Haha, bij mij thuis zou het ook best weer eens mogen maar daar heb ik dan weer even geen zin in. Maar op mijn werk was het een goeie reden om in het zonnetje buiten te staan
Het is nu weer echt begonnen. Over 1 week stoppen met de pil en ongi worden, over 2 weken de gonal, over 3 weken de 1e fm en over 4 weken de tp. Handig zo'n schema. Kan ik onthouden. Ben benieuwd of ik 'verander'.
Zie dat je bijna mag testen Maria. Spannend!! Succes met de laatste wachtloodjes (of ga je al eerder testen?) En Timon, gisteren weer goed gedart?
Vanmorgen had ik negatief getest. Had later op de ochtend een veegje roze. Verder niets meer.... Maar ik ben dus bang dat het einde verhaal is...
@timon, au die deca von dik altijd toch best pijnlijk, zet 'm op je bent weer begonnen!!!!!! @maria: getsie dat meen je niet........ ik duim nog even door voor een wonder!!!!!!!!!! sterkte!
Helemaal geen veegjes, niets meer... Voel ik me wel weer een sukkel... want stiekem hoop ik dan toch nog. Terwijl het te laat is voor een innestelingsbloeding en vanmorgen nog negatief testte...
Wat een onzekerheid Maria. Kan me voorstellen dat je nog steeds hoop hebt. Mijn duimen draaien nog voor je door hoor!