Babii, wat 'fijn' dat ze zoveel interesse hadden. Ach, zie het zo... als je thuis zit kan je lekker aan de wandel. Het ging gisteren zeker goed op het werk. Ik heb veel gedaan, maar ook de stoel gevonden. Mijn benen waren soms echt moe, maar door even zitten ging het weer. Best een aardig balans gevonden. Hoe krijgen ze het voor elkaar om met 4 dames op hetzelfde tijdstip een fm af te spreken? Ontvang jij steeds de nieuwelingen? Maar jee, wat heb jij al een mooie bms en al een aardig ei!!! Wat gaaf dat deze ronde positief verloopt en je waarschijnlijk volgend weekend de tp zal hebben. Je gaat een week voor mij lopen. Kiki, gisteren deed de gonal, nadat 'ie eruit was, even flink irritant. Ik heb er iets op gevonden ... eerst een ice pack rechtstreeks op de huid (verdoven) en dan erin jassen door manlief. Werkt super! Ik ga zeker voor veel meer dan 5 follikels. Juulzon, jij bent momenteel nog in een rustperiode en dan heb je niet zoveel te melden. Helemaal niet erg, meid. Komt binnenkort vast verandering in. Laat die ongi maar komen! De andere banners kunnen zeker lastig zijn. Pfff, je doet er zo weinig aan. Ik had bijv. nu al mama kunnen zijn.... Hier geen plannen voor het weekend. Manlief gaat morgen motorrijden en ik vermaak me prima thuis. Het gaat met mij nu veel beter. Ik ben gisteren begonnen met gonal en daardoor lijk ik nu van de hoofdpijn af te zijn. Ook heb ik weer normale uren geslapen.
Ja, dat had ik 31-12-2010, toen waren we eigenlijk uitgerekend... Blijft bizar. Zal dat dit jaar op 11 oktober hebben... Nou ja. Van die dingen. Eerst duimen voor jullie! En Zeehondje, nog 1 weekje en je zit op de Magische 12!!! Yeah! xxx
Dames, ik ga van de week even alles bijlezen. Heb de laatste tijd niet zoveel tijd gehad om hier te zijn. Alleen even snel lezen. Ben vooral bezig geweest met werken en van het mooie weer aan het genieten. En nog wat dingen regelen. En 'savonds ben ik erg moe, maar nog 2 dagen en dan heb ik lekker vrij. Dus heb ik alle tijd hoop ik. Denk aan jullie.
Van mezelf even een korte update: Moest om 21.00 uur de Pregnyl zetten. Vrijdag ontdooien ze mijn embryo en vrijdag plaatsen ze ook terug. Vindt het overigens wel frapant, want de vorige keer had ik exact dezelfde cyclus en toen ontdooiden ze op zaterdag en zondag plaatste ze terug (toen was hij al 24 uur ontdooit). Erg apart, bel morgen even of het wel goed gaat en waarom ze het nu zo doen . Dinsdag wordt er besproken of er 1 of 2 worden ontdooit, want de achterwacht van de arts durfde nog geen uitsluitsel te geven. Nu hopen dat een bepaalde arts waar ik dus geen band mee heb, dwars gaat liggen! Maar goed, ons ukkie komt er toch wel! En ik hoop deze ronde . Ben nog steeds zo rustig, wat apart zeg! Dikke knuffel!
Babbi; succes meid en idd jullie ukkie komt er wel!! Morgen een tel.afspraak met Dr. H. om de behandeling te plannen. Wil zelf in week 25 de punctie, dus hoop dat dat kan. Door een paar lieve mensen heb ik al het één en ander aan medicatie bij elkaar gesprokkeld en hoeven we dus niet alles zelf te betalen Blijft alsnog een nmegabedrag, maar goed....hopelijk lukt het!
Babii, de pregnyl zit er weer in! Ik ben benieuwd waarom je nu op vrijdag de tp heb ipv zondag zoals de vorige ronde. Daffie, die fa is heel aardig. Hopelijk kan het zoals jij heel graag wilt. Wat heb je al zoal verzameld? Ik zal 1 doos deca overhouden ivm het overige van de cryo tp wat ik al heb gebruikt. Ik heb ook nog een ampul pregnyl met 1 ampul water.
Nee, het gaat niet om de zondag, het gaat om de dag die ertussen in zat Timon. Vorige keer werd hij op zaterdag ontdooit (10.00 uur) en op zondag om 15.00 uur teruggeplaatst. Dan zou hij nu (want het is exact dezelfde cyclus) op vrijdag worden ontdooid en dan zaterdag de terugplaatsing. Dus weer met een dag ertussen. Snap niet wat het verschil is, maar wellicht ligt het aan de hoeveelheid cellen van de cryo die ze gaan ontdooien. De laatste keer was dit een morula, maar die was helaas teruggelopen naar 8 cellig. En een morula is een 4 daags embryo. Wellicht dat deze 8 cellig is en dat is een dag 3 embryo. Maar ga toch even bellen, want wil gewoon voor mijn eigen gevoel even het verschil weten . @ Daffie, ik hoop dat je in week 25 voor de punctie kan! Wat voor medicatie ga je gebruiken???
Timon; ik heb Dr. H al diverse keren gehad en vindt haar ook erg aardig en kundig (loop natuurlijk al vanaf 2008 in het UMC voor de behandelingen, dus ken ze ook allemaal wel hahaha) Enne...je mag niet handelen via ZP hihi.... Babbi; Ik ga als het goed is were hetzelfde recept gebruiken als altijd nl; decapeptyl en puregon (heb ook een keer gonal gebruikt, maar van de puregon heb ik nog een ampul liggen en is dus goedkoper) Ik gebruik geen pregnyl maar ovitrelle. Dit komt doordat ik van de 1ste keer pregnyl hartkloppingen en een hele lage bloeddruk heb gekregen. Kan er dus blijkbaar niet zo goed tegen Ben hard voor je aan het duimen en natuurlijk ook voor Timon....
Daffie, dan geen pregnyl die ik aan je kwijt kan. *kopen, kopen... hehe* Jij zal vast ook nieuwelingen tegenkomen, want Babii heeft ze al ontmoet. Ik zal je voor zijn.
Spannend weer Babii. Volgens mij werd ik bij alle cryo tp's 's ochtends gebeld en dan was 's middags de tp. Raar dat het bij jou deze keer anders is als de vorige keer. Kan me voorstellen dat je even gaat bellen, ik zou ook willen weten hoe dat zit!
@ Daffie, hmmmmmm.... Moest jij de Ovitrelle ook steeds zelf betalen? In mijn vorige ziekenhuis had ik ovulatie inductie en IUI en daar moest ik per behandeling, 56,82 zelf betalen voor de Ovitrelle. De verzekering vergoedde dit niet (nog steeds niet). Dus heb nu Pregnyl gekregen. Wat balen dat je daar een sort off allergisch voor bent! Ik heb helaas geen deca meer liggen, had nog wel, maar nu niet meer. En heb wel veel Menopur nog, maar geen Puregon (nooit gebruikt). @ Timon, whahahaha de arts van gisteren was niet nieuw, werkt er al 5 jaar, maar zag serieus geen foto van haar hangen . Degene die ik woensdag had, was wel nieuw (dat gaf Connie vandaag aan hihi). @ Kiki, ja vond het ook vreemd, wil wel even graag weten hoe of wat. Puur voor me eigen geruststelling. Ze weten heus wel wat ze doen, maar je blijft toch vraagtekens houden, zolang je het antwoord niet weet, dus dan bellen we maar gewoon. Persoonlijk denk ik dat het aan het aantal cellen van het embryo ligt (waarbij hij is ingevroren). De vorige was een morula (dus meer als 16 cellig) en dat is een dag 4 embryo. Helaas was die teruggelopen naar 8 cellig. Maar wellicht is deze wel 8 cellig dus een dag 3 embryo. Maar bel gewoon even, want kan zelf gaan gissen e.d., maar als ik bel weet ik het direct hahahaha.
Ik moest de ovitrelle idd zelf betalen..., maar liever dat dan me weer zo beroerd voelen. Menopur heb ik nooit gespoten, maar volgens mij werkt het allemaal soortgelijk. Ben zwanger geworden met de puregon, dus daarom vraag ik altijd om die spuit hahaha
En Babii, heb je al gebeld? Ben ook wel benieuwd waarom het nu anders is. Daffie, hier helaas ook niks van wat jij gebruikt over. Anders had ik het graag aan je overgedaan (voor een symbolisch bedrag, haha). Heeft iemand trouwens nog wat van spannende tijden gehoord. Ze schreef in het andere topic (van iui naar ivf) dat ze binnenkort een tp zou krijgen. Maar dat was vorige week al en heb niks meer gelezen van haar?
alleen even ego, vanwege drukke dag. Vanmorgen een echo gehad op dag 13. Maar was nog weinig te zien. Had een ei van pas 9mm en bms was 6 mm. Dus mag donderdag weer voor een echo komen. Hopelijk is ei dan mooi genoeg dat ze kunnen zien wanneer ik pregnyl mag zetten. Deze gyn vond het ineens op pco lijken wat hij zag. Nog nooit eerder gehoord. Als ik wil kan ik me erop laten testen, maar heeft verder geen invloed op de behandelingen. Bij mij deze ronde dus wat minder, zit er een beetje doorheen. Het elke keer heen en weer rijden, cyclussen die niet lopen als ze moeten lopen enz. Had netjes vrij gepland rond deze tp, maar als ik zo doorga heb ik later de tp als verwacht. Gelukkig ben ik vanaf morgen vrij en hoop ik even mijn batterij op te kunnen laden en wat meer tijd te hebben om hier te lezen. Ben net terug van de echo en ga zo maar koken, want vanmiddag moet ik eerder op mijn werk zijn ivm een cursus.
Hallo allemaal! Ik kom wat vaker schrijven, ik heb de laatste tijd alleen maar gelezen, en niet echt fut gehad om te reageren. Ik lees wel mee elke dag. Ben nu 2,5 weken aan de pil, en morgen mag ik komen voor een uitgangsecho. Hopen dat de 2 cystes vertrokken zijn, en dat we nu eindelijk mogen beginnen met IVF. Hope so........... Dikke knuffel voor iedereen!
Ik loop in Rotterdam maar krijg de terugplaatsing in Gent. Ik heb 3-4 een echo. Ben vrijdag begonnen met decaptyl en vanaf gister de Gonal erbij Afhankelijk van het zaad kwaliteit wordt er ICSI gedaan. Vanochtend weer bloedprikken (met partner) want in Gent hebben ze weer andere en zeer recente uitslagen nodig. een heel gedoe geweest afgelopen vrijdag of ik wel of niet mee mocht doen deze ronde omdat mijn schildklier traag werkt. Ben weer wezen prikken en heb mijn medicatie inmiddels moeten verdubbelen.
*breekt in en laat even weten dat ze meeleest, wenst zonnetje veel plezier en ontspanning in de zon vandaag en zegt tegen haar ei dat-ie moet groeien!en geeft iedereen een dikke knuffel*
Is pas morgen hoor dat ik vrij ben, sta nu op het punt om naar cursus te gaan en dan nog de hele avond werken. Gelukkig is het vrij rustig op dit moment dus ben ik vroeg thuis. Was ik het weekend ook. Heb namelijk helemaal geen zin om te gaan werken eigenlijk. Maar ga vanaf morgen zeker van de zon genieten en mijn ei positieve groeikracht sturen.
Even een korte update: Heb vandaag dus ook even gebeld wat het verschil is, want de vorige keer spoot ik op maandag de pregnyl en op zaterdag werd ons moppie ontdooid en zondag de TP. Kreeg dus als antwoord dat ze het in het weekend altijd zo doen. Als iemand dus op maandag spuit, is woensdag de eisprong en is zaterdag 3 DPO. Op zaterdag plaatsen ze niet terug, maar ontdooien ze en op zondag plaatsen ze dan terug. Ik heb dit keer op zondag gespoten en op dinsdag de eisprong, waardoor ze op vrijdag ontdooien en ik vrijdag de TP heb (dag 3 embryo). Val dus net voor die zaterdag hihi. Dat is dus het verschil! Ik reageer vanavond even, want ben beetje druk @ work.