IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Dank je wel daffie ik zal gelijk ook even daar gaan kijken. Xxx

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zeehondje!!!!!! Wat een geweldige test! Gefeliciteerd! Ga je straks met de hormonen strooien? Ik ga vast mijn schepnetje opdiepen.:p

Jessy, welkom hier. Jullie gaan lekker vlot weer aan de slag.;)

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Komt 'ie Timon (en anderen);
    HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    *Timon springt als een gek rond met haar vangnetje (zie me al?:D)*

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Prachtig Zeehondje!!!! Van harte gefliciteerd, die is mooi duidelijk!!

@ all, knal er even een ego in....

Had op donderdag en vrijdag wat bruinig slijm in het verband, maar daarna niet meer (was alleen in de ochtend, eenmalig).

Vanaf vrijdag heb ik een enorme druk rechts onderin mijn buik. Ik vergelijk het maar met: eitje dat wil springen (dat voel ik altijd heel duidelijk).

Een soort spierpijn kan je het ook noemen! Erg irritant en ben bang dat er een cyste zit, tsjah, die kan er komen van decapeptyl toch?

Nou ja verpleegkundige gebeld en die zegt: dit hoor ik voor het eerst, als je veel pijn krijgt bellen! Dat is het hem: het is geen pijn, het is een druk.. Alsof er een ei gaat springen, maar er zit natuurlijk geen ei.

Verder zit die druk er ook wanneer hij wil, nu is het weer weg haha.

Nou, ga weer slapen (net cursus gehad).

Liefs

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Lieve schat,

Mijn BMS wordt niet dikker als 5 hoor... Dus die zal nooit gaan meewerken :(.

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Misschien eens onderhandelen met La femme Nikita. Zij heeft ene bms van 11 mm.;) Nee, ik vind het erg pet dat jouw bms zo minimaal blijft.

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik ben er al eerder zwanger mee geweest, dan moet het nu ook lukken hihi. Zeker als de artsen het geloven...

Maak me wel zorgen over die druk in me buik.... Komt dat jullie bekend voor?

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Helaas kan ik je hier geen antwoord op geven.

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik ga morgen toch even bellen, puur om te vragen of ze kunnen kijken of er geen cyste zit.

Eerst heb ik die bruinerige afscheiding en nu dit weer...G rrrrr!

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    babii meisss mischien toch innesteling geweest???
    ik had die druk na de tp ook heel erg tot 4 dagen voor ik mocht testen wat het was no ideaa?????

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik weet het niet.... Heb ook lage rugpijn (maar kan van het zitten komen)... En heb met vlagen een menstruatiegevoel, maar niet zoals de vorige TP.... En ook soms wat steken, maar die druk komt zomaar opspelen alsof er een ei moet jumpen.

Geloof er eerlijk gezegd niet in....

En zo stom als ik ben, ging ik testen vandaag.... NEGATIEF natuurlijk! DUHHHH me ovu was ook maar 1 strepig dus geloof er nu niet meer in hoor.

Ga nu ook niet meer testen, ga wel door met mijn bollen ;). Hoop op een wonder, maar geloof er niet in.

Ga nu lekker slapen!

Liefs

PS vanaf wanneer maakt het HcG aan?

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    het maakt hcg aan vanaf de innesteling meissie...
    wanneer heb je nu de tp gehad?

14. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik weet niet hoever je bent met spuiten want ik kreeg met de pregnyl en decapeptyl ook een druk in me buik maar dat was omdat er veel eicellen zaten. Het was een beetje hetzelfde gevoel als een eisprong.

15. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    O sorry zit niet te lezen ;)

Het kan een innesteling zijn. Ik had steken op het moment dat de kleine zich innestelde

16. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Timon ja ik had het op het vw al wat toegelicht waarom we weer snel an start gaan. Vind het wel weer doodeng. Maar w mogen ons gelukkig al prijzen met een prachtig kindje. Dus er zit net iets minder druk achter als met de eerste b
    Hoe is het met jou?

17. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Babi ik had toen ook 8 dagen naar tp een posi test

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, maar ik heb geen positieve test hahahah. En ik heb ook geen Pregnyl gespoten ;).

Godzijdank dit keer niet! Heb nog nooit deze onzin gehad, maar nu vandaag weer het gevoeld at ik hartstikke ongesteld wordt (geen druk meer niks)....

En dat gevoel zal ik wel goed hebben dus Babii gaat zich weer voorbereiden (wat Babii al deed), want ging er al vanuit dat het niet lukte deze ronde.

@ Babyhope, op 1 februari ;).

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    babii meiss als je op 1 febr de tp hebt gehad heb je op dag 4 t/m 7 ongeveer de innesteling het zal wel kunnen qua dat bruinverlies toch??
    ik denk dat je gewoon even heel je hoofd stil moet leggen lekker nergens aan denken(ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan) en even afwachten meissie.. probeer er zo positief mogelijk in te staan,hoe moeilijk het ook is moppie..

20. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik ben het eens met babyhope. Je moet wel proberen hoop te houden. Want je bent nog niet ongesteld en je hebt ook wel iets te vroeg getest. Ik duim voor je hoor

Deel Deze Pagina