Tsjah, is ook afhankelijk van het protocol van het ziekenhuis. Mijn ziekenhuis geeft helemaal niks bij, na een TP van een cryo in natuurlijke cyclus, ook niet als je erom vraagt. In een gestimuleerde cyclus weer wel & ook als je een punctie heb gehad, maar echt alleen de Utro,.... Ik vroeg deze ronde om extra Pregnyl, kreeg het niet... Heb het dus zelf maar op het recept geschreven... Ga mooi op 5, 7 en 9 dpo 1500 pregnyl spuiten. Als dat helpt mijn bms op orde te houden + minder buikpijn te geven (die start namelijk op 6 DPO heel heftig) dan is de Pregnyl mijn lijf uit.... Dus ja, ik ben lekker zelf dokter aan het spelen... Wordt alleen niet eerder testen .
Babii, jij sneaky! Je heb ook de pregnyl gekregen? Ach, het zelf dokteren heeft je al goede resultaten gegeven. Dit kan er zeker bij.
Dat is Progynova Milla Rose, dat is dus een gestimuleerde cyclus zonder eisprong. Maar ik heb een eisprong en dan doen ze dat liever . Bms wordt dan ook dikker, dus die keuze is snel gemaakt bij me Tsjah, net als met het bms... MOET 7 mm zijn!! Nu zeggen ze: tsah dat is niet bewezen, we hebben ooit geroepen: mooie dikte! Maar ht enige wt bewezen is, is dus de triple line die aanwezig moet zijn. @ Timon, jij hebt wss een dag 3 embryo gehad.... De van mij wordt al eerder ontdooid, dat gebeurd zelden.... Heb het eenmalig gehad... De rest allemaal dag 3 embryos en dan is het logisch dat ze je dezelfde dag bellen. Weet wel dat ze dus echt bellen als er zondag niks over is, dan hoef je niet een nacht in spanning te blijven, om dan pas te horen dat er niks over is...
Ja, dat doet het ziekenhuis dus wel (vergat dat even)..... Het enige wat ze bijgeven in natuurlijke cyclus, is als je eitje 16 mm is, dus prikken op LH, indien goed de Prengyl. Dan bepalen ze jouw eisprong precies . Maar daarna krijg je niks meer bij.... En dat heb ik nu dus wel gedaan . Kreeg het in Woerden destijds ook, het hielp enorm tegen de buikpijn, en heb zelf het idee dat als ik het niet neem en dus vanaf 6 DPO veel buikpijn krjgt, omdat mjn bms afstoot volgens dokter H. dat het geen kans van slagne heeft. Dit voel dus echt als een kans, door dit bij te spuiten... En alles beter dan die Utro hoor Eerst maar eens de ontdooing afwachten . Maar ik ging slapen hahahahahah.
Ze wilden het haar eerst ook niet geven, maar misschien omdat het haar allerlaatste kans was dat ze toegegeven hebben. Ik weet weer wat ik moet slikken bij cryo tp: progynova. Dag 13 dan echo, en als het er goed uit ziet begin jedan met utro en wordt het embryo ontdooid. 2 dagen later wordt je dan gebeld. Dus daarin vergiste ik me. 2 dagen later wordt je gebeld, 3 dagen later is dan de tp.
Ik heb ook een eisprong. Vorig jaar deze tijd was mijn bms geweldig maar mijn ei werd niet groter dan 15 mm voor het springen. Daarom werd het gestimuleerd, dus weer spuiten.
Ik heb een eisprong, hele goede zelfs. Van nature zelfs vaak meer dan 1 eitje dat rijpt, mooi 22/24 mm in 12 dagen tijd. Man heeft super zaad, maar ook dat is geen garantie. Nog nooit zwanger geweest. En toch gebruik ik bij ivf allerlei medicijnen, omdat ze heel graag alles onder controle, dus stil gelegd hebben om exact af te stemmen wanneer tp is. Maar dat is dus in elk zh anders. Moet zeggen dat deze methode mij erg veel rust geeft. Moet er niet aan denken dat ik aan de ovu testen moet om zo erachter te komen wanneer mijn tp is. Maar ik heb ook weinig tot geen last van de medicatie.
Ik heb ook een goede eisprong, maar een slecht bms ...... Progesteron is ook altijd heel hoog. @ Mille, ja dat typte ik inderdaad al; progynova.... Tsjah, je bms wordt er gewoon slechter van, als in natuurlijke cyclus, daarom doen ze dat bij mij niet. Maar er zijn zat zkh die het anders doen Mijn eerste cryp TP was in gestimuleerde cyclus. 1 week de pil. starten met decapeptyl, stoppen met pil, menstrutie, doorgaan decapeptyp, progynova (na ruim 30 dagen was mijn bms eens 5 mm) toen de Utrogestan... Kortom, slecht. En in natuurlijke cyclus haalt hij in ieder geval de 6 mm.
St, wat ontzettend verdrietig dat het niet gelukt is... Had het zo voor je gehoopt! Hier bellen ze bij een verse tp de dag van tevoren op of het doorgaat en hoe laat de tp is, maar ik weet niet of dat bij een cryo ook zo gaat. Babii, je hebt groot gelijk dat je zelf gaat dokteren nu je inmiddels al precies weet hoe je lichaam werkt. En wie weet is het deze ronde nog wel raak ook!
Moet ie eerst maar eens goed ontdooien...... Normaliter maak ik me daar totaal niet druk om, maar juist nu wel! Het zijn mijn twee laatste cryo's en hij moet ook 24 uur zelf delen. Maar blijf zeggen: als het echt niet goed gaat, dan bellen ze zondag al. Dat bewijst maar weer bij een ander forumgenootje, die lieten ze ook niet 1 dag extra wachten.
Succes babii! Ik duim voor goede cryo"s! Hier gaan manlief en ik ff lekker t/m dinsdag ertussen uit.. Even ontspannen voordat de ICSI echt gaat beginnen..
Heel veel plezier FireFly!! Ik duim ook, maar ga nergens vanuit. Erg oneerlijk tegenover mijn cryo(s)... Doe wel mijn best hoor!! @ all, Ik snap er geen **** meer van! Normaliter (dat weten de meiden die me goed kennen), lig k iedere eisprong KROM van de pijn!!! Een dag lang tot het eitje weg is. Deze ronde heb ik niks gevoeld en er komt nog eens bij dat ik giga nat ben van onderen (nu 2 DPO)???? Is dat normaal na ovulatie? Zo vreemd dat ik niks heb gevoeld. Mijn man zegt dan weer: zie je, alles gaat anders deze ronde, dit wordt hem gewoon.... Maar ja, heb ook soort van menstrutiepijn, maar kan ook mijn darmen zijn, want door de Pregnyl zit ik met mijn spastische darmen, vrijwel altijd @ de wc haha.
Babii, wat zit jij weer raar in elkaar. Je mannetje heeft veel vertrouwen in deze ronde. Fijn om dat te lezen. Mijn duimen draaien in elk geval voor een positieve uitslag over zo'n 2 weken.
Kom je daar nu pas achter Timon??? Dacht dat je me al een tijdje kende . Tsjah, nu ben ik dus weer bang dat mijn ei niet is gejumpt. Wat doe ik? Ik zeg: heb die pregnyl verkeerd gezet, dadelijk s mijn ei niet gejumpt... Mannetje: dan doe je toch een test?? Oké, doe ik dat! KNALPOSITIEF... Oké, ei moet dus echt gesprongen zijn. Haha, hij heeft altijd vertrouwen en is altijd positief, maar deze ronde zal en moet ie mee met de TP ondanks zijn vette zkh angst. Het brengt geluk zegt ie.... Ik zeg halloowwww, het moet eerst nog goed ontdooien en dat hele proces met 24 uur zegt niks goeds bij mij . Heb het 1 gehad en toen was het embryo fiks achteruit gegaan, liever een dag 3 embryo. Maar ja, moet vertrouwen houden en afwachten. Hij gaat in ieder geval mee! Maar ik zei hem al; dat mijn lichaam meewerkt, zegt niets over het embryo want die moet het doen .
Babbi; ik duim op een mooi ontwikkelend ontdooit embryo'tje Enne, super dat je man mee gaat met je. Misschien brengt het wel hartstikke geluk!
Babii, via dit forum heb ik je al aardig leren kennen. Keertje drankje doen? Ik hoop zo dat alles goed gaat deze ronde. Zal hard gaan duimen. Nu draaien mijn duimen nog voor Daffie. Het is je zo gegund. Weet je, jullie zitten midden in de 'fijne' periode en eigenlijk had ik hier nu ook in kunnen/moeten zitten. Vind het helemaal niet lastig dat jullie dit hebben en ik niet. Ik heb in totaal zeker 3 maanden geen gedoe. Voelt ergens toch gek aan, want wij willen immers ook graag een kindje.
Lieve meiden, even een snelle zwaai. Morgen kom ik weer ff langs om bij te kletsen, druk, druk op t moment. Denk aan jullie allemaal! Dikke kus, en tot morgen!
@ Brabbel & Zonnetje, zwaai terug!!!! @ Timon, is goed hoor meis . Gezellig!!! @ all, So far, so good! Geen nieuws is goed nieuws toch? Gelukkig niks gehoord vandaag, maar blijf weinig hoop hebben. Hoe vreselijk oneerlijk dit is voor ons kleine ukkie, heb er gewoon geen goede ervaring mee, aangezien de vorige keer het embryo van morula naar 8 cellig terugging. Maar goed, mijn man zegt dan: gedane zaken nemen geen keer, heb vertrouwen in ons ukkie, wat de vorige keer gebeurd is, geeft geen garantie dat het nu ook gebeurd. Net de Pregnyl 1500 bijgespoten, had alweer veel buikpijn, en nu is het weg *klopt het af*. Reiki behandeling gehad & een massage, dus op naar de TP!!