IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig Maria! Wat Babii al zegt, je hoort ook wel dat het bij mensen ineens raak is doordat ze er door bepaalde omstandigheden minder mee bezig zijn. Denk dat je vooral moet kijken of je denkt dat je het aan kunt, de ziekenhuisbezoekjes in combinatie met de verbouwing en de andere dingen waar je stress van krijgt.

2. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Bedankt meiden.
    Ik ga nog wel even broeden op het idee. Voorlopig is het nog niet zo...

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Babii, wat fijn zo'n gyn!

Maria, moeilijk hoor. Toen de tp raak was had ik het ook redelijk druk. Precies in de week van de rapportgesprekken.
    En deze iui is ook opeens gelukt, terwijl we daar totaal geen rekening mee hielden. En misschien daardoor veel rustiger en er niet veel bij stil gestaan. Je weet nooit!

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Heb liever dat je gaat broeden op je eskimo hahahahaha. Nee hoor, denk er rustig over na!

Hier heb ik echt veeeeelll meer last als normaal van mijn ei. Het doet zelfs enorm veel zeer de eigroei. Zo wist ik dus al dat er een ei groeide, ben ook vreselijk duizelig, zo niet grappig!

Vanavond een pil Progynova (mag van de arts hahahhaha). En als ik deze krampen blijf houden, weet ik dat het ei doorgroeit ;).

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Helemaal mee eens!!!

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Babii, het klinkt als de fa die mijn punctie in mei heeft gedaan.
    Fijn dat je bms lekker groeit en nu dus loslaten.;) Lekker progynova slikken... heb je genoeg?:p Wanneer mag je terugkomen?

Maria, als je een tp heb gedaan heb je vast minder last van de wachtweken door de verbouwing, etc. Volg je gevoel!!

Kiki, hoe is het met jou? Alweer dik 27 weken...

Hier gaat het even wat minder. Een samenloop van nog niet helemaal beter/fit, deca en ongi. Dus veelal moe en deze dagen veel hoofdpijn. Vandaag zelfs ziek gemeld omdat ik het niet trok. Met een kruikje op de bank.:(
    Vrijdag gaat de gonal naast de deca erin.

7. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    He, balen Timon dat het wat minder gaat. Goed dat je je ziek hebt gemeld. Even lekker aan jezelf denken. En vanaf vrijdag dus 2 spuiten. Gaat het nog een beetje met het prikken? Dart je man nog steeds :)?

Hier inderdaad alweer over ruim 27 weken. Vrijdag en volgende week nog werken, dan een weekje op vakantie en dan nog 4 weken werken en ik ga al met verlof. Begin stiekem een beetje af te tellen :). Alles gaat lekker, merk alleen dat het lichamelijk wat zwaarder aan het worden is met het werk, merk dat ik de vrije dagen tussendoor echt nodig heb om even bij te komen.

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Timon, Progynova heb ik bergen van liggen :p. Moet alleen wel even de Pregnyl morgen faxen, want die heb ik dus nog niet in huis!

Denk niet dat ze in november je punctie heeft gedaan, ze is nieuw hahahahaha.

@ Kiki, pffffff jij gaat echt snel, iedereen trouwens! Ben wel een beetje jaloers hoor, wil ook zo graag :(. Maar goed. hjet is onze tijd nog niet.

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Oke.... dan is het fa B. niet...:p Misschien kom ik haar deze ronde tegen.
    Gelukkig heb je genoeg in huis. Ik heb dubbele pregnyl in huis, omdat mijn cryo in natuurlijke cyclus niet doorging.

Kiki, jij hoeft echt niet lang meer. Mag ik vragen wat voor werk jij doet?

Manlief blijft darten! Op zich gaat het spuiten goed. Niet zoals met de cryo tp. Dat was hel.

Babii, ik ben een pietsie jaloers, maar voel me erg sterk in het gevoel dat er een kindje in mij zal groeien en wel dit jaar.;)

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ah, als het bij mij niet dit jaar is, is het volgend jaar wel. Weet gewoon heel erg zeker dat ons kindje er komt! Heb altijd gezegd: de tweede of derde verse poging en in mei is me bms weer goed.

Dan zal dat van bms niet waar zijn, maar die terugplaatsingne wel :p.

Ik ga slapen want ben beroerd vna de pijn en moet morgen op gesprek bij een opdrachtgever aangezien me opdracht bijna afloopt. Is geen porobleem hoor, wordt toch doorbetaald :p ga gewoon de leegloop in, maar zit liever op opdracht :D.

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Slaap lekker en succes morgen!!!

12. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop zo voor jullie dat jullie geduld en doorzettingsvermogen ook snel beloond wordt!

Gelukkig dat het spuiten goed gaat Timon. Voel je je vandaag ook weer wat beter? Ik ben bloemist. Een hele dag werken is 10 uur staan, da's nu best pittig. Vanaf 1 april heb vast ik 1 hele en een halve dag maar ik werk ook veel op inval basis, en dat zijn behoorlijk wat uren de laatste weken. Ik zeg niet zo snel nee (kan ik niet :)), terwijl dat eigelijk wel zou kunnen dus. Volgende week nog een pittig weekje met 2 hele en 2 halve dagen (haha, als ik het zo opschrijf denk ik echt...zeur niet zo, wat zijn nou 2 hele en 2 halve dagen werken!) en dan na mijn vakantie ga ik echt wat minder uur op me nemen heb ik besloten.

Is het gesprek wat geworden Babii? Kan me voorstellen dat je liever op opdracht zit als dat je thuis zit.

13. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Jeetje Kiki, werkdagen van 10 uur achter elkaar staan.... bikkel!

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje Kiki, dat is best pittig! Je kan wel denken dat 2 hele en 2 halve dagen niet veel is, maar alles wat erbij komt maakt het wel veel. Met 27 weken zwanger wordt het wel tijd om aan jezelf te denken. Heb je ook geen stoel bij de hand?

Maria, hoe is het met jou?

Babii, hoe is het gesprek gegaan?

Hier rustig aan gedaan; haptonomie, boodschappen, was opgeruimd en lekker in het zonnetje gezeten. Op een gegeven moment wel in de schaduw gaan zitten, omdat mijn hoofdpijn weer heftig ging opspelen. Een halve pcm heeft aardig geholpen.

15. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Timon, hier druk. Ben me aan t voorbereiden op t weekend, welke wellicht nog drukker is dan de week daar aan voorafgaand ;)

16. ursila

ursila Lid

9 jun 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi, mag ik hier inbreken en meepraten?

Ik begin vandaag met mijn 1e IVF/ICSI.
    Vanavond mag ik beginnen met mijn 1e spuit en 3 april heb ik de echo.

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Welkom Ursila. Vertel eens waar jullie lopen? Weten ze bij jullie nog niet wat ze gaan doen, IVF of ICSI? Welke medicijnen ga jij gebruiken? Zoals jij het tikt heb jij een kort protocol. Heel veel succes!

Beide spuiten liggen eruit. Over een kwartiertje gaat naast de deca ook de gonal 225 eh erin. Ik ga beginnen met kweken!:D

Op het werk lekker bezig geweest. Tussendoor even gezeten om de vermoeide benen te laten rusten. Alleen nog steeds vage hoofdpijn. Dat scherpe is weer weg, net als de ongi bijna.

18. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Ursela!

Zijn ze er goed ingegaan Timon? Op naar een mooie oogst!!

19. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Hoi lieverds!

Heb wel meegelezen hier hoor, maar zo wachtend tot ik weer mag beginnen, heb ik helemaal niet zoveel leuke, spannende dingen te melden. Behalve dan dat me laatst bedacht...

*dat het nu 34 dagen geleden is dat ik geopereerd ben aan de
    BBZ,
    *dat ik nog 4 dagen het natuurdrankje moet innemen..
    *dat ik nog geen positieve ovutest heb gehad
    *dat ik woensdag gebeld word voor de bloeduitslag
    *dat ik nog steeds bruinverlies heb waar geen touw aan vast te
    knopen is ...
    * dat het soms wel een beetje pijn doet als ik me realiseer bij het zien van de banners van Dancer en Zeehondje dat mijn banner daar tussenin zou hebben gezeten. Zou as dinsdag 12 weken geweest zijn... Niet dat ik daar de hele tijd bij stil sta, maar vandaag wel weer even...

Nou ja, van die hele saaie dingen.

Wat dat betreft heel anders dan jullie: FM's (Babii), spuiten en hopen op mooie follikels (Timon)...
    Herken dus wel wat jij schreef Zonnetje, dat wachten op weer verder te kunnen bijna nog erger is...
    En vind het heel knap hoe je deze ronde bezig bent Babii! Dit wordt 'm gewoon!
    Ursila, welkom trouwens. We zijn met tijd en wijlen actiever. Ik ben zelf door het wachten wat minder actief. Maar wat Timon zei, vertel eens meer over jezelf!

Hoop oprecht dat jullie hier gauw wonderbaarlijk goed nieuws mogen opschrijven komende week! Stel je voor :) ! En dan gaan jullie dáárna HCG voor de rest rondstrooien...

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?

Knuff voor allemaal!

xxx

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wat een goed nieuws Babii. Wat dat zelf dokteren voor gevolg heeft, super!
    Ik ga voor je hopen dat er twee mooie emmy's worden teruggeplaatst!

Juulzon, oh ik begrijp zo goed je opmerking over de banners. Ook ik zie soms banners van rond de 20 weken en denk dan ook 'dat had er bij mij ook kunnen staan'. En dan is dat nog zoveel minder pijnlijk dan bij jou, maar ik snap het wel.
    Balen dat je nog geen posi ovutest hebt gehad. Hopelijk komt deze snel en komt je cyclus weer snel op gang.

Deel Deze Pagina