IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    meiden op ons wachtenbankje ik duim voor jullie

CHYBOU AAAAAAAAAAAHhh GEFELICITEERD

Hier uitgansecho gehad en ik heb groenlicht verwacht 2 juni ongi

2. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @ Brabbel... Wat een lieve reactie. Ik heb zeker iets aan dat forum wat je voorstelde!
    En nu... Ja, zo zit ik hier ook. Ik wil zo'n beetje wel elk uur een test doen. Heb vanmiddag een Etostest gedaan en een heel licht blauw lijntje. Geef mij die van de KV maar... Tenminste lekker duidelijk! Dus twee dozen opgehaald. :p Ik mocht van de kliniek vrijdag testen. Dus ik denk dat als alles hier goed blijft gaan dat ik maandag maar bel. Ik krijg geen bloedtest, maar wel een echo met 7/8 weken. Tenminste dat denk ik... Ik weet het eigenlijk niet eens. Ik zit bij zo'n 'we vertellen u niets wat u nu nog niet hoeft te weken kliniek'...
    Apart hé al die pijntjes, steekjes en klachten... Ik duim me rot hier voor je!

@ All; Ik zet hier de polonaise in... Voel je vrij om aan te haken...

Hier is alles verder rustig. Gek genoeg wisselen hier blij en onzeker elkaar zo om de seconde af.
    We wachten nog even lief af hier.

Er was gisteren even een baalmomentje. Ik keek eens naar alle medicijnen en ik zag dat ik kennelijk door moet gaan met alles totdat ik de echo heb. Ik heb echt nog dozen Utro liggen hier. :( Stom!
    Zal wel komen omdat het eigenlijk ECD is wat Lieve en ik doen en ik heb geen eisprong gehad en maak dus helemaal niets aan... Naja...

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Chybou, wat een onwijs gaaf nieuws, GEFELICITEERD allebei!!!
    Wij kregen ook geen bloedtest. Moest bellen als ik een positieve test had. Zij rekenden dan precies uit wanneer ik 6 weken was of precies zoveel dagen na de eisprong/iui en toen mochten we komen voor de echo.

Brabbbel, vervelend hè?! Dat je er gewoon niks over kan zeggen. Je weet niet of wat je voelt goed is of niet. Het blijft afwachten, maar ik duim stevig door hoor!

Daffie, succes!!!

Dopey, spannend! Ik heb nooit wat gevoeld qua eitjesgroei. Dus je kan ook zo zijn dat je niks voelt en het gewoon goed gaat.

Angelica, fijn dat je binnenkort verder mag!

LIEVE MEIDEN ALLEMAAL, JULLIE GAAN BINNENKORT ALLEMAAL CHYBOU VOLGEN!!!!!!!!!!!!!

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik krijg wel bloedtesten in het LUMC. Ik zou vrijdag gelijk bellen:D

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Heel veel succes morgen!!!!

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Chybou, gefeliciteerd! Dat noem ik nu eens een goede test, die bij mij valt daarmee in het niet haha. Die van mij was 15 dagen na Pregnyl onwijs licht. En een week later knal positief (na een fikse bloeding).

Geniet ervan meid!

@ Timon, hier gaat het goed hoor ;). Vandaag weer positief nieuws gehad, eindelijk, mag ook weleens!!!

Zal het hier dan ook maar plaatsen, al wilde ik het liefst de rust bewaren, maar ga a.u.b. niet vertellen dat ik zwanger ben ofzo of dat mijn gevoel ernaast kan zitten... Maar dat weten jullie wel he ;).....

Eindelijk eens goed nieuws, al durf ik het niet uit te spreken....

Vandaag mijn eerste FM en had dokter C. + een arts in opleiding. Vond het prima dat de arts i.o. de echo maakte, maar waarschuwde haar direct voor mijn dunne bms.

Ze meette het bms gewoon zonder in te zoomen en gaf aan dat hij 6 mm was. Uiteraard geloofde ik dat wederom niet en moest ze van me inzoomen, dokter C. kwam er alweer lachen bijstaan en keek of ze goed meette. Ja mevrouw, hij is echt 6 mm, althans ze kwam uit op 5.8 bij inzoomen maar vond hem echt 6 mm, de eerste keer meten was beter als bij het inzoomen, want dan raak je verward door alle schaduw e.d.

Ik had 2 eitjes zitten, maar 1 was heel klein, de ander 10 mm. Vrijdag weer terugkomen en we wachten het weer af :). Ze verwacht dat het eitje vrijdag tussen de 12 en 14 mm is, aangezien ze 1 tot 2 mm per dag groeien.

Liefs

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Babbi; blij weer wat van je te lezen meid:) Ik ga gewoon weer hard duimen voor je.....

Deca heb ik om 18 uur gezet aan tafel hahaha. Zat met mijn dochtertje te eten toen het tijd was. Man was aan het werk, dus heb ik het maar even zo gedaan. Voelde er gelukkig niets van, dus hopelijk blijft dat zo.

8. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Nou, klinkt gewoon goed Babii. Hier kan je toch niks tegen in brengen lijkt mij zo.

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Spannend Daffie, we zien elkaar niet in het ziekenhuis, lopen niet gelijk op hihi.

Succes meid!

@ Zeehondje, nee weet ik, maar ben toch iedere meting bang dat er foutief is gemeten en het dus geen 6 mm was.... Het is wel 2x gemeten, maar je hoort het vaker dat de 1 anders meet als de ander en hij dan ineens dunner of dikker is.

Ach, we wachten gewoon. Het eitje moet nog even groeien en dit zonder Progynova ;). Mag niet eens meer bijslikken van haar, ze was hier al blij mee! En ik? Ik durf het nog steeds niet te geloven i.v.m. bovenstaande.

Hoe is het met jou kleine meid in spe? Doet ze het goed? Voel je haar al schoppen??

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Babio@ Wat fijn weer wat van je te horen , wat mooi nieuws meis duim hard voor je.

Chybou@ Gefeliciteerd meis , die is duidelijk al ben ik niet zo voor om voor nod te testen.

Hier vandaag weer geweest eitjes aan de linke kant de andere kant zat ook wat maar hoeveel niet bekent .
    Vrijdag weer heen dus nog even door spuiten.
    Verder in mijn eigen topic icsi marnat meer .

Doppy@ Idd we looen gelijk hoe gaat het met je ?

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Haha, heet ik ineens Babio, Marnat :p?!

Heb je zoveel eitjes zitten joh???

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Lol nee je heet babii foutje.
    4 Links en de andere kant niet bekent cijfer knop deed het niet lol.

13. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    chybou voorzichtig gefeliciteerd.

naar de andere dames zwaai ik even. Niet zoveel tijd om hier uitgebreid te zijn door allerlei andere activiteiten.

14. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    IVF-ICSI LIJST 2011
    Angelica: 5 x *, Juni IVF.
    Brabbel1988: 3maanden Clomid-Pregnyl,9x IUI gehad met 6Clomid Pregnyl, en 3 Puregon Pregnyl, 2 keer IVM afgelast, IVF 1 omgezet naar Escape IUI nr 10,met Deca, Puregon, en Pregnyl.
    Daffie: ICSI in Mei, brusje voor Myrthe
    Doortje25: ICSI 1
    Dopey: 16x IUI, totaal 3*, 1e IVF mislukt (2 tp), 2e IVF take 1 escape-IUI, nu IVF 2 take 2
    Juulzon: 12 mnd clomid, 7x IUI (3e IUI*), 1e IVF mislukt, 2e IVF-take 1 werd escape IUI, 2e IVF-take 2 BBZ**. Nu IVF 3...
    Marnat: Icsi 1, ICSI 2 mk, ICSI 3 van start.
    Timon: 2x IUI, ICSI 1 vmk, ICSI2, 3 eskimo’s over, 20 mei start cryo poging
    Zonnetje1980: 6 keer IUI en 2xtp ICSI mislukt, 4 cryo’s over, cryo-tp

Afspraken:

Juulzon: 26-05 Punctie
    Dopey: FM1 27-05
    Zonnetje1980: 31-5 1ste echo voor cryo-tp

Daffie: 15/6 1ste FM
    Timon: 23-6 1e echo
    Brabbel1988: 30-5 Bellen VP spreekuur over cyste, dosering Puregon, IVF 1 take2.

Testdatums

Brabbel : 01-06
    Doortje25 : 02-06
    Timon :

Juulzon:

ZWANGER!
    Chybou: Inter-relationale ECD, IVF 2

Jana, welkom en natuurlijk mag je lekker meekletsen,hier is altijd plaats!
    Sorry dat je een beetje over t hoofd ben gezien, maar rechtstreeks daarachter kwam een knal posi test.
    Wil je nog iets meer over jezelf vertellen?
    Babi, welkom terug.
    Hoe voel jij je nu?
    Wil jij ook op de lijst, geef maar een gilletje, dan zet ik je erbij op.
    Of je mag zelf kopieren en plakken als je wilt, hihi. ;)

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Babii klinkt heel positief, ga duimen voor je

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Brabbel, ik voel me dubbel. Zoals hierboven aangegeven geloof ik niet dat het bms 6 mm is, maar ja hij is gemeten door 2 artsen en zelfs ingezoomd.

Nu heb ik weer vochtverlies en zo dom als ik ben denk ik dan dat ik mijn bms verlies. Ach, ik wacht het gewoon af, morgen weer een echo en dan zien we wel.

Zal mezelf wel op de lijst zetten, maar heb momenteel weinig tijd te forummen, dan wachten jullie op updates, terwoijl ik het hele forum vergeet haha.

Ps plaats jij me er maar even op, want als ik hem kopieer vervallen alle kleuren en vetgedrukte woorden???

17. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Hi lieve meiden,

Babii, goed je weer te lezen! Klinkt erg goed joh!
    Chybou: GEFELICITEERD!!!! Ziet er hartstikke goed uit. Laat deze maar blijven plakken. Super!
    Marnat, laat die follikels maar mooi doorgroeien, die van mij deden er ook even over. Ik duim voor je!
    Angelica, laat die ongie maar komen, op naar een nieuwe, positieve ronde meis!
    Zeehondje, was alles goed?
    Daffie, herken die bijwerkingen van de deca, maar het is voor het goede doel :)
    Brabbel: oooh, die kwaaltjes "die er al dan niet klaarblijkelijk zijn ze er nu wel of niet of ik vebeeld ik me het toch" - zijn zó irritant! Hoop zo dat jij net zo'n mazzelkont bent als Zeehondje!!! Daar gaaaaaan we voor! Ik duim!
    Timon: hoe is het meid? Heb somewhow een positief gevoel bij jou deze ronde. Hopelijk gaat het uitkomen.
    Dopey: De eerste FM is altijd spannend hé... Hopelijk doen je folli's het goed... Fingers crossed!

Valt me trouwens op dat we echt met veel meiden kletsen hier. Hopelijk gaan wij met zijn allen surfen op een roze golf... Zou geweldig zijn.

Mijn udeet op mijn blogje, zit nu met een kruikje op het buikje....
    Samenvatting: 13 follikels(!!!), 12 eicellen, 5 miljoen zwemmers na de 'schoonmaak'. Nu duimen voor goede emmy's!

Knufff voor allemaal!

xxx

18. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    IVF-ICSI LIJST 2011
    Babii:
    Brabbel1988
    : 3maanden Clomid-Pregnyl,9x IUI gehad met 6Clomid Pregnyl, en 3 Puregon Pregnyl, 2 keer IVM afgelast, IVF 1 omgezet naar Escape IUI nr 10,met Deca, Puregon, en Pregnyl.

Dopey: 16x IUI, totaal 3*, 1e IVF mislukt (2 tp), 2e IVF take 1 escape-IUI, nu IVF 2 take 2
    Juulzon: 12 mnd clomid, 7x IUI (3e IUI*), 1e IVF mislukt, 2e IVF-take 1 werd escape IUI, 2e IVF-take 2 BBZ**. Nu IVF 3...

Afspraken:

Juulzon: 29-05 Terugplaatsing

Brabbel1988: 30-5 Bellen VP spreekuur over cyste, dosering Puregon, IVF 1 take2.
    Babii:

Testdatums

Doortje25
    : 02-06

Timon :
    Juulzon: 10-06

ZWANGER!

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Juulzon klinkt goed. ik ga voor je duimen en kaarsjes branden.

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    IVF-ICSI LIJST 2011
    Babii:
    Brabbel1988
    : 3maanden Clomid-Pregnyl,9x IUI gehad met 6Clomid Pregnyl, en 3 Puregon Pregnyl, 2 keer IVM afgelast, IVF 1 omgezet naar Escape IUI nr 10,met Deca, Puregon, en Pregnyl.

Afspraken:

Juulzon: 29-05 Terugplaatsing

Babii:
    Marnat: 27 -5 derde fm

Testdatums

Doortje25
    : 02-06

Timon :
    Juulzon: 10-06

ZWANGER!

Deel Deze Pagina