IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Heb gewoon hier op het forum een blogje: Van omowit naar ariel-colour???? De link onderaan is naar een site die ik heel erg mooi en herkenbaar vind!!

Dikke knuff en truste meis!!

xxx

2. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Maria, las net op je site je blogje over die zwangere vriendin... Ooooh, wat herkenbaar toch!!! Zo zei mijn schoonmoeder: meid, als jullie nu eerst verhuizen, dan komt het allemaal vanzelf... Hoe kwaad ik niet werd! Dan verhuisden we en masse en konden vruchtbaarheidsklinieken opgeheven worden en was het Lang Leve de Makelaars der bevruchting! Zwanger worden? Koop nu een huis en verhuis....

Vreselijk! Duim voor een mooie test voor je de 28e!!!

Dikke knuffel!

3. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    By the way, we zijn in augustus verhuisd en nog steeds niet zwanger ;).... Denk dat ik dan toch maar op vakantie moet :) Dan lukt het vást..... *zucht* (met vette knipoog)

xxx

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Zo hee, wat is het lang geleden dat hier iemand geschreven heeft!!!:$

Vanmorgen het evaluatiegesprek gehad met één van de fert.artsen.
    De embryo's die ontstaan waren vorige keer, waren niet van een hele goede kwaliteit. Hier zijn geen redenen voor en je moet gewoon geluk hebben.
    Ze hadden al meteen een nieuwe punctiedatum voor eind februari, maar heb gezegd dat we willen wachten tot ik afgevallen ben. Toen begon ze ineens wel over mijn gewicht, maar uit zichzelf niet.....vreemd hoor :confused:
    Heb gezegd dat ik ongeveer half mei de punctie wil, maar dat kunnen ze nu nog niet plannen. Nu moet ik dus begin april een tel afspraak maken en dan plannen we de boel in. Het gaat tussen de 3 en 4 duizend euro kosten incl. de medicatie. Ligt er dus aan hoeveel spuiten ik nodig heb. Zat gisteren de prijzen van de medicatie op te zoeken en toen realiseerde ik me ineens dat ik elke dag als ik spuit, 120 euro in mijn buik spuit :rolleyes: :confused: :rolleyes: :confused: .
    Ik heb in ieder geval wel een goede stuk achter de deur om af te gaan vallen ;)

Zit nu de vakantie uit te zoeken voor september. We willen dit jaar voor het eerst met de auto op vakantie, maar doordat we in september zitten en wel wat zon willen, moeten we richting zuid-frankrijk. Heb nu wel wat gevonden, dus ga nog maar eens de reviews lezen denk ik

5. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ik ga volgende keer na de terugplaatsing denk ik ff op vakantie... dat moet dubbele kans zijn dan!

haha

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #2866 Timon, 5 jan 2011
    Laatst bewerkt: 5 jan 2011
    Het is hier zeker lang rustig geweest.

Daffie, je heb het gesprek gehad. Weet je al welke meds je moet gaan spuiten? Weer pil en deca?
    Het was me eerder ook al opgevallen dat hier verschillende zh over afvallen vallen terwijl het UMCU dat niet doet. Waar zou dat door komen?

Wij hebben al bedacht wanneer we vakantie willen, maar nog niet waarheen. In ieder geval met de auto.

Ik had een forumstop ingelast en dat was prettig. Zeker toen ik mentaal ingestort was voor de kerst. Nu gaat het al een stukje beter, toch nog thuis. Vanuit het werk heb ik de ruimte gekregen om in mijn eigen tempo te herstellen en dan verder te kijken. Op 11-1 hebben we een gesprek met maatschappelijk werk in het UMCU. Eens zien wat dat voor ons/mij kan betekenen.
    Ik ben er al wel achter dat ik echt mijn ding moet oppakken en niet zoals afgelopen jaar wegschuiven. Dan kom ik helemaal in mijn hoofd te zitten en wordt mijn gevoel steeds meer ondergesneeuwd. Nu mijn gevoel weer helemaal terug en lekker doen waar ik zin in heb. Dit inzien doet me al zo goed.

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Lieve Timon; ik heb toendertijd ook zo'n rotperiode gehad en uiteindelijk ben ik er ook weer bovenop gekomen. Pak je tijd en heel goed dat je naar het maatschappelijk werk gaat. Vindt het ook fijn om te horen dat je gevoel weer terug is....dat is heel erg belangrijk.
    Dikke knuffel!

Ik ga gewoon weer dezelfde medicatie spuiten (Deca en puregon en aan de pil idd)Maar dat dus pas richting april/mei. Heerlijk om niet nu al te moeten beginnen.

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Helemaal vergeten... De allerbeste, vruchtbare wensen voor 2011!!! :D
    Dat we dit jaar met een mooi cadeautje mogen afsluiten, onze grootste wens.

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dat gevoel van 'blij nu nog geen spuit te hoeven zetten heb ik ook nog'. Uit deze dip kom ik echt wel. Vergeleken met voor kerst ben ik mentaal al heel ver, maar de combi met mijn lichaam verteld me anders. Dus luister ik maar weer. ;)

Ik heb nog een strip deca over van de cryo tp. Mocht het wat zijn hoor ik het wel.

10. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

hoi meiden ik heb vorige keer er neer gezet dat we voor een brusje gingen voor deacen en ben zwanger mocht pas 14 jan testen maar kon niet wachten hopelijk word het voor jullie ook een mooi jaar

11. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Sabine; super gefeliciteerd meid, wat snel alweer....was het spontaan of hebben jullie weer wat hulp gehad?[COLOR]

12. welcomehome

nee we hebben weer hulp gehad maar had nog cycro's van de vorige ivf

13. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Kijk, dat is dan weer mooi meegenomen:D

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Sabine, gefeliciteerd! Dat is erg snel gelukt. Wanneer ben je uitgerekend? *Bijna jaloers*

15. welcomehome

snap het wist ook niet zo goed of ik het wel neer moest zetten
    23 sept als alles goed gaat

16. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Sabine!

Zijn er hier nog meiden die op eigen kosten een IVF poging doen en Gonal-F en Cetrotide gebruiken? Ik had Daffie al een pb gestuurd maar zag vervolgens dat zij wat anders gebruikt. Ik heb namelijk 4 dozen cetrotide liggen, 1 doos Gonal F 900 en 1 doos Gonal F 300. Van de Gonal F is de exp 05-2011, van de Certrotide is het 08-2011. Alle dozen zijn nieuw. Wellicht heeft iemand hier er nog wat aan, anders informeer ik eens bij het UMCU of ze nog iemand er blij mee kunnen maken, maar als ik hier iemand er mee kan helpen dan die ik dat net zo lief. Enige is wel dat het even opgehaald moet worden!

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kiki, alles goed met jou? Bij het UMCU zijn ze er blij mee. Een vpk heeft eens verteld dat ze hiermee mensen met tekort of ineens starten kunnen helpen.
    Misschien een topic over de medicijnen openen? Wie weet die er blij mee zal zijn.

Sabine, wanneer kan je het dan wel schrijven? Nee, dit moet kunnen. Ik ben aardig over het meest gevoelige punt heen.;)

18. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat alles goed. Nog steeds wel met vlagen misselijk, maar al wel stukken minder als het was. Vandaag weer het hartje gehoord, elke keer weer een fijne bevestiging. Over anderhalve week de 20 weken echo, spannend!

Las dat het met jou een tijd stuk minder is gegaan, Timon :(. Gelukkig begin je nu weer een klein beetje uit het dalletje te komen. Denk vooral aan jezelf en neem de tijd. Fijn dat ze op je werk er goed mee omgaan. Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou!

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kiki, heb je al iemand blij kunnen maken met je overige medicijnen?

Vanuit het werk beginnen ze me steeds meer te prikken om langzaam aan weer aan het werk te gaan. Een nieuw techniek om in eigen tempo te herstellen?
    We zijn een weekendje naar Brussel geweest. Ivm mijn benen hebben we regelmatig moeten rusten. Toch hebben we het meeste wel gezien.
    De show Corteo van Cirque du Soleil was erg gaaf. Zo anders dan alle anderen die wij al hebben gezien.

20. welcomehome

hoi meiden ik wou even zeggen dat na de mooie testen van de week ik zondag ben gaan bloeden en nog steeds aanhoud dus het is over

Deel Deze Pagina