Pffffffffffffffffffffffffff, zit op het werk en ben zooooooooooooooooo MOE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gaap, gaap hihihi
Lindinha wat goed dat alles vlgns. schema loopt. Ik ga keihard voor je duimen meis Vraagje: Is het gebruikelijk dat je bij die behandelingen zo vaak naar het ziekenhuis moet? Mijn auto te koop gezet maar of het verstandig is als ik straks zo vaak moet. Als het door gaat duim duim heb namelijk nog geen vast contract en nog maar 2/5 baan dus dat wordt spannend! En mijn oude huis nog niet verkocht. HELP! Maar vast mijn spaarvarken meegenomen Enfin morgen na al die chaos (vanaf november hectisch) 2 dagen ontspannen en ook hier komen we wel weer doorheen, net zoals die wasmachine van Sabrien (balen meid) maar wat je zegt liefde overwint alles. Ben benieuwd zondag of je al meer weet. Blijf voor je duimen! Daffie lekker genieten met je mannetje hihi. Alvast veel plezier gewenst. Liefs, Lente
het meiden, goed nieuws lindinha, hopelijk morgen de datum voor de tp bekend!! en lekker een weekendje weg, dat doe je goed meid. sabrien, voor jou ook spannend morgen, ik duim hoor, hopelijk voor jou meer duidelijkheid over wanneer de tp is. daffie, lekker zeg, ook al een weekendje weg, heerlijk genieten dus. lente, ja je moet in een behandeling meestal een paar keer terug komen voor echo en bloedprikken. voor mij morgen laatste dagje werken op mijn oude werk, gelukkig maar, is echt niet meer te doen. en dan ,maandag vol met frisse moed verder in m'n nieuwe job. van de week al gelijk een etentje gehad met m'n nieuwe collega's, was erg gezellig, had alleen knallende koppijn, oef niet normaal meer, kon er gewoon niet van slapen, gelukkig is het nu weer minder. ook vandaag gestart met progynova, dus genoeg medicatie weer in m'n lijf. had ook gelijk even wat dagen doorgegeven dat ik afspraken had staan in maart, hij moest er nog even naar kijken kon nog niks toezeggen, als dat maar goed gaat. heb namelijk niks over de behandeling gezegd, ben veels te bang dat ik na mijn maand proeftijd dan weer op straat sta. pffff genoeg dus weer om druk over te maken. maar ja aan de andere kant, ik heb me wel onder m'n opzeg termijn weten uit te werken, zodat ik eerder bij m'n nieuwe werk kon beginnen, dan is het toch logisch dat je afspraken heb staan???? dikke knuf voor all
Hoi alle lieve dames, Lief dat ik mee mag schrijven en lezen. Ik wens jullie heel veel geluk. Dikke knuf van mij
Sabrien en Lindinha, veel succes morgen! Lisa, veel succes morgen. En aan het eind van de dag met een blij hart de deur achter je dichttrekken. Hoe is de sfeer eigenlijk sinds die camera's er hangen? Niet te druk maken over je afspraken in maart. Komt allemaal goed. Lente, geniet van je vrije dagen. Ga je leuke dingen doen? Natuurlijk mag je meeschrijven en -lezen, Riv. Dus leef je uit! Ik ga zo weer 'One last dance' met Patrick Swayze kijken.
Hihi...Timon is goed!! Heb je ook weer geantwoord. Lisa, fijn dat dit je laatste dag is bij dat &%$$%^-wijf van een werkgeefster. Lekker wegwezen daar!!! En maak je niet druk om die afspraken, als je nieuwe baas echt moeilijk doet dan zou ik hem wel vertellen wat voor een afspraken je hebt en waar het over gaat, dan kan hij/zij wellicht wat meer begrip tonen. Jij hebt hier nou eenmaal ook niet voor gekozen om op deze manier zwanger te worden, meissie!!! Ga er zo vandoor weer richting het ziekenhuis! Tot later...
Lisa sterkte vandaag en met opgeheven hoofd de deur uit. Heb ik vorige week ook gedaan. Liet zo de dirrecteur staan en heb even ongezouten mijn mening gegeven. Het enige wat hij kon zeggen was jajajaja. En dat na 10 jaar Had daarna flinke huilbuien maar dat heeft ie mooi niet gezien. Wat een eikels:x En maak er wat moois met je nieuwe baan. Sabrien ik kom je nog even geluk wensen vandaag. We gaan zo (rond 11 uur) naar Venlo in een luxe hotel met Sauna in de buurt van Kasteel Arcen en blijven daar 1 nachtje. En een eerste bod op mijn auto en een nieuwe bod uitgebracht op een kleinere en hoop dat beide doorgaan. Scheelt een hoop geld en dan kan ik toch tussen de bedrijven door naar het ziekenhuis sjeesen. Fijn weekend lieve meiden, ik ben blij met jullie
Net terug van het ziekenhuis, eitje was nu 19mm, dus helemaal goed, wordt vandaag gebeld door UMCU wanneer ik de Ovitrelle moet spuiten, zal vanmiddag ergens zijn denk ik, en dan woensdag ofzo de tp als de eskimo zin heeft om uit zn iglo te komen! Sabrien, hoe is het bij jou gegaan???????????
sabrien heel veel sterkte! lindinha wat super zeg, nu wordt het weer echt spannend! Lisa waar ga je nu werken, wel weer een bloemenzaak? En die afspraken lijken me logisch hoor, maar ik zou me er ook druk over maken, knuf van mij, je hebt het niet makkelijk meid, echt respect voor je, kus.
Hallo!!!! JEAHHHHH Lindinha, gelukkig was de echo goed en volg. week TP. Spannend!!!! Jullie gingen dit weekend toch weg he? Fijn weekend, geniet ervan en rust goed uit voor volgende week!!! Dan ben je er helemaal klaar voor!!!! En ik kom eindelijk ook weer eens met goed nieuws, want Lindinha wij lopen als alles goed gaat met ontdooien (lijkt me ook mega spannend) gelijk op!!!!! BMS was nu 7,5 mm en zal komende week nog wat groeien en dan volg week donderdagmiddag mits natuurlijk goede ontdooiing een TP van 1 of 2 embryotjes . Ben zooooooooo blij, eindelijk weer een kans . Ben wat verdrietig omdat Miepje negatief getest heeft , vindt het zoooo erg. Fijn weekend meiden en lieffffff dat jullie voor me geduimd hebben en aan me hebben gedacht. Dikke kusssssss
Sabrien wat super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Komende weken worden dus weer spannend, hier ook (zie onderschrift). Ik duim voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sabrina wat goed dat het komende week waarschijnlijk de tp gaat plaatsvinden. Samen met Lindinha. zou tof zijn voor jullie samen. En Linda, nog eventjes en dan is het zover. Wow, fantastisch lijkt me dat Hier een heerlijk weekend gehad (en nog) en lekker een een dag in een hotel geweest en zalig gegeten en mooi gewandeld. Nu weer thuis bij de katten ook fijn. En woensdag mijn nod. Verwacht niet veel van maar het blijft toch spannend en dan nog een week voor de uitslag. Nou Lindinha en Sabrina ik ga alvast weer verder duimen voor de komende week. Liefs
hey meiden, lindinha, wat fijn meis dat de echo goed was, nu op naar een mooie tp meid, ik ga weer duimen voor je. en sabrien, joehoe, bij jou ook al goed nieuws, wat fijn meiden, en gezellig samen op de wachtbank, ik duim voor je lieverd, op naar een super mooie tp. linda, wat fijn om je weer te horen, het wordt echt super super spannend voor jou de komende weken dagen, oooh ben zo benieuwd naar de namen van jullie wondertjes. hoe voel je je? is het nog uit te houden, of sta je echt op ontploffen?? dikke knuf meis. gisteren dus laatste werkdag gehad, en het was heel heel raar, ik was erg emo, en kon bijna de hele dag door wel huilen, ik had er echt heel veel verdriet van, vind het zo jammer dat het allemaal zo heeft moeten lopen, s'avonds kwam mijn werkgeefster want ze moest afsluiten, en peperde er nog even in dat ze mij zo veel meer bij de winkel vind horen dan haar zelf, ja en bedankt dacht ik nog het huilen stond me al nader als het lachen, en idd bij het naar huis gaan hield ik het niet meer droog. heb nog wel wat cadeautjes gehad van mijn collega's, maar het afscheid was verder heel koel met mijn werkgeefster, en eenmaal thuis heb ik zo gehuild, ben denk ik ook nog 10 x erger emo dan normaal, maar goed dat hebben we weer gehad. vandaag m'n nieuwe werkgever aan de telefoon gehad, en heb er zin in om maandag te beginnen. als ik de echo heb kon ik vrij krijgen, pfff gelukkig, en dat is op een dinsdag, en heb die vrijdag zaterdag en maandag er na ook vrij geregeld, dan zit ik hoop ik safe voor de tp, als alles tenminste eens een keertje normaal gaat verlopen. pfffff gelukkig maar. zo lang verhaal om half 2 s'nachts, dus ga nu m'n bedje maar eens opzoeken. fijn weekend meiden. x lisa.
Hoi Lisa, Eerst een stevige knuffel voor je nare afscheid. Bah, het kan zo anders. Maar gelukkig kan je maandag bij een nieuwe baas beginnen en dan kan je deze episode hopelijk achter je laten. Fijn dat ze al zo'n begrip tonen. Spannend de komende weken. Hoop dat je wens in vervulling mag gaan, Liefs, lente