Geen idee, 14 dagen na TP zeggen ze, maar die haal ik niet whahaha. Word normaal gesproken altijd 8 dagen na TP ongesteld (12 DPO) en van mezelf heb ik een LF van 14 dagen, dus kan ook 10 dagen na TP. Hij komt er iig aan! Vandaag te horen gekregen dat een meisje op de afdeling zwanger is. Ze wilde het me niet vertellen pfffff, vindt dat zo niet leuk! Vertel het me gewoon, ben echt wel blij voor je hoor!
Nou ik vind het altijd heel erg als mensen het voor zich houden, om mij geen pijn te doen. Enerzijds is het ontzettend lief dat ze zo meeleven en me willen behouden voor pijn, maar anderzijds komt het harder aan als ik het via via hoor of dat ze het voor zich houden of dat ik hoor dat ze het niet willen vertellen, omdat ze me geen pijn willen doen. Deze dame is altijd blij voor iemand en dat meen ik echt. Maar ben het traject nu wel echt zat hoor . Wil zoooo graag dat beebje eens komt, maar mijn gevoel overheerst nu onwijs erg.... Ben wel blij dat er nu geen buikpijn e.d. is .
Ik denk snel hihi! Duik nu mijn bedje in, want heb krampen op mijn borst (al de hele avond), best eng.... Even in de gaten houden, durf amper te slapen pfff.
Timon; wat balen dat je zo'n pijn hebt gehad. Helaas weet ik er alles van Hoop dat je je ondertussen wat beter voelt en dat zich mooie emmy's aan het vormen zijn. Ik duim me suf voor je!! Wel een prachtige eiscore trouwens
@timon: dank je voor de plaatjes. Heb wel wat opgezocht, maar vind het soms best lastig om de goede info te vinden via google. Maar was er inderdaad achter dat het beide volgens mij ongeveer hetzelfde is, alleen dat ze het anders noemen. Ik heb over 12 dagen een thuistest. Het mck doet geen bloedtesten. @babii; vervelend dat je het idee hebt dat het niet gelukt is. Maar we blijven duimen zolang je niet ongi bent hoor. Ik snap aan de ene kant wel dat mensen het moeilijk vinden om te vertellen dat ze zwanger zijn, maar dit is ook niet leuk nee. Want je komt er toch wel achter. Ik snap dat je de mmm beetje zat begint te worden. Hier heb ik dat soms ook. Rede dat er gevraagd werd of je werkt of thuis zit is vast naar aanleiding van het verhaal van de acupunctuur. Dat je veel buiten moest gaan lopen. Mocht je nog een keer krampjes hebben op je borst: doe je polsen onder koud stromend water. En let even op je ademhaling. Hopelijk helpen deze tips. @juulzon: knuffel voor jou. @ego: hier nog wat vage krampjes na de tp. Niet echt pijnlijk, maar vooral een vervelend gevoel. Dus ga aankomende dagen lekker rustig aan doen. Heb al een goed boek (hoop ik) en een grote puzzel klaar liggen. Verder nog uitzending gemist (van bijna alle zenders) wat ik kan kijken. En bij mooi weer kan ik lekker buiten zitten tussen de bloemen die uit komen.
Daffie, ik moest gelijk aan jou denken. Dit was dus wat jij bedoelde... pffff Hahahahaha, ik kan wel een mooi aantal eitjes kweken. Morgenochtend horen hoeveel emmy's goed zijn gekeurd. Best spannend aan het worden. Zonnetje, graag gedaan. Heb je nu nog last? Mijn lijf is nog aan het bijkomen van woensdag. Ik merk het aan mijn tempo en toch nog in mijn buik. Niet dat de eierstokken nog steekjes geven, maar gevoelig is het wel. Vanmorgen was ik vroeg wakker en tegen 11.00 vielen mijn ogen gewoon docht. Dus even een uurtje op bed gelegen en nu kan ik er beter tegenaan. Ik heb me voor vandaag ziek gemeld, want wil niet tegen grenzen aan lopen. Misschien gek, maar even rust.
Hier af en toe ook nog last van een zeurend gevoel in mijn buik. Vooral als ik veel buk. Dus vandaag veel zittend doorgebracht, afwisselend op bed, op bank, op tuinstoel en op eettafelstoel. Lekker aan het lezen, puzzelen en zonnen geweest. Ga zo denk nog even tv kijken. Hoewel mijn boek ook wel lekker weg leest om eerlijk te zijn. Leest makkelijker weg dan verwacht. Neem je rust Timon, je lichaam heeft toch tijd nodig om te herstellen. En gebruikt hiervoor ook energie. En ik merk vaak dat het gebruik van hormonen ook moeheid kan veroorzaken. Als je ogen dicht vallen heeft je lichaam het gewoon echt nodig.
Je kan je vast voorstellen dat mijn leidinggevende niet zo blij was te horen dat ik vandaag niet zou komen. Ja, niet alle puncties lopen zo goed dat je de volgende dag alweer aanwezig ben. Hij is wat bang dat als ik nu zwanger ben veel meer afwezig zal zijn. Ja, dat weet ik niet, dus waar hebben we het over? Hij denkt aan mijn ziekteperiode, waar ik bijna uit ben, en dan nu voor zwanger gaan... pittig. Kan, maar wanneer zou ik dan moeten gaan? Wij gaan voor nu en dan zien we wel hoe het allemaal loopt.
Wel vervelend dat je leidinggevende zo reageerd. Door mijn ervaring van de iui, waar ik dus al flink last van had, zeg ik op mijn werk dat ik er minimaal een week niet ben. Ik doe zelf de personeelsplanning, dus zorg meestal minimaal 1 week voor vervang van mezelf. En nu had ik dus vakantie opgenomen, gezien ik toch erg veel vakantie heb in vergelijking van manlief. Ze weten ook niet dat ik ben geweest deze ronde. En wat je zegt, niet alle puncties verlopen hetzelfde nee. En je weet ook nog niet hoe je bent als je zwanger bent. Mensen die op de natuurlijke manier zwanger worden kunnen er ook maanden niet zijn. Omdat ze zo zielig zijn bij elk pijntje dat ze hebben. Helaas is er niet altijd van iedereen begrip voor de mmm. Heb ik hier ook last van. Succes in ieder geval
Hey meiden! Daar ben ik ook weer na een heerlijk weekje Spanje. Ga zo even bijlezen, maar voor vele spannende tijden zie ik zo snel even! Ik duim voor jullie!!
@ Timon, persoonlijk vind ik het altijd vervelend als mensen teveel vooruit gaan denken. Je hebt nu je punctie gehad, binnenkort je TP (wanneer ook alweer, morgen word je gebeld toch)? In feite is men nu een soort van vooroordeel aan het maken, in de toekomst aan het kijken, terwijl je nog niks weet. Vindt dat persoonlijk erg jammer en inderdaad, wanneer is het dan het juiste tijdstip om te starten???? Je hebt het goed gedaan hoor, laat je vooral niet op de huid zitten door..... Mijn managers lezen trouwens op mijn babysite mee haha. Super lief! @ Zonnetje, ja het is echt op mijn borstkas waar die krampen zitten. Ademen doet dan ook wel pijn, na het slapen was het over, maar soms komt het zo ineens op. Doet zooooooo veel zeer dan . Wat balen dat jij krampjes hebt! Je bent de enige die mij begrijpt met dit gevoel qua krampen. Hier voel ik mijn bovenbenen alweer en krampen. Dat betekend niets goeds bij mij en verwacht mijn menstruatie tussen zaterdag en dinsdag. Ik doe nu al geen acupunctuur meer joh . Ben zo veel te druk met mijn werk, dat ik amper de tijd heb daarheen te gaan. Zou dan voor mijn werk moeten (om half 8) en dan sjezen naar je werk. Nee, wandel wel lekker met mijn beestjes buiten, ben nog steeds erg rustig dus komt wel goed! Hoop dat er volgende ronde net zo mooi bms zit als nu, maar ga daar gewoon niet vanuit. Dan is de klap minder hard als het er ook niet zit zo mooi. We gaan gewoon hopen en hopen! @ Kiki, fijne vakantie gehad meid???? Ik ga nu lekker tv kijken en jawel: leren . Heb net mijn HBO Management Assistente af en nu moest ik i.k.v. koersplan weer een opleiding zoeken. Doe nu dus Medisch Secretaresse en ben met de Medische Terminologie bezig, wat een ******* module is dat zeg! Ruim 22 hoofdstukken en loop nu al achter! En waarom doe ik het? Heb ondertussen elke secretariële opleiding gehad die je maar kan bedenken.... Over 2 jaar zijn er geen opleiding meer in die trand, hoe ga ik dan mijn koersplan invullen whahaha, als je elk jaar verplicht bent een opleiding te volgen? Heb nu: - Directie Assistente (MBO) - Directie Secretaresse (MBO) - Management Assistente (HBO) - Medisch Secretaresse (MBO, nog mee bezig) - Secretaresse (MBO) - VMBO Administratie En dan niet alle cursussen erbij te benoemen, pfffff... Wellicht dat ik volgend jaar HBO Office Management wil doen, maar voor nu.......... Eerst deze zooi afmaken, dus een fijne aaf meiden!!!
@kiki: zal wel weer wennen zijn in Nederland na een weekje warmte in Spanje. @bibii: ik blijf nog even voor je duimen dat je toch niet ongi wordt hoor. Ook al zeg je zelf wat anders. En helaas heeft je gevoel het meestal goed. Zijn ook weing mensen die zo lang last van die krampjes hebben schijnt. Ben bang dat wij gewoon last hebben van een supergevoelige baarmoeder. Wat heb je al een hoop opleidingen gedaan, vooral gezien je leeftijd. En ja, de medische termen vond ik altijd een drama. Ben het grootste deel ook alweer kwijt volgens mij. De medische termen die ik heb moeten leren waren in combi met opleiding verpleegkunde. @timon: succes vandaag en op voor een hele mooi tp met een super emmy. En de rest ook op poolexpeditie
Even ego Nieuws!!! Ik ben net gebeld door het lab. We hebben 8 bevruchtingen, maar sommige waren gefragmenteerd en niet door de keuring heen gekomen. Dus 3 8-cellige worden eskimo's en ik krijg de enige 9-cellige vanmiddag om 13.30 terug. Helemaal blij!