Yep, gooien deze er nog even in, en dan op naar de verse poging. Het maakt me niet meer uit met welke poging of hoeveelste TP het komt, het komt toch wel. Danwel niet via IVF, danwel natuurlijk..... Die hoop heb ik, die hoop koester ik, dus komt vast wel goed. Doordat ik dat zo zeker weet, heb ik veel hoop en vallen de teleurstellingen erg mee. Maar heeft mede te maken doordat ik het zo otnzettend goed aanvoel en dus voorbereid ben,
Als je het zo goed kan aanvoelen scheelt het denk ik al veel. Dan weet je dat het nog goed gaat komen. Zeker omdat je gevoel het altijd goed heeft. Had je verder geen vakantieplannen deze tijd? Succes dan met de laatste tp. Hopelijk groeit er weer een mooi ei met een mooi bedje van bms. Ik had ook altijd die hoop, maar ben die ondertussen een beetje kwijt geraakt. Ben soms bang dat het niet gaat lukken. En dat ik daardoor dus onzeker wordt en verdrietig. Hier vandaag een huis vol klussers voor een nieuw kozijn en een dakraam. Dus zit vandaag in de herrie. Om half 9 staan ze hier al uitgebreid te boren. Zullen de buren die vakantie hebben vast niet blij mee zijn, maar is weinig aan te doen.
Ja, maar bij mij is het niet alleen hoop, het is het zeker weten. Dat is het nare met dingen kunnen voorspellen, maar in dit geval is het erg fijn. Daardoor weet ik dat het wel komt, maar waarschijnlijk op een moment, waarop ik het niet verwacht. We wachten af, zie het wel qua bms, maak me daar ook niet heel erg druk om deze ronde. Zo apart hoe je per ronde denkt en jezelf voelt. Succes met de klussers . Ik ga weer verder werken en straks weer aand e studie...
Zonnetje, zijn de klussers klaar? Babii, wat jammer dat jouw gevoel weer klopte. Natuurlijk hopen we het en gunnen we het je van harte. Blijkbaar moeten we nog even geduld hebben voordat jij je droom waar ziet worden. We zijn naar de Nijmeegse 4daagse wezen kijken. Erg leuk! Nu het 4daagsejournaal kijken.
Hi lieve meiden! Had ik hier gister een heel verhaal geschreven: foetsie! Moest ik me ineens opnieuw aanmelden... Heb ik niet gedaan.... Dus even snel: Timon, hoe was het kijken bij de wandelaars? Zelf wel eens meegedaan? Enne, voor jou schiet je rustperiode ook op hé! Voor je het weet ben je klaar voor de nieuwe vervolgpoging! Voel je ook dt je tot rust gekomen bent? Spannende Tijden, hoe voel jij je nu? vakantieplannen lees ik? Leuk!!! Soms moet je maar even letterlijk afstand nemen om weer ruimte te creeeren in je koppie... Althans, zo ervaar ik dat dan... Brabbel, hoe gaat het nu met jou? wanneer vervolgafspraak? En jij ook even vakantie? Heerlijk... Al weet ik uit ervaring dat soms een periode van rust / andere omgeving soms ook confronterend kan zijn... Anyway, dikke knufff! Zonnetje, jouw vakantie zit er alweer op... Scandinavie was het toch? Beetje ok weer gehad? En hoe is het nu met je broer en schoonzus? Wat een verhaal ook weer... Enne meis, wel moed houden horen... En als jij die even wat minder hebt, heb ik dat voor jou! Ik duim voor een zonnetje in jouw buikje! En Babii, tja, jij kent je eigen lichaam inderdaad als geen ander. Maar ik baal wel voor jullie. Hoe is het nu met je mannetje? Hij was zo dapper en hoopvol? Geef 'm maar een knuffel van me. Enne, studeerse, studiebol! Denk aan je en hoop dat je gevoel er in ieder geval gelijk in heeft dat het gáááát lukken! Moet gewoon! Updeet hier: Ik heb dus as vrijdag de hysteroscopie en ben erg benieuwd. Hoor veel verschillende verhalen en laat het maar over me heen komen. Blijf het raar vinden dat ze in NL die hyst. pas na een aantal mislukte IVF-en doen en niet zoals in het buitenland eerder zodat je weet of IVF zin heeft. Maar goed.... Laat vrijdag wel even weten hoe het gegaan is. Heb trouwens een nieuwe laptop Mijn oude laptop was inmiddels bewoond door een naar Trojaans paard wat in een maand tijd echt mijn internet zo traag als ik weet niet wat maakte en ervoor zorgde dat ik minder online was, omdat de computer ook iedere vast liep en ik raakte aardig gefrustreerd. Daarnaast was er toch niet zo heeeel veel te melden... Verwacht dat wij in oktober pas weer verder kunnen gaan; in sept op vakantie. Heel misschien zou augustus nog kunnen, maar dat hangt van mijn cyclus af en te intake in Gent. Ik zou wel willen, maar vriendlief heeft zoiets van, laten we eerst maar even op vakantie gaan en rust nemen... En daar heeft hij een punt. Ware het niet dat ik Op Zeer Korte Termijn (lees over 30 min) alweer 35 wordt... Pffff, en dan te bedenken dat we op mijn 30e stopten met de pil in Alle Hoop Op Het Wonder... Doet wel een beetje pijn te bedenken hoe lang we al hoop hebben... En sta dan ineens ook weer extra stil bij de miskraam en de bbz... Tja, zo ben je ineens een sentimentele kip op de vooravond van je verjaardag... anyway, dikke kus voor allemaal! xxx
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria! Hiep hiep hoera!!!! Juulzon is 35 jaar! Lieffie, geniet van je verjaardag. Jij bent dus ook een leeuw....
@babii; ik weet dat het bij jou zeker weten is. Maar ging ook meer over mezelf dat hier de hoop even minder is. Voorheen had ik ook een gevoel dat het zeker zou lukken (maar mijn gevoel zit er helaas regelmatig naast). Dat is inderdaad een nadeel van voorspellende gave. Lijkt me aan de ene kant fijn om te hebben aan de andere kant niet. Want soms weet je dan dingen die je misschien wel niet wilt weten. @timon; leuk de 4daagse wezen kijken. Ik heb ooit een keer iemand binnengehaald. Maar stond ergens ver weg van de finish. Dus liepen alleen mensen langs. Verder volg ik het eigenlijk niet. @juulzon; gefeliciteerd. Maar wat je zegt ook confronterend dat je weer een jaartje ouder bent. Hoop dat je onderzoek mee valt vrijdag. Succes in ieder geval. Ik zal aan je denken. Trojaanse paarden in je laptop zijn niet goed. Gelukkig een nieuwe ondertussen. En een goede virusscanner erop zetten. Ik was bij de oosterburen op vakantie dit jaar. Heb juist de goede weken uitgezocht. Had maar af en toe een buitje. Maar ben mijn vakantie bijna weer vergeten. Maar het weekend ga ik weer weg. En in augustus nog een weekje vakantie. Dan ga ik denk de zuiderburen maar eens opzoeken. Soms is maandje rust ook wel beter, vooral als je je anders zorgen moet gaan maken of het net wel of niet past. Dan loopt mijn cyclus namelijk altijd net niet zoals het moet. En waar ga jij heen op vakantie? @ego: hier zijn de klussers weer weg. Was half dagje werk. Nu moeten we het verder zelf afmaken (hebben we zelf voor gekozen. Verder is het hier wachten op ongi. Verwacht het eigenlijk morgen of vrijdag wel. En morgen dus even heen en weer voor bloed te prikken. (lees 1,5uur totaal onderweg).
Vandaag ga ik maar eens bloedprikken. Schijnt hier vandaag weer minder fijn weer te worden. Is nu al donker, grijs en somber.
Juulz ook nog gefeliciteerd. Ik was 15 juli jarig ik ben 32 geworden. We hebben gesprek in het lumc gehad en weet je wat ze zei`JE WORDT OOK OUDER`dus daar kan het ook aan liggen. Mijn man werd kwaat. ik loop al 4 jr in het zkh en toen was ik nog heel jong Timon,hoe gaat het nu bij jou= zonnetje ben je al wezen bloedprikken=
Ik word een beetje misselijk als ik de opmerking van angelica lees. Wat je zegt, 4 jaar geleden was je nog jonger. En er zijn genoeg mensen die kinderen krijgen begin 30. Weet dat het LUMC dus niet mijn voorkeur meer zou hebben. Als ik lees hoe ze met hun patiënten om gaan. En wat nu Angelica? Je bent toch ook bezig met Gent. Hopelijk kunnen die je verder helpen. Ik ben vanmorgen bloed wezen prikken. Ruim 20 km heen en weer 20 km terug voor 1 buisje bloed. Hoor 1 augustus de uitslag via de telefoon. En ik zit op mijn ongi te wachten. Had het vandaag een beetje verwacht, maar weet niet precies wanneer ei is geweest en de laatste maanden heeft mijn cyclus de neiging om een dag erbij te tellen na mijn ei. Dus als ik mijn ei op donderdag heb, wordt ik 2 weken later op vrijdag ongi. Dus wachten het gewoon nog even af. En ik zie het ook nog wel gebeuren dat ik het weekend ongi wordt. Gezien ik dan weg ben. Had ik vroeger ook vaak last van, dat ik ongi werd als het niet uitkwam. Vanavond nog een avondje werken, zit nu alleen op mijn werk. Is rustig en heb weinig zin. Moet om een uur of 5 pas op pad. Dus heb nog even om me te vervelen
Zonnetje, voor 1 buisje zoveel km tuffen is eigenlijk ook maf. En dan nog 2 weken wachten op de uitslag. Ben je al ongi geworden? Geniet van je weekend. Angelica, wat een uitspraak!!! Je bent pas 32... Hoe 'klant'vriendelijk zijn ze daar toch. Ik blijf me erover verbazen. Hopelijk kan je snel doorstromen naar Gent. Juulzon, heb je een leuke verjaardag gehad met lieve mensen om je heen? Ooo, ik zie dat je vandaag de hysteroscopie heb gehad. Hoe is het gegaan??? Eerst op vakantie gaan is een slim besluit. Even je leven weer leven voordat het zh je tijd weer wilt opslokken. Geniet er straks dan ook van, met volle teugen. Hoe is het met alle meiden? Het is hier een beetje stil. Het is altijd leuk om naar de 4daagse wandelaars te kijken. Meelopen is echt niet mijn ambitie. Volgende week mag ik weer naar de mesoloog en ook naar de gyn. Hopen dat ik in aug kan starten met onze cryo tp. Hopen dat alles inwendig nu kloppend is. Het is wel erg fijn om geen verplichtingen te hebben. Even geen zh toestanden. En toch zie ik het volgende maand wel zitten. Dan kies ik er graag voor om te starten, om ons kleintje op te halen.
Alleen kort ego: vanmorgen beetje bruinverlies. Dus ongi zal wel volgen. Stom lichaam, precies Als je een nachtje weg bent ongi worden. Pijnstillers maar ingepakt en hopen dat ik niet teveel last heb. Had het al verwacht dat ik het later zou krijgen omdat ik weg ga. Over 45 min moet ik onderweg zijn
Zonnetje, heeft de ongi nu echt doorgezet? Hopelijk heb je mooi weer, want hier zal het hopeloos worden. Fijn op mijn enige dag weekend.
Zoals Verwacht gewoon ongi. Had ook winig vertrouwen in een spontaan wonder. Door de anti-stoffen is er weinig beweegelijk zaad. Volgens mij destijd 10procent matig beweegelijk en de rest alleen op zijn plaats. Gelukkig deze maand niet zo ziek en flink aan de pijnstillers. Gisteren viel het nog mee. Af en toe een bui. Vanacht veel regen gehad. En vandaag zien we wel wat het weer doet. Altijd vervelend dat het regent als je vrij bent. Schijnt vd week wel beter weer te worden. Eens kijken of ik nu kan posten. Ben erachter dat internet op je telefoon het niet overal goed te ontvangen is. En dan moet je er straks nog meer gaan betalen ook. Zit regelmatig op plaatsen met een beroerd ontvangst.
Bij deze was het bij ons gisteren ook petweer. Heb verder niks meer gedaan dan binnen zitten en af en toe nat laten regenen als ik even heen en weer liep. Was bij mijn ouders langs geweest. Ik had nog een beetje verbinding met kpn. Met vodafone kwamen ze helemaal het internet niet op begreep ik. @timon: 4 daagse kijken is leuk, maar zou ook niet mee willen lopen hoor. Ben benieuwd of je een tp in eigen cyclus kan doen. Je hebt dus succes met de mesoloog. Heb je alleen voedingssuplementen gekregen of ook nog aanpassingen in leefstijl? Lekker dat je huis schoon is. En dus lekker gegeten. @all: hoe is het met de rest van de dames hier?
Ik heb zeker succes van mijn bezoek bij de mesoloog. Het zijn niet eens voedingsupplementen, maar pillen op natuurlijke basis. Verdere aanpassingen of wat heb ik niet gehad. Ja, meer water drinken ivm afvoeren van afvalstoffen. Nog steeds lastig, hoor. Ondanks dat ik niet makkelijk pillen slik gaat het me nog steeds goed af.
Veel water drinken is ook niet mijn sterkste punt om eerlijk te zijn. Moet echt letten op genoeg drinken. Maar wel fijn dat het helpt. Ik zit nog even te twijfelen wat ik wil gaan doen als ondersteuning. Heb nu verschillende dingen staan. - een hypnotherapeut: voor het verwerken van blokkades uit het verleden. - een mesoloog - een orthomoleculaire arts die ook accupunctuur doet - bioresonatie Kreeg van de week ook een tip van iemand van een natuurgenezer, maar dan moest ik verplicht aan de sapkuren voordat je andere middelen kreeg. Heb best wat over voor een zwangerschap, maar ik wil ook nog wel gewoon blijven eten en drinken waar ik trek in heb. Zit al 1,5 weken na te denken wat ik nou wil doen. Of evt 2 dingen. Maar kan dus niet zo goed besluiten wat het beste is. Mede doordat veel dingen ook vrij onbekend zijn voor mij.
Hallo Lievelingen!! Ik kom even snel wat op t internet gooien, anders denken jullie misschien dat ik niet meer met jullie mee lees-leef. Hier aan t genieten van de heerlijke rust. Rust in lijf, en rust in hoofd. Staan nu een aantal andere punten op de agenda, die even voorrrang hebben. Aangezien ik de aankomende (en afgelopen) weken heel veel meer moet werken, zal ik toch al niet veel reageren,maar meer meelezen. Eind Augustus lekker op vakantie naar Turkije, heerlijk, zin in! Maar voor die tijd moet ik nog even streefgewicht halen, voordat ik daar taartjes mag gaan eten van mezelf, haha! Dus vooral druk druk met op de weegschaal staan, sporten, veel werken, en vooral genieten van de rust die het met zich meebrengt om in de pauze stand te staan. Privetjes reageer ik wel, maar in MMM topics reageer ik weinig, eerlijk gezegd. Iedereen dikke knuffel!!