IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #3041 Timon, 21 feb 2011
    Laatst bewerkt: 21 feb 2011
    Babii, jij weet hoe gek een lichaam in elkaar kan zitten. Nou, die van mij begint ook!
    Het lijkt wel of ik nu ongi word terwijl dat rond 26-2 gepland staat. Ik had zonet wat last van misselijkheid, een druk in mijn onderbuik en bij plassen veegde ik wat bruin af. Gewoon 6 dagen eerder dan volgens 'schema'. Als het echt is dan moet ik vanavond al met de pil starten!:$

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #3042 Timon, 21 feb 2011
    Laatst bewerkt: 21 feb 2011
    Bij natellen kwam ik toch op 27/28 dagen uit en dat is normaal. Hoe kwam ik dan bij 26-2??? Zo in de bonen???:p

3. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hahaha Timon, maar verder gaat het wel goed met je??:D:D

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Met mij gaat het steeds beter na mijn diepe dal. Dit is de 4e week dat ik op therapeutische basis wat op het werk rondwandel. Het gaat allemaal net. Volgende week 3x4 uur zal me vast nog tegenvallen. De 2 uur van vandaag trek ik net. Misschien komt het nu ook door de wel/niet ongi.
    Laten we het maar houden op enorm veel zin in het starten. Eindelijk weer kunnen gaan voor kindje maken!:D

Hoe is het met jou?

5. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Timon. Het klinkt bij je allemaal erg Goed! En kan me
    Voorstellen dat je er wel weer ontzettend zin in hebt
    Maar wel raar die menstruatie! Misschien toch zwanger!?

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Jessy, volgens mij schreef Timon dat het eigenlijk wel klopte, aangezien ze nu op dag 27/28 zat en dat is normaliter wel normaal qua cyclus.

@ Timon, heb me wel doodgelachen net hoor! Whahahaha, maar hoop dat het snel gaat doorzetten! Dan kan je starten!! Als het maar rond de 26e komt (of niet komt omdat er een beebje zit ;)).

Nee joh, seks is niet alles. Daar hebben we eigenlijk nooit grote waarde aan gehecht, ja in het begin. Wij houden veel van knuffelen en lief zijn tegen elkaar.

Natuurlijk is seks fijn, maar het is niet dat ik 5x per week moet haha. Normaliter gingen we al 1x per week, mits me eitje er was. Maar nu gewoon stukken minder. Vindt het belangrijker dat ie lief voor me is en naar me luistert dan dat hij perse zijn behoeftes moet doen hahahaha. Nee, zo is mijn mannetje echt niet.

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

AMEN!! (hier hetzelfde hoor)

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben blij dat ik iemand zich dood heb laten lachen.:p

Nou, de ongi is heftig doorgekomen. Vanavond weer aan de pil. Het lijkt niets, maar vanavond starten we met onze 2e ICSI.

Seks is leuk, maar moet zeker geen verplichting zijn. We werken niet volgens een agenda.;) Babii, je heb volkomen gelijk!

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hahahahaha, nou als het aan het ziekenhuis lag, dan werkten we nu nog volgens agenda, maar dan de klus agenda, klussen op commando en hupla (geen drol aan ;)).....

Wat goed (ahum) dat je ongi is doorgekomen! Op naar jullie poging!!!

Vandaag super grappige foto's van Jasmijn en mij binnengekregen haha, plaats ze alleen niet hier (staan @ me hyves) super schattig hahaha.

10. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Sorry babi zit weer eens half te lezen.
    Timon wel lekker dat je menstruatie is doorgekomen
    Kan je weer starten. Ik zit te wachten tot de mijne ook
    Komt. Gaan morgen een paar dagen
    Weg dus heb de pil maar mee want wil ook niet net te laat zijn

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jessy, wanneer verwacht je je ongi dan? We gaan echt gelijk op.;)
    Veel plezier de komende dagen. Waar gaan jullie heen?

12. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik denk eind van de maand begin volgende maand. Maar ergens is de buikpijn al een beetje begonnen. Dus t zal niet super lang meer duren.
    We gaan naar Engeland naar mijn opa. Siem gaat hem ontmoeten. Zal wel even traantje pikken zijn voor hem. Hij huilt altijd als we weg gaan. En ontmoet hij zijn eerste achterkleinkind. Vind t spannend.
    Haha ja we gaan echt bijna gelijk op! Zo leuk. Hopen dat dat geluk brengt!

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jessy, jij zit nu vast in Engeland. Hopelijk heb je beter weer dan wij.
    Ben je nu al ongi geworden? Je had wat buikpijn.

Waar is iedereen???? Hoe is het met jullie?

Hier aan de pil en 11 maart de 1e deca. Dan voelt het aan als gestart met ICSI 2. Spannend weer aan het worden.

14. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Succes weer voor deze poging Timon, mijn duimen gaan weer keihard voor je draaien!

15. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    En mijn duimen ook :)

16. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey Kiki; hoe gaat het meid??? Weet je al wat er in je buik groeit:D

17. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat het goed, Daffie! Er groeit een klein meisje in mijn buik :). Ze is vaak lekker druk, wat ik een super fijne bevestiging vind. Helemaal onbezorgd genieten wil gewoon echt nog steeds niet lukken, dus elke bevestiging is heerlijk!

Hoe is het met jou? Al 13% van je doel bereikt zie ik! Volg je een speciaal dieet?

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik heb ook een meisje besteld, want mijn zusje heeft alle kleding van Jasmijn bewaard voor me :p.

Maar goed, ze zeggen dat meisjes eigenwijs zijn, maar mijn meisje dat ik in het lab heb besteld, is echt niet eigenwijs hoor! Ze groeit hier nog steeds niet ;).

@ Timon, heeel veel succes!

Update van mij staat weer in mijn eigen topic ;).

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jullie lieverds!

Kiki, zo fijn om je kleine meid te voelen. Wanneer heb je weer een echo?

Daffie, hoe gaat het met jou? Afvallen gaat naar wens? Wanneer denk je te kunnen starten met de volgende poging?

Babii, jij hebt al een keuze gemaakt. Vraag even aan de fa of ze de juiste chromosomen samenvoegen zodat jullie meisje gemaakt wordt. Zou geweldig zijn. ;)

Ons maakt het niet uit. Laat het zeer gewenste mensje ons maar blij maken met zijn/haar komst. Maar goed, eerst dit proces weer doorlopen.

Heb ik al verteld dat we weer oom en tante gaan worden? Zo gaaf!:D

20. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk Timon! Gefeliciteerd! Zou gaaf zijn als jullie kleintje daar vlak achteraan komt!

Aanstaande donderdag hebben we weer een echo. Die is extra omdat ik even bij de gyn langs moet. Ik ben geboren met een hartafwijking waaraan ik geopereerd ben. Nu moeten we even bij de gyn langs omdat ik bij een eventuele keizersnede vooraf zeer waarschijnlijk antibiotica moet krijgen en de verloskundige wil even checken hoe het zit bij een natuurlijke bevalling, gewoon om dat niet voor verassingen te komen te staan. Daarbij wil ze dat ze in het ziekenhuis bekend zijn met de situatie, mocht het een keizersnede worden. En bij de gyn schijnt het normaal te zijn dat je bij je eerste bezoek een echo krijgt ook al is dat voor de reden van dit bezoek niet nodig maar ik vind het helemaal prima :). 12 maart hebben we een pretecho, dan gaan de opa's en oma's mee. Die kijken er al ontzettend naar uit! En dan rond de 34 weken nog een liggingsecho. We gaan ons meisje dus nog wel een aantal keer zien voordat ze komt!

Deel Deze Pagina