IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad, hoezo die 7 mm dan?! 4 a 5 mm lijkt inderdaad normaal te zijn. Inderdaad goed om het los te laten, dat hele BMS gebeuren. Willen ze wel terugplaatsen bij minder dan 7 mm of houden ze zich daar in Utrecht heel strikt aan vast?

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nee, ze houden daar niet aan vast, omdat ze zat vrouwen hebben waarbij het gewoon niet dikker als 5 mm wordt en die ook zwanger zijn geraakt.

Dus ze plaatsen godzijdank wel terug....

De progsteron schijnt achteraf je BMS nog te verdikken. Ja het is moeilijk los t elaten, ze willen wss gewoon dikker hebben, maar goed.

Dit staat zo bij diverse vruchtbaarheidsklinieken in een folder.

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Babii, wanneer ga jij nu een eskimo ontvangen? Het is fijn dat ze met 5 mm ook een tp doen.
    Trouwens fijn om je hier weer te zien.;)

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, ik kom met vlagen hoor ;).

Heb vandaag de dokter gesproken (*had een TP). En de arts beaamde de links die ik gaf.

Ze zei: daarom lieten we je bloedprikken en daarom heb ik al meerdere malen gezegd dat het wel goedkomt, omdat het kan en ik dat weet.

Daarbij zorgt de progesteron, zoals in de links omschreven voor het afmaken van je BMS en die maakt hem nog iets dikker.

Embryo was goed ontdooit (8 cellig) maar op moment van TP al 9 cellig. Heb nu nog 5 cryo's...

TP ging dit keer goed al was het schoonmaken vanbinnen niet fijn met mijn vaginisme. Perste de eendenbek er bijna weer uit haha.

Ze hebben me nog even uitgelegd hoe de ontdooiing gaat (het lab) super leuk!

Verder moet ik als het mislukt terugkomen voor een ander schema, want dit ging niet zo geweldig met mijn tussentijdse bloedingen steeds :(.

5. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

spannend voor je nu weer babii nu is het weer 2 weken wachten dus voor jullie?
    hopelijk heb je over 2 weken een mooie test in je handen

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik heb eigenlijk geen idee.... Was zo in de ban van het inspirerende verhaal van de mevrouw uit het lab, dat ik serieus vergeten ben te vragen wanneer ik mag testen haahaha.

Heb alleen Decapeptyl, Progynova en Utrogestan gebruikt. Is het dan 14 dagen na TP? Want het zou eerder moeten nestelen toch?

O ja, ben zelf echt heel rustig. Heb toch het gevoel dat het niet gaat lukken bij ons en heb me erbij neergelegd dat het BMS niet meer als 5 mm wordt....

Aan de andere kant ben ik met een dun BMS zwanger geraakt en moet het gewoon lukken.

Daarom heb ik besloten los te laten, niet druk te maken om het BMS, de arts plaatst echt niet terug als er geen kans is.

Heb wel dat ik denk: oooo er zit iets in me dat deelt en ook ooooo wat spannend, maar corrigeer mezelf dan.

Wil gewoon rust.... Wel moeilijk hoor, maar wat betreft me BMS, heb me overgeven aan de arts :).

7. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babii, mijn duimen draaien op volle toeren voor een mooie test over 2 weekjes!!

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, het zal wel niet hhahahaha.

Ik vond da embryo niet mee (8 cellig) zegt ze: dat is hartstikke mooi... Whahahahah

9. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

babii heb je geen brief mee gekregen van het ziekenhuis met test datum? volgens mij gewoon na 14 dagen testen
    spannend weer je weet het nooit als de arts zegt dat er mensen zwanger raken ook met 5mm dan kan het bij jou ook

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Mijn bms groeit volgens de artsen nog door. En daarbij, ik ben al zwanger geweest.

Zie het wel :). kan de natuur niet sturen... En als ie niet dikker wordt, is dat pech.

11. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Babii: JOEHOE!!! Een TP van een topper!!! enne, als jij gaat zeggen dat 9cellig niet goed was ;), hoe zit het dan met mijn 7 en 8 cellige toppertjes???? Die vonden ze ook goed! Dus 9 is SUPER!!! En heb net afgesproken met de natuur dat deze gaat blijven plakken bij jou!!!

Bij ons in de kliniek zeggen ze 16 dagen na TP testen, maar zou 14 dagen aanhouden.

IK DUIM EN BID EN BRAND EEN KAARSJE!!!

Hier nog steeds een beetje onzeker met een positieve test en rozeverlies bezorgt me echt een vreselijk flashback gevoel....

Maar weet dat ik aan jullie allemaal denk en nog steeds ook met jullie meeduim!!!!

xxxxx

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Babii, deze mooie topper hou jij toch zeker binnen?!? Fijn dat de fa het geheel begreep. Enne, wie had jij vanuit het lab dat je die uitleg kreeg? Wil ik in april ook!;)
    Oja, testen is 'gewoon' 14 dagen na tp.

Juulzon, jij hebt al getest en hij is licht positief? Dan ben je dus zwanger... Kan het zh je helpen met je gevoel?
    Een voorzichtige felicitatie! Ik hoop zo voor je dat dit 'm is.

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Juulz, jaaaa ik wacht nog steeds op jouw PB, pottiejandozie!!!

Nee hoor schat, doe maar rustig aan.....

@ Timon, ik had een vrouw met een buitenlands accent. Ik ben vaak de laatste en door mijn extreem vaginisme zit er een verpleegkundige bij, IVF arts en de mevrouw van het lab die tegen me praat.

Op deze manier bleef ik rustig en het was ook interessant. Onze emmy is om 10.00 uur ontdooit en het ging direct goed.

Ze leggen uit dat hij 5 fases ondergaat bij het ontdooien. Fase 2 zien ze al of het goed of fout gaat (of ze worden bruin en sterven af) of bij fase 4 en dan breekt ie. Bij mij ging alles goed, ze waren heel tevreden.

@ All,

Vandaag ben ik me de *********** geschrokken! Had gewoon bruin op mijn verband zitten!

Heb direct een check gedaan, maar er zat verders niks. Stront irritant, dacht echt: game over!

Heb ook het idee dat er een menstruatie gaat optreden, lage rugpijn, zeurderig gevoel (zware buik) en het idee dat er een ei gaat springen (drukkend gevoel).

Dus helaas ga ik jullie niet blij maken denk ik!!!

Liefs

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Babii, het zou vervelend zijn. Maar zover is het nog niet! Mijn duimen draaien gewoon door.:p
    Had die lab dame grijs/wit haar? Ik heb waarschijnlijk dezelfde gehad met de eskimo. Ze heeft een wat oost europeaans/ russisch accent.

Hier even niet lekker in mijn vel door omstandigheden op het werk.

15. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn duimen draaien ook door hoor Babii!

Die dame met dat russische accent heb ik ook alle keren gehad. Wel een vriendelijk dame!

:( Wat vervelend Timon. Sterkte! Weet niet wat er aan de hand is, maar laat je niet gek maken hoor!

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    De storm buiten woedt ook in mij. Ik probeer me bezig te houden, maar dat is lastig. Steeds dwalen mijn gedachten naar waar ik niet aan wil denken (stress door werk). Geen fijne dag... beetje down. *zucht*

17. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel voor jou Timon!!

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dank je. Ik ben er echt even aan toe.:)

19. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    babii misschien is het een innestellingsbloeding? Hoop dat dat het is:D dan heb je binnenkort een mooie test in je handen.

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Babii, wat een onzekerheid zeg. Duim nog even voor je door hoor!

Timon knuffel van mij!
    En voor de rest natuurlijk ook!

Deel Deze Pagina