Nee, hier geen bungy jumpen of parachute springen. Heb de laatste jaren last gekregen van hoogtevrees. Dus dat is niet aan mij besteed. En het zitten op een paard laat ik ook graag aan anderen over. Misschien ooit als ik een hobbelpaard tegen kom dat het een optie is. En even mijn gedachte ergens anders op zetten is inderdaad heerlijk. En de gedachte zijn erg leuk. Want wij hebben besloten om de sleurhut om te ruilen in een sleurhut met moter erin. Dus dat zijn hele leuke gedachtes. En kan ik dus echt uren mee zoet zijn met orienteren en uitzoeken. Heb hier periodes heel veel gereageerd, maar kom er gewoon niet aan toe de laatste tijd. Maar lees dus wel trouw mee, om beetje bij te houden hoe het met iedereen is. @doortje: ik weet hoe zenuwachtig ik was hoor op de dag dat ze zouden bellen. Helaas is het altijd afwachten hoeveel er bevrucht zijn en welke kwaliteit. Ik sta goed op het lijstje, zal eind van de week wel weer weten wanneer ik weer voor echo moet.
Zonnetje, pfff ik ben zo zenuwachtig! Denk niet dat ik veel slaap vannacht! Brabbel, leuk dat jij een lijstje maakt! Als ik een tp heb, dan is mijn testdatum 2 juni! Zet hem er morgen maar op, als ik zeker weet dat ik een tp heb! Wil niet de Goden verzoeken namelijk...
@ Doortje; Ik herken wat je zegt over de Utrobollen en de inbrenghuls. Ik probeer ook zo diep mogelijk, maar als je dan die twee bollen er in 'plopt' is het nog net even iets dieper dan de huls. Op een gegeven moment kan je gewoon niet verder en dan doet het een beetje pijn. Ik daar nu een beetje rekening mee te houden. Ik doe ook de ene keer een beetje links en de andere keer een beetje rechts inbrengen. Is ook minder gevoelig. @ Brabbel; Wat een mooie lijst. We zijn zo druk bezig hier met afspraken, puncties, TP en testdagen dat ik het niet zo goed bij kon houden meer. Fijn! Nu opgelost. BTW; Love you to! @ Dancer; Thnx... Leuk om te lezen hoe het allemaal bij jou gaat. Zet je een plaatje van de echo in je album? Even over wat we wel en niet doen na een TP. Ik vind het zo jammer om te lezen dat parachute springen niet mag. ... Haha. Nee, zou er zelf niet opkomen om dat nu te doen. Ik zou nu ook geen steunkousen aan willen trekken of andere thuiszorg handelingen willen doen. Best zwaar werk hoor Zonnetje! Ik probeer ook aanrennende kinderen bij mijn buik weg te houden. Die waar ik mee werk zijn alleen een jaar of 12. Die komen zo hard aan... Lol! Ik zie wel dat de meeste van jullie het een beetje rustig aan doen na een TP. Fijn om te lezen.
IVF-ICSI LIJST 2011 Angelica: 5 x *, Juni IVF. Brabbel1988: 9x IUI gehad, 2 keer IVM afgelast, IVF 1 omgezet naar Escape IUI. Chybou: Inter-relationale ECD, IVF 2 Daffie: ICSI in Mei, brusje voor Mirthe Doortje25: ICSI 1, Juulzon: Marnat: Icsi 1, ICSI 2 mk, ICSI 3 van start. Timon: 2x IUI, ICSI 1 vmk, ICSI2, 3 eskimos over, nu tp. Zonnetje1980: 6 keer IUI en 2xtp ICSI mislukt, 4 cryos over, ff rust. Afspraken: Brabbel1988: Escape IUI (nr 10) op 18-5 Doortje25: TP 19-05 Timon: Cryo poging 23-6 Brabbel1988: Bellen VP spreekuur over cyste, dosering Puregon, enz, 25-6 Marnat: 19 -5 eerste fm Testdatums Chybou: 27-05 Brabbel: 1-06 Doortje25: Timon
Fijn brabbel een lijst , ik heb even wat aan gepast bij mij . Hier gaat het goed moe wat hooft pijn . Doe kalm aan na ik thuis kom van werk. Lekker bank hangen film kijken beetje in delen huis houden doen. Nu even achter pc en zo even douchen . Doortje@ fijn dat het goed gegaan is . Succes donderdag duim terwijl ik voor mijn fm ga ok . Chybou@ Wees voor schichtig maar doe gewoon je ding . Brabbel@ ESceep iui duim duim.
Marnat, ik ga ook heel hard voor jou duimen hoor! Dat doe ik sowieso voor iedereen. Vind het wel heel fijn dat we zo ons 'ei' bij elkaar kwijt kunnen en elkaar zo steunen!
Doortje@ Idd fijn dat iedereen hun verhaal en verdriet kwijt kan. En er meiden zijn die het willen en kunnen begrijpen, wat ieder door maakt. Heb net bedacht dat ik aan je denk en duim als de echo staaf bij mij er in zit, want dan doet ie minder pijn Meestal heb ik er geen last van maar iedere poging is anders.
IVF-ICSI LIJST 2011 Angelica: 5 x *, Juni IVF. Brabbel1988: 9x IUI gehad, 2 keer IVM afgelast, IVF 1 omgezet naar Escape IUI. Chybou: Inter-relationale ECD, IVF 2 Daffie: ICSI in Mei, brusje voor Mirthe Doortje25: ICSI 1, Juulzon: 12 mnd clomid, 7x IUI (3e IUI*), 1e IVF mislukt, 2e IVF-take 1 werd escape IUI, 2e IVF-take 2 BBZ**. Nu IVF 3... Marnat: Icsi 1, ICSI 2 mk, ICSI 3 van start. Timon: 2x IUI, ICSI 1 vmk, ICSI2, 3 eskimo’s over, nu tp. Zonnetje1980: 6 keer IUI en 2xtp ICSI mislukt, 4 cryo’s over, ff rust. Afspraken: Brabbel1988: Escape IUI (nr 10) op 18-5 Doortje25: TP 19-05 Timon: Cryo poging 23-6 Brabbel1988: Bellen VP spreekuur over cyste, dosering Puregon, enz, 25-6 Marnat: 19 -5 eerste fm Juulzon: 19-5 3e FM Testdatums Chybou : 27-05 Brabbel : 01-06 Doortje25 : Timon :
IVF-ICSI LIJST 2011 Angelica: 5 x *, Juni IVF. Brabbel1988: 9x IUI gehad, 2 keer IVM afgelast, IVF 1 omgezet naar Escape IUI. Chybou: Inter-relationale ECD, IVF 2 Daffie: ICSI in Mei, brusje voor Mirthe Doortje25: ICSI 1 Juulzon: 12 mnd clomid, 7x IUI (3e IUI*), 1e IVF mislukt, 2e IVF-take 1 werd escape IUI, 2e IVF-take 2 BBZ**. Nu IVF 3... Marnat: Icsi 1, ICSI 2 mk, ICSI 3 van start. Timon: 2x IUI, ICSI 1 vmk, ICSI2, 3 eskimos over, nu tp. Zonnetje1980: 6 keer IUI en 2xtp ICSI mislukt, 4 cryos over, ff rust. Afspraken: Brabbel1988: Escape IUI (nr 10) op 18-5 Doortje25: TP 19-05 Timon: Cryo poging 23-6 Brabbel1988: Bellen VP spreekuur over cyste, dosering Puregon, enz, 25-6 Marnat: 19 -5 eerste fm Juulzon: 19-5 3e FM Testdatums Chybou : 27-05 Brabbel : 01-06 Doortje25 : 02-06 Timon :
Lieve meiden, jullie duimen heeft geholpen, want ik heb goed nieuws! Van de 7 eicellen, konden er 5 geïnjecteerd worden en uit die 5 zijn 3 embryo's ontstaan! Mijn vriend en ik hadden allebei al dat gevoel, maar ik durfde niet te geloven dat het echt zo zou zijn... En dus toch! Ben zo opgelucht en blij, ongelooflijk! Morgen heb ik om 11 uur de terugplaatsing, vind het wel weer heel spannend haha!
Dat is goed nieuws doortje. En dan die vreselijke wachtweken weer. Lijstje is inderdaad fijn, want ik was het af en toe ook kwijt. Hier geen last van kinderen die tegen buik op kunnen rennen, die mensen van 80 rennen niet zo hard meer. Vind ik niet zo erg hoor. Is zwaar werk inderdaad, maar vind het wel leuk. En in de middag doen we wat meer administratie. Dus probeer na een paar dagen 2uur clientenzorg te doen en wat kantoorwerk. En dan zoek ik de mensen uit waar ik ook nog even kan zitten en niet teveel moet bukken en tillen. En collega's houden er ook wel rekening mee gelukkig. Is wel fijn. Hier bracht ik de bollen in met mijn vingers, geen inbrenghuls. Maar gewoon inbrengen zover het lukt. De hoeveelheid is meer dan genoeg, dus als er weer wat uitloopt is het niet erg. Denk dat de meeste niet gaan parachutespringen, maar je weet het maar nooit. En het is heerlijk om hier je ei kwijt te kunnen. Alleen zitten sommige dames hier al veel te lang helaas. Maar is wel gezellig zo.
Haha, nee zonnetje 80-jarigen rennen niet meer zo hard hè! Maar dat is weer ander zwaar werk, lichamelijk vooral. Ja, ik heb het inbrengen ook met mijn vingers geprobeerd, maar die smurrie vind ik zo smerig haha, met de inbrenghuls gaat het tot nu toe ook heel goed. Had dat niet verwacht, dacht eerst ook dat ik die huls echt niet ging gebruiken hihi! Ja dat sommigen hier al heel lang zitten is wel heel verdrietig ja... Wat ik wel mooi vind is dat als mmm-meiden eenmaal zwanger zijn, ze hier wel blijven hangen om de anderen te steunen. Ook denk ik dat je bij 'gewone' zwangeren op de een of andere manier ook minder herkenning en begrip zult vinden.
Dat er minder herkenning en begrip zal zijn denk ik ook. De meeste mensen zien zwanger worden als iets wat makkelijk gaat en vanzelfsprekend is. En hier is dat niet meer zo. Weet nog wel dat mijn schoonzusje zei dat ze net zwanger was en wij de mmm in moesten dat ik er niet zoveel mee bezig moest zijn. Zij was de 1ste 3 maanden ook erg ermee bezig en lukte het niet. En toen ze er niet meer mee bezig was, was ze zo zwanger (Na een maand of 5/6) en ik moest niet zo negatief denken dat er weleens een kans was dat wij geen kinderen zouden krijgen. Heb toen ook gezegd dat het wel de realiteit is bij ons. Maar is vaak ook de ontwetendheid hoor. Weet van mezelf dat ik voor de mmm ook anders dacht dan tegenwoodig. Als je zo zwanger bent dan denk je er verder ook niet over na. Zeker als je het ook niet in de omgeving iemand hebt die in de mmm zit. Door de mmm ben ik ook erg veranderd merk ik. Ben sterker geworden, bekijk dingen anders enz.
Doortje! Goed nieuws ! Hoeveel worden er teruggeplaatst? Eentje of twee? Goed man! Spannend!!! IK DUIM DOOR(TJE)!!! (ha ha) xxxx
Klopt helemaal! Ik merk ook dat de meesten er helemaal niet over nadenken dat het wel eens niet zo makkelijk zou kunnen gaan allemaal. Nou ja, misschien maar goed ook, maar toch... Ik denk ook dat ik sterker geworden ben door de hele mmm, dat ik beter met teleurstellingen om kan gaan en een meer "pluk de dag" gevoel heb gekregen, maar toch baal ik zo nu en dan gewoon even van alles. Momenteel heb ik behoorlijk vaak van die moodswings, dat ik zomaar bijna in tranen kan zijn (om niks) en een paar minuten later denk "mens maak je druk". Nou ja, zal wel van de hormonsters zijn Enne, ik denk dat ik toch komende tijd weer wat vaker ga proberen te komen, ik merk dat ik behoefte heb aan mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Mijn omgeving steunt me wel, maar het is niet altijd handig daar te klagen, ik wil ze niet altijd lastig vallen en dat kan hier wel. Als ik mee mag doen, tenminste! Alsjeblieft?
IVF-ICSI LIJST 2011 Angelica: 5 x *, Juni IVF. Brabbel1988: 9x IUI gehad, 2 keer IVM afgelast, IVF 1 omgezet naar Escape IUI. Chybou: Inter-relationale ECD, IVF 2 Daffie: ICSI in Mei, brusje voor Mirthe Doortje25: ICSI 1 Dopey: 16x IUI, totaal 3*, 1e IVF mislukt (2 tp), 2e IVF take 1 escape-IUI, nuIVF 2 take 2 Juulzon: 12 mnd clomid, 7x IUI (3e IUI*), 1e IVF mislukt, 2e IVF-take 1 werd escape IUI, 2e IVF-take 2 BBZ**. Nu IVF 3... Marnat: Icsi 1, ICSI 2 mk, ICSI 3 van start. Timon: 2x IUI, ICSI 1 vmk, ICSI2, 3 eskimos over, nu tp. Zonnetje1980: 6 keer IUI en 2xtp ICSI mislukt, 4 cryos over, ff rust. Afspraken: Brabbel1988: Escape IUI (nr 10) op 18-5 Doortje25: TP 19-05 Dopey: 27-5 1e FM Timon: Cryo poging 23-6 Brabbel1988: Bellen VP spreekuur over cyste, dosering Puregon, enz, 25-6 Marnat: 19 -5 eerste fm Juulzon: 19-5 3e FM Testdatums Chybou : 27-05 Brabbel : 01-06 Doortje25 : 02-06 Timon :
Brabbel; ik heb gonal-f gebruikt. Ookal bij de iui's in Zoetermeer en wilde het graag blijven gebruiken bij de ivf's in Voorburg. Voor de eisprong Pregnyl en daarna niks (geen pregnyl of utrogestan). Hé ik zie Dopey langskomen, gezellie! Met beeb trouwens alles goed. Onze kleine meid doet het geweldig. Afgelopen maandag controle gehad en volgende week donderdag de 20 weken echo al. Zelf voel ik me ook goed. Eigenlijk alleen veel of in ieder geval sneller last van maagzuur en heb veel korsten in m'n neus en bloed (sorry voor de vieze dingen, haha). Verder soms een beetje trekkerig gevoel in m'n buik, maar dat zijn m'n banden zeggen ze. Dus dat zit wel goed. Knuffel!!!
Fijn dat het goed gaat zeehondje. Je bent al bijna halverwege. @dopey: tuurlijk mag je hier meekletsen. Vele dames die hier zitten kennen je vast nog. Hier ook wel last van stemmingswisselingen hoor. Zat er vorige cyclus compleet doorheen. Dus even maandje weer niks gedaan. Zijn deels de hormonen en denk gewoon alle emoties die bij de mmm horen. Vorige ronde had ik ook om niks huilbuien. En dat zonder hormonen. Hier ook veel meer pluk de dag-gevoel gekregen. Want we weten toch niet wat de toekomst brengt. Ik heb in het begin altijd wel rekening gehouden met het feit dat er op kort termijn een kindje zou kunnen komen. En houd er nog wel rekening mee (zoals genoeg slaapplaatsen in onze toekomstige camper), maar ga er niet standaard vanuit. Ik leef mijn leven zoals het nu uitkomt en mocht ik zwanger raken pas ik het wel weer aan. Ik weet in ieder geval wel dat de relatie tussen manlief en mij flink op de proef gesteld wordt. Maar door de hele mmm zijn we ook dichter naar elkaar toe gegroeid. En ja, je wilt niet altijd de omgeving lastig vallen inderdaad. En hier zitten allemaal dames die het maar al te goed begrijpen, dus kom maar lekker af en toe langs hoor. @ego: ben benieuwd, verwacht morgen mijn ongi. En dan kan ik weer starten.
IVF-ICSI LIJST 2011 Angelica: 5 x *, Juni IVF. Brabbel1988: 9x IUI gehad, 2 keer IVM afgelast, IVF 1 omgezet naar Escape IUI. Chybou: Inter-relationale ECD, IVF 2 Daffie: ICSI in Mei, brusje voor Mirthe Doortje25: ICSI 1 Dopey: 16x IUI, totaal 3*, 1e IVF mislukt (2 tp), 2e IVF take 1 escape-IUI, nuIVF 2 take 2 Juulzon: 12 mnd clomid, 7x IUI (3e IUI*), 1e IVF mislukt, 2e IVF-take 1 werd escape IUI, 2e IVF-take 2 BBZ**. Nu IVF 3... Marnat: Icsi 1, ICSI 2 mk, ICSI 3 van start. Timon: 2x IUI, ICSI 1 vmk, ICSI2, 3 eskimos over, 19 mei start cryo poging Zonnetje1980: 6 keer IUI en 2xtp ICSI mislukt, 4 cryos over, ff rust. Afspraken: Brabbel1988: Escape IUI (nr 10) op 18-5 Doortje25: TP 19-05 Dopey: 27-5 1e FM Timon: 23-6 1e echo Brabbel1988: Bellen VP spreekuur over cyste, dosering Puregon, enz, 25-6 Marnat: 19 -5 eerste fm Juulzon: 19-5 3e FM Testdatums Chybou : 27-05 Brabbel : 01-06 Doortje25 : 02-06 Timon :
Zonnetje, krijg je een tp in eigen cyclus? Zie je er tegenop weer de molen in te gaan? Juul, ik krijg er ivm mijn leeftijd 1 teruggeplaatst. Jij hebt morgen weer een fm zie ik, succes meis! Misschien komen we elkaar nog wel tegen zonder het van elkaar te weten haha! Marnat, jij ook succes morgen!