IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik heb inderdaad een eskimo. Mag maandag testen. Dat is dag 12 na de tp.

Met een verse tp mag ik op dag 16 of 17 testen volgens mij. Is in ieder geval de ochtend dat je laatste mutsenbollen erin gaan. En ik heb 90 stuks bij een verse tp.
    Maar volgens mij zit er dan niet zo heel veel verschil in. Want emmy is nu 4 dagen bij tp. Dus 4 en 12 is ook 16 dagen.

Is nu ook anders dan bij verse tp. Want dan weet je dat je ongi weg kan blijven door die bollen. Nu kan ik dus gewoon ongi worden op mijn nod. Hoop het natuurlijk niet dat ik ongi ga worden. Mag van mij 9 maanden weg blijven.

Kan ik een mooi kribbe maken voor onder de kerstboom:D
    Nog wat schaapjes en wat wijzen erbij.

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik doe graag met je mee, maar dan met een wiegje. ;)

Met een verse of eskimo tp is het 14 dagen later testen, bij ons zh.

3. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dat klopt dan wel wat betreft dag van testen. 2 dagen later de tp en 2 dagen later testen dan mij.

Dat wiegje zet ik boven neer hoor. Hoewel ik denk ik toch de voorkeur geef aan een ledikantje. Maar je weet maar nooit wat ik tegen kom.

Denk dat hier ook geen kribbe komt hoor, maar was even een gedachtenkronkel van mij. Maar idee was even leuk. Moet mezelf weer even op een positief pad brengen. Is beter dan het negatieve pad waar ik op zat.
    Maar even dagdromen is best fijn.

Gisteravond heb ik wel even reiki aan mijn buikje gegeven, gezien ik dus zelf een slechte bui had. Dacht beetje positieve energie aan buikje geven.

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Voelde het goed om reiki te geven?

5. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Gisteravond dus wel. Vooral omdat ik dus zelf onrustig was. Heb het alleen op mijn buikje gedaan, want de rest wilde niet zo lukken. Maar op mijn buik had ik dus binnen een paar seconden hele hete handen.

Doe het eigenlijk ook te weinig bij mezelf hoor.
    Ik heb alleen reiki 1, maar gisteravond vond ik dat ik mijn buikje in ieder geval even rust moest geven.

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Even snel een reactie, want neem zelf ook afstand van het forum. Even rust!

1 ding weet ik, ik kan zwanger worden met dit bms. mijn test was positief, maar helaas verlies ik nu helderrood bloed, kan nooit goed zijn.

Morgen een echo en dan zien we wel.

Succes allemaal!

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lieffie, je had een positieve test en nu helderrood? Het kan dus wel! Succes morgen met de echo! Laat je de uitslag weten? Knuffel!

8. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Wat balen babii. Toch een positieve test, maar nu dus helderrood.

Waarvoor is de echo? Want volgens mij kunnen ze nu toch nog niet zoveel zien op een echo?

Dikke knuffel en ik hoop dat het bloeden stopt en je gewoon zwanger mag blijven. Meestal is het niet zo, maar ik ken ook verhalen waar mensen dus wel gewoon zwanger waren en bleven.
    Mijn duimen draaien voor je.

Maar het kan dus inderdaad.

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Niet heel positief hoor!! En inderdaad, het kan en dat geeft echt zo een rustigevend gevoeld! Misschien was dit net het zetje dat mijn bms nodig had!! En ik hoop onwijs dat ukkie er nog zit, maar ga er niet vanuit.

Streepje zat er binnen afleestijd en is binnen afleestijd gefotografeerd, me hart sloeg 2x over hahaha. Ja maar had al soms helderrood, maar nu is het gewoon meer.... Geen buikpijn hoor, had dat wel. Maar goed...

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Babii, je heb een 2e streepje en dat is zoveel waard. Je bms wil dus meewerken! Dat doet mij al goed. Hopelijk stopt het bloeden spoedig en mag het alsnog positief blijven. Waarom heb je morgen een echo?

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Geen idee, dokter P wilde me zien. Ze wil mijn HCG prikken en denk ff dubbel checken of het niet op de eierstok zit en of er wat te zien is....

Ik ben inderdaad onwijs blij dat het kan met dit bms, en denk zelf dat dit het zetje was dat ie nodig had.... Maar ik weet nu dat het kan en er valt een last van mijn schouders! Al zal die onzekerheid er toch nog wel even blijven hoor...

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dat kan ik begrijpen, maar dit is zo'n mooi resultaat. Klinkt gek, maar joh.... nog niet lang geleden leek het je niet te gaan lukken.
    Heel benieuwd wat fa P allemaal met je gaat uitspoken. Laat je het weten?

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Denk niet heel veel bijzonders hihi, maar het bloed dat net weer ff veel was, is nu weer weg.

Heb heel eigenwijs een Utrogestan opgestoken! Dan wordt de baarmoedermond in ieder geval afgesloten.

Ik hoop heel hard dat dit kindje toch blijft en de bloeding een ontrekkingsbloeding van de Progynova is.

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    O ja en inderdaad hoor, ik ben allang blij dat het kan! Als hij maar rond de 6 mm wordt en daar gaan we voor!

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    babii meiss ik kom even inbreken hier..

ik ga flink voor je duimen moppie laat dit nou eens positief blijven en alleen maar een donkerder streepje worden..
    ga er in ieder geval vanuit meid dat er idd niks te zien is op de echo van morgen.. ik ga echt flink voor je duimen hoor echt..
    en weet ondanks alles dat ik je toch in de gaten houdt hoor ;)

xxxcindy

16. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Babbi; jemig meid een positieve test....ben eigenlijk heel blij voor je, want het betekent dat een zwangerschap zeker kan bij jou. Groot gelijk dat je de utrogestan gebruikt, zou ik ook doen hahaha.
    Ik hoop voor je dat, ondanks het bloedverlies, er toch iets gebeurt van binnen. Ik duim nog effies in ieder geval.

Dikke knuffel!

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    *Heel snel!
    Babii meis, wow ik schrik er van!
    Ik duim mee dat alles goed zal gaan,succes morgen.*

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Och wat zijn jullie lief!

Inmiddels geen bloed meer, zijn overigens ook geen stolsels en slijm zoals normaal. Is gewoon helderrood (stinkt niet als menstruatie), maar goed.

Het maakt me enorm onzeker en voel me een enorme ego tripper nu!

Als ik geen tampon had gedaan (doe continu een tampon check), dan had ik dat bloed geen eens gemerkt!! Nu doe ik dat ook niet meer, behalve zo nu en dan de Utro.

Heb verplicht bedrust van me mannetje, die hoopt het zo erg. Zo lief om hem ineens als de bezorgde vader en echtgenoot te zien. WAt hou ik toch van die vent! Kreeg zelfs een extra lading groente op mijn bord hahaha.

Nu dus lekker languit, met mijn dekentje. En hopen op een wonder, ons wonder en het wonder van iedereen hier!!!

Dank, dank, dank voor jullie steun, waardeer dat enorm!

19. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Je weet nu in ieder geval dat het kan inderdaad. En helaas gaat het bij veel dames toch nog mis. (volgens mij bij 1 op de 5)

Maar je hebt inderdaad een 2e streepje, geeft toch wel zelfvertouwen denk ik.
    Wel goed dat ze bloed gaan prikken, daar kunnen ze wel veel uit halen over het algemeen.

Zover ik weet zie je nu nog weinig op een echo, is het pas vanaf een week of 6 dat je wat kan zien.
    Maar wie weet waar ze naar gaan kijken.

Succes in ieder geval en we blijven duimen voor je.

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik weet dat er heel weinig is te zien, ze kunnen eigenlijk niks zien, maar het gaat ze meer om het feit van een bbz, kijken hoe mijn baarmoederslijm eruit ziet e.d. e.d.

Ben allang blij dat ze me laten komen en dit is een super lieve, kundige arts. Ga er dus vanuit dat ze wel het e.e.a. kan zien (behalve een vruchtje hihi, die zit in me boxspring).

Maar ze kan wel zien of het bms nog dik genoeg is want als die weg is, zit er niks meer.

Dikke knuff

Deel Deze Pagina