IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zeehondje, gefeliciteerd met je geweldige test!

Babii, hoe was het in het zh? Erg benieuwd wat je bms heeft gedaan.

Daffie, mijn ongi is gisteren gekomen en dus direct aan de pil gegaan.
    Ik hoop zo dat we snel achter elkaar (oké, een paar maanden ertussen) zwanger mogen raken.

Vandaag met wat wazig hoofd opgestaan. Op het werk kreeg ik er nieuws bovenop; mijn collega (IVF) is 13 weken zwanger. Heel erg leuk, maar het heeft mij wel uit evenwicht gebracht. Ik heb me de rest van de dag niet prettig gevoeld. Mijn hoofd werd steeds erger en mijn lijf werd steeds meer gespannen. IK WIL OOK!!!!!!:(

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Pfff, heftig is dat he Timon? Het is logisch dat je jezelf zo voelt hoor, heb het momenteel ook heel erg.

Ik zal even mijn WWW uit hyves hier plakken haha:

]Moet nu wel stoppen met de Progynova, want het heeft helaas mijn eigroei wel geremd (eitje was 11 mm en vrijdag 10). Geeft ook niet, heb toch 16 december de evaluatie.

Had een stevige blonde arts, erg lief!!!

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Babii, wat een goed nieuws! Oké, je eitje is wat afgeremd, maar je bms doet het wel.:D

Keertje drankje doen om samen hierdoor heen te gaan? Misschien lost dat rotgevoel dan op.

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, eitje is volledig geremd whahhahaha. Ze had het over een TP in gearticeerde cyclus ofzo? Wat een woord gebruikte ze...

En neem aan dat een arts echt niet zomaar iets zegt als het niet waar is??? Dit was de arts van mijn TP overigens :D.

Kunnen zeker eens een drankje doen, je woont toch om de hoek haha.

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Aha, jij krijgt een cryo tp in gestimuleerde cyclus. Lekker weer aan de deca en pilletjes. :p

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hoe heet dat??? Wat is een gearticeerde cyclus dan??? kan het nergens vinden op internet, omdat ik het wss verkeerd schrijf :p.

Wat gebeurd er dan in z'n cyclus? Ze had het erover dat ik soms wel 4 maal daags 2 pillen progynova moest... Men o men, at is veeelllll, want dat blokkeert dus echt de eigroei (of is dat de bedoeling hahahaha).

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben ook al op zoek, maar niets te vinden.

Ik had 1 pd provera, deca en 1x3 progynova (later 2x3). Veel pillen slikken. Liever dat dan nog meer spuiten.;)

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Absoluut! Je hoort mij ook niet klagen, als me BMS maar groeit en ons emmy zich kan innestelen.

Krijg je geen Pregnyl meer dan? Want die heeft bij mij voor de laatse spurt gezorgd.

Babii gaat lekker slapen!!! Slaapse.

Liefs

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Misschien dat jij dan wel pregnyl kan krijgen, maar lijkt niet in het schema thuis te horen. Moet je wel zeggen dat ik eigenlijk de versie met pil had moeten doen. Omdat we al 2 afgebroken pogingen hadden mochten we op deze wijze direct starten.

Welterusten.

10. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Meiden, breek eben snel in, voor het slapen gaan! Onwijs druk, zit in de laatste week. Morgen mondelinge verdediging en dan klaar... Pffff
    Lekker in het Engels, heerlijk analytisch allemaal (ga jullie er niet mee vermoeien).

Anyway, maandag dus de uitgangsecho gehad. (nee, is niet standaard, was nu om mijn uitgangspositie te bepalen, hoeveel follikels en klaar liggen zegmaar. Ter bepaling of ik eventueel in een vervroegde overgang zou zitten)
    Aan iedere kant 4 (5?) eitjes, wat normaal is voor mijn leeftijd. De gyn verwacht dat de bloedwaarde ook goed zal zijn (en ik bid en duim dat dit zo is).
    Was dus op dag 3,5 maandag: BM was 5,1 mm en er was al 1 groter eitje te zien van 5,4mm. Ga dus maar weer ovutesten doen vanaf dag 10 :).
    Hoop maar weer op een natuurlijk wondertje. Iedere kans is er een... Anders zal ik ongeveer rond 30/31 dec ongie worden, de dag dat ons *retje anders zou zijn uitgerekend... Zou dus wel heel mooi toeval zijn (droom, droom).
    Anders kunnen we dan waarschijnlijk weer beginnen voor de échte 2e IVF, en dan hopen dat er dus meer eitjes gaan groeien...

Krijg 20 dec de uitslag vh bloedonderzoek en de 21e hebben we Vervolggesprek....

Meiden, ik duim voor jullie!
    Voor Babii's slijmvlies, voor Timon op pijnloos spuiten en mooie eitjes, voor Zeehondjes Emmy en voor de rest!!!

Dikke knuff!

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Spannend meid,
    wel balen dat je elke keer weer moet wachten hè?!
    Hopelijk mogen jullie snel beginnen met de 2e IVF poging.

Hier gaat alles goed. Test van KV was ietsje donkerder vanmorgen (twee dagen later). Maar het echt geloven en bevatten lukt nog niet echt.

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Zeehondje; ik geloof het wel hoor hahaha.

Ik zit hier een hele chocladeletter weg te vreten. Zit een week voor mijn ongi en krijg dan altijd vreetbuien:( Lekker is het trouwens wel:D begin volgende week wel weer met lijnen hihi

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Daffie, 'oude' snoeperd!!! :D:p

Zeehondje, hoeveel testen heb je nu gedaan? :D Geloof je het al?

Babii, al een beetje uit de dip of aan de chocoladeletter?:D

Juulzon, hoe is je mondeling gegaan???
    Jouw score was netjes. Wanneer heb je de volgende fm of moet je je ei zelf vinden?

Hier een beetje uit de dip, maar ik sta nog steeds niet te juichen. Wel heb ik kunnen praten en voel me daardoor beter. Blij zijn vanuit mezelf ben ik nog niet. Ik mis wat... Verder gaat het goed, hoor!;)

14. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    zeehondje!!!!!!!! JEEEEEJ gefeliciteerd meid!!! wat een leuk nieuws zo opt forum!!! :D ik ben helemaal blij!!!!!!! ;)

ik zit met een vraagje,...weet iemand op welke cd je een cryo terugplaatsing krijgt als je progynova slikt?!?!?!
    ik heb afgelopen maand de pil geslikt zit nu op cd 2 en ben vandaag begonnen met de progynova (4mg pd) ik heb de 18e mn eerste meting en ben zeeeer benieuwd hoe t stappenplan ongeveer zal zijn!

ik kom van t weekend nog even neuzen maar voor nu,..fijn weekend allemaal!!! xxx dikke knuf

15. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Sorry meid, geen ervaring met progynova. Cryo tp helemaal zonder hormonen gehad, met ovutesten.

Timon, in totaal 6 testen gedaan op vier verschillende dagen. Streepjes springen er nog niet echt uit, maar wel duidelijk zichtbaar.
    hopelijk blijf je met stapjes vooruitgaan en kan je er straks weer helemaal voor gaan!

Fijn weekend aan iedereen.

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ??!?!? oke! maar,....door de hormonen krijg ik nu geen ei alst goed is! alleen bm slijmvlies opbouw! toch?!?!?!

en kan je t al geloven!?!?!? las net de reactie van je man! geweldig!!!!!!! geniet er maar lekker van meid!

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb progynova gehad, maar wel in een ander schema. Progynova moest ik na de tp door blijven slikken naast de bollen duwen. Progynova is om je bms op te bouwen.
    Heb je dan geen uitleg van je schema gekregen?

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zeehondje, heb je nog meer foto's met de testen? Ben benieuwd.;)

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    timon: nope! helaas niet! :-s ik heb alleen te horen gekregen dat ik op cd2 moest beginnen met smorgen 1 pil en savonds 1 en dan op cd10 meten! en verder,...helemaal niets! maar hoop dus de 18e meer te horen over hoe en wat! heb dan super lieve gyn en hoop dat ie ons goed verder helpt!

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik krijg altijd het hele schema te horen. Ze geven dit ook in een boekje mee. Dus op welke datum je waarmee moet beginnen of stoppen. Dat is wel zo fijn, want dan weet je waar je aan toe bent.

Deel Deze Pagina