IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sabrien dat vind ik ook erg vroeg van lindinha!
    Bij ons is het 14 dagen dus ertussenin.
    Ben benieuwd iig:)

2. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ja bij ons is normaal ook 14 dagen wachten hoor om te testen, maar aangezien ik altijd 1 week + 1 dag na tp al merk dat het niet goed gaat, mag ik eerder een bloedtest laten doen, omdat ze in je bloed al eerder kunnen zien of je zwanger bent, ook al kan het dan nog wel mis gaan, omdat het vrij vroeg is. Maar goed, dat zou ik dan ook willen weten. Ik weet dat ze het bij Endometriose-patienten die IVF/ICSI doen ook na een week het bloed testen, omdat zij juist niet ongesteld mogen worden, omdat de endo dan erger wordt.

Voel verder niet veel, af en toe beetje buikkrampjes, maar verder nergens last van.... oh ja en sinds vorige week ook megaveel pukkels in mn gezicht ineens... een echt pukkelkoningin....hihi...charmant dus!!! NOT!!

Sabrien hoest met jou?? Leuk weekend gehad??
    Ik wel, zaterdag fotografiecursus gehad en gister een lekker Achterhoeks feestje omdat iemand 65 werd....haha het bier heeft rijkelijk gevloeid... voor mij uiteraard niet, maar voor de rest wel!!

Wat een *&&%^&-weer zeg....ben die sneeuw nu wel zat!!
    Tijd voor de lente!!

3. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey medewachtbankzitster!!!
    Met mij alles goed, fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad. Wij ook!!! Hier gelukkig geen sneeuw, daar had ik het ook helemaaaal mee gehad! Wel erg koud.... brrrr.
    Dat is wel een goede reden om eerder te testen inderdaad, wat vervelend dat je altijd zo snel ongesteld wordt zeg!!!! NU MAG JE ABSOLUUT NIET ONGESTELD WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zal die eskimo van jullie maar weer eens even streng toespreken!!!!!

Voel eigenlijk helemaal niets........... ben op het werk maar merk dat ik me niet goed kan concentreren ( hoe zou dat toch komen???) en moet nog 2,5 week hahahahahahaha.

Laat het allemaal maar op me af komen!

Ik duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm kei- en keihard voor jullie! Krijg je woensdag ook meteen de uitslag?

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Duim voor jullie meiden!!!!!

5. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ohhh Sabrien.... wat balen zeg dat je nog zo lang moet en wat knap dat je echt niet eerder gaat testen, ik zou dat echt niet kunnen, veels te ongeduldig voor. Daarom ook maar beter dat ik die bloedtest krijg, dan weet ik in 1x of het wel of niet gelukt is, geen getwijfel meer, dat vind ik nog het ergste, die onzekerheid.
    Maar goed, zoals ik al zei, verwacht er eigenlijk niks van.... krijg dan begin van de middag de uitslag, dus ook lekker snel gelukkig. Zo raar he... het is al zo vaak mis gegaan, dat ik me ook gewoon niet kan voorstellen dat het misschien ook wel een keer lukt. Daarom verwacht ik er ook niks (positiefs) van.

Ik weet, Sabrien, dat we positief moeten zijn, maar uit zelfbescherming doe ik dat niet....

Hihi...dus jij een beetje last van concentratieproblemen...haha ken het, heb er nu niet zo'n last van gelukkig, maar kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Maar zoals je zelf ook al zegt, we laten het maar op ons afkomen, hebben er toch zelf geen invloed op!

***knuf***

6. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Oh Lindinha, spannend!!!
    Ik hoop zoooooo voor je.

Meiden, even een vraagje van mijn kant.
    Ik heb de vorige cyclus een tp met Progynova gehad.
    Nu ben ik ineens na 3 weken alweer ongi!
    Is dat normaal? Hier zijn toch meer meiden die een cryo tp met Progynova hebben gehad?
    Ik moet nu beginnen met de pil voor aanvang van een nieuwe ICSI, maar ik voel me zo onzeker door die korte cyclus. Heb ik echt nog nooit gehad!
    Ben bang dat de overgang nu echt aan het doorzetten is.
    Het liefst zou ik nog een cyclus wachten om te zien wat m'n lichaam doet, maar aan de andere kant heb ik geen tijd te verliezen.

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Sikki; ik heb echt geen flauw idee meid....gewoon even aan de gynaecoloog vragen wat hij/zij ervan vindt joh!

Sabrien en Lindinha...duimen draaien dubbelhard hoor! Ze zeggen dat lachen goed is voor de innesteling....althans dat heeft iemand mij wijsgemaakt tijdens onze pogingen:D:D, dus huur een goeie lachfilm of ga naar een cabaratier om de kansen te vergootten:D:D
    Even serieus...leef met jullie mee en hoop heel hard dat jullie gezellig samen naar een ander topic mogen!

Hier gaat alles best. Ben zojuist weer ongi geworden....dus weer geen wonder voor ons hihi....niet dat ik het verwachtte hoor! Heb een zeer regelmatige cyclus van 27 dagen de laatste maanden, dus ideaal voor de korte ICSI behandeling die ze ons willen gaan geven. Donderdag dus naar de gyn. en dan horen of we de volgende cyclus in april mogen beginnen of tot eind mei moeten wachten....hoop het eerste natuurlijk, want ben er weer helemaal klaar voor:)

8. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Een goeie lachfilm.... oke... nou hou het in gedachten!! hihi...
    Digitaal lachen helpt dat ook?? HIHIHIHIHIHIIHIHAHAHAHAHAHAHAHAHWHOEHEOEHOEHEOHEHIHIHI
    HIHIHIHIHIHIIHIHAHAHAHAHAHAHAHAHWHOEHEOEHOEHEOHEHIHIHI

Nou Sabrien ik heb vast even voor ons beiden gelachen...hahah misschien helpt het wel!!

Daffie, ook spannend weer voor jou. Hopelijk kan je in april al terecht, zou wel fijn zijn he!!

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hahahahahahahahahihihihihihihihiahahahaahahahahahahahihihihihih
    Ik lig helemaal in een deuk :D. Wij waren trouwens het hele weekend ontzettend melig, dus wie weet helpt het wel.
    Bedankt voor de tip Daffie, hihihi. Nu moet ik alweer lachen ;).
    Ben bedankt wanneer jullie mogen starten, succes donderdag bij gyn!!!! Thanks voor het duimen :).

Lindinha, ik probeer mezelf ook te beschermen en hou een flinke slag om de arm. Bij ons is het 1 keer gelukt (helaas met slechte afloop) en 1 keer mislukt maar dat wil niet zeggen dat het nog een keer bij ons lukt. Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!!!!! Helaas!!! Probeer mezelf ook echt te beschermen en wil er ook vanuit gaan dat het mislukt maar dat is toch wel moeilijk hoor. Ergens is er toch dat kleine sprankje hoop en dat moeten we ook blijven houden vind ik. Zoals je vorige week al zei: we moeten positief blijven maar wel realistisch. Dat vond ik een mooie!!!

Ik probeer er ook niet te veel mee bezig te zijn en probeer het soms te vergeten maarrrrrrrrrr 4 keer per dag gaat op mijn telefoon de wekker af voor inname van Progynova of Utrogestan en zo wordt je toch weer iedere keer aan herrinnert.........

Fijn dat je woensdagmiddag al bericht krijgt, ik duimmmmmmmm zooooo ontzettend hard dat wil je niet weten!!!!

10. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0

11. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sikki, he meis wat is dit nou weer he!?!?!??!
    Dit is voor mij pas de eerste keer met Progynova, had wel zoals je misschien nog weet een doorbraakbloeding tijdens inname van Progynova. Volgens mij kan de progynova ook je cyclus in de war schoppen!! Heb ik wel meer gelezen...... Na de 4e mislukte ICSI werd ik zelfs pas na 48 dgn ongi. Pfffffff, ben je niet met een behandeling bezig en ben je toch weer ongerust he? Bel anders eens naar het ziekenhuis, daar zitten ze toch voor!!!! Hopelijk kunnen hun je ongerustheid wegnemen!!

Knufffffff

12. lente67

lente67 Niet meer actief

Dank je wel Sabrien. Was idd. balen omdat dit pas de tweede keer zo'n lange cyclus was van de 23 keer. En mijn menstruatie is nu anders (meer stolsels) dus wie weet was het eventjes raak of gewoon vet pech. Maar de zon schijnt en wie weet wat donderdag brengt.

Mijn duimen draaien voor jullie.

Liefs,
    Lente

13. lente67

lente67 Niet meer actief

hahahohohohohohohohohahahahahahihiihihihihi:D,

lach even met jullie mee.

Liefs,
    Lente

14. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

lindinha spannend woensdag het is wel snel maar wel lekker ben je gelijk uit de onzekerheid

sabrien hoe is het met jou? voel je je goed?

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lindinha, spannend nog 2 dagen!!!
    Het zou nu toch een keer zo mogen en moeten zijn!!!

Sabrien, dus jij hebt ook wel eens van die rare dingen gehad bij een poging.
    Nou ja, ik heb me er maar aan overgegeven.
    Vanavond de eerste Microgynon geslikt, dus de kop is er weer af.
    Nog 3 weken en dan kan het hele circus weer beginnen!
    Pfff meid, wat moet jij lang wachten!
    En van de Progynova wordt je niet ongi, dus je moet het echt gaan 'uitzitten'. Ik ben voor je aan het duimen!!!

16. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hahaha, ben blij dat ik jullie aan het lachen krijg meiden...enne als jullie zwanger zijn, dan wijten we het aan het lachen hoor hihi

17. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hihihihahahahah ja dat doen we dan zeker ja!!!

18. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hihihihihahahahahahhwhoeoeoeoeoe, ik ben nog steeds aan het lachen :D. Daffie dan heb jij aan onze zwangerschap meegeholpen ;).Uniek als vrouw zijnde toch?!?!?

Trouwens heb net in het tweelingentopic gelezen dat Linda is opgenomen, had gisteren 2 cm ontsluiting en om de 5 minuten weeen dus ik denk dat er vandaag 2 wondertjes geboren worden :D.
    Krijg er spontaan tranen van in mijn ogen, ben zoooooooo blij voor hun!!!!!! Zal tussendoor nog eens kijken of er nieuws is van haar. Spannend!!!!!!!!!

Goeiemorgen Lindinha, hoe is het? Morgen bloedprikken, spannend!!!!
    Voel je je verder wel goed? Ik voel namelijk helemaal NIETS, geen krampje, geen steekje helemaal NIETS. Wacht geduldig nog maar 2 weken en 2 dagen hihihi en blijf lachen hahaha ;).

Sikki, wordt je van Progynova niet ongi?!?!??! Mijn arts zei namelijk van wel :(, jeetje dan wordt het dus echt uitzitten............ Fijn dat de kop er weer af is met de Microgynon. Hoop dat het voor jullie nu ook allemaal eens goed loopt!!!

Sabine, hoe is het met jou? Wat lief dat je hier nog altijd komt spieken!! Met mij is alles goed, voel me echt prima. Maaaarrrr verder voel ik helemaaaaaal NIETS........We wachten maar geduldig af! ;)

Dikke kus voor jullie allemaal!!

19. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Lindinha spannend...nog maar 1 dagje!! Ik duim heel hard voor je!!

Sabrien wat moet jij nog lang wachtten...maar aan de andere kant dan is die tweede streep natuurlijk wel mooi donker en hoef je niet meer te twijfelen ;)

20. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Goeiemiddag allemaal,
    Alweer een halve dag voorbij, gelukkig lekker druk op het werk, lekker veel afleiding, maar ben er eigenlijk ook niet heel veel mee bezig, was vorige keren wel anders. :)
    voel me prima, niet echt klachten, af en toe beetje buikpijn, maar kan ook ergens anders van komen lijkt me.

Het zal mij benieuwen morgen of er al wat HCG te bespeuren valt...hihi....we blijven lachen!!!

Oehhhhhhh Linda opgenomen in het ziekenhuis, misschien zijn die 2 kleine ukkies er al uit...spannend!!!! Weet iemand al meer???

Deel Deze Pagina