Lief Zonnetje. Sterkte lieve schat! Wat vind ik dit toch rot voor je. Dit is dus het gevoel wat ik pas geleden ook had.. Alles zit tegen, je weet t ff niet meer, heb geen zin meer, en hoeft niet meer.... Ik kan je dan wel niet opbeuren, maar wil je alleen een dikke knuffel geven. Mocht je ooit ff willen spuien, mag ook pbtje doen als je wilt. Dikke knuffel schatje, ook voor je man. Timon, wat enorm gaaf zeg,die foto. Lijkt me zooo mooi, en is nog steeds een droom van me! Prachtig! Hoe is t verder met jou, 23 April, spannend! Heb je een voorgevoel ofzo? Iemand een idee hoe t met Babii is? Firefly, hoe was je afspraak verlopen? Daffie, voor jou ook weer iets om naar uit te kijken. Spannend dat je weer gaat beginnen! Hier weinig nieuws, nog steeds aan de pil. Dikke knuffel voor allemaal!!!!
Dank je brabbel. Ik merk op zo moment dat ik niet echt een grote vriendenkring heb waar ik op terug kan vallen. Heb wel wat kennissen, maar een echte goede vriendin niet meer. Heb zelf deze vriendschap verbroken, omdat ik het gevoel had dat het elke keer vanaf mijn kant moest komen. En toen ik behoefte had aan steun ze er niet was voor me. Voel me daardoor ook regelmatig eenzaam, vroeger druk geweest in het vrijwilligerswerk, maar door een vervelend iets daar weggegaan. Wat niet eens met mijzelf te maken had. Dus merk dat ik eigenlijk een andere invulling moet gaan zoeken, maar weet niet zo goed wat. En inderdaad alles zit tegen. Heb tegenwoordig ook minder zin om iets te ondernemen merk ik. Gewoon de fut er niet voor. En alleen is ook niet zo gezellig om op pad te gaan. Veel mensen werken of hebben kinderen, waardoor ze toch gebonden zijn. Ik kom vast wel weer uit dit dal, maar nu even niet lijkt het. Ik ben lichamelijk en geestelijk gewoon beetje op lijkt het wel. Lijkt wel of ik even vast zit hoe ik mijn leven vorm moet geven.
@ Brabbel, lief dat je eraan denkt. We moesten vanmorgen weer een potje met zaadjes inleveren. De eerste uitslag van 700.000 en de 2de keer 1.2 mil. Dus niet veel. We gaan dus meteen starten met ICSI. 12 mei krijg ik alle uitslagen van het zaad van vandaag en de bloeduitslagen doorgebeld. Dan word ik meteen ingepland voor de intake voor de ICSI. Als het goed is word ik dan binnen een maand opgeroepen. Dus ik ben zeer benieuwd hoe snel het dan zal gaan lopen. Weet niet hoe dit bij jullie het geval was? Wanneer je dus eindelijk te horen kreeg dat je mocht beginnen? Liefs
Hi lieve meisjes, Had eigenlijk gehoopt op een zwanger bericht hier.... Van jou zonnetje... maar helaas... Nu is al onze hoop gevestigd op onze Timon . Zonnetje, wat zegt Dr D ervan? Pure pech of...? Ben erg druk met het werk, moest onverwacht ook het weekend werken, dus van even bijschrijven is nog nix gekomen. Wacht hier weer op mijn ei. Doe trouw ovutestjes iedere dag en verwacht deze week mijn ei. Of het wordt een Goede VrEIdag of een PaasEI. Na mijn ei ben ik toch weer gauw ongie en dan mogen we voor IVF take 3. Babii, vind het ook onwijs *** voor jou meid. Gelukkig weet je de 'Bright Side' te zien (je BMslijm en dat het dus wel kan...) Andere meiden, ook een dikke knuff voor jullie! xxx
Heb dit keer dokter D niet gesproken. Om eerlijk te zijn heb ik het helemaal nog niet gemeld deze keer dat het niet gelukt is. Had ik gisteren nog geen zin in. Vorige keer zei ze dat het gewoon pech hebben is. Man had toen gevraagd waarom het niet gelukt kon zijn na de 1ste tp. Haar antwoord was dat dat een stukje is wat ze niet weten, het grijze gebied. Vraag het me soms ook af waarom het niet lukt hoor. Hopelijk vind je je ei snel juulzon en maakt er een mooi paasfeestje van. Ik kon de cyclus na het 2e gesprek eigenlijk beginnen, alleen zaten er een paar feestdagen in de weg waardoor de kliniek een weekje dicht was. Dus moest nog een maandje wachten daardoor.
Zonnetje, dikke dikke knuffel. Ik heb weinig zin in lezen en schrijven. Sinds zaterdagmiddag zijn alle steekjes, etc en gevoelige borsten weg. Misschien dat de pregnyl was uitgewerkt. Zondag en gister best wel met de ziel onder mijn arm gelopen. Tranen van twijfels hebben rijkelijk gevloeid. Nog zit er een somber en verdrietig gevoel in mijn lijf. Sinds gisteravond een druk op de onderbuik alsof de ongi nadert. Ik heb dus geen goed gevoel en baal ervan. Het enige wat ik wil is zwanger zijn. Geen naalden meer, geen gedoe in het zh en wachten wachten wachten. Ja, ik trek het dus eigenlijk niet meer. Na 2,5 jaar mmm gaat het me nu opbreken. Vanmorgen de laatste mutsenbollen ingebracht en nu is het afwachten, met die druk in de onderbuik. Zo maar met manlief boodschappen doen.
Even een enorme ego, mijn excuus, maar het gaat hier zoooo raar!! Snappen jullie dit???? Ben erg bang dat ie op me eierstok zit, aangezien ik GIGA veel bloed heb verloren en het BMS vorige week woensdag 3 mm was (door het bloeden).
Jemig Babbi; geen flauw idee meid. Met zo'n test zou je een gat in de lucht willen springen, maar gezien je ervaringen vorige week zou ik gewoon even de gyn. bellen en vragen wat je hier nu weer mee aanmoet. Ik kan je niet adviseren hierin... Timon; kop op meid....ik had toen ik zwanger werd van Myrthe ook het gevoel alsof ik ongi werd en ben het uiteindelijk niet geworden. Had ook weinig klachten verder toen. Probeer positief te blijven, hoe moeilijk dat ook is.
Ja dat is gedaan hoor! Conclusie: met spoed komen, bloedprikken en wachten. Heb heel heftog gebloed. Gisteren was het weg (geen tampon in gehad) en vandaag begint het weer. Donkerbruin met nu wat rood. Moet nu dus een uur wachten in het zkh voor de uitslag.
Nou het valt niet mee en ben dit **** traject echt helemaal zat!!! Mijn hcg is 22 (wat me overigens verbaasd, want de KV test vanaf 25 MLU). Mijn HCG had nu over de 2000 moeten zijn en is dus veel te laag. Een bbz heb ik niet, maar wel een klompje cellen dat doordeelt, stopt en een bloeding veroorzaakt, doordeelt stopt en een bloeding veroorzaakt. Kortom, mijn lichaam wil een MK aanmaken, maar kan het niet. Als dinsdag mijn HCG is gestegen (met een beetje) of het niet weg is, krijg ik zware medicatie om een MK op te wekken. Feit blijft: dit is geen gezonde zwangerschap, zeker met dit HCG niet! Ik trek me echt even terug,. heb ook niet veel te vertellen. Ik kan toch niet verder zolang het lichaam nog HCG aanmaakt. Het is gewoon zeer vreemd dat je zo heftig menstrueert en je lichaam HCG gaat opbouwen ipv afbouwen. Daarbij is het ook zeer vreemd, want KV test vanaf 25 MLU en mijn HCG was 22. En wat was hij dan vorige week dinsdag met dat LICHTE streepje waar je goed voor moest kijken? Dat zou dan verder onder de 22 MLU moeten zijn geweest. De arts kan het ook niet verklaren, maar gezond is het niet. Dus nu dinsdag bloed prikken en anders wordt het afbreken (mits volgende week mijn HCG ineens over de 6000 is ofzo, wat dus niet zo is he). Dit verklaart dus het bloede en niet bloeden . Neem dus even afstand, kan toch niet verder... Pas wanneer alles weg is en dan moet mijn cyclus ook nog eens worden opgestart. Godsiedorrie! Het lijkt er wel op dat mei mijn BMS goed is (wat me gevoel zegt), denk alleen dat het lichaam even het zetje nodig had. Vooralsnog ben ik de kleine dankbaar, maar nu mag hij/zij wel gaan zodat we verder kunnen! Liefs
@timon: ik blijf duimen voor je. En herken het gevoel van twijfel maar al te goed. Volgens mij zitten we allemaal er een beetje doorheen op dit moment. Maar krampjes kan inderdaad ook bij zwangerschap. Nog 2 dagen geduld en dan weten we meer. Hoop zo dat je meer geluk hebt dan mij. Succes in ieder geval aankomende dagen. @babii: voor jou ook een dikke knuffel en succes. Wel balen dat de mk niet helemaal doorzet en er wat blijft hangen. Kan me voorstellen dat je ervan baalt. Ik weet het verder ook niet met de testen, maar is wel een raar verhaal. Hopelijk laat het nu snel los en kan je binnenkort weer verder.
Babii; wat een rare en ook nare situatie meid. Kan me voorstellen dat je allemaal even niet meer weet. Zelfs de artsen weten het niet, hoe kan jij het dan snappen?! Helemaal niet gek dus. Heel veel sterkte de komende tijd, hopelijk wil jou kleine wonder ook afscheid nemen van jou en kan je snel weer verder. Timon; positief blijven meid! Je hoort zo vaak dat zwangere meiden juist een ongigevoel hadden aan het begin. Ik blijf gewoon nog even duimen hoor lieverd!!! Zonnetje; nog een extra knuffel voor jou!
Babii, wat een nare situatie. Ik hoop zo dat je emmy los laat en je weer verder kan. Dikke dikke knuffel!!! Ik kan niet begrijpen dat ik de 1e wachtweek allerlei symptomen had en op zaterdag in een uur tijd helemaal niets meer! Was de pregnyl uitgewerkt? Het was 12 dagen na het zetten van de spuit. Zaterdag heb ik getest, omdat ik het zo raar vond. Dit was 7 dagen na tp en de test was blanco. Eigenlijk sindsdien een somber gevoel. Het is niet uit mijn lijf te krijgen. Als de ongi loskomt (of niet) is er duidelijkheid. Positiviteit is erg lastig om in mijn huidige systeem te krijgen. Zaterdag is het D-day...
@timon: het kan op zoveel duiden. Weet wel dat ik het altijd merkte als de pregnyl uit mijn lichaam was bij de iui. Was meestal rond dag 12 dat ik inderdaad niks meer voelde. En in het andere topic was het ook al geschreven, niet iedereen hoeft kwaaltjes te hebben. Ik blijf nog even duimen voor je, hopelijk klopt je gevoel niet. Ik weet maar al te goed hoe je je voelt. @zeehondje: dank je wel, gaat vandaag wel weer wat beter gelukkig. Heb heerlijk genoten van de bloemen in het keukenhof. (en wat minder van de drukte die het aantrekt). Neem nu wat rust (is nogsteeds beetje dubbel hoor) en dan hopelijk vol goede moed de volgende ronde in. Tranen zijn redelijk opgedroogd vandaag
Hoi meiden, ik heb even niet meegeschreven, maar wel meegelezen. Ik had niet zo veel te vertellen. We hebben hier even een paar weken rust gehad. Zij allebei bekeken door de gyn en we mogen nu verder met IVF/ICSI poging 2. Dus dat is goed nieuws. We hebben afgelopen donderdag de Lucrin gehad en wachten nu op de ongi's. Als alles goed gaat gaan we de 28e weer starten. (Arme Lieve, Koninginnedag is echt haar feestje ) @ Timon: Goed dat je toch met de ballon bent mee gegaan. Leuk ook om er een foto van te zien. Ik blijf, ondanks alle kwaaltjes, toch voor je duimen. Je lijf kan je ook voor de gek aan het houden zijn. Succes nog even met wachten.
Zonnetje, dan zou het niets meer voelen dus kloppen met jouw ervaringen. Ik heb pregnyl een jaar geleden gebruikt en weet niet meer hoe het toen met me was. Zeehondje, lief dat je blijft duimen. Chybou, ik weet dat mijn lichaam me voor de gek kan houden. *zucht*
@timon: weet dus niet hoe het is als je ook zwanger zou zijn. Gezien ik daar geen ervaring mee heb. Maar weet wel dat ik altijd goed merkte als de pregnyl uitgewerkt was. Wanneer ga je testen timon?
uhmm even voor babii als ze het willen afbreken niet mee akkoord gaan meiss voor dat ze echt 100000% zekerheid hebben dat dit niet goed zit hoor.. vorig jaar bij het pco topic was er ook een meid die op 5 weekjes 7hcg in haar bloed had dit was geen goede zwangerschap volgens de arts maar heeft nu wel een zoontje gekregen hoor.. houdt hoop meis al is dat nu wel echt heel erg moeilijk.. ik bedoel kijk naar je test meid dit kleintje doet er alles aan om door te delen.. ik blijf ondanks al het ongeloof volgens de artsen vol voor je uimen meiss...
Zonnetje, ik wil in het weekend gaan testen, mits er nog geen ongi is. Kan je al een beetje meer van de zon genieten? Heb je vandaag vrij? Ik ben benieuwd hoe het met alle andere meiden is, want het is best stil hier. Babii, ik denk aan je. Bij elke keer na plassen afvegen werkelijk minimaal pietsie bruin op het papiertje. Mijn buik verteld zoveel dingen en mijn hoofd is voor de 2e dag zwaar, de ene keer heftig en dan weer bijna niets. Die hoofdpijn heb ik sinds enkele maanden voor de ongi. Ik wacht het allemaal maar af. Heb genoeg mijn hoofd erover gebroken de afgelopen dagen. Ik ga zo maar eens met mijn spannend boek in de tuin zitten.