Even minder online... Angelica, bedankt voor de link. Ik zal eens gaan kijken. Zonnetje, lekker je gedachten ergens anders op zetten en dan is de tp zo aanwezig. Omdat ik ICSI doe gaan ze al langs het gedeelte waar vijandig bms kan zitten. Ik ga het echt nog eens vragen als ik weer in het zh ben. Lees ik het nu goed? Willen jullie voor een camper gaan? Gaaf! Ik krijg beelden bij jou op een hobbelpaard! Doortje, goed gaan broeden! Geweldig om zoveel eskimo's te hebben. Ik ga deze week met de pil starten, dus met de cryo poging. Die mutsenbollen gewoon zo ver mogelijk erin duwen. Ik heb geen inbrenghuls. Dance4fun, wat een leuke tijd, kamertje bedenken... Mooi lijstje, Brabbel. Ik heb 'm bij mij wat aangepast. Daffie, jij loopt 5 dagen op me voor met de deca. Ik zag dat je 8 dagen eerder de 1e fm heb. Hebben we bijna tegelijk de tp, jij vers en ik een cryo? Komen we elkaar toch nog tegen in het zh. Marnat, gaat het wat beter met je? Hoofdpijn en moe zijn.. lekker laten verwennen. Zonnetje, geen oudjes die met rollators aan het racen zijn? Laat de mensen die zo makkelijk over de mm denken maar op woensdag naar BABYBOOM op ned 1 kijken. Van de 100 stellen hebben 47 stellen medische hulp nodig. Da's veel! Hoi Dopey, gezellig dat je er ook bent. Zeehondje, wat ben jij alweer ver! Fijn dat het zo goed met jullie gaat. Zonnetje, we gaan dan bijna tegelijk beginnen. Spannend! Hoe snel kunnen we hier allemaal gaan zeggen dat we mama gaan worden?
Iedereen bedankt voor de complimentjes over de lijst. Kleine moeite, groot gebaar laten we maar zeggen. Als iedereen de laatst geposte lijst steeds overneemt en aanvult moet t goed blijven gaan. En anders trekken jullie mij aan mn mouwtje, dan wijzig ik t wel. Daffie, dat is meestal met vakantie. Dan heb je zoveel tijd dat je al die vrije tijd nog voller plan dan dat je zou werken. Heel herkenbaar!!! Dancer, wel komen vertellen als je nieuwe buikfotos heb he? Ik ben een nieuwsgierig meisje. Zonnetje, hobbelpaardà PROEST! Lolbroek! Marnat, niet haasten, lekker op t gemakje! Ik had je krabbel nog gezien op hyves, superlief, dank je! En bedankt voor t duimen! Doortje, ik merk ook dat ik mn ei hier goed kwijt kan. Letterlijk en figuurlijk, hihi. Maar ik heb t ook echt nodig, om beter met mn gevoelens om te gaan. Klinkt heel erg stom maar inmiddels heb ik een betere band met enkele forum-meiden, dan in real-life. Komt ook wel omdat het hier annoniem is, en je juist daarom meer vertel aan elkaar. Hier kan je alle vieze, smerige, zielige, vrolike, pijnlijke, en domme vragen stellen, en vaak krijg je ook nog antwoord daarop. In real-life doe je dat niet zo snel En wederom geweldig nieuws. Meid wat fijn voor jullie, zo ga je tenminste met volle moed een poging in! Duimen draaien overuren hier! Succes morgen! Juulzon, fijn dat je jezelf erbij op had gezet. Ik kon jou verleden zo snel niet omschrijven, en daarom had ik je nog even open gelaten. Bedankt voor t aan vullen! Dopey, altijd welkom, fijn dat je er weer ben! Hoop dat we je goed kunnen steunen. Zeehondje, bedankt voor uitleg over hormonen. En fijn dat alles met jou en de kleine meid goed gaat. Fijn dat je zo nu en dan nog eens komt vertellen hoe t met je is! Anders gaan er zo veel forum-meiden ineens weg. Alleen maar goed natuurlijk, dat betekend wel dat ze zwanger zijn, maar je snapt wel he? 16-5-2011 Pregnyl IVF 1= IUI 10 geworden! Assistente nam ons mee naar de kraamkamers, omdat de rest erg vol zat. Wel heel bijzonder om op de kraamsuites je Pregnyl te laten zetten. Ze vroeg of ik wilde gaan zitten, maar ik legde uit dat ik m liever staand wilde zetten. Dat was geen probleem. Ik had mn broek los, en ze vroeg kan ie? Ja hoor,en ze prikte m er in 1 keer in, en spoot m eigenlijk iets TE snel leeg. :x Ik moest wel ff HEEL diep zuchten, want ik voelde m enorm!!!!! Maar goed, hij zat er in, en daar gaat t om. *Einde deel 1, deel 2 komt eraan!*
*Deel 2, SNEL HE? * 18-5-2011 IVF 1=IUI 10 In de ochtend had ik al het gevoel van een knoop in mn eierstok, en ik had al in de gaten dat het weer een pijnlijke eisprong zou worden. Kwam er vanochtend ook pas achter dat we geen potje en inleverformulier mee hadden gekregen, dus daar konden we eerst voor op pad. Man had t potje maar liefst 2 keer!!! gevuld, en toen zijn we samen naar het lab gelopen om het in te leveren. Moesten om 10.15 inleveren, en we waren mooi op tijd gelukkig! We waren om 12.15 weer op de IVF afdeling terug. Het liep deze keer behoorlijk uit, nl 20 minuten. Ons nummertje verscheen op t scherm, en we konden naar de kamer. Daar stond de verpleegkundige te wachten die ook de Pregnyl had gezet. Ik vertelde haar dat ze m van de week behoorlijk snel leeg duwde, en dat ik er ook nog even last van heb gehad. De avond van de Pregnyl, en de dag erna zat er gewoon een dikke en zere plek op mn bil. Ondertusen dat ik me uitkleedde controleerde man lief t spuitje. Alles klopte (gelukkig) en ik kon liggen. De uitslag was voor bewerking 5,5 ml 9 miljoen, 34% bewegelijk. En na bewerking was het 6 miljoen met een bewegelijkheid van 74% Mooie score dus. De verpleegkundige liet de eendenbek voelen, om te controleren of hij niet te koud was, maar hij was perfect. Ze bracht de eendenbek in, en t voelde een beetje vreemd aan, net alsof er een scherp randje aan zat. Toen ze m draaide zat ie goed. Ze zette m vast, en mannetje kon m leegduwen. We hebben nog even nagekletst over de IUI, IVF, mijn telefonische afspraken, en over hoe een relatie er onder kan leiden. De assistente gaf al aan dat ze met regelmaat telefoontjes krijgen van stellen die uit elkaar zijn, en dus stoppen. Gelukkig zijn mannetje en ik elkaar beter gaan begrijpen, en praten we veel meer dan voorheen. Mocht tien minuten blijven liggen, en daarna konden we de deur op een kiertje laten staan en vertrekken. Toen we de kamer uiliepen werden we nog uitgezwaaid door de vp, ze zag ons vertrekken. Nu volgende week woensdag bellen over het overleg, en dan weten we hoe we een eventuele nieuwe IVF in kunnen stappen. Ben benieuwd. Laten we hopen dat het niet meer nodig is, en dat de Deca gewoon veel beter heeft geholpen dan alle andere hormonen. Ik vertrouw er niet op, maar hoop moeten we altijd houden.
IVF-ICSI LIJST 2011 Angelica: 5 x *, Juni IVF. Brabbel1988: 9x IUI gehad, 2 keer IVM afgelast, IVF 1 omgezet naar Escape IUI. Chybou: Inter-relationale ECD, IVF 2 Daffie: ICSI in Mei, brusje voor Myrthe Doortje25: ICSI 1 Dopey: 16x IUI, totaal 3*, 1e IVF mislukt (2 tp), 2e IVF take 1 escape-IUI, nuIVF 2 take 2 Juulzon: 12 mnd clomid, 7x IUI (3e IUI*), 1e IVF mislukt, 2e IVF-take 1 werd escape IUI, 2e IVF-take 2 BBZ**. Nu IVF 3... Marnat: Icsi 1, ICSI 2 mk, ICSI 3 van start. Timon: 2x IUI, ICSI 1 vmk, ICSI2, 3 eskimos over, 19 mei start cryo poging Zonnetje1980: 6 keer IUI en 2xtp ICSI mislukt, 4 cryos over, ff rust. Afspraken: Brabbel1988: Escape IUI (nr 10) op 18-5 Marnat: 19 -5 eerste fm Juulzon: 19-5 3e FM Doortje25: TP 19-05 Brabbel1988: Bellen VP spreekuur over cyste, dosering Puregon, enz, 25-5 Dopey: 27-5 1e FM Timon: 23-6 1e echo Testdatums Chybou : 27-05 Brabbel : 01-06 Doortje25 : 02-06 Timon Marnat, en Juulzon succes morgen, ik denk aan jullie!!
Brabbel, wat een verhaal heb jij zooooo snel getikt. Klinkt als een fijne ervaring. Laat deze 10e IUI raak zijn!!! Juulzon en Marnat, veel succes morgen!!
Ja!! Snel he?! Welterusten allemaal! Moet morgen en vrijdag van 7.15 tot 5 werken, en zaterdag van 7.15 tot 1, dus moet ff kijken wanneer ik weer kom reageren. Maar ik heb jullie nu toch zat leesvoer gegeven tot zaterdag, dus jullie hebben tot die tijd nog zat te lezen. Knuffels, love you all!
Oh Brabbel wat is het nu spannend meis! Ik hoop zo dat je geen ivf meer nodig hebt en iui-10 hem gewoon is! Reageer later wat uitgebreider op je verhaal, ga nu mijn bedje opzoeken!
Effe snel want ik krijg zo bezoek, maar.... Mijn emmy zit waar die hoort haha!!! En nu maar heel hard hopen dat hij zich innestelt! Ze zagen er volgens de analist alledrie perfect uit, ze delen goed door en daarom mochten de andere twee de vriezer in! Geweldig toch, wat kan het gek lopen in een week tijd! Ben wel heel onzeker nu, durf me amper te bewegen, te plassen, hoesten of niesen... Maar volgens de arts kan ie er echt niet zomaar uitvallen, dus daar ga ik maar vanuit haha!
@ Brabbeltje; Wij gaan enorm duimen dat dit net zo'n succes verhaal wordt als het IUI verhaal van Zeehondje. Welkom op het wachtbankje meis. Gezellig dat je er bij zit. @ Doortje; Wat een geweldige uitkomst. 1 Aan boord, 2 in de vriezer. Ook welkom op het bankje. We gaan heel hard voor je duimen. Ik herken me helemaal in wat Brabbel en jij zeggen over het van je af kunnen schrijven. De verhalen van andere dames lezen en weten dat zij jouw verhaal herkennen is heel fijn. Ik probeer alleen hier niet mijn ei kwijt te raken. Ik hoop juist zo dat het blijft plakken. (Stomme ei grap, ja ik weet het) @ Zonnetje; Fijn hoor dat je collega's rekening met je houden. Kan je toch de gevaarlijkste bejaarden aan hen over laten. @ Dopey; Je bent helemaal welkom hier hoor... Gewoon aansluiten en lekker meekletsen. @ Marnat; Doe het lekker rustig aan! Ik moest erg lachen om de inbrenghulzen of het niet hebben/gebruiken van zo'n huls. Feest der herkenning. Ik ben blij met mijn huls. Glibberige, vette bedoeling daar! LOL. Hier weinig nieuws... Ik ben moe. Heel suf en truttig, maar ik moet gewoon na mijn werk een uurtje gaan liggen. Verder heb ik een beetje spierpijngevoel onder in mijn buik. Ik kan niet zo goed voorover zitten en dat is een beetje rot omdat mijn rolstoel in een wig/knik staat. Mijn emoties zijn soms echt all over the place. Ik heb me gisteren toch de slappe lach gehad. Vliegt een duif tegen het raam en dat beestje loopt nog wat verbaast rond. Zeg ik tegen mijn Canadese vriendinnetje; Watske beurt... Nou ja, beter lachen dan huilen toch? Verder weinig nieuws.
Ik zou volgende keer maar niet meer melden dat ik voor het hobbelpaard ga, ipv een echt paard. Maar geeft wel veel lol inderdaad. En vandaag gelukkig geen last gehad van rennende bejaarden. Maar wel lekker gewoon gewerkt. Helaas nog geen ongi te bekennen, wil ik het een keer op tijd hebben, komt het niet. Maar wacht nog even af. Dag is nog niet om. Helaas ook weleens dagje later. Daar gaat mijn planning weer. @doortje: doe rustig aan en fijn dat de andere 2 de vriezer in kunnen. En ja, ik mag een tp in eigen cyclus doen. Gezien ik een lange cyclus heb zal het 2 of 3 echo's worden en als ik niet eerder een positieve ovu-test heb een pregnylspuit en dan 4 dagen na ei een tp. Vorige ronde had ik eerder een positieve test dan een echo. Dus toen niks nodig gehad. Bij een cyclus van 28 dagen heb je aan 1 echo genoeg. @timon:voor jou ook weer bijna beginnen en met icsi gaan ze ook voorbij het vijandig slijm inderdaad. En of het slijm in baarmoeder ook invloed heb geen idee. @brabbel: jeetje wat een verhaal. Zeker het stukje dat veel stellen toch uit elkaar gaan. Wist niet dat het zo vaak gebeurde eigenlijk. Maar fijn dat je toch een iui hebt gehad met mooie score. En hopelijk is dit een goede iui. En ja, pregnyl er te snel in spuiten is niet fijn. @daffie: hoe is het bij jou? @chybou: hoe is het bij jou op het wachtbankje? @all: dikke knuffel als ik je vergeten ben. Hier ga ik eens eten koken. Manlief komt zo thuis. Menu is pasta met gehaktsaus.
@ Zonnetje; Hier gaat alles goed. Ik doe een beetje rustig aan. Ben erg moe deze keer. Ik heb een beetje trekkerige spierpijn onder in mijn buik. Ik ben die vrieze Utrobollen al weer helemaal zat. Maar verder... We zijn al bijna een week verder, dus op de helft. Lijkt deze keer wel wat sneller te gaan allemaal. Stomme ongi's, probeer je eens iets te plannen... Succes met wachten. Ga denk ik maar weer eens lekker in bad. Is nu dag 6 na de TP. Niet te warm moet toch wel kunnen? Ik heb trouwens Ravioli gegeten
Sorry meiden heb niet alles onthouden ben moe van een lange werk dag . Wel wat onthouden : Doortje heeft emy aan boort duim duim Brabbel@ Iui gehad ging goed wat ik onthouden heb. Duim duim Juulz@ Ook goed nieuws veel flokles duim duim groei groei maar goed. Hier lag alles plat en de 2 puragon spuiten zitten er weer in op naar goede eitjes. Verder moe moe maar ja dan moet ik maar geen junk worden he!
IVF-ICSI LIJST 2011 Angelica: 5 x *, Juni IVF. Brabbel1988: 9x IUI gehad, 2 keer IVM afgelast, IVF 1 omgezet naar Escape IUI. Chybou: Inter-relationale ECD, IVF 2 Daffie: ICSI in Mei, brusje voor Myrthe Doortje25: ICSI 1 Dopey: 16x IUI, totaal 3*, 1e IVF mislukt (2 tp), 2e IVF take 1 escape-IUI, nuIVF 2 take 2 Juulzon: 12 mnd clomid, 7x IUI (3e IUI*), 1e IVF mislukt, 2e IVF-take 1 werd escape IUI, 2e IVF-take 2 BBZ**. Nu IVF 3... Marnat: Icsi 1, ICSI 2 mk, ICSI 3 van start. Timon: 2x IUI, ICSI 1 vmk, ICSI2, 3 eskimos over, 19 mei start cryo poging Zonnetje1980: 6 keer IUI en 2xtp ICSI mislukt, 4 cryos over, ff rust. Afspraken: Brabbel1988: Escape IUI (nr 10) op 18-5 Marnat:25 -5 tweede fm Juulzon: 19-5 3e FM Doortje25: TP 19-05 Brabbel1988: Bellen VP spreekuur over cyste, dosering Puregon, enz, 25-5 Dopey: 27-5 1e FM Timon: 23-6 1e echo Testdatums Chybou : 27-05 Brabbel : 01-06 Doortje25 : 02-06 Timon
IVF-ICSI LIJST 2011 Angelica: 5 x *, Juni IVF. Brabbel1988: 9x IUI gehad, 2 keer IVM afgelast, IVF 1 omgezet naar Escape IUI. Chybou: Inter-relationale ECD, IVF 2 Daffie: ICSI in Mei, brusje voor Myrthe Doortje25: ICSI 1 Dopey: 16x IUI, totaal 3*, 1e IVF mislukt (2 tp), 2e IVF take 1 escape-IUI, nuIVF 2 take 2 Juulzon: 12 mnd clomid, 7x IUI (3e IUI*), 1e IVF mislukt, 2e IVF-take 1 werd escape IUI, 2e IVF-take 2 BBZ**. Nu IVF 3... Marnat: Icsi 1, ICSI 2 mk, ICSI 3 van start. Timon: 2x IUI, ICSI 1 vmk, ICSI2, 3 eskimos over, 19 mei start cryo poging Zonnetje1980: 6 keer IUI en 2xtp ICSI mislukt, 4 cryos over, cryo-tp Afspraken: Brabbel1988: Escape IUI (nr 10) op 18-5 Marnat:25 -5 tweede fm Juulzon: 19-5 3e FM Doortje25: TP 19-05 Brabbel1988: Bellen VP spreekuur over cyste, dosering Puregon, enz, 25-5 Dopey: 27-5 1e FM Timon: 23-6 1e echo zonnetje1980: 31-5 1ste echo voor cryo-tp Testdatums Chybou : 27-05 Brabbel : 01-06 Doortje25 : 02-06 Timon Ego: hier vandaag toch ongi geworden, gisteravond laat al beetje bruinig verlies. Vandaag gebeld voor de 1ste echo. We gaan weer voor de cryo-tp. In de hoop dat het een keer gaat lukken. Gezien mijn lange cyclus verwacht ik rond pinksteren pas de tp.
Zonnetje@ Balen van je ongi ! Dikke knuf maar wat fijn dat je meteen door mag , hou hoop meis zo lang je kans hebt he!
@marnat: wist dat ik ongi zou worden deze keer, gezien ik geen behandeling had en de kans heel nihil is dat het zo gaat lukken. (de anti-stoffen tasten het zaad aan waardoor het niet kan zwemmen en dat zit op zo goed als elk zaadje). En had vorige week al een keer mijn temp bekeken. En die was niet hoger dan normaal na mijn ei. En had afgelopen maand ook al een tp mogen doen. Dus was niet echt van slag dit keer. Helaas heb ik wel altijd hele heftige ongi's, dus gisterenavond voelde ik me erg ziek en veel last van krampen in buik. Man was erg lief voor me. Hopelijk is het vandaag beter. De ibuprofen is ingepakt, ging gisteren ook goed daarmee. Zo ga maar eens werken, dat gaat ook gewoon door namelijk. Dikke knuffel voor allen.
@marnat: Ben hier toch maar even komen kijken Man wat een verhalen hebben jullie allemaal al achter de rug zeg .... Ik wilde in ieder geval even laten weten dat ik voor jullie allemaal super hard duim, dat jullie een mooie plakbaby mogen krijgen, het zei een eskimootje of een verse terugplaatsing... Ik duim hoe dan ook voor jullie