Even snel vanaf mijn mobiel: wat vreselijk ****** St.! Had het KLM zo gehoopt. Nee niet gevraagd het lange te gebruiken en heeft ook niets met mijn bms te maken. Ken heel veel meiden uit het umcu die door moeten gaan. Reden ze slopen de blaasjes die maken geen pogesteron dus moet je extra blijven ebruiken. Embryo kan pas na 12 wkn goed proesteron maken.
Alweer een teleurstelling.. Wat is het toch een rotweg, die MMM. Kan me voorstellen dat je nu even alleen met je mannetje wilt zijn. Ik ken je nog helemaal niet, maar zoals je schrijft klink je heel sterk. Ik hoop ook, ondanks dat je dit weer te verwerken krijgt, dat dat zo is!
Babbi; toen ik zwanger raakte van mijn dochtertje heb ik het ook maar 12 dagen gebruikt hoor....en dit was toch ook echt een ICSI behandeling in het UMCU.Ga toch eens een keer vragen waarom dat zo verschilt dan...
Verdomme wat een ellendige ronde is t toch....... Niet zoals we het gehoopt hadden in ieder geval. Dikke knuffel voor iedereen,kom vd week weer ff langs wippen,morgen van 7.15 tot 5 werken, blergh. Zal morgen weinig fut hebben om te reageren. Angelica, ST, dikke knuffel, speciaal voor jullie!
Baha hoopte hier positieve brichten te lezen! Lees ik alleen maar verdriet en nog eens pff . Dikke knuf voor iedereen. Milla@ helaas welkom meis en succes met je tweede ivf poging. Daffie@ Hoe gaat het bij jou meis? trek je het wachten nog?
Marnat; ja hoor, trek het nog allemaal prima. Morgen is de eerste week weer voorbij en die is eigenlijk omgevlogen. Nu scheelt het natuurlijk wel dat ik er al 1-tje rond heb lopen die de hele tijd aandacht vraagt. Morgen en zaterdag moet ik werken en dan ben ik er weer een paar vrij. Dan zullen wrs toch de zenuwtjes wel een klein beetje toeslaan bij het kleine beetje hoop dat ik nog heb
Fijn dat het goed gaat meis ,vaak gaat de laatste wek langzaam hoor. En scheelt idd dat je er al 1 hebt lopen en daar goed van kunt genieten. Ik had dat helaas niet ik moest mijn afleiding elders zoeken. Maar vind dat nu in mijn werk, is niet aldoor makkelijk maar het lukt me aardig. Bij babyboom woensdag de tranen even flink laten lopen , en daarom gaat het nu wel weer. Heb ook geen keus , de hoop is hier helemaal weg ,
ST, wat een klotenieuws. Een enorm dikke knuffel! Waarom 3 a 4 maanden rust? Leef wel je leven (neem vakantie als je het nodig heb) en laat de mmm het niet volledig beheersen. Babii en Daffie, ik moet ook de mutsenbollen gebruiken tot 12 dagen na punctie. Tegen mij hebben ze nooit over langer gesproken. Ik heb Babyboom opgenomen. Ik leg de zakdoeken wel klaar als ik ga kijken. Mila, welkom. Hier gaat het z'n gangetje. Nog een paar dagen vakantie.
Dat weet ik Daffie, maar ik ken heel wat meiden (van een ander forum waar ik beheerder ben, en een ander forum waar ik moderator ben), die in het UMCU lopen en exact hetzelfde hebben met de Utro als ik had. Zou never nooit om de Utro vragen btw haha. Wat een vieze, smerige zooi is dat (iemand schreef dat, wellicht heb je het gevraagd dan geven ze het wel), maar ik zou eerder om Pregnyl bijspuiting vragen).... @ Mila, welkom meis en natuurlijjk mag je meekletsen...... Succes met je poging... @ all, Hier een zeer vreemde cyclus. Raar groeiend ei (ineens 2), wel een bms van 6 mm... Rare laborante (moest wel lachen om jouw reactie Timon hahahaha). En dan nu geen gevoel qua eisprong. Lig normaal hartstikke krom van de pijn en nu? Nu voel ik niks! Baar me toch wel zorgen, deze hele cyclus is anders als anders. Wellicht een goed teken dat het eens anders is, wellicht krijgt mijn lieverd nog gelijk en wordt dit de ronde.... Hj gaat nu ook voor het eerst mee naar de TP (als die er is), hij heb een vreselijke zkh angst en normaliter ga ik snel vanaf het wek en weer terug naar het werk. Vond het niet zo nodig dat ie meeging, vooral omdat hij al knock out gaat van bloedprikken... Afin, nu wil hij perse mee, want dit wordt de ronde. Maar begin het stiekem ook wel te geloven... Ben nog nooit zo nat na een eisprong geweest, nog nooit een eisprong zonder pijn (ga zo ook even testen, want ben bang dat er geen HCG in mijn lijf zit, je kan toch niet verkeerd spuiten)? EN dan ook nog een rare TP die eraan komt..... We wachten a.... Ga nu mijn laatste module van vandaag afmaken en dan slapen. Toedels en een knuffel!
Brabbel, het is voor je dierbaren ook erg lastig hoe ze op onze mmm teleurstellingen kunnen/moeten reageren. Ik heb er zelf soms al moeilijk mee. Weet dan met mezelf geen raad. Wat vaag dat je een evaluatie met een vpk heb gehad. Wanneer heb je de afspraak met de gyn? Jijm heb een hele lieve vriendin. Wij gaan saampjes 2 dagen naar Limburg, 1 nachtje in een hotel. Ik had nog een bon liggen en die gaan we nu eens verzilveren. Babii, als je mannetje nu meegaat moet het toch wel goed zitten? Wanneer heb je de echo?
Pfoeeeee, net een meisje op ander forum (dat waardeer ik wel aan dit zkh)... Ze had morgen haar TP en vandaag werden ze er al uitgehaald. Allen niet goed ontdooid en dus wel andaag gebeld hierover.... Dan zit ik dus niet het hele weekend in stress Als ze zondag dus niet hebben gebeld zal het wel snor zitten,
Babii weet niet in welk zh jij zit, kunt het ook pb-en als je wilt. Maar je las op het forum zh en aangezien mijn zh dat ook heeft zouden we wel eens heel goed bij hetzelfde kunnen zitten. Ik werd altijd een dag voor de tp gebeld, en de laatste keer hoorde ik op die dag dat het niet gelukt was. Weet niet wanneer jouw tp gepland staat?
Fijn om deze geruststelling te hebben. Wat bedoel je met 'dat waardeer ik wel aan dit zk'? Heeft het UMCU dan een forum? Heb ik nooit gezien.
@ Mila Rose, ik loop in het UMCU.... Ik heb 4x een dag 3 cryo gehad. Dus die werd 5 dagen na Pregnyl en 3 dagen na ovulatie ontdooid. Diezelfde dag werd ik dan gebeld, indien goed ook die dag een TP. 1x heb ik een dag 4 cryo gehad. 6 dagen ervoor de Pregnyl, 4 dagen na ovulatie de TP. Maar 3 dagen na ovulatie werd het embryo er al uitgehaald & 4 dagen na ovulatie werd ik gebeld of het goed was gegaan & de TP die dag. Nu gaat het hetzelfde als de laatste keer. Bij die meid waar ik het net over had ook. Ze zou dus eigenlijk morgen gebeld moeten worden en dus op 4 DPO een TP krijgen, terwijl het embryo er op dag 3 uit is gehaald (embryo zou dan morgen 4 dagen oud zijn). Ze zagen vandaag dus al dat haar embryo's het niet hadden gered, dus hebben ze direct gebeld. Dat bedoelde ik met: dt waardeer ik wel van het zkh, ze laten je dus niet een extra dag in spanning, terwijl ze de uitslag al hebben. Mijn zkh is heel goed met ontdooien en dit protocol, ben erg blij daarmee. Bedoelde dus te zeggen: als ik zondag nks heb gehoord, zal het vast goed gegaan zijn, aangezien ze blijkbaar wel direct bellen als het niet goed gaat. Tot nu toe heb ik heel veel geluk gehad *klopt het even af*, dat al mijn cryo's goed zijn ontdooid. @ Timon, hahaha ja weet ook niet over welke echo je het had .
Babii volgens mij heb je dus maandag de tp? Wordt je dan niet altijd de dag ervoor gebeld? Wij namelijk wel, dan krijgen we ook het tijdstip van de tp de volgende dag te horen. Dames ik heb een poll geopend. Ik ben benieuwd naar het verschil tussen utro en pregnyl na tp. Komt omdat een vriendin van mij per se bij de laatste poging de laatste tp pregnyl wilde ipv utro, zoals bij al haar andere pogingen. En daarvan werd ze zwanger. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van de anderen, misschien dat jullie de poll ook in willen vullen?
Nee hoor, bij ons bellen ze gewoon de maandag. Ze bellen wel zondag als er geen enkele cryo goed is ontdooid. Ik heb er nu nog 2, had er 6. Als ze alle 2 zondag niet goed ontdooien, dan bellen ze. Ontdooid er 1 wel goed, dan hoor ik het maandag, hoeveel cellig hij is & wanneer de TP is. Meestal tussen 15.00 uur en 16.00 uur . Ze kunnen trouwens de dag ervoor wel bellen, maar ze kunnen ook in de nact van zondag op maandag stoppen, vandaar dat ze maandag bellen. Maar als het zondag goed gaat, dan iis de kans klein dat ie in het schaaltje stopt volgens de laborante.... Gebeurd vaak in je BM dan.
@timon: veel plezier met je weekend! @babii: wat hebben ze toch veel verschillende protocollen in al die zh.. Ik begrijp dat nooit zo goed, dus iedereen denkt dat iets anders het beste is? Bij ons zh (umcn) begin je op dag 1 van de cyclus met het slikken van een pilletje, weet even niet meer welke. En op dag 15 krijg je dan je cryo terug. Die ontdooien ze 1 dag ervoor in de ochtend. In de middag krijg je dan te horen of je de volgende dag een tp krijgt.