Mijn duimen draaien ook voor je hoor Zeehondje! We houden het niet geheim dat het een meisje is. Ik zou me toch wel een keer verspreken
Ja, een meisjesnaam hebben we al een tijdje en inmiddels hebben we ook een jongensnaam...voor het geval dat
Ik weet zeker dat dat goed gaat komen Timon! Komende poging wordt hem!! wij hadden ook al voor de zwangerschap een meisjesnaam maar daar kreeg ik toch mijn twijfels over. Met de naam die we nu hebben zijn we helemaal blij! Alleen uitkijken dat we ons niet verspreken, onderling noemen we haar al regelmatig bij haar naam...hihi!
Haha Kiki, ik ken ook wel verhalen dat bij de geboorte het geslacht opeens anders was ja. Goed dat je toch twee namen hebt bedacht.
Hij heeft zo'n complex opgedaan dat hij met poppen gaat spelen. Mama weet zich dan vast geen raad meer. Kiki, je man/vriend zal jouw harde lachen vast niet snappen.
Hihi! Over een week of 6 hebben we een afspraak voor een pret echo...laten we het nog een keer bekijken
Ja, dat wordt een 3d echo. We hebben tijdens de 20 weken echo in het ziekenhuis ook al even in 3d mogen kijken. We nemen mijn ouders en schoonouders mee. Die vinden het zo geweldig dat je het tegenwoordig zo kan zien.
Whahaha, het gaat hier weer nergens over he . Jongens die al aan een meisjesnaam gewend zijn . Wat leuk dat je de opa's en oma's meeneemt Kiki! Mijn schoonmoeder is meegeweest met de eerste terugplaatsing. Hahaha, die ging huilen als een emotionele hork . En ik lag daar maar van: juist, waarom huil je nou? whahahahahahah
Haha, dat wordt straks wat als je zwanger bent . Ben ook heel benieuwd of mijn schoonmoeder het droog gaat houden, en als die begint gaat mijn moeder misschien wel meedoen
Hahahaha, ja dat wordt dan een theekransje van tranen hahahaha. Nou het is maar de vraag of ik wel zwanger raak . Maar goed, zolang de artsen hoop hebben, heb ik dat ook maar. Erg moeilijk, maar goed.
Positief blijven hè meis!! Het gaat jullie lukken, jullie verdienen het! Maar ik weet dat het soms heel moeilijk is om positief te blijven, en helemaal in jou situatie met je BMS dat niet wilt groeien kan ik me voorstellen dat dat soms nog net wat moeilijker is...
Hm, nee hij wordt niet dikker als 5 mm helaas , mijn oestrogenen waren echt goed, dus dit hoort bij Babii. Maar nu heb ik wat feiten gevonden van een vruchtbaarheidskliniek in België: Lees hiervan pagina 9 en dan als onderwerp: 2. de baarmoederholte http://www.lifeleuven.be/dwnld/broch_01_inf.pdf Nou, vraag me niet hoe ze nu bij 7 mm komen? Kijk die progesteron zou hem ook nog wat moeten verdikken he . En dit staat op een IVF site (van een ziekenhuis uit België) en een andere site . Daarbij, zodra het innestelt gaat er een sein naar je hersens en dat betekend: PROGESTERON EN HCG AANMAKEN voor het intact houden van het BMS . En dan verdikt ie echt nog meer hoor Dus ik laat het los, zie het wel. Maar als ik het zo lees is 4 á 5 mm dus normaal dus hoe artsen erbij komen? Ja, natuurlijk willen ze alles meer en meer, maar dit staat op diverse sites