Camilla, ik woon verre van in de buurt van Hoorn, helaas. Is er geen enkele apotheek in Hoorn die het heeft?! Zelfs geen ziekenhuis apotheek? Zou dit probleem echt even met de apotheek bespreken, echt van den zotte dat ze het je niet op tijd hebben geleverd!!! Succes!! Doortje, tja, wie zal het zeggen... Had de vorige ronde (las zo strax eens terug, ook lichte steekjes in de liesstreek, ook rechts... Maar dat was uiteindelijk niet goed. Maar, weet niet wat jouw postuurtje is, het kan ook zijn dat het het oprekken van de baarmoeder is. Kan bij sommige meiden al in een vroeg stadium, vertelden ze mij! Je test knalt echt mooi xxx
Babii: *KNUFKNUFKNUF* Je bent lief! Hoop dat je gelijk hebt... Probeer zo knalhard te geloven, maar.... ik faal Anyway, knuffel voor allemaal! xxx
Tsjah, dat had ik de vorige ronde ook. Je voelt je dan op dat moment egoïstisch, omdat je weet dat er een embryo in je zit die aan het vechten is en jij jezelf zo voelt, is heel dubbel. Maar ik heb wel gewoon goede hoop voor je en hoop onwijs hard dat het gaat uitkomen!! Jakkes, heb hier voor het eerst vruchtbaar slijm, wel na ovulatie (vandaag is het eitje gesprongen en heb dat geweten)... Dikke klonten die slierten worden, wel wittig en niet doorzichtig zoals er overal staat. Nu maar hopen, duimen en bidden dat de volgende cycli mijn BMS ook weer zo mooi wordt. Dan pas, als ik dat zie kan ik de dikte van het BMS loslaten en positief worden. Maar deze maand ben ik dolgelukkig en ons ukkie die in de hemel is, onwijs dankbaar!
Bevaldatum; punctiedatum als eisprong nemen, 14 dagen eraf invullen op de calculator op ZP (cyclus van 28 dagen) en dan heb je de goede datum.
Ik doe altijd gewoon mijn eisprong haha. Maar ik heb nu een natuurlijke cyclus . Voor mij is 16 mei CD1 en 31 mei de eisprong, cyclus van 29 dagen... Zou de 20e van februari uitgerekend zijn... Ben benieuwd wat het wordt deze ronde...
Goed om te lezen dat je vruchtbaar slijm hebt Babii! Wie weet heeft jullie sterretje hier wel voor gezorgd, mooi idee in ieder geval! Camilla, ik heb het niet dus kan je helaas niet helpen. Ik hoop dat je het toch nog op de een of andere manier op tijd weet te krijgen! Juul, wij hebben in ieder geval hoop voor je en duimen! Dikke knuffel! Daffie, dankje voor de uitleg. Door de uitleg van Juulz en Babii ben ik er inmiddels achter dat ik 6 februari ben uitgerekend! Dat is trouwens toch 38 weken na de punctie Babii... Nouja, de kliniek zal het ook nog wel berekenen lijkt mij haha!
Ik heb het nog nooit gehad vruchtbaar slijm, heb weleens dat ik gewoon melkachtige afscheiding heb, maar daar bleef het bij. Had het de vorige ronde trouwens ook na eisprong en die ronde was het raak. Het vreemde is dat ik hier al een jaar roep: in mei 2011 hersteld mijn bms, heb dan mijn cyclus een jaar terug. En het is zo grappig dat zonnetje dat onthouden heeft, erg speciaal. Zelf denk ik dat ons ukkie alles wakker heeft geschud vanbinnen en met dit als resultaat. Hoe erg ik het vindt dat ons kleintje er niet mer is, hoe dankbaar ik ukkie ben dat hij/zij er even was en me vertrouwen gaf. Hield zoveel van dat kindje, ook al was het zo klein nog. Zo bizar is dat..... En nu maar hopen dat het deze ronde raak is, hoop dat voor iedereen!
3 jaar geleden zat ik nu ook in de stress. Mocht 2 juni testen en had toen dus de positieve test in handen. Was toen uitgerekend op 5 februari, wat uiteindelijk 30 januari is geworden
Wat gaaf om te lezen Daffie!!! Ik hoop dat ik over een jaar ook met een glimlach op deze tijd kan terugkijken!
Babii, je gevoel heeft het volgens mij vaak bij het goede eind en zo nu ook weer, wel heel bijzonder hoor! Ik zei vorige zomer, toen ik net wist dat het voor ons ICSI zou gaan worden, dat het in 1x raak zou zijn. Dat gevoel had ik toen heel sterk, maar hoe dichter ik bij de behandeling kwam hoe minder ik daarin geloofde. Nu denk ik zelfs; wat een arrogantie dat je dat dacht! Maar het was een gevoel... Nu hoop ik heel hard dat het ook raak mag blijven! Dat je van zo'n kleintje, wat echt nog heeeel klein is, al zoveel kunt houden ervaar ik nu zelf ook hoor. Ik hield er al van voordat het überhaupt in mijn buik zat! Sterk gevoel is dat hè, maar het maakt me nu ook angstig want ik wil dit kleintje echt niet kwijt! Helaas heb je het niet voor het zeggen... Ik hoop ook dat het voor iedereen snel raak mag zijn!
Dat is niet egoïstisch, dat is een gevoel. Ik dacht ook vorig jaar: nu start ik met IVF en nu gaat het raak zijn. Nou, dat heb ik geweten haha. Ik heb wel altijd geroepen dat het pas de tweede of derde poging raak zal zijn. En dan met name een vers embryo, maar daar mag ik erg ongelijk in krijgen . Zo nu ga ik met mijn hoofdpijn plat en duimen dat ons kindje goed ontdooid, want maak me daar nu weer zorgen om. Maanden maak ik me daar geen zorgen om en heb daar vertrouwen in en maak ik me zorgen om dat bms, zo maak ik me daar geen zorgen om en maak ik me weer zorgen om ons ukkie.
Dankje Daffie! Ja Babii, het is geen zorgeloos proces inderdaad... Ik duim mee dat jullie uk goed ontdooit! Slaap lekker, ik hoop dat je hoofdpijn snel zakt.
Babii, mocht je interesse hebben laat het maar weten. Hij zit wel erg vol (doet het dus goed) en waarschijnlijk is er pas plek in juli. Ik ben blij dat ik er op de fiets naartoe kon, lekker in de buurt. Het kan vast dat ik later de deca had kunnen zetten. Maar goed, niet aan gedacht en dus vanmorgen het zh gebeld. Deze ronde afgelast. Misschien wel 2 rondes. Eerst wil ik weer in orde zijn. Zo vermoeid als ik nu ben is niet normaal. Ik kan amper mijn werk doen. Nu op de bank gaat het met mijn benen, maar zijn mijn handen erg moe. Dus zo stoppen en als een zoutzak bankhangen. Mijn bms is altijd goed, maar ze zien ook niet alles met een echo. Ik ben met goede moed aan de pillen begonnen. Eens zien of dit echt resultaat zal geven. De drogist was enorm over de resultaten van de mesoloog te spreken. Laat over zo'n 8 weken de boel zodanig in orde zijn dat ik misschien wel een betere bm omgeving heb zodat onze emmy blijft plakken. Nu wil ik geen eskimo voor niets uit de vriezer laten komen, dus ze mogen daar nog even blijven. Daffie, fijn dat je nog steeds geen hoofdpijn heb. Helaas die opvliegers. Ik herken het el van mijn collegaatje. Ze had er zoveel last van. We komen elkaar dit keer ook niet tegen, zoals je uit bovenstaande vast al had begrepen. Zonnetje, jij heb al een mooi resultaat. Nog heel even en dan de tp. Spannend! Ik moest de deca nog gaan zetten, dus het was geen probleem om deze ronde af te kappen. Jullie lieverds zo over mij aan het babbelen. Ik wil deze weg via mesologie grijpen, want de beste man geeft aan dat de overmoeidheid uit mijn lijf kan worden gesleurd door het gebruik van de aangegeven supplementen. Het is namelijk een stukje overblijfsel van Pfeiffer en het in de reguliere medici chronische vermoeidheid genoemd wordt. Dit heb je niet altijd, maar met stress, dus met vlagen. Ik ben liever zelf eerst echt echt in orde en dan pas verder met mijn lichaam in balans. Trouwens, ik heb net een verplichte rustmaand gehad. Het zullen er dus 3 worden. Doortje, wat een mooie streep! Blijft bijzonder. Voorgevoelens... ik heb steeds het voorjaar in mijn hoofd. Welke kant dat opgaat? Camilla, helaas kan ik je niet helpen. Meestal heeft het zh een noodvoorraad. Juulzon, ik hoop zo dat dit een mooie ronde zal zijn. Jullie verdienen het zo! Babii, ik duim met je mee voor een mooi ontdooide uk.
Meiden,sorry van t late reagere, ik had al gezien dat jullie naar me vroegen, dank jullie lieve schatties!!!! Ik ben gisteren de hele dag echt flauw geweest, enorme buikpijn van t kotsen, en niks kunnen eten de hele dag. Weet niet hoe t kwam, maar my god wat voelde ik me ellendig die zondag-nacht. Zal ff een update geven, volgende keer reageer ik weer op iedereen. Ik ben nu echt op, ben nog aan t bijkomen. 30-5-2011 (Gisteren) Smiddags ben ik weer terug gebeld door de vp. Ik kon niet meer langs komen, maar morgen(vandaag dus) was er een plekje. Kon wel meteen beginnen met de Deca, en met Puregon. Ze had overleg gepleegd met andere DR, en die had aagegeven dat ik met 175 kon gaan starten. Dat is al beter dan met 125 vorige ronde toen eindigde ik met 150, dus t is een behoorlijk verschil! Blij blij!!!!! Het receptje was doorgestuurd naar de apotheek van het ziekenhuis, en die kon ik vandaag nog ophalen. Dus een ritje naar het ziekenhuis, voor mn medicijnen, en morgen op controle. Bij de apotheek heb ik even nagevraagd wat ze precies klaar hebben gelegd voor me. In totaal 2 ampullen Puregon 900, 1 van 300, 10 Decapeptyl, Utro, en 2 doosjes Pregnyl. Maar goed dat ik t navraag, want de Utro heb ik thuis nog liggen van een IVM die toen afgelast is, en voor de vorige IVF heb ik ze niet nodig gehad, want die is toen afgelast. En de Pregnyl heb ik met mn 10 e IUI maar 1 hoeven te spuiten, en heb ik thuis nog 1 liggen. Maar goed dat ik t ff navraag, anders had ik met heel erg veel medicijnen gezeten die ik niet had hoeven gebruiken. Op naar de controle morgen!!!! 31-5-2011 Uitgangsecho Kon me meteen uit kleden, en laats nemen in de stoel. Ondertussen dat de Dr. keek legde ik uit dat ik een enorme last heb gehad van mn menstruatie, en dat ik er echt 2 dagen flauw van ben geweest. Een lange maandverband van Always met vleugels was binnen 2 uur vol, en lekte er gewoon doorheen! En zo dan 2 dagen lang! Ik hoopte dan ook dat de cystes eindelijk weg zouden zijn. Mijn BMS was nog 4,4 mm dik, en dat toonde aan dat mn menstruatie bijna over was. Stel dat ie 8 mm was dan had de menstruatie nog even kunnen duren. Aan de rechterkant kon ze de klaarliggende eitjes tellen, en dat waren er ongeveer een stuk of 11, netjes dus. Aan de linkse kant was het eerste dat ze zeg, 2 hele grote cystes. :x :x :x :x Nog steeds dezelfde als de voorgaande maanden, en ook bijna niks gekrompen. Ongeveer 25 mm, en 22 mm,ook was er nog een kleinere, die lag iets verder naar achteren, die was 17 mm. Ze kon de eitjes aan de linkse kant niet tellen omdat de cystes daar voor lagen. Kon van de stoel af en me terug aan kleden. Ik vroeg hoeveel eitjes we ongeveer naar streefde deze ronde. Ze legde me uit dat het per ronde kan verschillen hoe t lichaam reageerde op hormonen. De ene maand reageert t lichaam beter dan de andere, en in de loop van t traject kijken we wel hoeveel eitjes er echt gaan groeien. Er is dus geen pijl op te trekken. Volgende week maandag weer terug komen, tot die tijd door spuiten met de Decapeptyl en de Puregon 175! Iedereen een dikke knuffel, ik kom morgen (hoop ik) weer verder bijlezen, en op iedereen reageren.
Brabbel, ik had een cyste van ongeveer 20-22 mm en die noemde ze juist heel klein. Ze waren nog wel veel grotere gewend. Voor mij was het geen belemmering voor de behandeling, blijkt nu! Hoewel het er 3 zijn bij jou, dat is wel een verschil natuurlijk... Maar ik hoop enorm dat het voor jou behandeling ook geen belemmering zal zijn! Wat zegt de arts er zelf over? Er schijnt een buikgriep te heersen, een aantal van mijn collega's hebben er ook last van. Fijn dat je je al wat beter voelt, maar zoiets hakt er altijd flink in. Rustig aan dus nog!
Ik reageer even snel.... @ Timon, ik ben blij dat mijn lichaam het nu zelf doet, ga er dus niet meer aan laten klungelen hihi Reageer morgen even op andere dingen .
Hoi meiden, daar ben ik ook weer eens. Timon, ik heb overwogen de mesologie-opleiding te gaan doen na mijn studie verpleegkunde, maar uiteindelijk ben ik wat anders gaan doen, waar ik nog heel blij mee ben de acupuncturiste waar ik nu loop, vroeg me me hoe ik er tegenover zou staan een tijdje geen IVF-behandeling te doen, maar alleen acupunctuur met kruiden en zo. Op dit moment zie ik (we) dat niet zitten, misschien in de toekomst? Ik heb veel vertrouwen in de IVF, dus voorlopig zitten we goed. Maar ik snap heel goed dat jullie die keus maken en ik hoop echt dat het helpt! Brabbel balen van je cystes, maar fijn dat je wel gewoon door mag. Wie weet helpen ze Voel je je wel al iets beter? Babii hoe is het nu, voel je je nog zo %^&( of is het al beter? Ik ben net gebeld, we hebben morgen de tp er zijn 5 embryo's ontstaan. Morgen horen we de kwaliteit, hopelijk zijn het allemaal A'tjes, maar dat zal wel niet.
IVF-ICSI LIJST 2011 Angelica: 5x *, Juni IVF. Babii: 3x Clomid zonder resultaat, 12 maanden Gonal F en Pregnyl incl. OI, 3x IUI, 1x IVF met 6 cryo's en 1 vers embryo. Inmiddels 2 ** in de sterrenhemel. Brabbel1988: 3 maanden Clomid-Pregnyl, 9xIUI mislukt (6 Clomid&Pregnyl, en 3 Puregon&Pregnyl) 2 keer IVM afgelast door cystes, IVF 1 afgelast door diezelfde cystes, omgezet naar Escape IUI 10 (met Deca,Puregon,&Pregnyl) ook mislukt, op naar IVF1, take2? Daffie: ICSI in Mei, brusje voor Myrthe Dopey: 16x IUI, totaal 3*, 1e IVF mislukt (2 tp), 2e IVF take 1 escape-IUI, nu IVF 2 take 2 Juulzon: 12 mnd Clomid, 7x IUI (3e IUI*), 1e IVF mislukt, 2e IVF-take 1 werd escape IUI, 2e IVF-take 2 BBZ**. Nu IVF 3... Marnat: ICSI 1, ICSI 2 mk, ICSI 3 van start. Timon: 2x IUI, ICSI 1 vmk, ICSI2, 3 eskimos over, 20 mei start cryo poging Zonnetje1980: 6 keer IUI en 2xtp ICSI mislukt, 4 cryos over, cryo-tp Afspraken: Marnat: 27 -5 derde fm Juulzon: 29-05 Terugplaatsing Dopey: 2-06 tp Brabbel: 30-5 bellen voor uitgangsecho, en meteen komen (cd3) Zonnetje1980: 31-5 1ste echo voor cryo-tp Daffie: 15/6 1ste FM Timon: 23-6 1e echo Babii: 3 juni ontdooiing cryo en de TP Testdatums Juulzon: 10-06 ZWANGER! (onder voorbehoud) (Chybou,nog zeer onzeker.) Doortje, ICSI 1
IVF-ICSI LIJST 2011 Angelica: 5x *, Juni IVF. Babii: 3x Clomid zonder resultaat, 12 maanden Gonal F en Pregnyl incl. OI, 3x IUI, 1x IVF met 6 cryo's en 1 vers embryo. Inmiddels 2 ** in de sterrenhemel. Brabbel1988: 3 maanden Clomid-Pregnyl, 9xIUI mislukt (6 Clomid&Pregnyl, en 3 Puregon&Pregnyl) 2 keer IVM afgelast door cystes, IVF 1 afgelast door diezelfde cystes, omgezet naar Escape IUI 10 (met Deca,Puregon,&Pregnyl) ook mislukt, op naar IVF1, take2? Daffie: ICSI in Mei, brusje voor Myrthe Dopey: 16x IUI, totaal 3*, 1e IVF mislukt (2 tp), 2e IVF take 1 escape-IUI, nu IVF 2 take 2 Juulzon: 12 mnd Clomid, 7x IUI (3e IUI*), 1e IVF mislukt, 2e IVF-take 1 werd escape IUI, 2e IVF-take 2 BBZ**. Nu IVF 3... Marnat: ICSI 1, ICSI 2 mk, ICSI 3 van start. Timon: 2x IUI, ICSI 1 vmk, ICSI2, 3 eskimo’s over, rust ipv cryo poging Zonnetje1980: 6 keer IUI en 2xtp ICSI mislukt, 4 cryo’s over, cryo-tp Afspraken: Marnat: 27 -5 derde fm Juulzon: 29-05 Terugplaatsing Dopey: 2-06 tp Brabbel: 30-5 bellen voor uitgangsecho, en meteen komen (cd3) Zonnetje1980: 31-5 1ste echo voor cryo-tp Daffie: 15/6 1ste FM Babii: 3 juni ontdooiing cryo en de TP Testdatums Juulzon: 10-06 ZWANGER! (onder voorbehoud) (Chybou,nog zeer onzeker.) Doortje, ICSI 1 Even mijn regels aangepast.