Hé Zonnetje, Pffff, wat kan ik me goed voorstellen dat je er doorheen zit. Zoiets geloof je toch niet? Bewijst maar weer hoe oneerlijk en willekeurig de natuur kennelijk is. Bedoel, ook met PCO kún je op natuurlijke wijze zwanger raken, dus echt verantwoordelijk zijn je broer en zijn vriendin niet bezig geweest. Weten ze al wat ze gaan doen? Weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar concentreer jij je lekker op te terugplaatsing zonnetje! Het wordt tijd voor roze voor jou vind ik! Ga duimen voor een mooie ontdooiing!!! xxxx
Babii, ik had ook krampen en kijk naar het resultaat! Ik duim voor zo'n zelfde resultaat bij jou! Zonnetje wat een raar verhaal van die vriendin van je broer! Wat zit de wereld soms oneerlijk in elkaar he... Kan me voorstellen dat je erdoor van slag bent! Maar blijf positief, donderdag heb je de tp!!! Spannend, ik duim voor je! Ik ben vanavond best wel geschrokken. Ik was bij vrienden op visite en wilde op een tuinstoel gaan zitten, toen ik er echt volledig doorheen zakte... Gelukkig met het zitgedeelte en kussen onder me, dus niet zo'n harde landing gemaakt, maar wel hard genoeg om me er druk over te maken. Zou het kwaad kunnen? Ik viel echt op mijn billen en niet eens op de harde grond, maar toch We gingen daarna naar de Hangover 2, maar echt kunnen lachen heb ik niet meer... Baal er behoorlijk van, ik maakte me eindelijk niet meer zo druk en ging er een beetje van genieten en dan gebeurt dit!
Ik heb mijn broer alleen via de telefoon gesproken. En wat ze gaan doen weet ik niet. Wat ik begreep is dat die vriendin heeft gezegd dat ze zwanger is en abortus gaat plegen. En ze is daarna weggelopen. Ze wonen ook dit keer niet samen. Dus mijn broer had eigenlijk geen inbreng in het geheel. En ja het is onverantwoord wat ze gedaan hebben. Heb ik ook gezegd tegen hem hoor. Dat de kans met pco kleiner is, maar niet afwezig. Hij wil nog met haar praten, want hij vind niet dat alleen zei kan bepalen of het abortus wordt. Is tenslotte ook zijn kind. Heb die vriendin 1x gezien en dat was 1,5 jaar geleden op mijn verjaardag. Dus ken haar verder niet. Ik probeer me ook op de tp te gaan richten, maar is toch even lastig om het zo even naast je neer te leggen. @doortje: nog gefeliciteerd, denk dat het minimaal kwaad kan hoor dat je gevallen bent. Was niet op je buik gelukkig. Maar kan me je schrik wel voorstellen. @babii; jij ook weer een mooie emmy in je buik. Vervelend he die krampen, weet er alles van. En is inderdaad uniek dat ze allemaal mooi ontdooien. Schijnt niet vaak te gebeuren. @brabbel: jammer dat de cystes er nog zitten. Vraag me af of deze wel gewoon verdwijnen. Je hebt ook cystes die blijven zitten en alleen operatief verwijderd kunnen worden. Succes in ieder geval weer. @daffie: balen van je hoofdpijn, je mag volgens mij nu bijna gaan stimuleren toch? @timon; hoe is het bij jou? @juulzon: hoe is het verder bij jou met je buikje? @rest: sorry als ik je vergeten ben, maar ben de helft kwijt van wat ik gelezen had.
Chybou, dank je voor kus op lelijke Deca plek. Kus terug! Ik heb trouwens vorige ronde nergens last van gehad, en nu al een aantal keren na de Deca een rode jeukende plek??? Gek joh, snap er niks van. Ben je een beetje bijgekomen van de heftige ongi? Lijkt wel de maand van de verschrikkelijke ongi, ik had t ook. En hoe voelen jullie je nu? Kunnen jullie t echt een plekje geven, of is t nog moeilijk? Dikke knuffel! Dopey, bedankt voor t aanpassen van je test-datum, ik had een wilde gok gemaakt. En super dat er nog 2 ukkies in de vriezer zitten, wat fijn zeg! Is toch lekker nieuws, of niet dan? Ik ben op dag 3 begonnen met de Deca,en Puregon 175. Meestal op dag 2 Deca en dag 3 Puregon, maar mijn ziekenhuis was deze ronde zo lekker bezig dat er van alles trubbelig langs elkaar af liep, en ik dus de Deca op 3 ben begonnen. Tja, een enorme ramp zal t niet zijn .. Daffie, hoe is t met je hoofdpijn? Beetje over gegaan? Babi, wat goed zeg, YYYYEEEEAAAAAHHH! Daar mag je ook wel trots op zijn, logisch meid! Bedankt voor t duimen, lief! En idd als je een vaatje raakt dan prikt t ja, ik schrok er ff van, ik kende dat gevoel helemaal niet! Zonnetje, lieverd. Het lijkt wel als we posi denken, dat er altijd wel iets tusen moet komen wat t verpest. Ik ken t gevoel maar al te goed, je voelt je dan zo intens ellendig, boos, en vol onmacht. Stom wijf zeg,so! Maar goed, misschien moet je maar denken dat ze t gewoon niet waard is om je druk over te maken. Ik zou ook helemaal klaar mee zijn. Voor jou broer is t idd erg lastig, want t is ook zijn kindje. Ik hoop wel dat als die trut haar ideen doorzet, dat je broer bij haar weg gaat. Want die is t ook niet waard om een leven mee op te bouwen, als ze nu al aangeeft dat je broer er niks over te zeggen heeft Hoe zal dat in de toekomst gaan, als ze wel samen blijven? Speciaal voor jou een dikke knuffel, ik weet hoe intens ellendig jij je nu voelt. Donderdag tp, joehoe! Duimen draaien voor je, weet je he? Doortje, hoe staat t er voor met de kwaaltjes? Merk je al iets of totaal niet? Ik denk dat t geen kwaad kan, t zit er in, t zit veilig, en t valt er niet uit. Ik denk dat als je echt heel erg hard was gevallen op je buik, dan had ik toch ook ff mezelf drukgemaakt, maar ik denk dat t nu geen kwaad kan. Maar als jij je er niet goed bij voelt, moet je gewoon naar het ziekenhuis bellen. Hun zijn er niet alleen om je zwanger te maken, maar ook om je gerust te stellen. Ook dat valt onder de taak van assistente-gyn-fertiliarts.. Laat je nog even weten als je iets meer weet? Knuffel voor jou, en beeb! ==================================== Hier: Morgen FM 1,ben best een beetje benieuwd wat er te zien is. Ik hoop dat we nu eens door mogen voor een punctie, en dat we nu eens een volledige behandeling krijgen, ipv van elke keer op t laatste moment af te breken. Iedereen een dikke knuffel, en nog een fijn weekend, ik kom morgen weer ff updaten!
Brabbel, ik had op dit forum bij het deel van de verloskundige mijn vraag gesteld over of het kwaad kon dat ik was gevallen. Er werd op geantwoord dat het geen kwaad kan en ik me geen zorgen hoef te maken. Daar ga ik dan ook maar vanuit! Spannend joh, morgen alweer je 1e fm! Ik zal voor je duimen dat er al wat follikels te zien zijn! Ook hoop ik voor je dat je deze poging gewoon volledig mag afmaken, met punctie en al! En natuurlijk een geweldig goed eindresultaat! Ik heb niet echt veel last van kwaaltjes. Als ik opsta moet ik eerst even wat eten voor ik onder de douche spring, anders word ik een beetje misselijk en flauw. Ook ben ik veeeeel op de wc te vinden om mijn blaas te legen, dat is echt de meest opvallende kwaal vind ik. Verder heb ik erg veel last van mijn darmen en dus een rommelende buik, inmiddels herken ik elk steekje en pijntje wel en maak ik me er niet meer echt druk om. Het zal er wel bij horen denk ik maar! Soms voel ik een bepaalde druk op mijn schaambeen en steekjes in mijn lies, dat schijnt door de groei van de baarmoeder te komen. Was verbaasd dat je dat al zo vroeg kon voelen, maar de een schijnt er eerder last van te hebben dan de ander. En zo'n strak buikje heb ik toch niet hoor! Zal wel blij zijn als ik het hartje gehoord heb, dan ga ik er ECHT in geloven! Ben al enorm verwend met cadeautjes door vrienden, waarbij ik wel even moest slikken want het is nog zo pril! Maar iedereen zegt dat ik niet mag zeuren en het verdiend heb, het komt wel goed zeggen ze... Ik werd er altijd erg boos om als mensen tegen me zeiden dat het wel goed zou komen, toen ik nog met de behandeling moest beginnen... Hoe kunnen zij dat nou weten! Maar het is een vorm van gerust stellen hè, het is goed bedoeld. Dus heb ik netjes iedereen bedankt en geknuffeld en probeer ik er vertrouwen in te hebben dat het echt wel goed komt. En dat hoop ik voor alle meiden die hier schrijven! Daar duim, bid, hoop en smeek ik voor, want steeds vaker overvalt het geluksgevoel me wel al even en dat wens ik jullie allemaal keihard toe!
@ Zonnetje, dat soort dingen zijn altijd erg heftig om te horen! Vooral voor ons MMM meisjes, wij kunnen ons dat niet eens voorstellen, hoe mensen dit in hun hoofd kunnen halen! Probeer wel rustig deze ronde in te gaan, het klinkt hard, maar dit is jouw zorg niet. Ja, het is je broer en dat snap ik, maar denk aan jullie ukkie momenteel.... Super dat je een positieve ovulatietest hebt . @ Doortje, jeetje meid! Jij dacht ik zak even door de stoel heen haha. Nee, het is niet grappig, i know! Ik denk niet dat het kwaad kan hoor, je kleintje zit heel goed beschermd in een mooi vruchtzakje. Wat betreft mijn krampen, ik heb altijd hevige, vervelende krampen na een TP. Eigenlijk vanaf TP tot menstruatie, iedere ronde weer, behalve de laatste ronde en laat dat nu net de ronde zijn dat het raak was. Nu weer die krampen en dan zegt mijn gevoel al direct, sorry het is niet raak! Ben ook best spirutueel ingesteld, heb ja en nee kaarten... Dus stelde de vraag: Ben ik deze ronde blijvend zwanger? Antwoord: Nee! Vergeet het! (duidelijk dus). Wederom schudden en andere vraag: Raak ik dit jaar blijvend zwanger: Antwoord: Ja, het zal je een nieuwe en frisse start geven! Vorig jaar gaven die kaarten iedere keer nee aan, als ik vroeg of ik dat jaar zwanger werd. En nu al het hele jaar een dikke ja! Mijn gevoel zegt heel erg dat het niet raak is, mede door die buikpijn (zal jij vast niet direct na TP continu hebben gehad, menstruatiegevoel ). Mijn verstand zegt, Babii hou hoop en dat probeer ik ook echt! Ben ook heel erg positief, praat ook tegen ons kindje(s), maar mijn gevoel zegt heel erg: sorry, niet raak! Hoop dat ik er hartstikke naast zit, want ben erg positief, maar die buikpijn is niet fijn. En als het dan niet raak is, dan hoop ik heel erg dat mijn bms de volgende ronde net zo mooi is, iig de 6! Is nu een meisje met 6 mm zwanger geraakt dus het kan echt hihi, al wisten we dat al! Waiting and waiting girls! @ Brabbel, oeee spannend bijna de eerste FM! Hoop heel erg dat er prachtige folli's zitten . Ja, snap best dat je even opkeek van WTF . Het kan idd behoorlijk prikken, not funny huh . Op naar een goede echo!
@ Babii; Ik hoop dat dit gewoon al een plakker is. Fijn hoor dat alles zo goed ontdooit. Ik heb de kaarten ooit de vraag gesteld of ik op de kaarten moest vertrouwen. Toen zeiden ze 'nee'. Dus ik duim enorm voor je! @ Doortje; Kan me voorstellen dat je schrok. Je weet ergens wel dat het geen kwaad kan, maar je maakt je toch onzeker en druk over alles. Tenminste dat had ik ook... Gelukkig is alles goed. @ Zonnetje; Wat een verhaal zeg! Ik zou daar ook een beetje klaar mee zijn! Maar bij ons is een kindje zo enorm gewild en gewenst dat je soms niet kan voorstellen dat dat bij andere mensen niet zo is. @ Daffie; Hoe is het nu met de hoofdpijn? Balen hoor dat je zo op de deca reageert. @ Brabbel; Morgen de eerste FM? Oh spannend weer. Ik hoop met je mee dat er mooie dingen te zien zijn. Hier gaat het goed. Ben nog steeds ongi, maar het wordt gelukkig al minder. 14 juni mogen we weer naar de kliniek. Ik ben nog steeds erg last van alle hormonen. Moe, hoofdpijn, lekker wisselend van stemming. Hoort er vast bij... Verder gaat het goed. We kunnen het een plekje geven. Ik heb trouwens op andere fora ook wel eens gelezen over irritatieplekken van de deca. Ik hoop dat het meevalt, want je moet nog even. Zou het wel even overleggen morgen met de FA.
Babii, normaal had ik dubbel gelegen van het lachen, maar nu schrok ik vooral. Ik deed me geen pijn ofzo, maar dacht meteen aan de kleine uk in mijn buik... Ben inmiddels wel gerustgesteld, als zelfs de vk zegt dat het geen kwaad kan moet ik het wel geloven! Ja ik had echt last van ongesteldheidskrampen, maar ik had sowieso nog veel last van mijn buik door de punctie en die heb jij natuurlijk niet gehad. Het duurde zo'n dag of 3 na de tp en daarna werd het minder. Het maakte me erg onzeker, maar aan de andere kant ook weer positief omdat je het wel vaker leest. Ik ben zelf ook wel spiritueel ingesteld, ik geloof er wel in. Had ook een pendel voor een positieve zwangerschapstest in mei staan en laat het nu op het randje nog mei zijn geweest haha! Als je gevoel altijd gelijk heeft, is het lastig om iets anders te geloven. Ik hoop echt voor je dat het deze ronde raak is, maar jij denkt eerder dat het met een verse tp zal lukken toch? Dan hoop ik sowieso voor je dat dat nog dit jaar is en je bms zo goed blijft! Dat moet gewoon! Wel bijzonder dat die kaarten het ook zo aangeven, wie weet komt het wel echt uit! Chybou, hoe is het verder met je? Knap dat je het al een beetje een plekje hebt kunnen geven. Dat lijkt mij echt hartstikke moeilijk, het is mijn ergste nachtmerrie dat het mis zal gaan! Grappig trouwens dat de kaarten bij jou aangaven dat je er niet op mocht vertrouwen hihi! 14 juni weer naar de kliniek, wanneer denk je weer te mogen beginnen? Knap dat je zo vooruit kijkt! Dikke knuffel!
De meeste zwangerschappen gaan vanaf dit moment goed... Dus vertrouw er op dat dit bij jou ook zo zal zijn. Ik zie het misgaan bij mij echt als toeval. Ik heb heel erg getwijfeld of het aan mij lag, aan de eicel van Lieve lag, aan de donor lag... Maar dat bracht mij echt helemaal tot niets. Ik heb gewoon vastgesteld dat het toeval is. Ik ben nogal van de cijfertjes. Tien procent van de zwangerschappen eindigt in een vroeg stadium in een miskraam. Ik had de pech dat ik bij die tien procent zat. Jij hebt veel meer kans dat jij het geluk hebt dat je bij de negentig procent hoort die over negen maanden een fantastisch kindje in haar armen houd. Daar gaan we voor toch? Wij kunnen het hier een plekje geven. Soms ben ik heel even verdrietig omdat het even zo mooi was en nu niet zo mag zijn. Maar ik voel gewoon dat het een keer gaat lukken. Lieve zei dat ze zeker weet dat ze over een paar jaar een peutertje op haar arm heeft. Ik voel dat ook zo... Je had het over gevoel. Ik voel dat ik een zoontje krijg. De vraag is alleen wanneer. Ik heb veel vertrouwen in een terugplaatsing in mijn eigen cyclus. Dit voelt voor mij heel goed. Ik ben ook heel blij dat we 6 eskimootjes hebben en dus hopelijk een paar cryo kansen. Ik mag de 14e langs komen en ze doen dan meteen een FM. Ik hoop dat mijn cyclus (net als de vorige keer) weer netjes begonnen is en er de 14e een eicel is te zien. Misschien kunnen we dan maandag de 18e al een TP hebben in België.
Zo denk ik ook hoor Chybou, helaas heb ik er al 2x bij moeten horen. 1x in 2006 (spontaan door de pil) en 1x van mijn cryo vorige ronde. Onze tijd komt wel!! Ik ga even slapen, ben onwijs moe! Volgens mij is de Pregnyl wel mijn lijf uit, want mijn ovu test is negatief.... Zal morgen eens een zw test doen om te checken! Kan wel kloppen, hij is altijd zo vroeg mijn lijf uit....
Lieverds, ik geef jullie allemaal een dikke knuffel. De meiden die op het wachtbankje zitten wens ik veel succes. Mijn duimen draaien voor jullie. De meiden die binnenkort de tp hebben, niet te zenuwachtig zijn. De meiden die binnenkort de punctie hebben wens ik ook erg veel succes en hopelijk valt het enorm mee. Ik ben niet zoveel online. Moet dus best wat bijlezen en dat zal de komende weken niet anders worden. Hier gaat het best lekker. Ik voel me goed en heb er totaal geen last van dat we deze poging hebben afgeblazen. Nu alleen nog de pil en verder rust. Omdat de fm eind deze maand is weggevallen hebben we een vakantie geboekt naar Turkije. Heerlijk all inclusive... genieten. Zo'n zin in!!!
Hier ook een beetje radiostilte. Lees wel mee, duim ook mee, maar schrijf even wat minder mee...Maar denk aan jullie allemaal! Brabbel, suc6 morgen! Updeet weer in mijn blogje voor hen die tijd hebben (nogal lang ) Knuffel voor allemaal! xxxx
hoi lieverds, ik heb een tijdje niets van me laten horen (hadden we/ik ff nodig) maar wil me graag weer bij jullie aansluiten!! ik kom gauw weer ff deels bijlezen (ik gluur af en toe wel mee maar ben er beetje uit helaas, en alles terug lezen is geen doen :-s ) wij mogen als het goed is volgende week weer voor onze (4e) terugplaatsing!!! zooo spannend weer!!! mn bms was zaterdag net niet dik genoeg vond de gyn om te starten met de utro maar morgen weer meten en dan zal t zeker goed zijn! (zei hij ) maar dankzij t weekend en pinksteren kunnen we op zn vroegst dinsdag pas :-s helaas! maar t zal wel zo moeten zijn! we zijn er iig weer klaar voor! en voor jullie een hele hele dikke knuffel allemaal! heb jullie gemist en ga gauw jullie verhaaltjes lezen xxx
Hier ook even een zwaai. Ik ga me inderdaad vooral op mijn eigen tp proberen te richten, hopelijk vind de rest van mijn familie het niet nodig me met allerlei problemen lastig te vallen aankomende weken. Maar jammer genoeg snappen ze het niet altijd dat ik meer dan genoeg aan mezelf heb die weken. En dat ik soms ook even geen zin heb om alles te vertellen hoe en wat precies over de mmm. Helaas doen ze dat meestal dus wel, zoals mijn broer dus afgelopen zaterdagavond. Moet zeggen dat ik het wel deels naast me heb neergelegd, maar dat ik wel even in mijn schulpje ben terug gekropen sindsdien. Gisteren ook veel last gehad van mijn eisprong. Deze maand flink last van mijn buik en rug. En moest ook nog deel van de middag/avond op visite bij schoonfamilie. Zucht. Moet wel zeggen dat mijn man erg lief voor me is afgelopen dagen. Krijg regelmatig een knuffel van hem. Is weleens anders geweest hier. Dat doet me wel goed om eerlijk te zijn. Zal eind van de week denk ik wat vaker weer online zijn, moet deze week nog een hoop doen. Gezien ik na de tp minimaal een week weinig kan doen. Maar blijf nog even duimen hier
He meiden, Ik heb hier een tijdje geleden ook weleens van me laten horen en is nu ook alweer ff geleden dus voeg me hier ook graag weer toe! heb 30 mei een cryo tp gehad en mag 14 juni een bloedtest doen.... Succes iedereen!
Zonnetje, op naar een goede TP! Angelica, succes met de 1e deca. Ga je binnenkort weer even PB-en, want het gaat Gent wel worden.... Duim voor een wonder voor jou deze maand! Char, weer welkom, kan me je eerlijk gezegd even niet herinneren *sorry*. Dat het maar gauw raak mag zijn. SpannendeTijden, fijn dat je er weer bent! @Rest: succes! @ego: voel me eerlijk gezegd nog steeds ***. Zie mijn blogje voor de update. Knuffel voor allemaal!
Ja kan wel kloppen ben er toen ook niet veel geweest... af en toe maar een berichtje geplaatst en dat kan goed maanden geleden zijn.... Jij mag 10 juni testen? Zie hier wel wat bekenden.... Spannendetijden,Zonnetje,Timon,Angelica,Chybou....Duim voor jullie allemaal hoor!
Alleen even ego vandaag,sorry. 6-6-2011 IVF 1,take2,FM 1,CD 10 BMS 8 mm, rechts 2 grote foll van 12mm, 3 kleine van ongeveer 10.(Ik dacht er zelf eigenlijk nog 1 te zien, maar die telde niet, was te klein.) Links 3 cystes, na verder kijken, zeker nog 3 kleinere foll van 10/11 mm gevonden. Doorspuiten met Decapeptyl, en 175 EH Puregon, en overmorgen weer terug voor FM 2! Dikke kus allemaal!
Meiden vandaag verlies ik rood en oud bloed.kan ik vandaag als dag 1 tellen. Dan kan ik vanavond deca spuiten