IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dopey, wat grappig dat je het toen heb overwogen. Wat heb je uiteindelijk gedaan?
    Wow, morgen de tp! Laten het mooie emmy's zijn, allemaal toppers.

Knuffels! Ik ga zo de ramen lappen en eten koken. De buren koken weer lekker... ik krijg trek!!! :D

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Zeg Brabbel, Babii heeft geen dun bms meer he ;). Al een paar maanden niet haha. Hij is al een paar maanden rond de 6 mm, alleen dit keer 7 mm.

Op hoop van zegen dat het de komende rondes ook zo mooi is, maar dat durf ik nog niet uit te spreken ;).

3. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    :) :)
    Sorry lieffie!!! :)
    Had t al gelezen in t andere topic.
    1000 maal excuses.

4. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Hoi meiden,

Ik kom voor de laatste keer ff een testje spammen, vandaag mijn officiële testdag en zie hier het resultaat:
    Bekijk bijlage 155760

Vandaag durf ik het echt te geloven, er is geen twijfel meer mogelijk!:D
    Ik heb 24 juni een echo, dan ben ik bijna 8 weken.
    Dat is al over 3 weken, klinkt snel, maar het zullen wel weer lange weken vol ongeduld worden haha!

5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    #3925 brabbel1988, 2 jun 2011
    Laatst bewerkt: 2 jun 2011
    Doortje, wat een geweldige mooie test, t is echt nu, gefeliciteerd meid!
    Heel veel succes de aankomende tijd met afwachten tot de echo, zullen lange dagen worden, wel spannend!!!!!
    Dopey, wat mooi 5 emmys, hoeveel krijg je er tp?
    In ieder geval heel veel succes met je tp vandaag!
    Laat je nog weten hoe t is gegaan?
    Zonnetje, Angelica, Juulz, Daffie, Chybou hoe is t met jullie????

=========================
    EGO:
    Gelukkig ben ik behoorlijk bijgekomen, iedereen bedankt voor de lieve woorden, en beterschapswensen.
    Jullie zijn lief!!! :)
    Hier weinig te melden, de 175 Puregon gaan goed, en ook de Deca heb ik geen last van!
    Maandag weer terug komen voor FM, ik hoop dat we nu eens goede eigroei gaan krijgen, en we voor IVF mogen, t mag eens tijd worden.
    Ongi is maar 4 volle dagen geweest, za,zo,ma, en di, en nu is t eigenlijk zo goed als weg.
    De dagen dat ie er was, was ie er ook goed. :$ :x
    Heb de lijst even aangepast, en onderaangezet wat ik veranderd heb.
    Zullen we de afsprakenlijst op datum doen?
    Sommige afspraken stonden door elkaar,die heb ik aangepast.
    Knuffel allemaal, en geniet van t lekkere weer!

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    IVF-ICSI LIJST 2011
    Angelica: 5x *, Juni IVF.
    Babii: 3x Clomid zonder resultaat, 12 maanden Gonal F en Pregnyl incl. OI, 3x IUI, 1x IVF met 6 cryo's en 1 vers embryo. Inmiddels 2 ** in de sterrenhemel.
    Brabbel1988: 3 maanden Clomid-Pregnyl, 9xIUI mislukt (6 Clomid&Pregnyl, en 3 Puregon&Pregnyl) 2 keer IVM afgelast door cystes, IVF 1 afgelast door diezelfde cystes, omgezet naar Escape IUI 10 (met Deca,Puregon,&Pregnyl) ook mislukt,nu IVF1, take2!
    Chybou: Interrelationale ECD, ICSI 1 mislukt, ICSI 2 vmk (?) nu.....?
    Daffie: ICSI in Mei, brusje voor Myrthe
    Dopey: 16x IUI, totaal 3*, 1e IVF mislukt (2 tp), 2e IVF take 1 escape-IUI, nu IVF 2 take 2
    Juulzon: 12 mnd Clomid, 7x IUI (3e IUI*), 1e IVF mislukt, 2e IVF-take 1 werd escape IUI, 2e IVF-take 2 BBZ**. Nu IVF 3...
    Marnat: ICSI 1, ICSI 2 mk, ICSI 3 van start.
    Timon: 2x IUI, ICSI 1 vmk, ICSI2, 3 eskimo’s over, rust ipv cryo poging
    Zonnetje1980: 6 keer IUI en 2xtp ICSI mislukt, 4 cryo’s over, cryo-tp

Afspraken, op volgorde van datum.
    Dopey: 2-06 tp
    Babii: 3-06 ontdooiing cryo en de TP
    Brabbel: 6-06 FM 1
    Daffie: 15/6 1ste FM

Testdatums
    Juulzon: 10-06
    Dopey: 14-6

ZWANGER! (onder voorbehoud)
    Doortje, ICSI 1.

=====================================
    Chybou, heb je van het zwangerrijtje afgehaald, en op de lijst er weer bijgezet.:(
    Wil je even kijken hoe je op de lijst wil staan, heb nu wel er opgezet, maar is t zo goed?
    Dopey, testdatum is 14-6?, als er gewijzigd moet worden hoor ik t wel!
    Mezelf aangepast bij de naam, en afspraken.

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Volgens mij had ik net met de Deca een klein bloed-vaatje te pakken, :$
    Hij voelde een beetje pijnlijk aan en er kwam een ENORME druppel bloed uit.
    Hahaha, oeps.......

8. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    IVF-ICSI LIJST 2011
    Babii: 3x Clomid zonder resultaat, 12 maanden Gonal F en Pregnyl incl. OI, 3x IUI, 1x IVF met 6 cryo's en 1 vers embryo. Inmiddels 2 ** in de sterrenhemel.
    Brabbel1988: 3 maanden Clomid-Pregnyl, 9xIUI mislukt (6 Clomid&Pregnyl, en 3 Puregon&Pregnyl) 2 keer IVM afgelast door cystes, IVF 1 afgelast door diezelfde cystes, omgezet naar Escape IUI 10 (met Deca,Puregon,&Pregnyl) ook mislukt,nu IVF1, take2!
    Chybou: Interrelationale ECD, ICSI 1 mislukt, ICSI 2 TP 1 vmk, cryo tp in juni
    Dopey: 16x IUI, totaal 3*, 1e IVF mislukt (2 tp), 2e IVF take 1 escape-IUI, nu IVF 2 take 2
    Juulzon: 12 mnd Clomid, 7x IUI (3e IUI*), 1e IVF mislukt, 2e IVF-take 1 werd escape IUI, 2e IVF-take 2 BBZ**. Nu IVF 3...

Chybou 14/6 FM cryo tp

Testdatums
    Dopey: 14-6

Doortje, ICSI 1.

Wij gaan gewoon rustig verder... :) Brabbeltje; bedankt voor het aanpassen meis!

9. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @ Brabbel; dat heeft Lieve ook eens gehad. Kan gebeuren met die lelijke, pijnlijke deca naalden. Kus erop! :p

Ik ben begonnen met vloeien. Wow! Ik ben nog nooit zo ongi geweest (naja... Het is eigenlijk geen ongi, maar toch) Ben helemaal slap en duizelig. We kunnen we het nu een beetje afsluiten en verder gaan. Ik heb zelf gisteren de kliniek gebeld en dat was wel even een momentje. We hebben 14 juni een afspraak en een echo. Hopelijk is er dan een mooie follikel te zien en kunnen we een paar dagen later een cryo tp doen.
    Meiden, bedankt voor al jullie steun! Echt super!

10. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    IVF-ICSI LIJST 2011

Chybou 14/6 FM cryo tp

Testdatums
    Dopey: 17-6

Doortje, ICSI 1.

11. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Ik heb ff de lijst aangepast, mag van het ziekenhuis pas 17-6 testen ;) De tp ging prima, heel soepeltjes :) er zijn 2 toppertjes teruggeplaatst, en ook nog 2 embryo's ingevroren!!! Wij zijn blij!

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Dopey, daar mag je ook blij mee zijn meid!! Super....

Hier is helaas de hoofdpijn op komen zetten vanavond. Was aan het werk en voelde het al komen. Ook nog een heftige avond waarbij mijn patient overleed (mocht, maar toch....), dus ga hopen dat het snel volgende week donderdag is en ik mag gaan stimuleren, want dan stopt de hoofdpijn weer weet ik uit ervaring.

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hey meiden,

Daar is Babii weer met haar enorme ego bericht ;).

Ons ukkie is wederom goed ontdooid! Hij is prachtig 8 cellig en heeft wederom geen fragmentatie, klasse 1 is hij.

Deze Mama is zo apetrots, dat willen jullie niet weten…

De laborante gaf al aan, dat ik een onwijze bofkont ben, dat al onze toppers goed ontdooien! Ze hoopt me hierna niet meer terug te zien en deze Mama hoopt dat ook!

Jeetje meiden, ik ben zo gelukkig! Eindelijk zijn eens alle factoren in het lichaam perfect!

@ Doortje, wat een prachtige, knallende test! Ziet er erg mooi uit met de bloemen op de achtergrond!

@ Brabbel, no problem dat je zei dat ik dun bms had, had ik ook, maar niet meer. Daar dank ik een ieder voor op mijn blote knieën!

Wat fijn dat het spuiten goed gaat en je geen last hebt van de deca. Duim ook heel hard voor jou, dat je straks door kan voor IVF en prachtige eitjes hebt.

Ik heb trouwens vaak genoeg in een bloedvaatje geprikt met de deca haha, autsj! Had het laatst met de pregnyl, mijn god wat prikte dat.

@ Dopey, wat super super spannend meid! En terecht dat je zo happy bent, mag je ook zijn hoor met 2 kanjers on board! En nu aan boord houden he ;).

@ Daffie, verdorie zeg! Hoofdpijn en deca is zo vreselijk naar, weet er alles van. Niks helpt dan qua medicatie, behalve erbij stimuleren, ken het! Wat dat betreft was de Cetrodide een stuk prettiger qua gebruik. Hoop dat je snel van de hoofdpijn bent verlost!

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    IVF-ICSI LIJST 2011

Babii: 3-06 cryo tp
    Chybou 14/6 FM cryo tp

Testdatums
    Babii: 14-06
    Dopey: 17-6

Doortje, ICSI 1.

=====================================[/QUOTE]

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Babbi; dus je krijgt vandaag een topper teruggeplaatst??!! Mijn duimen gaan weer kei en keihard draaien meid (zal die van mijn dochtertje ook eens aan het werk zetten, misschien kan zij de baby's in aantocht bereiken in hun taal;))
    Die hoofdpijn is idd killing, maar zal toch echt tot donderdag last houden wrs. Paracetamol werkt maar kort of niet en brufen wil ik liever niet teveel slikken...we doen het maar rustig aan. Gelukkig hoef ik dinsdagavond pas weer te werken.

16. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Hey wat goed Babii! Een toppertje na ontdooien, dat is geweldig :) Jij ook succes met je topper on board houden he :)

Daffie sterkte met je hoofdpijn, ik heb dat ook hoor, van de deca. Deze keer heb ik acupunctuur erbij gehad en dat heeft wel geholpen, veeeeel minder hoofdpijn :) schrale troost, met Puregon gaat het weer over (tenminste wel bij mij)

Chybou jij sterkte met de vloeierij, pfff balen he, dat je dat er ook nog bij krijgt. Nou ja, grote schoonmaak is wel goed, kan daarna een mooi nest groeien ;)

Brabbel heb jij geen last van de deca, of ben je al aan het stimuleren? *zie nu dat je maandag de 1e fm hebt, dus ben je vast al aan het stimuleren...oplette Dopey ;) *

En hoe is het met de andere meiden?

En dan ego: ik heb het idee dat ik sinds vandaag af en toe wat krampjes heb...niet heel erg hoor, veeeeel minder dan een ongi, maar toch...kent iemand dit? Ik kan me niet herinneren dit de vorige keer gehad te hebben. En van de Utro kan het toch ook niet komen lijkt me.

Hoe dan ook, fijn weekend allemaal!

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Dopey, de Utrogestan kan wel krampen veroorzaken. Ik heb eigenlijk iedere TP veel krampen, steken e.d. Behalve de laatste ronde toen het dus raak was....

Had eigenlijk een TP die geen zeer deed, maar nadat ik thuis kwam was mijn bm wel gevoelig. Ben dus lekker mijn bed ingedoken om 18.00 uur en kwam er 08.30 uur weer uit. Slechte zaak haha.

Ik mag in mijn handen klappen met mijn cryos, tot nu toe zijn ze allemaal goed ontdooid :D.

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Is toch een kleine felicitatie waard Babii, zo'n mooie tp!
    En blijkbaar had je die slaap nodig ;)

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Jazeker, alleen heb ik weer vanaf TP die krampen. Erg vervelend, had dat vorige maand niet en dat was net die maand, dat het dus raak was..... :(.

Die krampen ontnemen altijd mijn positiviteit. Maar moet zeggen, dat ik gisteren voor TP ook al krampen had.

20. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier even alleen een ego: heb sinds vanavond een flinke dip.
    Weet niet of er nog dames zijn die zich herinneren dat mijn broer vorig jaar zou gaan trouwen na 3 maanden samen te zijn en dat ze bezig waren met zwanger worden.
    Ze waren uit elkaar, maar sinds kort weer samen. Net zo vaag als toen. Nu blijkt dus dat die vriendin zwanger is. Ze dacht niet zwanger te kunnen worden, omdat ze pco heeft. Dus niks gebruikt.
    Ze heeft mijn broer dus doodleuk verteld zwanger te zijn en abortus te gaan plegen. Want ze wil nu geen kind. Hij had niks te zeggen vond zij.
    Broer wil nog met haar gaan praten. Maar ik vind het zo oneerlijk. Wij willen graag en zijn al 4 jaar bezig. En zij laat hrt gewoon weg halen omdat het niet uitkomt.
    En als ze het wel houden is het niet gewenst en geen geld voor.

Ben er nogsl van slag van. Broer vond het ook wel oneerlijk en vervelend om te moeten vertellen.

Ik was zo positief en ontspannen deze ronde, maar dat is dus even weg.

Ps: had vanmorgen wel een positieve ovu-test. Dus donderdag een tp.

Sorry voor het lange ego, maar moest hrt even kwijt. Zal vd week weer even op iedereen reageren.

Deel Deze Pagina