Meiden, heb op het moment niet zoveel tijd om alles bij te houden en op te reageren, maar denk wel aan jullie!! Babbi; ben blij dat je nog je verhaal vertelt hier En knuffel omdat toch wee die eelendige ongi is gekomen!
@ Juulz, ik duim ook voor jou hoor! Geniet van je vakantie!! @ Timon, ze is echt onwijs lief! Heb haar al een paar keer gehad en ervaar haar echt als kundig! Zij is een arts, met hart voor haar patiënten, bij haar ben je geen nummer, maar mens! Vindt dat overigens bij het hele UMCU hoor, op 1 arts na . Progynova heb ik nog genoeg hoor, hahaha jij denkt waarschuw haar alvast anders moet ik weer wat langsbrengen (sorry).... Maar je had me wel gered toen! Mijn follikel groeit eigenlijk altijd goed, heb een prachtige eisprong met een mooie progesteronwaarde volgens de artsen. Daar loopt het eigenlijk niet op mis. Bij mij zijn ze al blij als het BMS hierdoor dikker wordt, de eisprong is eigenlijk niet zo belangrijk, maar goed... Denk dat die eisprong wel goed komt, als het eitje gaat groeien, want ben bang door de deca dat ie niet of heel laat gaat groeien... En dan het BMS nog, mar goed! @ Daffie, ja vertel gewoon mijn verhaal hier. Jullie weten nu wel als ik zeg dat het niet goed zit, dat het ook zo is... Hoe gaat het met jou? Doe rustig aan hoor, meelezen is toch ook oke .
Daffie, je bent er weer even. Gezellig! Gaat het afvallen naar wens? Ik zie dat je al 13% bent kwijt geraakt. Babii, wanneer zal je nu ongeveer starten?
Fijn Babii dat je hier inderdaad 'gewoon' nog steeds je verhaal kan doen. Iedereen weet hier nu hoe het zit en werkt bij jou en het is fijn dat je je hart kan luchten hier!
Rules of engagement aan het kijken. Gaat over koppel in de mmm. IVF en hormonen, echt grappig! Elke dag op Veronica.
Oo, hoe laat start dat dan Zeehondje? @ Timon, geen idee wanneer ik een TP heb, maar zit nu CD4 en heb CD10 een FM. Ben alleen erg bang dat door de deca mijn eitje niet komt .... Door die prikpil ben ik echt super angstig geworden, maar goed.
Is elke dag van 19.00 uur tot 19.30 uur. Zoiezo een grappige serie en nu dan soms ook met stukjes over het stel dat met IVF is begonnen. De man moest vandaag de vrouw in de bil prikken, haha. Hij prikte toen in z'n eigen hand en ging toen heel vrouwelijk dien (oestrogenen). En de vrouw was heel opvliegerig en zweette heel erg, hihi. Ben benieuwd hoe ze het verdere proces gaan laten zien.
Nou dat zweten herken ik hoor! Wat schaamde ik me rot, toen ik vorige maand ineens heftig begon te zweten op de werkvloer. Kreeg opvliegers als een tierelier haha. Lijkt me wel leuk! Ga dat eens kijken . Hoe is het verder met jou?
Hier alles goed. Ja, onzeker en bang en vind het best lastig om echt volledig te genieten, maar probeer dat wel hoor. Heb ook niet echt overduidelijke klachtjes, kan nog komen natuurlijk! Maandag hopelijk een kloppend hartje te zien, maar het kan helaas ook zo zijn dat we die nog niet zien. Bij iedereen is dat anders. Maar ik denk dat het al mooi is om het vruchtje te zien op de echo. Ik hoop zo dat jullie ook snel hier weg kunnen en naar het zwanger gedeelte kunnen! Mis jullie daar wel hoor, vandaar dat ik hier nog vaak te vinden ben! Slaap lekker straks of nu!
Babii, je bent alweer 3 dagen verder. Nog heel even en dan heb je de echo. Ik hoop zo voor je dat de deca nu eens meewerkt ipv tegen. Zeehondje, ik wist niet dat er iets van IVF in een serie werd getoond. Dat is goed om te horen. En ja, het moet wel luchtig blijven. Ik ga eens proberen te kijken. Morgen ga je je kindje zien en horen! Dat je ons mist is zo logisch.... we zijn te leuk! We gaan er allemaal voor om je straks in de andere topic te vergezellen. Nog ietsie geduld. Hoe is het met iedereen????
Twee afleveringen verder was de tijd in die serie opeens ook een heel stuk verder. Ze gingen nu op zoek naar een draagmoeder. Dus het ivf gedeelte is al weer klaar, haha.
@ Zeehondje, wat fijn dat het zo goed gaat! Mijn zusje heeft haar hele zwangerschap geen klachten gehad. Zelfs na de echo geloofde ze niet dat er een kindje in haar groeide. Pas toen Jasmijn begon te schoppen, begon ze het te beseffen. Het enige wat bij haar uitbleef was de menstruatie, maar ja.... Verder geen last, echt nergens van! Amper een buik, echt bizar! @ Timon, ja Babii is alweer 3 dagen verder en sinds gisteren ongi vrij! Hoewel ik zelfs naar de testperiode toe geen enkele tweede streepje op mijn ovulatietest had staan, staat deze er nu wel! Het is zelfs al een zichtbaar tweede streepje, dus stiekem hoop ik dat dit streepje betekend dat het lichaam weer bezig is met een ei aanmaken. Moet eigenlijk ook wel he? Want er stond eerst geen enkel streepje en nu dus een tweede (duidelijk) streepje. Dus je zou zeggen dat het lichaam weer bezig is. Heb ook wel wat krampen en ben weer natter als normaal, maar dat zegt bij mij echt helemaal niets! Ook al verlies ik melkachtige afscheiding, mijn BMS is dan toch echt maar rond de 4 á 5 mm. Maar goed, laten we hopen deze ronde beter! Hoe gaat het met jou?
Jouw lichaam doet weer wat! Da's goed. Met mij gaat het goed. Sinds vandaag zijn mijn borsten gevoeliger. Ik verwacht rond 26-2 ongi te worden. Toch een nieuwe ervaring, want voor ongi merkte ik nooit iets aan mijn lijf. Wij hebben weer van mijn neefje genoten. Heerlijk zo onbevangen. Gisteren op kraamvisite geweest bij een lief mannetje van 6 maanden. Hij bleef maar lachen. *smelt*
Ik heb geen idee of hij wat doet Timon, maar hoop het wel! En hoop ditmaal dat hij alles goed doet. Dus vanaf nu een goed BMS met een mooi eitje en dan op naar een wondertje. Het wondertje mag ook nog even wachten, als het bms maar al die tijd goed is, dat haalt al veel zorgen weg! En natuurlijk heb ik liever nu mijn wondertje, maar als me bms maar goed is. Dat is voor nu het belangrijkste en daar hoop ik niet op te hopen. Wat heerlijk dat je bij je neefje bent geweest. Was gisteren toevallig bij mijn nichtje Jasmijn. Die zat de hele tijd haar Tante uit te lachen met een big smile van oor tot oor. Ook begint ze nu te brabbelen (ze is 10 weken). Ze pakt mijn vingers vast en wil de hele tijd bij me zitten. Het is een heerlijk dotje om te zien en te knuffelen. Dus snap wat je bedoeld . Hm, laten we hopen op een goed teken van daarboven. Wellicht is het nu gewoon spontaan raak, of izit je aan de pil (vergeef me, want Babii is een beetje vergeetachtig momenteel). Hoe dan ook, moet je nagaan hoe een lichaam per cyclus veranderd he? Ga zo eens eten maken en dan lekker rustig aan doen. Ben blij even een cyclus zonder medicatie te zitten, want ik was echt een vreselijk gedrocht ten tijde van die medicatie .
Ik loop vooruit en ga er vanuit dat je bms goed z'n best doet. Dat je lichaam iets doet. Ik zal rond 26-2 ongi worden en zal dan de pil gaan gebruiken. Spontaan raak zal het niet zijn, want die kans is bijna minimaal. Maakt niet uit, maar da's gewoon duidelijk. Ja, nu ik weer zover opgekrabbeld ben is het weer heerlijk om die peuters of nog kleiner om je heen te hebben. Mijn neefje heeft hele verhalen waar je al veel van kan verstaan. Voorlezen door mij of manlief was de afgelopen weekenden favoriet. Wat gaan jullie eten? Ik heb beenham met gebakken aardappelen en groenten. Moet nog beginnen.
Ik snap best dat je dat denkt Timon, dat bij minimaal (weinig zwemmers) de kans minimaal is. Wat dat betreft bof ik met mijn cryo's, maar goed wat de mannen bij jullie hebben. dat heeft deze dame met haar bms . En ik weet dat je het dan niet wilt horen, want dat wil ik zelf ook niet als mijn gevoel iets zegt. Maar toch ken ik genoeg meiden waarvan hun mannetje echt heel weinig zwemmertjes heeft. En echt, het was zomaar ineens spontaan raak in de rust! Het was bij hun dusdanig slecht dat ze soms wel 2 tot 3x zwemmertjes moesten produceren in het kamertje. Maar toch was et raak, dus ik hoop en duim nog steeds mee . Haha, wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben! Voorlezen voor me nichtje gaat nog niet . Die kijkt me alleen met fel blauwe ogen heel vragen aan wat ik doe. En als ik gek doe krijgt ze een schaterlach whahaha, Gek meissie dat het is. Wij gaan kip tandoori eten, daar had ik even zin in. Wilde eigenlijk gewoon kipfilet kruiden met spruiten en aardappelen, maar ineens kreeg ik dit geweldige idee . Bij mij is het nu bijna klaar, de rijst zit in de rijstkoker . Eet smakelijk alvast!
Vast dat dat van jou net zo lekker was als dat van mij. Laten we het maar houden op niet bezig zijn met het moeten rond het ei. Dus heb ik niet bedacht dat ik weleens zwanger zal zijn.
Haha, ach ik denk ook niet meer aan mijn ei, maar hier is het heel ernstig. Sinds de punctie hebben wij ook geen seks meer gehad . Er was altijd wel iets, dan pijn van de punctie, dan de terugplaatsingen, dan weer alle hormonen die me mega saggie maakte, dan weer die vieze Utrogestan bollen, dan weer een bloeding. Tsjah, het zijn misschien smoesjes, maar we zijn zo druk in die hele MMM met alles dat we dat gewoonweg vergeten. En er speelt btw nog wel meer hoor.... Ach, het is niet het belangrijkste van alles .
Meid, als dit alles maar niet tussen jullie in gaat staan. De mmm vergt zoveel dat je jezelf en elkaar nog eens wilt vergeten. Heb je er meer naast dan kan het je eens opbreken. Hier spreekt, euhh tikt, een ervaringskundige.