IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Ireneh wat leuk dat je hier mee komt praten en ik hoop dat je een mooie positieve test in handen krijgt.

Joepie Lindinha, de tp heeft al plaatsgevonden! Ook voor jou spannend nu. En Sabrien dromen zijn bedrog dus deze week volgt de terugplaatsing nog .

Hier ook een beetje spannend. Nog geen ongi maar wacht nog zeker 2 dagen af (laatste 5 keer duurde precies zoals nu 25 dagen maar het is ook wel eens 28 dagen geweest). Maandag wordt mijn vriend 31 dus wie weet wel het mooiste verjaardagscadeau wat er is. Heb nog wel speculaaschampane (echte) gedronken na de eisprong maar het maar bij 1 gelaten en geen wijn gedronken.

Ik ga voor jullie duimen (en voor mezelf hihi)

Liefs,
    Lente

2. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Jhaaaaaaaaaa daar ben ik dan weer, net terug uit Utrecht, de tp ging goed, die kleine eskimo zit weer lekker warm nu, hopen dat het een beetje een warmte-aanbidder is, net als mammie....hihi!!

NEEEEEEEEEEEEEE Sabrien, dat gaat echt niet gebeuren hoor, die cryo's van jullie zijn super-megasterk, zitten al een tijdje in de kou en willen ook graag terug naar de warmte, net als die van mij!! Laat je er 1 of 2 terugplaatsen?

We blijven zeker positief, maar wel realistisch!!!!

Ik ga echt poepie-hard voor je duimen voor een goeie ontdooiing. Wordt je gebeld of moet je zelf bellen morgen??????

Lekker slapen vanavond he!!

KusXXXX

3. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    JOEHOE!!! Eskimotje lekker warm in buikkie :D. Ga zooooooooooooo hard duimen!!!!!!!!!!!!!! Ben zooooo blij dat dit alweer goed verlopen is :D.

Ik hoop ook echt dat het goed gaat morgen, ben zooooooo zenuwachtig. Ze zitten 2 bij 2 ingevroren en ze gaan eerst het eerste rietje ontdooien. Als er dan 2 goed genoeg zijn worden er 2 teruggeplaatst en anders maar 1 dan laten ze het 2e rietje gewoon ingevroren. Anders loop je de kans dat er 1 overbodig is.

Ik word alleen gebeld als de ontdooiing niet goed gaat (kan ook nog op het laatste moment gebeld worden, dan proberen ze je te onderscheppen) en anders moeten we ons om 15:45 uur melden voor de TP.

Tot morgen!!!!!!

Dikke kus voor Lindinha en emmy on board ;) ( die zal ik de komende weken nog streng toespreken!!!!!)

4. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hahahahaha... ik zal 't hem/haar zeggen dat tante Sabrien de komende weken langs kan komen en misschien beetje streng zal zijn, vinden ze vast niet erg.... moeten ze ook maar gelijk luisteren!!!

Jemig dus je moet de hele middag nog in spanning zitten....ohhh zenuwslopend begint het alweer! Nou ik ga megakeihard voor je duimen dat er gewoon 2 goed ontdooien in 1x.

Fijne avond!

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Lindinha VAN HARTE!!! Wauw wat heerlijk een kans eindelijk weer!!! Ik ga heel hard duimen, dit moet een hele mooie maand worden!!!

Sabrien zo ontzettend veel succes morgen, ik denk aan je en duim keihard!!!

6. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Whoehaaaaaaahhh, wat een nieuws hier. Ik lees alleen maar ove TPs en wachtweken, thee en koekjes en zelfs testen.

Allemaal veel succes en sterkte meiden.

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lindinha, ik ben heel hard voor je aan het duimen meid!!!
    Lekker broeden!!!

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Bijna als een kip... lekker broeden! :p

9. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

Lindinha spannend hou je kleine lekker warm en doe rustig aan
    worden weer 2 spannende weken

sabrien veel succes morgen zal weer een spannend moment worden voor jullie

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Even snel;

Lindinha; duimen duimen duimen ....succes met je wachtweekjes;)

Sabrien; heel veel succes morgen, duim heel hard dat ze goed ontdooien!!

11. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Goeiemorgen!!!

Lindinha en eskimotje lekker geslapen??? :D:) Spreek hem/haar maar eens streng toe!!!!!! Dit MOET een blijvertje zijn, na alle ellende wat we de afgelopen jaren hebben meegemaakt wordt het voor ons ook eens tijd om GOED nieuws te horen!!!!!!
    ~sabrien zit in een positieve vibe~

Bedankt dat jullie allemaal voor ons duimen!!!!!!!!

Ik kom vanavond even laten weten hoe het gegaan is, moet pas om 15:45 uur dus zal later op de avond worden dat ik me even meld!

KUSSSSSSSSSSSSSss

12. lente67

lente67 Niet meer actief

Sabrina veel suc6 vanmiddag en dat de tp fantastisch gaat en over twee weken een positieve test.

Poeh, duurt wel lang het wachten zeker.

Knuffel
    Lente

13. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hallootjes.... Lindinha en eskimootje hebben heerlijk geslapen!!! Gister lekker op tijd naar bed gegaan, lagen er al om 21.30 uur in...heerlijk!!! Was ook echt bekaf, toch elke keer best een eind rijden naar Utrecht.

****hoor je dat eskimootje, dit is tante Sabriens eerste bezoekje****

Ohhhhh Sabrien wat is het spannend, ben me echt suf aan het duimen voor je!!! Ik verwacht je gewoon om 16.00 uur naast me te zien op het wachtbankje!! Bakkie thee en M&M's staan klaar!!

Succes meissie!!!
    Tot laterrrrrrrrrrrrrrr...........!!!

14. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Sabrien, lees ik nou net goed dat jij pas na 3 weken mag testen?????????????????????????????????????

ECHT ONMENSELIJK!!!!
    Ik mag na 1 week al een bloedtest doen, ben ik wel blij mee, aangezien ik alle vorige keren precies 1 week+ 1 dag na tp ongesteld werd, en die laatste dag vond ik echt killing gewoon, dan heb ik liever dat ik het maar gewoon weet, ook al is het niet positief dan, heb ik iig geen valse hoop meer.

Maar tot die tijd zijn we natuurlijk nog gewoon PosiPosiPositief!!!!

15. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hahahahaha tante Sabrien, hihihi hoop dat je je vanmiddag tante Lindinha mag noemen. En M&M's kom maaaaarrrrrrr oppppp!!!! Mmmmm.

Lindinha klopt wij "mogen" pas na 3 weken testen, dit omdat het bij een ingevroren embryotje langer kan duren voordat het innesteld. Zal het strakjes nog eens navragen. Heb met hubbie afgesproken dat we echt NIET eerder gaan testen, als ik dat volhou :( hihihi.

Eerst maar eens tot een TP komen vandaag!!!!

POSIVIBES RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kus tante Sabrien!

16. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Duim duim duim duim duim me te pletter voor je!!!

Oh... joh dat wist ik helemaal niet dat het bij een cryo langer kan duren voordat het innestelt.... ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen als je vraagt waarom je pas na 3 weken mag testen!!! Let me know!

Succes nog effe, zie je straks weer!

**** POSITIVITY RULEZZZ ****

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sabrien, ik duim ook mee voor jou!!!

En het kan kloppen van het late innestelen bij cryo's.
    Kijk maar naar Klingel!

18. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    JHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ga ervan uit dat je inmiddels ook de tp hebt gehad van 1 of 2 topcryo's Sabrien!!!! Anders hadden we wel iets van je gehoord....!!!!

Laat je snel wat van je horen??!!!
    Ben ook benieuwd wat de artsen zeiden ivm pas na 3 weken testen ivm late innesteling van cryo's.

19. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    * Sabrien ploft op wachtbankje samen met Lindinha en grijpt met haar grijpgrage handjes naar de zak M&M's* :D

Wij zijn de trotse bezitters van Frank en Ronald de Boer, 7 en 9 cellig bij invriezen en 7 en 9 cellig bij ontdooien :D.
    Ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooo blij, en het mooiste is nog dat het 2e rietje nog ingevroren is die hebben ze niet hoeven te gebruiken :D.

Heb aan de arts gevraagd waarom 3 wachtweken worden gehanteerd maar de arts zegt dat het geen zin heeft om eerder te testen omdat het b.v. nog in de 2e week negatief is en dan alsnog positief kan worden. Een ingevroren embryo heeft meer tijd nodig om in te nestelen dan een verse embry, zijn wat luier zeg maar ;).
    Inderdaad zie Klingel :):D.

Donderdag 25 maart krijgen we de uitslag middels een urinetest in het ziekenhuis!

Bedankt voor het duimen allemaal!!!

Hey Sikki hoe is het met jou?

Dikke kus voor jullie allemaal !!

20. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

Sabrien wat goed nieuws doe lekker rustig aan zullen wel 3 langen weken worden vond 2 weken al moeilijk

Deel Deze Pagina