IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @ Brabbel; Ik ga morgen even met de kliniek bellen. Zal er dan ook even een testje van een ander merk tegenaan gooien. Kan ik ze meteen vertellen hoe het er nu voorstaat.
    Ik ben heel blij dat je de lijst hebt aangepast. Dank je wel.
    @ Babii; Ik had ook al gedacht dat misschien de Uto of de Estradiol een bloeding tegen houd. Ik ben heb er de eerste poging wel doorheen gebloed. Daarom morgen toch maar even testen en de kliniek bellen.
    @ Juulzon; Ik ga enorm voor deze twee matige embryotjes duimen. Dat er maar een geweldig baby'tje uit mag komen.

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ben ik enkele dagen niet online... kleppen jullie pagina's vol!:$ :D

Babii, wanneer heb je de volgende echo? Je bms is echt al mooi, nu je follikel verder groeien. Gaaf om vrijdag de tp te hebben. Spannend!
    Doe wat goed voelt, dus geen sm mee naar de echo.;) Hoe reageerde ze op jouw uitval?
    Je bent dus best veel thuis nu je halve dagen op kantoor bent. Lekker!

Zonnetje, de caravan is snel verkocht. Jullie gaan nu toch voor een camper? Al eentje op het oog?
    Nog eventjes en dan heb je je cryo tp. Heb je al een echo gehad?

Dopey, spannend om zo snel de punctie te hebben.

Chybou, het voel niet goed als ik de testen zie. :( Wat fijn dat je dit zo met elkaa rkan delen. Het maakt de relatie nog sterker.

Brabbel, wat vreselijk balen. Zo snel ongi en gelijk vol erin. Knuffel!

Juulzon, je heb gisteren de tp gehad. Zie nu pas van je 2 matige emmy's terwijl je zoveel eitjes hadden. Da's zwaar balen! Hoe is het met jou? Knuffel voor ju.

Doortje, ook hier een voorzichtige gefeliciteerd. Hoop dat 'ie blijft zitten.

Hahahaha, Babii en rare dingen.. zeker niet onbekend, maar ach.. alles went.;)

Morgen, euh... vanavond;), komt manlief terug van een weekend motor rijden. Dan gaan we met de deca beginnen, dus darten en spuiten. Het echte gaat weer beginnen. Wanneer ik de tp zal hebben is nog onduidelijk. Ik ga uit van begin juli.

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Doortje voorzichtig gefeliciteerd, dit wordt gewoon een plakkertje

Chybou hoe gaat het vandaag met je?

Timon succes met de deca vanavond wel fijn dat je mannetje weer thuis is

Brabbel knuffel

Babii mooie score!

Juulz knuffel

Hier nog steeds wachten op ongi

4. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @babii: het klinkt goed bij je. Super dat je bms mooi groeit deze maand. Lijkt me een fijn gevoel voor je dat hij deze keer mooi dik wordt. En nu nog een mooi emmy erin om te blijven plakken in dit heerlijke bedje.
    Ik kan me voorstellen dat je je schoonmoeder niet bij de echo wilt hebben. Kan me voorstellen dat je pissig werd. Ik tegenwoordig niet meer zo, want het heeft zo weinig effect. Kost mij teveel energie vind ik.
    Maar we blijven vertrouwen houden.
    En lekker dat je maar even halve dagen hoeft te werken, kan je mooi even lekker je studie bijwerken.

@brabbel: Het was je zo gegund dat het gelukt was. Balen dat je gewoon ongi bent geworden. Hopelijk mag je nu weer verder voor een ivf en gaat het deze keer wel lukken. Knuffel voor jou

@chybou: Wat balen dat je test nu negatief is. Is nooit fijn. Dit gebeurd vaker dan we denken hoor dat je er toch een bevruchting was maar geen goede innesteling. (bij spontane zwangerschappen is gaat het bij 50% van de bevruchtingen mis voor de nod. Maar dat weten de mensen meestal niet).
    Dat is een rede waarom ik niet eerder test dan mijn nod.
    Maar dikke knuffel voor jou en sterkte.

@doortje: Voorzichtig gefeliciteerd, hoewel het een mooie test is. Hopelijk blijft de emmy goed zitten.

@dopey: Hoe is je punctie gegaan? Nu wachten op hoeveel emmy’s er zullen zijn.

@juulzon: wat balen dat het er maar zo weing zijn die bevrucht zijn, maar wie weet zijn dit jou toppertjes. Ik ga voor je duimen.

@timon: voor jou gaat het spuiten dus ook weer starten.
    de caravan hebben we aan bekenden verkocht. Want verder was er weinig animo. Maar we konden hem anders inruilen bij de camper. Die hebben we al gekocht, dus ja, we hadden er 1 op het oog. Wel 1 die 2e-hands is hoor. Maar moet er nog even op wachten voordat ik hem kan halen. Maar voor de zomervakantie hebben we hem in ieder geval.

@daffie: hoe gaat het bij jou?

@all: als ik iemand vergeten ben sorry, maar heb de laatste paar dagen alleen terug gelezen.

@ego: hier weinig te melden eigenlijk. Ik moet morgen voor de 1ste fm. Maar zal weinig te zien zijn, gezien het pas dag 12 is en ik mijn ei meestal rond dag 18-20 heb. Maar ja, ga maar netjes volgens protocol die kant op. Vorige keer mocht ik op dag 13 komen op mijn verzoek ivm werk en langere cyclus, maar dan moet ik werken. Dus dacht doe maar dag 12. Maar denk dat ik nog wel 1 of 2 keer terug moet komen hoor.

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    zonnetje, is dit nu in je eigen cyclus?

6. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ja, deze is ook in eigen cyclus. Vorige ook al hoor. Ik hoef hooguit pregnyl te spuiten voor eisprong. Maar de vorige ronde had ik eerder een positieve ovu-test dan een echo. Dus hoefde ik niks te spuiten.

Heb nog wat hormonen liggen en heb even zitten twijfelen om het stiekem te gebruiken. Ei groeit dan wat harder. Want rond de datum van de tp heb ik eigenlijk ook wat andere dingen gepland, maar die pas ik maar aan.
    Ik durf het niet zo goed te doen op eigen houtje en manlief vond het ook geen goed idee. Dus hopelijk is mijn ei dit keer braaf en springt hij op dag 18. Want dan past het allemaal wel.

Jij mag bijna voor de ivf angelica. Hopelijk lukt dat beter dan de iui.

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik hoop het ook zonnetje. ik ben precies zoals jij hahahaha

Ik heb niet altijd een eisprong hoe gaan ze het dan doen?

Ja, met moet er veel voor aanpassen.

8. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    dat is dus ook per ziekenhuis verschillend. Maar dan moet je gewoon pregnyl spuiten.
    In het mck moet je ovu-testen doen tussen de echo's door, zodat je je ei niet mist. Maar ze doen dus ook echo's om je ei te bekijken. En als het ei groot genoeg is spuit je de pregnyl.
    Gezien de meeste vrouwen dus rond dag 14 een eisprong hebben moet je op dag 10 of 11 met ovu-testen beginnen en op dag 12 voor een echo.

Maar weet dat er ook ziekenhuizen zijn met een ander beleid.
    Maar door de pregnyl heb je altijd een eisprong en evt kan het ook nog opgelost worden met de utrogestran. Die moet je in ieder geval na de punctie gebruiken, omdat je dan dus geen eisprong hebt. Gezien ze dan de eitjes voor die tijd aanprikken.

9. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Pfffffff, bel je ze vanochtend op,moet je ze in de middag bellen, bel je in de middag,: "we bellen u tussen 2 en 4 terug mevrouw!"
    Lekker handig, had gisteren al met de Deca moeten beginnen, en ik kan vandaag ook niet meer langs komen voor de uitgangsecho.
    Gaat deze ronde wel goed komen???

Vannacht moeten kotsen, huilen, rillen,barstende hoofdpijn,en helemaal over mn toeren.
    Voelde me helemaal slap, ik heb best veel bloedverlies, ik weet niet of t daar van komt, of van iets anders.
    Nu ook al de hele dag buikpijn.

Wachten maar weer op telefoontje van de vp.
    GRRRRRRR! :x

10. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dat is niet fijn brabbel dat je zo lang moet wachten voordat ze bellen en je terecht kan. Zijn ze in het weekend niet bereikbaar? Dat is dan wel vervelend.

Je kan je moe, slap en duizelig voelen van veel bloedverlies. Ik heb dat elke maand 2 dagen lang.

Hopelijk komt het deze maand goed met je cyclus om te kunnen starten. Ik weet het niet hoe het zit als je wat later de deca start. Hier doen ze ook geen uitgangsecho bij de ivf.

Dikke knuffel en ik snap je terleurstelling.

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Bedankt zonnetje.

Brabbel, ik hoop dat je je al wat beter voelt. Hou ons op de hoogte

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Chybou, heb je de kliniek al gebeld meis? Ik duim gewoon kei en keihard door voor je hoor!!

@ Timon, haha nou als ik vrijdag de TP heb, dan heb ik dus geen echo’s meer :p. Het enige wat mijn sm terugstuurde was: Lieverd, het is goed. Liefs mams.

Was er ook echt meer dan klaar mee, zij bepaalt niet wanneer ze meegaat naar het ziekenhuis, dat bepaalt niemand.

Tsjah, het is niks voor mij om halve dagen te werken, ben totaal uit mijn ritme, niks aan!

Wat fijn dat je man vanavond weer thuiskomt, heerlijk! En dan weer starten met de deca, succes meid!

@ Zonnetje, heel veel succes alvast met je echo.

@ Brabbel, lekker is dat zeg, ben je inmiddels al gebeld? Wat ontzettend rot dat je jezelf zoooo *** voelt.

Ik heb iets heel doms gedaan… Gisteravond om 21.00 uur de Pregnyl en wat doen wij? Juist ja, seksen…. Nu hebben we dus een dubbele kans, zeker op een twin. Maar goed, ga het allemaal niet meer forceren dat klus verbod hoor. Ben allang blij dat het hier weer spontaan gaat.

13. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Brabbel een dikke knuffel voor je, vervelend zeg, dat je ze niet kunt bereiken!

Chybou de utro kan zeker de menstruatie/bloeding tegenhouden. Heb je nog getest? En gebeld?

Ik heb de punctie gehad en het ging wederom prima, ik heb nauwelijks wat gevoeld. Nu voelen mijn eierstokken wat beurs (wat ze natuurlijk ook zijn) en ik heb megadorst, dus drinkt maar veel (moest ook zeiden ze). Nu maar aan de Utrobollen en woensdag telefoon over de bevruchting. Spannend weer (nog steeds ;) )

Ik ga weer ff lekker op de bank, later!

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Super spannend Dopey! Ik ga duimen voor mooie bevruchtingen!

Weet nog dat ik de punctie had haha, ik was knetter stoned door de morfine, maar na de punctie zei ik: yeahoe! Ik loop weer recht (had echt giga veel last van al die eitjes die wilde springen, heb re bij 1 al last, laat staan 11 eitjesj ahah).

Die arts zegt: ja dat is voor nu even, straks vullen de lege eiblaasjes zich weer met vocht, drink goed hoor.

Nou deze dame wilde opstaan en was net een oma die opstond hahahahah.

Inderdaad goed drinken en goed voor jezelf zorgen!!

Mijn duimen draaien!

15. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Hi meisjes,

Updateje vanaf hier. Vanmorgen getest. Twee verschillende testjes. Negatief. Dus waar we bang voor waren is een feit. Deze zwangerschap heeft zich niet doorgezet. Het was even een paar dagen zó mooi...

Mijn rationele kant weet dat veel zwangerschappen in het begin mis gaan. 1 op de 4 vrouwen maakt het een keer mee in haar leven. Vaak is er wat mis en lost de natuur, hoe hard ook, het zelf op.
    Mijn emotionele kant is verdrietig. Het was zo welkom! Ik ben vooral verdrietig over alles wat nu niet is maar had kunnen zijn.

Lieve heeft de kliniek gebeld. Ik moet stoppen met de medicatie en een ontrekkingsbloeding afwachten. Daarna weer bellen voor een afspraak.

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dames, we zijn echt gewoon de deca vergeten! Morgen het zh even bellen. Door het gaan starten met een alternatieve behandeling wil ik deze poging dan gelijk uitstellen. Oef, wat kan ik vaag klinken. Toch ga ik het op dit moment niet verder uitleggen.

Nu de planten water geven.

17. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Babii, spontaan seksen ;) ? Of stiekem toch een extra kansje mee pakken :) Wat ik me goed kan voorstellen, want als het nu raak is kan het ook deze natuurlijke wijze zijn gebeurd :)

Brabbel, hebben ze nu nog gebeld?
    Chybou, sterkte....
    Dopey, had je veel mooie eiers? Hopelijk mooie toppers erbij.
    Zonnetje, laat dat ei maar groeien! Spannend weer hé...
    Angelica! Voor jou schiet het ook alweer beetje bij beetje op. Ben zo benieuwd hoe alles verder gaat met Gent enzo.

Updeet hier, niet zo veel te melden. Af en toe een licht zeurend gevoel in mijn buik, maar heel licht. Zullen nog wel naweeen van de punctie zijn. Vind het wel raar te ervaren dat ik er dit keer echt minder vertrouwen in heb, is eigenlijk niet des Juulz...

Vanavond maar wat op tijd naar bed. Morgen een volle werkdag.

Liefs!

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ timon, huh vergeten?? Poe meid, dat is niet leuk :(.

@ chybou, wat ontzettend verdrietig om dit te lezen. Natuurlijk ben je verdrietig en laat dat verdriet maar even gaan hoor.

Denk goed aan jezelf!

@ juulz, nee we hadden er totaal niet aan gedacht, het ging zo spontaan. Achteraf dachten we pas: wat stom... Ach, dat zijn nu twee kansen, ben benieuwd.

En lieve schat, dit ben jij zeker niet, maar ik hou wel vertrouwen in jullie ukkies hoor!

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Babii, vrijdag is jullie D-day. Spannend!

Geen handige actie om de deca te vergeten:), maar daar is niets meer aan te veranderen. Aan de andere kant misschien wel goed als ik eerst met mesologie wil werken ipv de cryo poging. Ik heb namelijk weinig vertrouwen in de topbms-omgeving & top emmy en dan toch lukt het niet.
    Tot 1,5 week geleden niet eerder van mesologie gehoord. Het is iets aparts, want je wordt dmv een apparaat en drukpunten (meridianen) volledig doorgelicht. De uitslag gaf zoveel herkenning van de afgelopen jaren dat ik gewoon verbaasd ben en de aangeraden supplementen wil gebruiken. Over 2 maanden hoef ik pas terug te komen, maar in de tussentijd zal mijn lichaam in balans raken door de supplementen. Zeer grote kans dat dit zelfs positief voor mijn baarmoeder kan uitpakken. Zou mooi zijn en misschien precies dat waarnaar ik zocht. Een echt mooie omgeving om onze emmy 8 maanden in te laten wonen.

Mesologie.

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Maar je kan deca toch injecteren op tijdstippen die jij wil? Zo ook dus gisteravond rond 2300?

Hmmm klinkt erg interessant, maar jouw bms is toch altijd goed?

Deel Deze Pagina