@ Zonnetje, tsjah ik merk toch echt dat elk ziekenhuis anders werkt/denkt en hanteert. Ben in ieder geval wel blij, dat ze het eens zijn over mijn bms . Met 5 kan je zwanger worden whahahahah.
Babii, er zijn zh die de eskimo's per 2 in een rietje doen en er maar 1 terugplaatsen. Gelukkig die van ons niet.
Timon!!! SPannend! En wat naar dat je zo'n pijn hebt gehad meis. Echt ***. Maar, was de laatste keer!!! Hopelijk mooie emmy's en mooie cryo's! De duimen draaien!!! Zonnetje, jij ook al gauw de TP! Spannend hier allemaal... Beloven jullie wel dat als jullie all3 zwanger worden mee blijven lezen met Brabbel, Urs en mij? Voel me anders wel erg Remi worden ... Hier zet het echt door. Merk door het zien van het rood dat ik wer wat flashbacks krijg naar de miskraam en de BBZ. Da's minder. Trusten allemaal! xxx
@babii; dat is wel fijn dat ze het over je bms eens zijn. Hoewel je deze ronde een wat dikker bms heb. Maar elk ziekenhuis is anders inderdaad. @juulzon: dikke knuffel voor jou. En natuurlijk blijven we meelezen. Wil ook wel weten hoe het met de andere dames gaat. Zeker mensen waar je al lang mee schrijft blijf ik volgen. @invriezen: blijf het inderdaad raar vinden dat er ziekenhuizen zijn die ze inderdaad per 2 invriezen, maar hoe dan ook 1 terugplaatsen. Zonde van dat emmy wat zoveel moeite heeft gekost. Is toch weer een extra kans. Hier gelukkig ook per stuk ingevroren. @timon: hoe is het vandaag met je?
Hier ben ik net gebeld. Er zijn 3 cryo's ontdooit van de 7. Was dus wel een beetje teleurgesteld eigenlijk. Had gehoopt dat er maar 1 ontdooit zou worden en die meteen goed was. Moet om 13.30 voor de tp. Het was nu een morula, maar degene aan de telefoon was er niet ontevreden over. Ze zei ook wel dat meestal de helft het ontdooien niet overleefd. Het aantal cellen wist ze niet precies. Hopelijk is dit ons plakbeebje.
Zonnetje, wat gaaf dat je al een murola zal terugkrijgen. Hij is dan verder dan 8-cellig. Veel succes vanmiddag! Juulzon, mocht het deze ronde lukken dan blijf ik jullie zeker volgen. Je moet een voorbeeld houden om te kunnen volgen. Want volgen gaat het worden. Ik heb een goede nacht gehad. Vandaag bijna geen last van mijn onderbuik. Rechts steekt af en toe een beetje als ik zit. Lopen doe ik enorm op mijn gemak, maar een kruik heb ik nu (nog) niet nodig.
@timon; hij mag ook wel wat groter zijn dan 8-cellig. Gezien ik nu ook op 4 dagen na de tp zit, ipv 3. Na een verse poging plaatsen ze hem dus eerder terug dan bij een cryo. Fijn dat je haast geen last meer van je buikje hebt. Nog lekker rustig aan doen en zaterdag voor jou de tp. Wanneer hoor je meer?
Dus nog even spannend bij je. Hier een raar verhaal. Toen ik vanmiddag nog een keer vroeg hoeveel cellig hij was kreeg ik te horen dat de emmy 8-cellig was met compactie. Dus ja, geen idee wat ik dus heb terug gekregen. Had ook geen zin om een discussie hierover aan te gaan. De tp ging vrij soepel, alleen emmy wilde niet zo graag baarmoeder in. Dus gyn had slangetje even gebogen en toen ging het soepeltjes. Dus nu 12 dagen geduld hebben en hopelijk is dit de laatste keer geweest.
Dank je marni. Jij gaat alweer hard met 12 weken. Heb deze ronde een beter gevoel dan vorige ronde. Had toen al het idee dat het niet zo lukken die ronde.
Het is belachelijk ja! Ik weet dat het bij MariaC gebeurd, maar van ons wist ik het al heel lang. Vindt het ook niet meer dan logisch .
@ Juulz, je blijft niet alleen hoor, ik ga je volgen! Wat balen dat het nu al doorzet, je had toch niet heel lang geleden een posi ovu test? @ Zonnetje, waarom ontdooien ze er in hemelsnaam 3??? Ik ben daar zo over verbaasd, je krijgt er gewoon 1 terug, waarom dan niet eerst 1 en indien die niet goed ontdooid de volgende? Zo ben je toch heel snel door je cryo's heen meissie? Nou ja, wat dat betreft prijs ik mezelf met het UMCU. xxx
@babii; hier ontdooien ze ook per stuk hoor. Alleen de eerste 2 hebben het niet overleefd. Dus vandaar dag er 3 ontdooit zijn. Had niet het geluk dat er meteen 1 goed ging. Mck doet het dus ook per stuk invriezen en ontdooien. Maar volgens hun sneuvelt er regelmatig 1 bij het ontdooien. Maar zo gaat het wel hard inderdaad. Maar is in dit geval weinig aan te doen.
Zonnetje, volgens mij heb je dus een murola terug gekregen. Wel fijn dat het slangetje toch mee wilde werken en jij je emmy nu in je heb. Goed broeden!! Over 12 dagen testen? Is dat zelf testen of een bloedtest? Juulzon, ik ga zo jouw topic eens bijlezen. De ochtend ging goed, vanmiddag werd het toch weer gevoelig en heb ik met kruik en deken op de bank gelegen. Had het ook nog eens koud.
Gaat hier aardig slecht, zie mijn blogje. Duim wel voor jullie hoor, zwangeren in spé! Gewoon Timon en Babii en zonnetje !!! xxx
Ik ben niet zwanger hoor . Zal straks ffies je blog bijlezen!! @ Zonnetje, sorry had het verkeerd begrepen! Morula is 16 tot 32 cellig. Is een soort van klompje al! Dat was de mijne bij ontdooien, maar die ging zo achteruit . Maar dat was de vorige tp hahaha. Ik duim voor je!
Babii, zwangere in spé... Klopt dat je nog niet zwanger bent. Hoe is het met je? Ben je nog aan het werk of zit je thuis en wandel je rond in de omgeving?
Ik zou wel al zwanger moeten zijn . Had namelijk allang ingenesteld moeten zijn . En ik ben gewoon niet zwanger, 100% zeker. Ik werk gewoon, geen idee hoe je erbij komt of ik thuis zit