd z'n probleem is hoor.... Vindt echt niet dat ik dat verdien :(.

14. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    @ Babii

Het is jammer genoeg geen kwestie van 'verdienen'' hoewel ik mezelf ook zeer regelmatig betrap op zulke denkbeelden :C
    Je hebt groot gelijkt dat je eerst wil onderzoeken hoe je BMS reageert.
    Je wil toch een zo groot mogelijke kans!

Dikke knuff van een strontverkouden Maria

15. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Alleen in 1 context mogen we verdienen zeggen, want ik ben van mening dat wij met zijn allen een mooi zwanger babybuikje verdienen!

Wil bij deze even een dikke knuffel aan iedereen geven!

*************KNUFFEL********************

xxx

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ MariaC, geen idee of ik het verdien of niet of dat het een kwestie is van....

Het is alleen bizar dat het allemaal na een prikpil is gekomen, bedoel ben ooit zwanger geweest en lijkt me dat mijn BMS toen goed was. Maar goed, daar komen we nooit achter.

@ Juulz, jij ook een dikke knuff.

Hier is mijn zusje om 07.00 uur ingeleid, ze had amper nog vruchtwater (en nee ze is geen vruchtwater verloren) dus ze moest met spoed ingeleid worden. Tot op heden hebben we allemaal nog niks vernomen. Zucht, maak me nu wel zorgen.....

17. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Het is een kwestie van domweg wel of niet helaas....
    *zegt maria die net het zoveelste bittere 'gefeliciteerd met jullie zoon' kaart de deur uit heeft gedaan in de regen terwijl ze ongesteld is* *en strontverkouden*

Wat bizar idd dat het wellicht na de prikpil is gekomen! Allemaal bende... Pil ook.. allemaal zooi...

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nee de pil is geen bende, de prikpil is bende! Heb 1 shot gehad, die hoort 3 maanden te werken. Mijn cyclus is 2 jaar weggeweest en ze waren onwijs bang dat hij nooit meer terug kwam. Vandaar 1,5 jaar met Gonal F spuiten, maar een dun BMS.

Ineens bij de intake IVF kwam me cyclus terug, maar een BMS van 3.8. Daarna 4 en de volgende 2 cyclussen ook tussen de 3.8 en 4. De laatste cyclys voor de IVF was hij 5.6 en met Progynova wordt ie ook niet dikker als 5.6. Maar an die shot pregnyl, toen was ie ineens dikker.

Ik weet zeker dat bij mij alles door de prikpil komt, het is gewoon zooooooooooooo bizar.

Zucht, ja ik moet een dezer dagen ook op kraamvisite bij mijn zusje die zwanger is geraakt, stiekem met de pil is gestopt om haar vriend bij haar te houden. maar goed, mevrouw is nu aan het bevallen (althans dat hoop ik). Ze moest om 7 uur vanochtend er zijn om met spoed ingeleid te worden, want ze had geen vruchtwater volgens de artsen. Althans amper vruchtwater..... Maar nu is het 23.00 uur en niemand heeft wat gehoord. Zucht, woonde ze maar niet zo ver!

19. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    jeetje die prikpil was echt drama voor jou!

Bij mij was de pil echt vergif. Mijn lijf reageerde zo stom. Toen werd het implanon voor mij.

Jeetje, je zusje. Wat een manier om je vent bij je te houden zeg.... oh oh...

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, maar hij is er nu wel blij mee hoor. Hij heeft me net gebeld, ze is bevallen, althans ze heeft een keizersnede gehad (was er al bang voor). Ze bleef steken op 5 cm ontsluiting.

Ze is bevallen van een gezond meisje Jasmijn. Ze weegt 3000 gram en is 49 cm lang. Pffff, ben ik even blij dat het goed is gegaan.....

Tsjah, de prikpil is regelrechte shit! De pil werkte niet bij mij, want was er dus zwanger door.... En nu, nu lukt het niet.

Shit hee, is wel dubbel! Mijn zusje in ronde 1 zwanger, stiekem en bevallen (ze is nog jonger ook, heeft geen eigen woning en woont bij zijn ouders) en ik? En wij? Wij moeten allemaal vechten!

Deel Deze Pagina