Babii, fijn dat je even wat laat horen. Kippenvel op mijn lijf. Dikke knuf meis, en doe rustig aan! Goed geregeld Timon !
Ik zie het berichtje van babii nu pas. Denk dat ik het gemist heb tijdens het typen van het andere bericht. Fijn dat N-S het even komt melden en snap wel dat babii even rust wil hebben. Dikke knuffel voor babii en succes met het verwerken van het verdriet. Helaas gaat het te vaak mis. Maar wel fijn om te weten dat het inderdaad kan met dit bms. Geef het verlies een plekje.
meiden sorry dat ik zolang niets van me hebt laten horen. Maar had uberhaupt niet eens zin om achter de pc te zitten. Nu het weer wat beter gaat wil ik proberen het weer bij te houden hier op zp. zit nu in week 14 en de misselijkheid begint nu eindelijk af te nemen. Heb vooral savonds nog wel eens last. ligt er een beetje aan wat ik heb gegeten. Het is nog steeds af en toe onwerkelijk dat ik echt zwanger ben. Ik weet dat het zo is. maar kan het soms nog steeds niet geloven. Alles gaat verder goed. uitslag combinatie test was goed, geen verhoogd risico nu 25 mei volgende echo (20wk) dan krijgen we hopelijk ook te zien wat het gaat worden. Maar hoop vooral dat alles gezond is natuurlijk, dat is het aller belangrijkste. Hoop dat iedereen die nog met de behandelingen bezig zijn mijn snel volgen. Meiden hou vol, er is hoop. Mag nog 2 weken mvm doen dus strooi ook hier nog even wat hcg rond.
Allereerst een dikke knuffel voor Babbi...jullie kindje komt hoor meid! Dit was nog niet de goede emmy. Veel sterkte, we denken aan je. Zelf vandaag de recepten en het schema binnengekregen met de post. De punctie staat gepland, en wel op 21/6 op de dagbehandeling (roesje). Op 25/5 gaat de eerste spuit deca er weer in Krijg er bijna zin in hahaha. Vanmorgen bij de manueel therapeut geweest en die heeft het één en ander geknakt. Heb al bijna 2 weken last van mijn nek/spieren boven mijn schouderblad. Vond het wel heel fijn dat hij precies uitlegde wat hij deed, want vindt het zelf altijd een beetje eng. Hij denkt nog 4 behandelingen nodig te hebben en dan ben ik weer soepel
@dancer: fijn dat het beter met je gaat. En dat de misselijkheid over begint te raken. Heb het vaker gehoord dat mensen heel ziek zijn de eerste weken. Succes in ieder geval. @daffie; fijn dat de recepten binnen zijn en alles geregeld is. Kunnen ze bij jullie zo goed inplannen dat het al bekend is? Hier bekijken ze per keer hoe je eitjes groeien en als ze het goed genoeg vinden krijg je pas een datum door. Succes in ieder geval en hopelijk gaat het nu gewoon lukken. En even lekker kraken is wel fijn. Misschien ook wel een idee voor mijn nek. @ego: hier vandaag flinke hoofdpijn. Heb ook het idee dat nek vast zit. Vandaag wel weer lekker gewerkt en gaat beter dan verwacht eigenlijk. Maar vind het ook wel lekker dat ik nu weer paar dagen vrij ben hoor. Vanavond nog even met manlief boodschappen doen. Is een flinke lijst. Hij mag mee voor het tillen van de boodschappen. Dat vind mijn buikje nog niet zo heel erg fijn namelijk.
Daffie, fijn dat de recepten binnen zijn. Moet je nog veel medicijnen ophalen? Jouw schema is al compleet uitgezet. Hoeveel fm's heb je dan? Bij mij hadden ze 2 data voor de punctie, net hoe de fm's eruit zouden zien. Dancer, alweer 14 weken. Erg prettig dat de misselijkheid afneemt. Het kan je vast enorm in de weg zitten. Zonnetje, laat je dan wat aan je nek doen? Vandaag is mijn vrije dag. De keuken blinkt weer en manlief heeft de tegels in de voor-en achtertuin met de hogedrukspuit behandeld. We zien wee kleurrijke tegels.
Tot op heden nog niks aan mijn nek. Heb net wel een hete douche genomen en wat spiermiddel op gedaan. En 2 paracetamol ingenomen. Nu is hoofdpijn weg en voelt nekje wat beter. Ik zit regelmatig gewoon helemaal vast wat betreft spieren in nek en schouders. Moet eigenlijk elke week gaan zwemmen ofzo. Alleen heb ik er nooit zoveel zin in. In eigen woonplaats is ook geen overdekt zwembad. Komt volgens mij ook deels door mijn werk. Hoor collega's er ook wel over. Begon gisteravond al een beetje namelijk. En de weken dat ik vrij was had ik minder last. En ik vraag vanavond even of manlief er nog een beetje spiermiddel op kan doen. En fijn dat alles weer schoon is timon. Is altijd lekker toch.
Aangezien ik al 5 puncties achter de rug heb, weten ze precies hoe de stimulatie verloopt. Die is eigenlijk nagenoeg hetzelfde. Meestal 12 dagen stimuleren, dus vandaar dat ik al gepland sta
Daffie, je bent voorspelbaar. Ik heb voorheen 2 fm's gehad en nu 3 stuks. Toch bleef ik binnen gepland termijn. Zonnetje, ik zit ook vast met mijn schouders, maar merk het niet zo. Pas als de haptonoom eraan komt weet ik genoeg. Met de laatste behandeling had ze het wat losser gekregen.
@daffie: dan snap ik dat ze alvast kunnen plannen. Mck plant hoe dan ook niet vooruit. Maar lijkt me wel lekker als je het een beetje weet. @timon: als ik mijn hoofd draai voel ik al mijn spieren pijn doen. Heb een vermoeden hoe ik eraan kom deze keer hoor. Manlief ging proberen te masseren gisteravond, maar ik zat tegen het plafond bij de minste aanraking. Dus gewoon lekker ingesmeerd met spiermiddel en onder de wol gekropen. Voelt nu beter.
Zonnetje, is het vandaag wat beter met je nek? Het ballonvaren was gaaf! Heel bijzonder om boven huizen en water te zweven. Helaas niet veel wind, dus best laag over daken gevaren, konden honden horen blaffen en later zelfs mensen roepen. Veel leuke foto's gemaakt en naar mensen gezwaaid. Helaas hebben we net niet over een kermis heen gevaren. Op zich zijn we niet erg ver gekomen en bij landing vonden enkele paarden, tijdens een les in de buitenbak, ons niet leuk. Ze schrokken van de grote, gekleurde ballon. We hebben een zachte landing gemaakt op een lege akker. Met helpen opruimen van de ballon kreeg ik wel last van een gespannen onderbuik. Ben gelijk gestopt. Eigenlijk is dat gevoel nog niet helemaal weg. Wat zou dit kunnen zijn? Nooit eerder gehad.
alleen even ego; hier is het game over. Vandaag ongi geworden. Tot op heden alleen bruinverlies, maar best wel veel. Dus verwacht gewoon de ongi. Geen test gedaan verder. Ben wel eerder naar huis gegaan, had geen zin om te blijven. @timon: mooie foto.
Dank je zeehondje, Vandaag echt ongi en een negatieve test vanmorgen (moest verplicht testen). Hebben besloten maar weer een maand over te slaan. Vooral op verzoek van manlief. Kom anders in de knoop met een korte vakantie die we gepland hadden. En ik begin er emotioneel er een beetje doorheen te zitten, dus man wil eigenlijk even rust. Ook voor mij. Ik vind het dubbel, aan de ene kant wil ik door, aan de andere kant weet ik niet of ik het nu aankan. Merk dat de hele mmm steeds zwaarder wordt en de angst dat het niet lukt steeds groter. Iedereen om je heen heeft kinderen of is zwanger. En hier gaan we weer een jaar uit zonder een kindje. Had er een goed gevoel over deze maand. We gaan nu dus ergens half mei pas weer verder. Ga eerst mezelf maar weer eens bij elkaar rapen.
timon: gave foto. wel erug hoog!!!!! je mag ook bijna testen zie ik. spannend hoor. zonnetje: o meis wat vind ik het vreselijk voor je. het is je zo gegund. kan me zo voorstellen dat je er doorheen zit. goed dat je even rust neemt en hopelijk vind je dan snel ook weer de kracht en moed om verder te gaan. een hele dikke digi knuf van mij.
Ik begin ondertussen de hoop wel een beetje op te geven. Hebben volgens de gyn superemmy's. Maar het ontdooien overleven ze niet en ze vinden ook geen plekje. Heb soms het gevoel dat een kindje voor ons niet weggelegd is.