Ik hoop het ook dat het beter weer is. Heb ook wel mooie weekenden gehad hoor. Hoop dit jaar ook vaker te kunnen gaan. Vorig jaar was het meestal 1x per maand. Ivm met mijn werk in het weekend, regelmatig verjaardagen en andere afspraken. Maar denk dat het dit jaar beter te gaat. En ja, als je veel weg gaat heb je ook vaker regen als je er zit. Op zich vind ik het niet erg hoor als het regent. Vind het al even lekker in een andere omgeving. Maar we gaan het zien welk weer ik dit jaar heb. Zaterdag schijnt het goed weer te worden en dan kan ik heerlijk genieten van het mooie weer.
Nee, want ik was al ruim voor de acupunctuur rustig. Ik had het allemaal naast me neergelegd met de mededeling: het zal wel, kan me druk maken om dat bms, maar het wordt er toch niet beter op. En acupunctuur heb ik ook maar 1x gehad . De keer daarna ben ik niet gegaan i.v.m. een meeting. Dus mijn bms komt daar ook niet door!
That's the spirit! Jij bent blij met wat je bms ook heeft gedaan (controle losgelaten), nu nog een goede eskimo en dan hop... je buik in en groeien! Ik denk morgen aan je, maar eerst ikkes!!!
Vanmorgen heb ik mijn fm gehad. Er waren er 2 van 17 mm, 1 van 16 mm en verschillende kleintjes (net onder de 10 mm). Nu gaat de fa mij in de groep bespreken en krijg ik vanmiddag te horen wanneer ik weer een fm zal hebben. Ze twijfelt namelijk of mijn eitjes van 17 mm (en doorgroeien) de punctie wel halen als de fm over 2 of 3 dagen zal zijn. Aan de andere kant hebben ze de vorige keer (mei) wel gewacht en zijn enkele kleintjes nog groot genoeg geworden om geoogst te worden. Mijn verwachting is zondagochtend weer langs komen. Spannend! Enne... ik heb een bms van 8 mm. Ik had trouwens een nieuw gezicht. Haar naam weet ik niet meer, maar ze heeft kort bruin haar en rond 1.80. Aardige dame die me dingen wilde uitleggen. Babii, heb je al telefoon gehad? Heel veel succes vanmiddag!
@babii: heel veel succes. Fijn dat je zo rustig bent. Zou graag wat van je rust willen hebben. Eerlijke ruil, mij beetje van mijn bms en ik beetje van je rust. @timon: balen voor je dat er zo weinig eitjes zitten. Had ook al in het andere topic gereageerd, maar zou een andere combinatie van medicijnen niet een optie zijn? Dat de deca misschien teveel je cyclus plat legt? Dikke knuffel en ik hoop dat er nog wat eitjes bij komen voor je.
Zonnetje, hier ook mijn antwoord. Ik heb gevraagd hoe het kan dat ik zo weinig groten heb terwijl het anders voelt. Toen zei de arts dat je alleen maar de klaar liggende hoeveelheid follikels kan opkweken en niet meer. Dus daarom heeft de een veel follikels en de ander veel minder. Ik ben blijkbaar van de mindere hoeveelheid. Best jammer.
Hi ladies, Ik ben alweer een half uur geleden gebeld, maar ook ik werk dus had nog niet de tijd gehad om even stiekem in te loggen! Ons droomwensje is wederom in 1x goed ontdooit. Hij was 8-cellig toen hij was ingevroren, tijdens het ontdooien is hij een stap teruggegaan naar 7-cellig en net was hij alweer 8 cellig (binnen een uur). Het is een embryo van 1 kwaliteit, dat is de hoogste kwaliteit qua fragmentatie e.d. Dus het is wederom een topper! Nu hopen dat ons toppertje een keertje blijft zitten! Om 15.10 uur mag ik ons droomwensje ophalen en hopen dat het ditmaal ons droommensje wordt! @ Timon, hmmm ben ontzettend benieuwd wat er uit gaat komen vanmiddag. Je hebt inderdaad kans dat ze de kleintjes door laten groeien! @ Zonnetje, hahahaha, nou daar heb ik ook LANG over moeten doen hahaha. Maar het is er uiteindelijk wel, de rust dan he. Kijken of het nu ook lukt, maar ben nog steeds rustig .
@timon: dat is dan wel vervelend dat je er zo weinig hebt. Weet van juulzon dat die wel een andere combi had gekregen waar het beter mee ging volgens mij. @babii: fijn dat hij in 1x ontdooid is en een topper is. Ga voor je duimen dat dit een droommensje wordt voor je. En zelf ook positief blijven dit keer. ego: Ik moet de rust ook maar eens gaan opzoeken bij mezelf. De bui van gisteren is redelijk over en heb nu inderdaad zoiets van kan er weinig aan veranderen en ga gewoon hopen op een positieve test dit weekend. Bij voorkeur zaterdag, want dan weet ik zeker dat ik zondag niet op tijd in de auto terug moet zitten.
Babii; goed nieuws meid! Veel plezier bij de tp straks! Timon; bij allebei onze uitgangsecho's voor de IVF pogingen lagen er genoeg eitjes klaar. De eerste keer groeiden er 12 echt goed door een een paar die liepen iets achter. De tweede keer, met precies dezelfde hormonen, groeiden er maar 3/4 goed door. Dus het kan ook heel erg aan je cyclus liggen. Wel balen natuurlijk. Wat zou jezelf het liefste willen? Nog even door laten groeien of al eerder de punctie?
Babbi; fijn dat hij weer goed ontdooit is meid...mijn duimen draaien als een malle Timon; ik heb ook meestal 3 a 4 iets grotere en verder wat kleintjes hoor. Vaak laten ze de kleintjes toch nog een paar dagen doorgroeien dus verwacht dat ze dat bij jou ook doen. Enne....met minder eitjes kun je ook zwanger worden hoor, daar denk ik elke dag aan als ik mijn dochtertje zie Mijn duimen draaien voor je, het is nu wel tijd voor jullie!! Ik ben gisteren weer megaongi geworden, heb echt flink buikpijn:x:x Nou ja, weten we tenminste dat het allemaal nog werkt daarbinnen....
Hoi lieverds, Lees wel mee hier, maar was deze week megadruk. Had vanavond eigenlijk een etentje, maar heb afgezegd. Ben erg moe en had vandaag een bad day... Babii, deze blijft vast plakken. Met alle positieve energie en een mooi BM, kan niet anders ! Timon, had je al een PBtje gestuurd. Zonnetje, heb je nog een beetje kunnen ontspannen vandaag? lekker gelezen? Ik stuur je bij deze wat ZENergie! Vol rust! Zeehondje, lief dat je nog zo meeleest hier! Bijzonder wijffie dat je er bent!!! Daffie, tja, confronterend die ongie, toch weer... Wanneer mag je nu weer verder? Mijn updeetje in mijn blogje... xxxx
Babii, wat fijn dat jullie droomwens weer in 1x goed ontdooit is!! Al wat gehoord Timon? Spannend allemaal weer hoor! Daffie, balen dat je zo'n buikpijk hebt zeg! Las dat je in mei met de nieuwe poging begint. Hoop echt dat dit hem gaat worden! Nou meiden, mijn duimen draaien voor jullie allemaal heel hard!! (Daar heb ik komende week genoeg tijd voor, we gaan een weekje naar Spanje!)
Babii, jij heb je topper aan boord!!! Goed voor zorgen, meisje. Zeehondje, ik ga voor even doorgroeien omdat de vorige keer ook meer follikels heeft opgeleverd. Daffie, vreselijk balen dat je ongi zo heftig is. Vanmiddag het zh zelf gebeld. Bleek ik op een verkeerde stapel te liggen en was daarom nog niet gebeld. Maar goed, zoals gedacht... zondag mag ik weer langskomen. En wel om 8.15! Groot vermoeden dat mijn grootste follikels dan ruim 20 mm zijn waardoor ik dinsdag de punctie en vrijdag de tp zal hebben. Ik ben klaar voor ons droommensje.
Succes zondag timon. Dat is erg vroeg voor de zondag zeg. Hier beginnen ze volgens mij pas later met de fm's. Hopelijk komt er nog wat bij. @juulzon: dank je voor de energie. Was gisteren dat ik heb zitten lezen en boekje is uit. Ga dit weekend lekker op pad, dus ga even proberen te ontspannen. En zondag waarschijnlijk ook vroeg in de auto om op tijd in het mck te zijn voor fm. Gezien ik dus niet vanaf huis ga rijden. @kiki; heerlijk naar spanje, is daar heel mooi weer. @daffie: voor jouw een knuffel en een kruikje voor je buik. Maar is inderdaad een teken dat het nog werkt. @babii; jij mag lekker gaan broeden op je emmy. Ego: ik ga lekker weg en ben pas zondag of maandag weer aanwezig. Hopelijk is de file zo opgelost. En anders hebben we pech. Maar ik ga van het mooie weer genieten. Hoorde dat het morgen wel 22 graden ofzo kan worden.
Kiki, wat heerlijk naar Spanje. Geniet ervan, meid. Juulzon, wat goed dat je aan jezelf denkt. Vanavond lekker in joggingbroek en makkelijke trui op de bank. Ik ga na het eten eens lezen. Thanks! Zonnetje, toen ik de tijd hoorde vroeg ik nog sceptisch of het niet eerder kon. Jeetje, de vorige fm op zondag was om 9.00. Nu weer vroeg mijn bed uit. Vast dat wij geen file zullen treffen.
En weer heb ik krampen na mijn TP he? Althans, een soort steekjes/krampjes. Had ook wel even last toen het slangetje de weg moest vinden naar de baarmoeder, voelde dat. De arts wachtte toen expres met het embryo inbrengen, moest eerst rustig worden. Maar vindt het allemaal zo vreemd! Zo heb ik dagen geen last en nu weer rechts krampjes, zo irri! Laten we het er in ieder geval ophouden dat het van de TP is, ons wondertje is goed aan het delen, dat moet van zijn/haar Mama!!! Sorry voor de ego, ga nu slapen. xx
Ben trouwens nog aan het proberen een nieuw gedichtje te maken, maar dat lukt nu even niet... Heb zooooooooo geen inspiratie .