Misschien heb ik te vroeg getest, maar jullie kennen mijn lichaam niet en jullie weten ook niet (al heb ik dat al eens verteld) dat ik dingen kan voorspellen. Als ik dus zeg dat het niet raak is, dan is dat het niet. Als ik helse buikpijn heb, dan is dat zo en dan kan niemand mij vertellen dat het goed zit of "erbij" hoort. Ik droomde 2 jr geleden al dat we voor IVF in aanmerking moesten komen en toen verklaarde iedereen me voor gek! 2 jaar geleden droomde ik ook dat dit BMS bij mij hoort en inderdaad, dat hoort hij . En net als elke ronde, elke TP, ik voel exact aan wanneer iets goed zit of niet goed zit. En dit? Dit zit niet goed . Was overigens mede de reden dat ik niet meer meeschreef op het forum, hoe lief iedereen altijd alles bedoeld (en dat waardeer ik), ik ken me lichaam en ik weet wat waar is en niet waar aan mijn gevoelens en lichaam. En ik weet nu ook dat het niet raak is . Heb nu ook weer de helse krampen zoals vorige keer vanaf 3 dagen na TP, dus vindt het prima . Maar verder neem ik weer afstand van het forum, want het is heel lief hoe iedereen meeleeft en meehoopt, maar ik ken dit rot lichaam het beste en ik weet dat het niet raak is. Denk ook dat ik me babysite alleen openstel voor mensen die ik dus "echt" ken, want iedereen weet het altijd beter dan mij.... Bericht komt misschien rot over, maar kan het niet anders verwoorden (heb het 4x overnieuw gelezen en getypt). Het is in ieder geval niet rot bedoeld! Liefs
O nee, test niet meer hoor. Ben zelfs geneigd NU te stoppen met die vieze bollen, want weet 100% zeker dat het niet raak is. Erg vervelend die voorspellende gevoelens, maar het scheelt ook een hele klap Thanks lieffie! Je bent leif!
Lieve Babii, natuurlijk ken jij jouw lichaam het beste. Jammer dat je afstand neemt. Ik kan me voorstellen dat je de goede-moed-praat niet trekt. Iedereen probeert met en voor je de moed erin te houden. Laat je ons tussentijds weten hoe het met je gaat? Kom je vast nog tegen. Jessy, ik heb gemist waarom jullie nu al weer beginnen. Ik weet niet wat vw is en ben gewoon benieuwd. Eind deze maand ongi worden en dan aan de pil. Dan is het bijna zover... starten!
Babii, ik weet nog goed dat je de vorige keer ook even afstand hebt genomen. En toen snapte ik je 'boosheid'. Niet goed. Nu heb je het goed verwoord en begrijp dat je even geen goed bedoelde adviezen meer kan verdragen. Sterkte lieverd. Timon, spannend!!! Gaat de tijd toch een beetje snel???
Lieve Babbi; ik vindt juist dat j het heel duidelijk hebt verwoord nu. Ik begrijp je berichten nu stukken beter... Heb je wel eens iets gedaan met die voorspellende gave (hele serieuse vraag!!). Dikke knuffel en op naar een volgende (succesvolle) poging dan maar!
ohh babii meiss ik hoop niet dat het door mijn berichtje kwam hoor.. ik weet namelijk dat jij heel erg goed je eigen lichaam kent meissie.. ik wil gewoon dat het eens raak is bij jou!!! dikke knuffel mop en kom je je nog eens melden dan... iikk duim en bid en hoop dat het snel jou tijd is meissie... xxxxcin
Lieverds, Even voor de duidelijkheid: de vorige keer lag het niet aan dit forum, maar aan mijn eigen forum En met name ook bij mijn schoonmoeder die uit het diepste van haar hart hoopt dat haar kleinkind snel komt. Die bleef zeggen (verging echt van de buikpijn), maar dat hoort erbij hoor! Jeetje, je hebt zelf 2 kinderen gebaard, geloof je nu zelf dat dit erbij hoort en ook het in bed liggen met een kruik om de pijn te laten verminderen? Ik rolde toen echt van de tranen over de grond en nog bleef mijn schoonmoeder- en iedereen van het andere forum dat volhouden. Toen ben ik eigenlijk van ieder forum weggebleven . Lag dus niet aan jullie, wilde dat nog even duidelijk maken. Verder vind ik de reacties super lief, dank jullie wel! @ Zeehondje, ik ben super blij voor je meissie! Prachtig, prachtig! Geniet ervan!! @ Timon, wij spreken elkaar nog wel (misschien zien we elkaar nog wel). @ daffie, dank je wel lieverd! Hoop zo dat jij snel weer doorkan, maar zie dat je eerst bezig bent met een streefgewicht te halen!! Toi, toi, toi! Doe er verder overigens niks mee haha.... Ik kan gewoon heel goed aanvoelen of iets bij iemand raak is etc. Maar doe daar pas uitspraak over als ik het zeker weet... @ babyhope, nee lieverd komt niet door jou! Niet schuldig voelen, maar merk dat ik niet meer goed tegen lieve adviezen kan En wil niet boos gaan reageren, dat verdienen jullie niet. Mijn lichaam is zoooo irritant met signalen Geniet van je wondertje!! Maar schatten, het lag niet aan jullie!!! En natuurlijk zal ik me zo nu en dan even aanmelden, moet nu eerst weer de afspraak in het zkh gaan afwachten (i.v.m. andere medicatie, want dit lichaam deed zo raar laatst). En dan hopen dat ooit het BMS wat dikker wordt . Hopen he Liefs
Heee skatje, lief dat je nog even langs komt! Als jij jouw gevoel noteert zodra het voor 1 van ons zover is en dat verteld zodra het van de daken geschreeuwd gaat worden? Ik ben namelijk heel benieuwd.
Babbi. Je hebt gelijk jij kent je lichaam het best! Maar ook bedoelde het goed. Ik wou je gewoon een hart onder de riem steken. Sorry als ik je heb gekwetst. Maar laat jezelf niet gek maken. En over die voorspellende gaven. Is dat ook voor andere dan?
Ik kan alleen een voorspelling geven als ik iets ineens pats boem zeker weet! Niet dat het halve forum me nu gaat bombarderen . Vaak krijg ik een heel intens gevoel/droom of ingeving over een persoon. En dan weet ik iets dus heel zeker en vertel ik diegene dat. Maar vaak moet ik je daar goed voor kennen en veel met je optrekken (via forumberichten bijv.) of face to face. Ik droom ook vaak dat er iets gebeurd en de volgende dag gebeurd het, lijkt net een deja vu, heeelll eng! Doe eigenlijk ook NOOIT uitspraken als ik iest niet zeker weet, wil niemand valse hoop geven .
Babi jeetje wel heftig zeg. Is volgens mij ook niet altijd handig. Maar af en toe Zou ik ook wel voorspellende gaven willen hebben Word ik wat minder onzeker ;
babii ik hoop dat ik je wat mag vragen. welk ziekenhuis loop jij? ik loop in het umcg en heb net de laatse poging gehad om een dikkere bms te krijgen met progynova. 10 dagen 4 tabletten. met resultaat bms tussen 4 en 5 op cyclusdag 13. morgen word ik gebeld of ze nog verder met ons kunnnen of dat ze niks meer voor me kunnen doen, anders zouden we met icsi beginnen. ik slaap al 3 dagen niet en verga van het verdriet, want ik denk dat het voor ons nu afgelopen is. ik heb 3 jaar in refaja ziekenhuis gelopen toen second opinion bij umcg nu al 2 jaar kijkoperatie gehad (alles goed).weet nu sinds een half jaar dat het aan mijn bms ligt en lees er zoveel verschillende dingen over. heb ook tarwekiemolie capsules geslikt de afgelopen keer en ben bij een magnetiseur geweest, die heeft een storing weggehaald. volgens mij heb ik je al een keer een pb gestuurd en heb daar toen ook reactie op gehad, maar kan het niet terrug vinden. sorry voor het warrig verhaal maar ben een en al emotie. word gek van mezelf en de wanhoop.
sorry heb je pb gevonden. kreeg opeens een heldere gedachte waar ik die kon vinden. voor alle duidelijkheid ik heb ook een nature dun bms. oestogenen etc is goed. heb een cyclus van 26 dagen al 8 maand. heb ook eigen eigroei en sprong voor zover ik de maanden niet hoefde te spuiten. anders spoot ik menopur een halve dosis en heb nog maar 1x pregnyl hoeven zetten. de rest van alle pogingen werd het afgebroken omdat ik teveel eitjes had die konden springen. heb ook wel eens een bms van 6 gehad 1x geloof ik.
Volgens mij had ik het e.e.a. al aangegeven per PB toch? Snap dat je kapot bent van verdriet! Loop zelf in het UMCU (heb al 4 zkh gehad). Bij mij krijgen ze hem wel dikker, maar dat is dus alleen met veel eitjes kweken, Pregnyl en Progynova. Dus echt wanneer we aan het stimuleren zijn voor een IVF poging. Voor de rest kom ik aan de 5 tot 6 mm met Progynova, maar vaak 5 mm. Nu denk ik dat het de laatste keer 5 is gebleven door een extra bloeding die ik kreeg + de decapeptyl die ik gebruikte. Aan dun BMS is eigenlijk heel weinig te doen. Ze moeten je eigenlijk even op oestrogenen laten prikken. Even kijken of je bloed de pillen nu goed opneemt. Verder kunnen ze je dosis nog verhogen naar 12 MG per dag dus 6 pillen per dag. Ik had dit ook overigens en het resulteerde in 5 mm. Verder kan je met 5 mm echt zwanger raken (zijn er genoeg). Als je BMS maar uit 3 lagen bestaat. Hoeveel pogingen heb je nu gehad??? Anders wellicht naar Gent of Dusseldorf? Of eens vrijblijvend mailen! Is het bij jou ook na de prikpil??? O ja, je kan ze ook gewoon vragen om de ICSI te starten, te kijken hoe je BMS dan is (met vele eitjes) en desnoods Progynova bijslikken. Als je lichaam niet goed reageert kunnen ze hem ook afbreken en de behandeling boeken op OI (ovulatie inductie). Proberen kan altijd, die van mij was 7.4 mm tijdens punctie met 11 eitjes . En nu 5, maar het kan echt!!!
Ik zie nu dat je een lotgenote heb, Babii. Is er helemaal geen topic hierover? Vast dat er meer mensen zijn met dit probleem. Meid, je heb een pb. Wel op tijd lezen! Noah, gaat het weer een beetje? Wat een gedoe ook bij jou.
@ Timon, ik heb heel veel lotgenotes, fora staat er vol mee (niet alleen hier, maar heel veel andere fora)... Er is gewoon niks tegen te doen en ook die mensen raakten zwanger. Daarbij maak ik me er echt niet meer druk om eerlijk gezegd. Als de artsen zeggend at het kan dan kan het ook . Ik heb je PB gelezen en ga hem NUUUU beantwoorden .
hoi dames babii bedankt voor je pb en je reactie ik heb het opgeschreven. kreeg het nieuws dat ik niet in aanmerking kom voor icsi. maar ze willen het niet opgeven en verder met menopur. dinsdag heb ik een gesprek over hoe we verder gaan. mijn bms bestaat wel uit drie lagen en word met 8 mg progynova 5mm. hogere dosis geven ze niet in umcg. heb opgeschreven voor dinsdag dat ze me even op oestrogenen moeten prikken en hoe het bij jou gaat babii. dan hebben ze een voorbeeld dat het dus wel kan. ik heb nog geen enkel iui ivf of icsi gehad alleen maar de belofte dan gaan we daar mee beginnen en daarna nee heeft geen zin blablablabla. denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel, anders wordt het een lang verhaal. ik heb zelfs nog maar 1x pregnyl gespoten en ze hebben me daarna niet bekeken hoe het bms eruit zag. ga even een hele lijst maken met dingen die ik wil vragen en zeggen,. mijn man heeft het helemaal gehad en wil niet mee dinsdag. hij is bang dat hij uit zijn slof schiet. hij denkt dat ze me aan het lijntje houden omdat ze zo mooi geld verdienen. en dat ze het misschien niet durven te zeggen dat het niet wil. nou zo denk ik erniet over, mede door babii haar ervaringen het kan wel met bms van 5 mm. ik geef de hoop niet op.... mijn man zegt dat ik het maar moet beslissen ik moet er het meeste voor doen en laten zegt hij. ik ben blij dat ik er weer de kracht voor heb gevonden, kan het niet zomaar opgeven. het blijft mijn grootste droom. hoe is het met jullie?
had nog je vraag over prikpil niet beantwoord. ik heb 7 jaar de prikpil gebruikt en ben er sinds 2006 mee gestopt. in umcg zeggen ze dat het daar niet aan kan liggen omdat dat al uit je systeem is na zoveel jaar. geloof er geen bal van. denk zelf dat dit de schuldige is.