Vanmorgen in alle vroegte een heel stuk geschreven, is de website in onderhoud. Dus alles voor niks zitten typen. Dus nu maar even de korte versie: @marnat: ik lees af en toe in je eigen topic, dikke knuffel nog even en ik snap dat je geen zin hebt om hier te lezen/ schrijven. Hopelijk kan je alles een plekje geven. En ondanks dat je het al wist, komen de woorden toch hard aan. @timon: we zijn naar duitsland geweest, ook erg campervriendelijk. Maar is een hele andere manier van vakantie houden waar we dus even aan moeten wennen. En misschien toch wat voorbereiden waar wat leuks te doen/zien is. Nu dus gewoon willekeurig wat uitgezocht. Vorig jaar in Denemarken geweest, dus zoek eerst wat andere landen op. Die berg was ook wel een flinke berg hoor, hoewel het uitzicht wel de moeite waard was daarna. Maar ik fiets niet zo vaak meer tegenwoordig (komt ervan als je een eigen auto hebt) Hier is een tp in een eigen cyclus erg wisselend wat betreft bezoeken aan ziekenhuis. De 1ste keer was het 2x en de 2e keer maar 1x. Ook afhankelijk van je cyclus. Op dag 12 heb je een echo om te kijken hoe het met het eitje is. En vanaf dag 10 moet je ovu-testen doen. Om niet het ei te missen. Vandaag gelukkig een rustigere dag op het werk gehad. Alles liep vrij soepel. Hier gisteravond vrij slecht weer gehad en vanmorgen nog wat regen. Maar het viel hier nog mee als ik de berichten hoorde
Zonnetje, nu je weet wat het is met een camper kan je je de volgende keer beter voorbereiden of alles op je af laten komen. Toen ik vorig jaar 2 keer in eigen cyclus bezig was moest ik steeds zo'n 3/ 4 keer terugkomen. Mijn ei groeide niet genoeg en na de laatste bloedtest werd het weer afgebroken. Zat ik alweer tegen de eisprong aan. Dat was niet leuk. Lieve Marnat, het meest vreselijke bericht om te lezen dat het over is. Ik ga jouw topic nog lezen. Dikke knuffel! Ik had toch de meest up to date lijst gebruikt? Volgens mij is het erna mis gegaan.
Timon@ Is goed meis dat je het nog gaat lezen. Ik denk aan je en hoop dat in augustus bij jullie een wondertje gemaakt word lieverd . Zonnetje@ Wij moeten het idd een plekje geven , en dat zal ook gaan lukken. Ben aardig sterk maar het gemis en leegte voel ik sterker . Als ik een nummer van Jannes hoor dan steekt het behoorlijk pff dan stromen de tranen flink. Sterren zwijgen heet het nummer . YouTube - ‪Jannes CD Presentatie @ De Bonte Wever in Assen 10-07-2011, 11 .Alle Sterren Zwijgen‬‏ Dit is het nummer als je goed luistert dan weet je wat ik bedoel.
IVF-ICSI LIJST 2011 Angelica: 5x *, IVF 1, 18-6 tp, geen cryo's Babii: 3x Clomid zonder resultaat, 12 maanden Gonal F en Pregnyl incl. OI, 3x IUI, 1x IVF met 6 cryo's en 1 vers embryo. Inmiddels 2 ** in de sterrenhemel. Brabbel1988: 3 mnd Clomid-Pregnyl, 9xIUI mislukt (6x Clomid&Pregnyl, en 3x Puregon&Pregnyl) 2x IVM afgelast door cystes, IVF 1 afgelast->cystes, omgezet naar Escape IUI 10 (Deca,Puregon,&Pregnyl) mislukt, IVF 1, 1 TOP-emmy tp, geen cryo's, mislukt, maand rust, maand pil, maar eerst op vakantie naar TURKIJE en Sept, begin IVF 2!! Chybou: Interrelationale ECD, ICSI 1 mislukt, ICSI 2 TP 1 vmk, cryo tp in juni mislukt, AUG-SEPT verder, ff rust. Daffie: ICSI in Mei, brusje voor Myrthe, 4 cellige emmy on board. Dopey: 16x IUI, totaal 3*, 1e IVF mislukt (2 tp), 2e IVF take 1 escape-IUI, nu IVF 2 take 2, mk Firefly:In afwachting van de ongi, dan start ICSI Juulzon: 12 mnd Clomid, 7x IUI (3e IUI*), 1e IVF mislukt, 2e IVF-take 1 werd escape IUI, 2e IVF-take 2 BBZ**. IVF 3, helaas mislukt, nu even rust. Marnat: ICSI 1, ICSI 2 mk, ICSI 3 mislukt. Timon: 2x IUI, ICSI 1 vmk, ICSI2, 3 eskimos over, gesprek gyn ivm cryo in natuurlijke cyclus in augustus Zonnetje1980: 6x IUI en 2xtp ICSI mislukt, 4 cryos over, cryo-tp mislukt, aug-sept verder. Spannende Tijden:7x IUI mislukt, IVF 1 mislukt 9 cryo's over, cryotp1 mislukt, 6 cryo's over,cryo tp2 vmk 5wk 4 cryo's over,nu cryo tp3,0 cryo's over. Afspraken, op volgorde van datum. Angelica: 19-7 Gesprek over emmys ST: 14-07 tp van 2 cryo's Juulzon: 22-8 hysteroscopie - week later uitslag 8-8 oriënterende intake in Gent Timon: 28-7 afspraak gyn om cryo in natuurlijke cyclus te doen ipv gestimuleerd Testdatums Daffie: 8-7 Babii: 16-7 ZWANGER! Doortje, ICSI 1 _____________________________________________________ Dag lieve forumvriendinnen, Met een halve jetlag zit ik nog even jullie te schrijven. Was hier even radiostil omdat het erg druk is geweest (net terug ve reisje voor mijn werk). De lijst moet nog even geupdate worden. ST heeft de TP gehad - als het goed is. Een snelle update hier dan... *Vandaag in Gouda geweest voor een (verplicht) gesprek met de gyn ter voorbereiding op de hysteroscopy. ze heeft een echo gedaan en gevoeld of het 'normaal' voelde enzo en alles zag er rustig uit. BMslijm superdun, nog een beetje bloed, ben ook nog licht (superlicht tot niet) ongesteld (dag van de cyclus). * Heb de 22e om 11u30 de hyst. in gouda (werkt MCK nauw mee samen) * Rest volgt! Marnat: dikke knuffel en sterkte! Zonnetje: welkom terug, vakantieganger! Timon, angelica, ST, knuffel! Babii, al getestst???? Brabbel, dat verhaal van de menopur is dubbel in wat je arts zegt. meen dat nen er zwanger op is geworden (en is ook jong). Daarbij, goede kwaliteit eicellen kunnen ze niet echt beoordelen op de buitenkant, dus hoe ze erbij komen...? Zou ZEKER NIET zelf gaan ophogen en zou zeker inzetten op menopur hoor. Ondanks wat ze zeggen. En je bloedwaarde laten meten, ook vd schildklier) Ga nu slapen, val bijna om! Liefs voor allemaal! Juulz
Hier vanmorgen moed verzamelt om vroeg op te staan om naar HA te gaan om formulier aan te vragen voor bloedprikken. Kon voor mijn vakantie niet. Zei toen nog dat ik 2 weken weg zou gaan. Kom ik daar vanmorgen aan, is de HA tot 1 augustus op vakantie. Zucht. Ga nu maar eens bellen met het mck of die een formulier willen opsturen. Schiet zo niet op zeg, alsof ik geen bloed mag laten prikken. Hier is het gelukkig opgeklaard wat betreft weer, is nu gewoon bijna warm en zonnig. Overal liggen nog wel veel takken en bladeren en alles is nat. Was hier gisteren bar en boos wat betreft weer. Zelfs de kat wilde niet naar buiten toe. @timon: dat is wel vervelend dat je ei niet goed groeide en weer stopte. Vandaaar dat ik de vorige keer maar 1x terug moest komen. En bij een cyclus van 28 dagen is de echo al vlak voor je eisprong. Hopelijk groeit je eitje nu wel mooi en kan je een tp in eigen cyclus doen. @marnat; ik snap je lege gevoel hoor. Hier ben ik ook soms bang dat het niet gaat lukken en we met lege handen achter blijven. Dikke knuffel voor jou. @juulzon: gelukkig kan je toch nog snel terecht in Gouda. Hier geen hysteroscopie gehad. Kom nog even lekker bij van je tripje en je jetlag.
IVF-ICSI LIJST 2011 Angelica: 5x *, IVF 1, 18-6 tp, geen cryo's Babii: 3x Clomid zonder resultaat, 12 maanden Gonal F en Pregnyl incl. OI, 3x IUI, 1x IVF met 6 cryo's en 1 vers embryo. Inmiddels 2 ** in de sterrenhemel. Brabbel1988: 3 mnd Clomid-Pregnyl, 9xIUI mislukt (6x Clomid&Pregnyl, en 3x Puregon&Pregnyl) 2x IVM afgelast door cystes, IVF 1 afgelast->cystes, omgezet naar Escape IUI 10 (Deca,Puregon,&Pregnyl) mislukt, IVF 1, 1 TOP-emmy tp, geen cryo's, mislukt, maand rust, maand pil, maar eerst op vakantie naar TURKIJE en Sept, begin IVF 2!! Chybou: Interrelationale ECD, ICSI 1 mislukt, ICSI 2 TP 1 vmk, cryo tp in juni mislukt, AUG-SEPT verder, ff rust. Daffie: ICSI in Mei, brusje voor Myrthe, 4 cellige emmy on board. Dopey: 16x IUI, totaal 3*, 1e IVF mislukt (2 tp), 2e IVF take 1 escape-IUI, nu IVF 2 take 2, mk Firefly:In afwachting van de ongi, dan start ICSI Juulzon: 12 mnd Clomid, 7x IUI (3e IUI*), 1e IVF mislukt, 2e IVF-take 1 werd escape IUI, 2e IVF-take 2 BBZ**. IVF 3, helaas mislukt, nu even rust. Marnat: ICSI 1, ICSI 2 mk, ICSI 3 mislukt. Timon: 2x IUI, ICSI 1 vmk, ICSI2, 3 eskimos over, gesprek gyn ivm cryo in natuurlijke cyclus in augustus Zonnetje1980: 6x IUI en 2xtp ICSI mislukt, 4 cryos over, cryo-tp mislukt, aug-sept verder. Spannende Tijden:7x IUI mislukt, IVF 1 mislukt 9 cryo's over, cryotp1 mislukt, 6 cryo's over,cryo tp2 vmk 5wk 4 cryo's over, cryo tp3,0 cryo's over. Afspraken, op volgorde van datum. Angelica: 19-7 Gesprek over emmys ST: 03/08 gesprek gyn voor 2e ivf ronde! in okt/nov beginnen! Juulzon: 22-8 hysteroscopie - week later uitslag 8-8 oriënterende intake in Gent Timon: 28-7 afspraak gyn om cryo in natuurlijke cyclus te doen ipv gestimuleerd Testdatums Daffie: 8-7 Babii: 16-7 ZWANGER! Doortje, ICSI 1 ------------ zo heb mezelf ff aangepast!!!! fijn weekend allemaal!!!!!! ik kom zondag gezellig ff reageren!!! ps daffie: hoest bij jou?!?! juulz: bijgekomen van je jetleg?! rest/all: dikke knuf en tot zondag!!! xxx
Ik weet alleen dat babii het de laatste keer erg druk had met studeren. Verder eigenlijk niks gehoord, maar ben ook wel benieuwd. Heb vanmiddag naar het mck gebeld ivm het prikken van bloed voor schildklier. Heb het verpleegkundig spreekuur gebeld en ze ging het overleggen en ik zou het horen. De arts vond het een goed idee, gezien het in de familie zit (weet ik ook pas sinds een paar weken). Moet alleen wel even bij hun langskomen om te laten prikken en een week later kan ik via een telefonisch consult de uitslag krijgen. Er wordt geprikt op t3, t4 en tsh. Dus toch enige vooruitgang geboekt vandaag, alleen volgende week nog even bellen voor een afspraak, maar ik begreep dat er dagelijks plek is. Was nu al half 5 toen ik terug gebeld werd en dan kan ik dus geen afspraken meer maken.
Zonnetje, voor jou is een zonnetje gaan schijnen. Fijn dat ze direct erop in gaan en je voor een bloedtest langs kan komen. Zoveel mogelijk te weten komen is een goed gevoel. Dan heb je alles geprobeerd. Lieve Babii, hoe is het met jou en wat heb je getest? Ik ben zoooo benieuwd, want ik heb een goed gevoel. Hoe is het met iedereen? Gisteren heerlijk de hele dag gewinkeld met mijn vriendinnetje. Gelukkig overdekt, want het kwam 's middags met bakken uit de lucht.
Hier is het echte zonnetje ook weer ver te zoeken. Begon vanmorgen nog best mooi en zonnig, maar nu weer nattigheid uit de lucht. Gistermiddag was het hier ook al zo nat. Zelf nog vrij droog kunnen werken gelukkig. @timon; vind het ook wel fijn dat ze het serieus nemen. Misschien ook wel omdat het dus een paar weken geleden bij mijn moeder geconstateerd is. Wilde het evt al laten testen, maar nu dus zeker. Misschien dat ze daarom ook zo makkelijk ja zeiden. En dan heb ik inderdaad dus weer iets uitgesloten. @babii: ben ook wel nieuwsgierig. @all: verder nog iemand wat bijzonders of leuks te melden. Is hier weer vrij stil. Volgens mij zitten veel dames ook weer even in een rustpauze. Hier dus het weekend gewerkt en heb straks een verjaardag van neefje van 2. Dus weer uur in de auto zitten, op visite op een drukke kinderverjaardag en weer uur terug. En dat na een weekend werken. Maar ach, anders krijg je ook weer van die scheve gezichten. Gelukkig kan ik dit keer eerst even uurtje bijkomen voordat ik weer weg moet (lieve collega die de middag voor mee werkt.) Verder ben ik me aan het verdiepen in hypnotherapie. Wie weet ga ik dat nog wel doen. En via via een tip gekregen over een arts die acupunctuur doet in combi met homeopathie en voedingssuplementen. In een maand tijd heb ik die naam 2x gehoord. Dus wie weet ga ik die ook eens bellen. Maar daar ben ik me dus nog even in aan het verdiepen, wie weet kan het toch geen kwaad om weer het alternatieve circuit in te gaan naast de behandelingen. Als aanvulling. Verder eigenlijk weinig te melden, verwacht eind van de week ergens mijn ongi, heb geprobeerd mij ei te benutten, tenminste dat denk ik. Lichaam houd me weleens voor de gek. Maar verwacht er weinig van.
De verjaardag gisteren weer gehad. Op de heenweg was het best druk op de weg en kwartier voor een open brug staan wachten. Bij aankomst een huis vol, maar na een uurtje ging een deel al weg. Daarna werd het gezellig druk. Maar was het wel zat toen ik thuis kwam. We waren om 14.30 weg gegaan en ik was rond 22uur weer thuis. Hier is het nogsteeds nat weer, heb medelijden met de mensen die nu vakantie hebben en in Nederland blijven. En het blijft de hele week dit weer heb ik begrepen.
Ik kan donderdag bloed laten prikken, vandaag was er geen plek meer op een geschikt tijdstip voor mij. Ben benieuwd wat eruit komt. Uitslag duurt een week.
Fijn dat de verjaardag goed is bevallen. Jammer dat het deze week dit klootjesweer blijft. Zeker voor de 4daagse-lopers (Nijmeegse Vierdaagse).
Als je nu de vierdaagse moet lopen is het niet lekker lopen nee. Veel kans op blaren en gehuld in regenpakken. Maar wie weet valt het mee en klaart het af en toe nog eens op. Ze hadden voor het weekend ook heel slecht weer gezegd en was het ook regelmatig nog droog. Oke, af en toe werd er ook een regenton leeggegooid daarboven.
Ik wou al zeggen. Gisteren kwam vrij onverwachts megaveel water naar beneden. Ik ben maar binnen gebleven.
Snap niet waar jullie een goed gevoel vandaan halen, jullie zitten er altijd naast, net als mijn man haha. Komt omdat jullie hopen en hopen, en met name het iemand gunnen. Erg lief, maar helaas..... Mijn gevoel is altijd bij het juiste eind. Ik wist al direct dat het niks werd, blijf het volhouden... Zoals jullie begrijpen is het ook niks geworden. Duurde wat langer voor de bloeding kwam, maar met name door de HcG. Heb er totaal geen moeite mee, al had ik het liever anders gezien. Ik weet zeker dat ons kindje komt, de vraag is alleen wanneer. We wachten maar weer af Ik zei al; zal je net zien dat het de laatse cryo wordt, maar blijf het zeggen, de tweede of derde verse poging. Ben er ook wat minder, want ben erg druk met studie e.d. Lief dat jullie aan me dachten, maar laat het gevoel maar aan mij over haha, dat is toch altijd het juiste, helaas.... Want daardoor heb je al weinig hoop na TP.
Jeetje Marnat wat verschrikkelijk!! Heel veel sterkte om dit te verwerken, lijkt me vreselijk moeilijk. Ik moet helaas weer gaan, sorry meiden. Moet aan de studie!
Ondanks dat je al het gevoel had dat het niet gelukt was, is het toch jammer dat het niet zo mocht zijn. Je hebt volgens mij ook weleens november gezegd. Als het zo doorgaat heb je dan ook een 2e of 3e verse poging. Succes met de studie babii. Ga je meteen door voor de volgende tp?
babii: ondanks jouw voorgevoel vind ik het toch erg jammer voor jullie hor!!! had t liever anders gezien! maar wens je heeeel veel geluk in een volgende ronde!!! xxx zonnetje: ben benieuwd wat er uit je bloeduitslag gaat komen ! succes!!