ik moet maandag nog een test doen van het ziekenhuis maar rekenen nergens meer op blijf bloeden maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Sabine, diike knuffel en veel sterkte! Timon, ik heb het UMC gemailt. Die zijn er inderdaad erg blij mee dus ik geef ze maandag daar even af. Babii zag ik wel in een ander topic van de week langs komen.
Kiki, jij heb een groot hart om de medicijnen aan het zh te geven. Hiermee maak je een ander erg blij. Ik heb inmiddels al iets van Babbi vernomen. Ze heeft wat afstand genomen om tot rust te komen. Sabine, hoe is het met je?
gaat hoor hopelijk mag ik snel weer een nieuwe poging doen ik had me medicijnen die ik overhad toen ik zwanger was van me zoontje ook aan het ziekenhuis gegeven ik kon er toch niks meer mee en dan kan je nog iemand helpen
Ik vind het ook een kleine moeite. Zou er zelf ook blij mee zijn Fijn te horen dat het wel goed met je gaat Sabine. Hopelijk mag je inderdaad snel een nieuwe poging doen. Late reactie Timon (was nog even aan het terug lezen), maar wat vervelend dat ze op je werk steeds meer bezig zijn om je aan het werk te krijgen. Dat is inderdaad niet in eigen tempo herstellen. Blijf vooral aan jezelf denken hoor! En heerlijk dat jullie een weekendje naar Brussel zijn geweest! Hoe is het eigelijk met je moeder?
Sabine, ik hoop met je mee. Als jij er klaar voor bent moet je zeker doen. Kiki, je zal het maar nodig hebben. Met mijn moeder gaat het goed. Eind van het jaar de bestralingen afgerond. Ze is nog wel vermoeid, maar dat lijkt ook beter te gaan. Alleen is ze snel vatbaar voor een virus en dat is ook lastig. Sneller even de griep, etc. Ik blijf ook aan mezelf denken. Heb er ook met de haptonoom over gehad en moet mijn grenzen gaan aangeven. Da's een lastige klus. Ik wil best beginnen, maar dan over een week. NIEUWS!!! In maart start ik met ICSI 2!!!! Mijn schema is doorgesproken en het boekje wordt me toegestuurd. 3-3 uiterlijk ongi = pil 11-3 deca 18-3 stop pil 25-3 gonal 1-4 echo 5 of 6-3 punctie 9 of 10-3 tp Toch weer spannend.
Je grenzen aangeven is zeker lastig! Helemaal als je het gevoel hebt dat ze je een beetje aan het pushen zijn op je werk. Fijn dat het met je moeder ook goed gaat, lijkt me ook weer wat zorgen minder. En wat een super goed nieuws dat je in maart gaat starten met de 2e poging. Spannend!! Oooh, ik ga zo ontzettend hard voor je duimen!! Het is echt je zo gegund!
Hi meiden, de meeste lezen/schrijven ook mee op twee andere topics, dus hier kom ik eigenlijk niet zo veel meer. Maar toch even een updateje; Na een paar dagen stimuleren voor ivf poging 2 had ik een echo. Helaas waren er niet veel van de 16 klaarliggen eitjes gaan groeien. Maar drie of vier (kon het niet goed zien of het een grote of twee aan elkaar geplakte waren). Al gesproken over eventueel iui, omdat het zonde zou zijn om maar een paar eicellen te hebben bij de punctie (vorige poging 19 aangeprikt, waarvan 12 goede eicellen). Vanmorgen weer echo gehad en links en rechts zitten echt maar twee grote eiblaasjes. Beide 18,3 mm. Rechts nog eentje van rond de 13 en links eentje van rond de 11 mm. Dus het wordt iui. Net om 19.00 uur pregnyl gezet en zaterdag om 13.00 uur de inseminatie. Ach ja, beter iets dan niets! Fijne avond lieverds!!!!
Zeehondje, ik zag je nieuws net in een ander topic. Meid, je heb nog iets te doen deze ronde. Je gaat zwanger worden van IUI! Zo, dit heb ik getikt. En mijn duimen gaan draaien.
Hier . Wil jullie niet altijd lastig vallen met al mijn verhalen. Maandag hebben we de 20 weken echo gehad, ik was zo zenuwachtig! Maar alles was goed. We krijgen een meisje. Gisteren alleen een minder fijn bericht. De opa van mijn man is plotseling overleden. Pffft, gevoelens van heel blij naar heel verdrietig. En hij vond het zo geweldig dat zijn eerste achterkleinkind in aantocht was. Hoe is het met jou Timon? En hoe gaat het met je werk?
Kiki, geweldig nieuws dat jullie een meisje krijgen. Gecondoleerd met het overlijden van je mans opa. Zo dicht ligt het bij elkaar... maar hij wist ervan en dat is ook al prettig. Vertel je verhalen, meid! Hoe is het met mij? Vandaag ongi geworden en druk de zolder aan het opruimen. Samen lukt het goed. Ook met mijn werkgever gesproken en volgende week zal ik op therapeutische basis starten met zo'n 2 uurtjes. Dat zal rustig aan uitgebouwd worden. De week erna staat de afspraak met de arbo-arts. Ik zit steeds beter in mijn vel. Daarom heb ik het schema voor maart al thuis en ben ik blij dat ik alweer zover bent. Zaterdag met mijn zwangere vriendinnetje wezen stadten. Ook een hele stap... hoe zal ik me voelen? Nou, het was enorm gezellig en we hebben bij babykleertjes gekeken. Afgesproken dat we enkele maanden samen zwanger zullen zijn. Dus in april positief testen.
Dank je wel! Het ligt heel dicht bij elkaar. Fijn te horen dat je steeds beter in je vel zit Timon! En in april ga je inderdaad lekker positief testen! Zou zo gaaf zijn als je tegelijk met je vriendinnetje zwanger zou zijn! Inderdaad een hele stap om met een zwangere te shoppen, vond het ergens ook altijd lastig. Blijft toch spannend hoe je die dag in je vel zit. Gelukkig dat je het helemaal gezellig hebt gehad!
Hi, dit is een rustig topic geworden. Wat leuk Kiki, dat jullie weten wat het wordt? Mag de rest van de familie e.d. het ook weten? Gecondoleerd met de opa van je man. Het leven en de dood liggen inderdaad zo dicht bij elkaar, soms een beetje eng ook. Timon; je hebt iets om naar uit te kijken, dat is fijn. En ook goed dat je stapje voor stapje weer aan het werk gaat. Heel veel succes alvast! Ego; hier alles goed. Baal toch wel een beetje dat de ivf een escape-iui is geworden. Had er eerst wel vrede mee, maar steeds meer 'wat als' gevoelens komen er op duiken. Maar ja, daar heb je niet veel aan en ik kan er ook niks mee. Dus maar gewoon hopen dat deze iui aanslaat!!!!!!!!!!
Precies Zeehondje. Je kan niets veranderen aan de IUI. Mijn duimen draaien nog steeds voor een mooie uitslag.