Kiki, wat fijn om je meisje nog enkele malen te gaan zien voordat ze echt in je armen zal liggen. De pretecho zal wel heel bijzonder zijn als iedereen meegaat. Ja, ik hoop dat ons kleintje enkele maanden na mijn neefje/nichtje mag komen. Zij begin september en als alles goed gaat wij eind december. Ik hoop het zo erg.
@ Timon, mij maakt het ook helemaal niks uit, was meer als grap bedoeld haha. Maar het komt wel uit met de kleding haha. Gefeliciteerd, volgens mij had je het mij in een PB verteld. @ Kiki, wat heerlijk weer een echo! Goed dat ze toch even een echo maken n.a.v. jouw aangeboren hartafwijking. En heel goed dat ze willen dat iedereen op de hoogte is van...
Ik vind toch wel dat ze in het UMCU duidelijk zijn. Zo kan ik niet tegen een bepaalde stof in bijv antibiotica. Dat staat dan ook met koeienletters op mijn dossier. Die vis ik dan ook zo uit het karretje. Babii, we zijn al blij met een gaaf klein mensje, he? Jongetje of meisje is niet belangrijk.
Bij mij zijn er helaas wel al heel wat fouten gemaakt hoor.... Vooral in de communicatie in mijn dossier of iets noteren in de computer, waardoor de andere arts de helft van de communicatie cq. afspraken niet kan terugvinden. Neem als voorbeeld eens mijn punctie en de medicatie vooraf . Maar ach, ben blij met ze... Op 1 arts na (de nieuwe). En inderdaad, ik ben al blij met een kindje dat groeit in mijn buikje .
@ Timon, hahahaha nou mijn dossier klopt al niet meer met het zelf dokteren hahaha . Nee zonder grappen, dat moest de laatste keer wel. Gelukkig schrijven ze het daarna allemaal op . @ All, Update staat in mijn eigen topic .
Babbi, tijdens de 20 weken echo is het kindje al extra onderzocht op haar hartje door een cardioloog. We zijn daarvoor speciaal voor naar het WKZ geweest. Bij mij is mijn dossier meerdere keren 'kwijt' geweest bij het UMCU, niet alles gaat daar dus inderdaad helemaal goed!
Kiki; wat leuk dat jullie een meisje krijgen....enne ze zijn dan misschien eigenwijs, maar ook zzzzoooooooooo leuk hahaha. Wij hadden trouwens blauwe ogen en krullen besteld en die heeft ze nog steeds, dus het is wel gelukt met bestellen Nee hoor meiden, wij waren toen ook dolgelukkig dat het lukte en het maatje echt totaal niet uit wat het zou worden. Timon; hoe gaat het spuiten? Babbi; hoe staat het nu bij jullie? Hier rustig zijn gangetje. Afvallen gaat niet zoals ik wil, dus zal wrs nog een maandje later gaan starten met de 4e ICSI. Denk nu dat het mie/juni zal gaan worden. Ga zo aquapoweren met een vriendin en heb vanmiddag al een uur op de wii-fit gestaan. Ben dus wel actief bezig om de kilo's kwijt te raken Morgen op kraambezoek bij een vriendinnetje,. Het jongetje is nu alweer 6 weken, maar nog zoooo klein...ben wel weer benieuwd, zal zelf wel weer de kriebels krijgen denk ik!
Dat is in ieder geval iets. Artsen die nu alles opschrijven. Weet je dat ik even niet weet wat jouw topic is? Wil je een linkje plaatsen?
Daffie, jammer dat het afvallen niet helemaal volgens schema gaat. Als het goed is ben jij nu druk in het water. Gezellige groep? Ik wist trouwens niet dat we een maand mie hebben. Ik ben sinds een week aan de pil, maar zal 11 maart pas de deca gaan gebruiken. Die kleine hummels zijn zoooo leuk! Kiki, jouw dossier weleens kwijt geweest? Hoe kan dat nu? Ik heb er, gelukkig, geen last van. Hier gesloopt van 4 uurtjes werken. Meer trek ik duidelijk nog niet en dan ben ik niet eens echt aan de wandel op het werk. Ik ben zo blij morgen vrij te zijn.
@ Timon: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/258458-ivf-traject-babii-ooit-raak-zijn.html
Geen idee hoe ze dossiers 'kwijt' kunnen raken. Heb 2 of 3 keer gehad dat ze alleen mijn 'nood' dossier hadden...en dat bestaat wel ui 1 papiertje. Maar goed, hij is telkens weer terecht gekomen. Tot mijn verbazing lag mijn complete dossier wel in het WKZ toen in voor de 20 weken echo kwam.
Haha, Kiki! Wilde het net schrijven, maar ze hadden inderdaad een helder moment . Mijn dossier is ook 1x kwijt geweest, geweldig! Lag hij nog bij dokter K. op haar bureau, maar ondertussen had de IVF arts hem nodig voor de FM (stimulatie voor me IVF), dus zij zoeken, uiteindelijk heel geïrriteerd een blaadje gepakt en het daarop gekliederd. Heb me wel doodgelachen haha! Maar heb soms het idee dat het vaker kwijt is geweest, want zoals die miscommunicatie over de dormicum en morfine tijdens de punctie . Arts had duidelijk in me dossier e.e.a. geschreven en de verpleegkundige belde me met een heel ander verhaal. heb het toen 4x nagevraagd, nee mevrouw er is zo besloten. Ok, prima AMEN! Toen moest die arts me prikken qua infuus, ze was pislink op de verpleegkundige
Hoe is het met iedereen op deze zonnige dag???? Ik heb weer vrij en ga zo echt eens stoffen. Gisteren toch weer 4 uur gewerkt en dat leek goed te gaan. Alleen erna kreeg ik de lichamelijke klappen en dus is het goed om echt die stap terug te zetten naar 3 uur. Die 3 ipv 4 uur is in overleg met arbodienst en leidinggevende.
Haha, ik heb gisteren op mijn werk ook gewoon de ramen staan lappen. Zo heerlijk in het zonnetje, het was bijna leuk om te doen .
Hahahaha, dat ga ik helemaal niet in mijn hoofd halen. Hier thuis zien de ramen er niet uit als de zon erop staat, maar momenteel vind ik het even geschikt.