IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Brabbel, even snel want ben @ work.... Reageer straks op iedereen....

Ik heb geen ouders meer (overleden), dus ze kunnen me moeilijk steunen ;). Althans mijn moeder is echt overleden, mijn vader is dood voor me ;).

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Angelica; zijn we gewoon even speechles;)

ST; duim duim duim
    En ik gebruik wel utro, maar tot 12 dagen na de punctie. Bij andere ziekenhuizen gaan ze vaak veel langer door.

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ooooh oke!
    ik moet tot uitslag blijven gebruiken!! bij positief moet ik tot 11wk zwangerschap gebruiken. bij negatief mag ik direct stoppen!

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    hahaha idd

Wat haat ik wachten ben gewoon nerveus voor je hahaha

5. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    haha angelica: wat lief van je !!!

maar ontspan meid,...zie net bij online afspraakmaken dat mn " consult" pas om 16.50 staat gepland!! dus zal nog wel ff duren voor we wat horen!!! ellende!!!!!!!
    heb er buikkrampen van!!! :s pffff

6. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Duim duim duim !!

7. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Hier op dag 15 na de punctie gestopt met de utro, dus dag 12 na tp. Vond het doodeng om te stoppen, maar de kliniek heeft nu eenmaal dat protocol...

St, ik duim zo hard voor je, hoop echt dat je op dit moment goed nieuws krijgt!

Angelica, hoe is het nu met je na de eerste positieve testen en nu toch negatief getest te hebben? Trek je het allemaal een beetje?

Brabbel, waardeloos dat je nog zolang moet wachten, maar misschien is het wel goed voor je lichaam. Ik kan me voorstellen dat je dan niet op vakantie gaat, maar meteen door wilt. Voor je gevoel ben je al zoveel tijd 'verloren'... Dikke knuffel meis! Een een date met de mmm-meisjes van dit forum lijkt me erg gezellig, maar ik weet alleen niet of jullie wel op een inmiddels zwanger mmm-meisje zitten te wachten. Kan me goed voorstellen dat het erg confronterend is!

Daffie, dikke knuffel voor jou meis!
    Echt geloven erin doe je niet meer he?
    Vind ik ook niet raar, maar ik hoop toch dat jullie matige embryo tot een prachtig beebje mag uitgroeien, het zal niet de 1e zijn die dat doet dus ik blijf er nog even voor je in geloven!

Babyboom was zeker pittig. Heb het op uitzending gemist teruggekeken en heb alleen maar zitten huilen... Wat ben ik dan intens dankbaar dat het bij mij allemaal zo voorspoedig mag gaan op dit moment, maar toch huil ik om al het verdriet en de spanning van de afgelopen maanden en om al die meiden bij wie het nog niet gelukt is en die ik het ook zo gun...

Hier inmiddels bijna 8.5 week zwanger en ik voel me eigenlijk heel goed. Ik vind het wel erg onwerkelijk nog, doordat ik me zo goed voel vraag ik me soms af of ik wel echt zwanger ben haha! Maar mijn borsten laten dat wel weten hoor en als ik teveel doe word ik licht in mijn hoofd, iets wat ik normaal nooit had dus het zijn de kleine dingetjes waaraan ik het merk. Over 2 weken hebben we weer een echo, dat vind ik nu al spannend! Maar volgens mij blijven alle echo's spannend... hier denk ik in ieder geval wel hihi!

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Daffie, ik loop toch echt @ hetzelfde ziekenhuis, maar ik moet tot 12 weken zwangerschap de Utro gebruiken.

Mag er pas mee stoppen, nadat mijn test negatief is.... Vindt het allemaal zo apart.

@ ST, ben benieuwd! Gebruikte jij nu ook Utro??? Hoop het onwijs voor je, zeker met die rare symptomen van je hihi.

Lees vanavond even bij, nu afsluiten!

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Daffie, mijn dinnetje is echt van een zeer slecht embryo (3 cellig) en van C kwaliteit zwanger geworden.... Heel slecht was het embryo, de artsen gaven het totaal geen kans van slagen! Zij wilde perse een terugplaatsioing, ze cond het zonde van haar enige embryo.

Inmiddels bevallen van een gezond jochie, hij is al 7 maanden!

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Thanx Babbi....dat geeft een heel klein beetje moed;)

Ik vindt het echt heel vreemd met die utrogestan.....waarom de één zo lang en de ander zo kort?? Bij jou kan ik er trouwens nog wel inkomen met je dunnere BMS...

11. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Heb je er niet zelf om gevraagd Babii?
    Sommige meiden doen dat en mogen daarom zo lang door met de utro.
    En inderdaad, met jouw bms begrijp ik het ook wel weer!

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Jeetje wat duurt het wachten lang

13. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ik haat wachten en ik hoop maar dat ze een test is gaan kopen om het goede nieuws met eigen ogen te zien...

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik hoop het ook

15. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    En ik hoop het ook! ;)
    Moet over een half uurtje weg, maar hoop dat ze voor die tijd nog wat heeft laten weten...

16. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Hier ook utrogestan tot testdag bij embryo, bij positieve test toch stoppen met bollen. Met een cryo tot testdag, en bij een zs doorbollen tot 3 maanden zs.

Wat spannend dat er nog geen nieuws is. Hopelijk is het geen nieuws goed nieuws..

Ik vond de babyboom van gisteren ook heel verdrietig om naar te kijken. Vooral ook denk ik omdat het helaas een feest der herkenning was. Moet zeggen dat ik vandaag nog steeds verdrietig ben. Soms heb je van die dagen, dan grijpt het ineens weer zo aan dat jij nog steeds degene bent die met lege handen staat. Hopelijk voelt het morgen weer beter!

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    hoi lieverds,..
    hier even snel berichtje van mij!
    helaas ook hier geen posittief baby news! :(
    had minder dan 2 HCG in mijn bloed! (wel gelukkig niet weer een vmk)
    nu 3a4mnd rust en lekker storten op onze vakantie!!!!
    bedankt voor jullie steun vandaag (en altijd)!!!
    ik kom morgen misschien wel weer even gluren en antwoorden maar ga nu ff lekker met mijn man samen zijn!

xxx

18. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ach lieverd, wat een teleurstelling weer en dat terwijl de voortekenen zo goed klonken....Hele dikke knuffel. Kruip lekker tegen je mannetje idd en probeer het weer te verwerken. Wat is de MMM toch kl@##$$$%%:(:(

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Oh lieverd ik hoopte het zo. Knuffel voor jou en je manxxx

20. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Aaaahh klote meis!!! Ga idd maar lekker met je mannetje knuffelen.. Dikke knuffel!

Deel Deze Pagina