maria ik duim voor je ik mag zelf ook dinsdag testen ben benieuwd heb wel krampen nog even geduld hebben
zal het ziekenhuis even bellen kijken wat hun zeggen denk dat je wel mag stoppen lijkt me niet dat je morgen opeens positief test gaat het wel een beetje?
Ik ben nog een beetje.. ehm groggy.. van alles. Loop een beetje met mn ziel onder mn arm. Zit op mn werk. Wat heb ik aan thuis zitten nu...?! Maar zit er totaal niet bij met mn hoofd...
ik heb net ook test en hij was ook negatief kan je niet een middagje vrij nemen? en wat leuks gaan doen met een vriendin of je man? het helpt niet echt want je blijft er aan denken maar heb toch een beetje afleiding heb je nog cycro's of moet je weer op nieuw voor de punctie?
ik denk dat een middagje vrijnemen wel een goed idee is. Ik heb nog 2 rietjes, met 4 cryo's. Maar ze plaatsen in het VU maar 1 terug per keer, dus over ff ruim 2 maanden zijn we er doorheen. Wat vervelend dat je ook negatief hebt getest! Wanneer moest je testen? Ook vandaag? Xx
mocht morgen testen maar had al een gevoel dat het niet gelukt was ik heb gezegt dat ik elke keer 2 terug geplaatst wou krijgen en daar gingen ze accoord mee gelukkig in dec had ik ook een terug plaatsing gehad en positief getest maar helaas ging het nog mis met 4,5 week ik heb er nog 2 in de vriezer maar het ziekenhuis waar ik de terugplaatsing heb is een maand dicht ivm verbouwing dus hoop dat ik met de volgende cyclus weer mag beginnen
Waarom vriezen ze dan in hemelsnaam 2 embryo's in 1 rietje! Vindt dat ronduit schandalig, want met andere woorden: ze vernietigen gewoon een kans van jullie! Al mijn cryo's zijn per rietje ingevroren.
Geen bloed gezien nog trouwens. Ben wel gestopt met de bollen na vanmorgen. Ochtend dosis nog genomen. Toen klaar...
Vorige keren bloedde ik dik door de bollen heen. Maarja zo zie je maar, in het verleden behaalde resultaten... En ik bloedde de eerste keer door de bollen heen terwijl ik nog positief testte ook. Maargoed, daarna werd het hCG ook rap minder.... Zal je zien dat mijn cyclus weer rete-traag op gang komt... grrr... eind april pas weer een tp.
@babii bij mij zijn ze zelfs per 3 ingevroren had er nog 8 en waren verdeeld over 3 rietjes ze hebben er nu al 2 weg gegooit want ze waren alle drie per keer goed ontdooit heb er nu nog 2 over voor de laaste cycro poging
Wat zuur dat zoveel goed ontdooide emmy's worden weggegooid. waarom doen ze er 3 in een rietje? Zo onlogisch als je maar 1 per tp krijg.
Héél frusterend idd... Mijn zwangerschapstest via bloedonderzoek was ook negatief. Op naar de volgende ronde!
Even nog een verlate reactie, maar misschien kan je er wat mee Maria. Want hoe meer jij vertelt over andere aanpakken in andere ziekenhuizen over het invriesbeleid, hoe meer kans er misschien is dat ze het gaan veranderen. Of dat je er twee teruggeplaatst krijgt. Bij ons in het ziekenhuis worden namelijk ook alle embryo's apart ingevroren. En ze blijven ontdooien (de avond ervoor) totdat er een goede bij zit. Dus je hebt eigenlijk altijd een tp. En bij ons (was toen nog 29 jaar) mochten we kiezen of we er eentje of twee teruggeplaatst wilden krijgen. Ook hier nog even een knuffel voor het slecht afsluiten van deze poging.
Zeehondje, bij het UMCU hebben we getekend voor onder de 35 jaar 1 per tp en vanaf 35 of bij de 3e IVF/ICSI de keuze 1 of 2 per tp. Natuurlijk heb je af en toe een uitzondering, maar liever niet dan wel.
@ Zeehondje, ook ik heb getekend voor maar 1 embryo per terugplaatsing. Ben zelf natuurlijk (nog) maar 23, maar heb ook (nog) maar 2 jaar de tijd (25e verwijdering baarmoeder). @ Sabine en MariaC, wat afschuwelijk dat ze dat zo doen zeg! Heb dit echt nog nooit gehoord, vindt het echt verspilling van je cryo's (of mag ik dat niet schrijven )? Welke ziekenhuizen lopen jullie? En kan je er dan niet voor kiezen er alsnog 2 terug te laten plaatsen, ze gooien in principe een levend wezentje weg (althans, cellen, maar jullie snappen me). Vindt het persoonlijk (sorry voor uitgesproken mening) SCHANDALIG! @ Maria, dikke knuffel meissie! Wat rot dat het mislukt is .