Brabbel@ Komt dus ook van de deca en de combi ik gebruik ook deca zoals ik al zij ik had dat ook bij de 2de icsi. Ben benieuwt wat me nu weer te wachten staat. het is bijna zaterdag brr voel al een beetje de spanning hoor . Hoe gaat het met je borsten ? de tepels kunnen gevoelig worden trouwens. Even een dikke knuffel voor je mannetje , komt goed hoor dit hoort er bij. de pijn dan he.
hallo, ik kom even meelezen vindt het erg fijn om ervaring van anderen te kunnen lezen dat geeft me weer moed
Timon @ Zwaai denk om je zelf meis. Cliek@ Moet je zeker doen kan op luchten hoor. Hoe lang zijn jullie al bezig als ik mag vragen?
ik had Chlamydia opgelopen door mijn ex maar had geen symptomen dus kwam ik er te laat achter omdat ik nu pas 28 ben geworden werd ik toen der tijd niet serieus genomen als het om vruchtbaarheidsproblemen ging
het is erg zwaar ik verwijt me zelf soms ook heel veel waarom ik zo lang heb zitten wachten en waarom ik naar de artsen heb geluisterd
ik heb het ook erg zwaar als mensen mij vragen wanneer we kinderen willen niemand in ons omgeving weet van ons probleem behalve mijn beste vriendin
Kan er over mee praten meis hoe zwaar het is. Ik vraag me wel eens af wat ik fout doe en wie me het niet gunt. Hoe bedoel je naar de artsen luisteren ? Dat geloof ik graag ik heb daar wat op gevonden , je kunt zeggen dat is een moeilijk onderwerp vaak zijn ze dan meteen stil is mijn ervaring.
Zeehondje, dankjewel meis! We zitten gewoon met elkaar in een zelfde soort van schuitje... Jullie steunen mij en ik steun jullie . Voor mij vanzelfsprekend hoor!!! Spannend dat jullie 25 mei gaan weten wat het is! Wat zegt je voorgevoel? En wat denkt je mannetje? Tuurlijk, 'als het maar gezond is'! Dat is het allerbelangrijkst...!!! Cilek: welkom hier!!! Marnat, hoe is het met jou??? Nog steeds in die goede positieve flow?? En met spuiten? Brabbel, wat Marnat zegt kan heel goed, dat het door de stimulatie komt of dat er een reactie is op de deca. Bij mij viel die deca gewoon niet goed. Ben heeeel benieuwd hoeveel eiers er groeien meid! Spannend! Enne, je mannetje vindt het denk ik ook allemaal erg spannend. En erg voor jou, dat je al die hormonsters moet gebruiken. Wellicht dat hij dat moeilijk vindt. En denk daarnaast ook dat hijervan baalt dat het allemaal niet vanzelf gaat en dan al die reclames op tv, iedereen in jullie omgeving die zwanger is. Mannen praten er haast niet over, maar zitten er wel mee dat wij 'ondergaan'. Denk dat hij ook opkijkt tegen de punctie, ook omdat hij bang is dat jij pijn krijgt enzo. Geef hem gewoon maar af en toe een extra lieve knuffel en zeg 'm hoe blij je met hem bent! Enne, ik ga duimen voor mooie eitjes ! Hier: geen nieuws vandaag. Drukke werkdag, maar heb leuk werk, dus ach... Gelukkig wel do en vrij vrij!!! Ga dan een nachtje naar mijn ouders. Verwacht vrijdag/zaterdag mijn ongie alweer. Knuf en truste! xxxx
ik ging in 2006 naar mijn huisarts en die vond dat ik het moest proberen ik was nog erg jong en moest niet gelijk aan het ergste denken ik was in principe weggestuurd zonder 1 of ander test of doorverwijzing
Hallo Juulzon dank je wel Marnat ik ben van oorprong Turks bij ons vragen ze altijd door ik zeg tegen iedereen dat ik nog geen kinderen wil weet echt niet wat ik anders zou moeten zeggen
Juulz@ het spuit gebeuren is aan komende zaterdag weer spaning voel ik al op komen. De vorige keer had ik al last van bruin verlies tijdens pil nu nog niks. Verder gaat het goed manlief en ik genieten van het mooie weer en elkaar. En vandaag had ik bezoek van een koolmeesje die ieder jaar weer komt zo leuk . Dartelt dan wat voor het raam langs. En hoe de kat regeert is nog leuker. Achter bij ons broed de ooievaar nog steeds , had je dat stukje al gelezen in mijn topic? Veel plezier bij je moeder laat je maar lekker verwennen.Hoe voel jij je verder al wat beter hoop ik kanjer van me.
Cliek@ Wat is er mis met een turk en ik jij en ik hebben de zelfde wens . negeer ze maar meis . En wat een fijne arts wat vond hij jong dan? Zoon arts hadden wij ook, me er niet van praat grr. Sorry voor de vele vragen maar we proberen elkaar hier zo goed mogelijk te helpen en te steunen.
Even kort, voordat ik ga werken. Hoera, heb mij ei weer gevonden. Weer op dag 19 pas. Ga kijken of ik het vanavond nog gezellig kan maken. Maar alleen als we zin hebben hoor. Weet dat de kans heel klein is bij ons op een spontaan wonder. Maar je weet het niet. Voor iedereen dikke knuffel. Verder weinig tijd vandaag. Ga weer dag werken en is superdruk bij ons op het werk. Veel nieuwe aanmeldingen voor zorg. Past eigenlijk niet meer in planning. Moet zelfs eerder beginnen op dit moment, wil iedereen met fatsoen geholpen zijn. (heb iets te hard gezegd dat we het te rustig hadden 2 weken geleden). Maar denk aan jullie hoor.
Zonnetje, werkse in deze drukke tijden enne, als je het morgenavond gezellig maakt ben je misschien ook nog op tijd voor de jeweetmaarnooit kans ! Ik blijf aan Dancer denken Brabbel, hoe gaat het met de deca? Marnat, jij al aan het aftellen...??? m-EI, m-EI, m-EI-maand!!! ! Cilek, je schrijft dat je van Turkse afkomst bent. Is je vriend dat ook? Misschien een vreemde vraag hoor, maar merk je dat vruchtbaarheidsbehandelingen hierom gevoeliger liggen? Een vriendin van weleer is erg Christelijk en zij heeft laten weten dat ze zelf geen vruchtbaarheidsbehandelingen zou doen, omdat dat niet is hoe God het bedoeld heeft. Ben met haar wel eens een gesprek aan gegaan, maar God heeft de Mensheid wel wetenschap gebracht en dus de kennis en techniek om IVF te doen en dus meiden die moeite hebben om zwanger te worden, te helpen. Zij bleef van mening dat dit ingrijpen in de natuur was. Ik respecteer haar visie, als zij dat zo ervaart... Ik zie het alleen anders. Vind het jammer dat vruchtbaarheidsproblemen nog altijd een 'daar praat je niet zomaar over' onderwerp is. Alsof wij MMM-meiden hiervoor kiezen?! Nou ja, ik dwaal een beetje af . Bedoel vooral te zeggen dat ik het vervelend voor je vindt dat het kennelijk regelmatig aan je gevraagd wordt, alsof het verwacht wordt van je, om maar heel snel een kindje te krijgen.Men vergeet soms hoe groot het wonder van zwanger worden eigenlijk is... Hele dikke knuffel! Voor iedereen trouwens! Updeet hier, val in de herhaling . Wacht op ongie, was er de vorige keer al 8/9 dagen na mijn ei, zit nu op 7, dus denk dat het morgen wel met bruinverlies begint en dan vrijdag wel weer doorzet. Anders zaterdag. Verwacht gewoon niet dat het zomaar spontaan raak ik is, helaas. Ach, ik zie het zo, deste eerder ik ongie word, deste eerder ik weer aan een nieuwe échte poging kan beginnen. Moet ik weer aan de hormooninjecties. Stom hé, maar kijk er niet eens tegenop. Ja, als het mislukt, maar daar wil ik NIET aan denken.... Trying to think POSITIVE! xxxxxxxx
Zonnetje, mooi dat je je ei hebt gevonden. heb je nog klus plezier gehad Marnat mijn duimen gaan voor je draaien hoor Ik hoop dat de ooievaar jouw geluk gaat brengen Juulz, ik verwacht ook deze dagen mijn onig. Helaas was mijn test van vanmorgen negatief zit nu op dpo 12. Cilek, Ik krijg ook van iedereen te horen, wanneer begin jou nou is aan kinderen. Sommige weten dat ik mk heb gehad. Normaal loog ik, maar nu niet meer. Ik ben dan heel direct. Ik kan er niet zo goed meer tegen als ze het vragen. Het doet pijn als ze het zo vragen