Jij hebt dus een mooi emmy in je buik firefly. Hoor ik vaker dat ik moet doen wat goed voelt. Alleen kan dus even geen besluit nemen. Alles heeft zo zijn eigen ding. Maar wie weet kom ik ineens wel tot een besluit. Ga jij maar lekker broeden op je buikje. @brabbel: en komt dat streefgewicht al in zicht? Hier gaat er dus echt geen grammetje vanaf helaas. Hoe graag ik het ook wil. Zelfs niet met 2x per week 1km zwemmen.
Zonnetje, ik heb bioresonantie gedaan. Dit viel mij tegen omdat ik niet het gevoel had dat het iets opleverde. Later hoorde ik dat als je stopt de verkregen frequenties terugvallen naar de oude. Met mesologie ben ik nu bezig en dat bevalt me prima. Morgen horen wat het resultaat is volgens het apparaat. Ik weet het wel. De andere 2 mogelijkheden van jou ken ik niet. Volg zeker je gevoel. Lees erover op het net. Brabbel, waar in Turkije ga je heen? Heb ik dat niet eerder gevraagd? Wij zijn in Side geweest. Hoe gaat het afvallen? Je mag ons zeker niet verwaarlozen, hoor. *Timon kijkt streng* Doe zeker al die belangrijke dingen. Straks kom je weer in de mmm en dat vergt dan weer genoeg aandacht.
Ik ben goedgekeurd!!!!! De restant Pfeiffer is uit mijn lijf! Wel nog even bijna alle pillen afbouwen. Hiernaast 2 andere pillen (visolie (omega 3 is erg belangrijk) en nog eentje) gebruiken om de baarmoeder verder aan te sterken. Bij zwangerschap zal ik deze 2 moeten blijven gebruiken. Het is erg goed voor de ontwikkeling van het kindje. We moeten maar veel blijven oefenen, want blijkbaar is een tp eigenlijk niet meer nodig. Toch gaan we morgen afspreken dat we in augustus een cryo tp zullen hebben. Geen vervolgafspraak meer bij de mesoloog. Ik ben zo blij!!!!
Wat een goed nieuws Timon!!! Hoe hebben ze gemeten dat je Pfeiffervrij bent? Bloedonderzoek? Echt geweldig! Dan kun je met al deze positieve energie de TP in! Brabbel, begrijp het hoor. Hier ook weinig echt actief op ZP, al lees ik wel mee!!! Strax lekker vakantie!!! Knuff voor jou! Firefly, succes, we duimen voor je! Tijd voor een zwangere hier! Zonnetje, op je gevoel afgaan, je zegt het zelf! Dus doe dat ook met de alternatieve keuzes. Hypnotherapie klinkt trouwens wel als iets wat - ongeacht de kinderwens - je kan helpen dingen te verwerken. En dat je misschien niet afvalt in kilo's, wil niet zeggen dat je niet afvalt hoor! Spieren wegen meer dan vet ! Lekker blijven zwemmen!!! Knuff voor jou! Babii, jou al lang niet gezien? @hier: Onze dr C bij MCK is pas 26 aug terug van vakantie, dus da's wel jammer. Aan de andere kant, we konden dan toch nog niet verder, ivm vakantie enzo. Wel 8 aug naar Gent. Hier trouwens nog geen ei gedetecteerd... Is nu dag 18 van mijn cyclus... Verwacht niet echt dat er nog een ei komt... En ach, alsof het wat uitmaakt of er nog een ei komt...We zijn toch afhankelijk van de wondere wereld der medici. Merk toch wel dat ik me langzaam maar zeker lijk te berusten in mijn lot dat het niet gaat lukken. Waarbij berusten uiteraard zeer dubbel is... Kwam vandaag de buurvrouw tegen, wiens dochtertje nu 5 weken is. Ze waren 'in een piep en een zucht zwanger'. Baby'tje was was erg schattig, zo klein en teer...Als ik me dan bedenk dat wij na jaar of 2 zelf proberen, 12 x clomid, 7x IUI en 4 IVF pogingen incl een miskraam en een BBZ nog steeds met lege armen en een lege buik zitten.... Pfffff Doet best wel pijn... Liefs voor allemaal!
Lieve Juulzon, het is lastig om om je heen al die schatjes te zien en jij zit vast aan de mmm. Eigenlijk is het erg prettig om nu de rust in je lijf te ervaren. Niets moeten en ervaren. Je leven leven. Geniet ervan. Weet je dat de mesoloog de disbalans in je lijf zou kunnen helpen oplossen en daarmee vaak ook het probleem met je bm? Alles staat immers in verband met elkaar. Hoe de mesoloog dit heeft geconstateerd? Met een bepaald meetapparatuur. De vorige keer schoten de geluiden alle kanten op en nu... was het rustig. En dat door 2 maanden pillen slikken. Ik ben dus helemaal blij. Kijk maar eens op de site Mesologie
@juulzon: ik heb in je eigen topic ook gereageerd. Dikke knuffel voor jou. Wie weet komt er nog een ei en anders gewoon lekker van elkaar blijven genieten. Ik weet dat spieren meer wegen dan vet, merkte het voor mijn vakantie wel dat de vetrollen in mijn zij minder werden. Maar zie nu totaal geen verschil meer. Maar is wel lekker om te doen. Hier de laatste tijd ook teveel trek in zoetigheid, dus hier ook weer even op letten. Denk dat het voor mij goed is inderdaad om veel dingen te verwerken, dus de hypnotherapeut trekt me wel. Zeker omdat er al heel veel in mijn leven gebeurd is. @timon: fijn dat het goed verklaard is bij je. Wie weet heb je wel geen tp nodig en heb je een spontaan wonder voor die tijd. En anders een tp in eigen cyclus in ieder geval. Toevallig heb ik dinsdag een potje met visolie gekocht met omega3-6-9. Ben daar gisteren mee begonnen. Hoor hier ook goede verhalen over. Merkte wel dat er erg veel keus in visolie is. Wordt de visolie ook vergoed als je het via de mesoloog krijgt? Succes verder. @babii; hoe is het met jou cyclus?
Meiden, ik kom jullie even een dikke knuffel geven! Wil laten weten dat ik aan jullie denk en voor jullie duim... Ik reageer niet zoveel meer, maar lees wel mee! Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Nou Zonnetje, ik vond het maar erg lang duren tot die 12 weken... Maar ze zeggen dat het vanaf nu wel snel zal gaan, ben benieuwd!
Ik denk dat als je zwanger bent het inderdaad lang duurt voordat de meest kritieke 12 weken voorbij zijn. Succes in ieder geval.
Zonnetje, geen van de pillen word vergoed omdat je het gewoon in de reformzaak koopt. Joepie!!! Deze verjaardag kan niet meer stuk. Volgende maand gaan we voor de cryo poging in volledig eigen cyclus!!!!! Dus ook geen pregnyl. Tjee, ik heb nog de nodige deca en pregnyl hier liggen en de kans is nu erg aanwezig dat ik er niets meer van hoef te gebruiken.
Dat is goed nieuws timon.hier de ene keer wel en de andere keer geen pregnyl. Moet je dan ook ovu-testen doen voor je ei? Hopelijk heb je het allemaal niet meer nodig En nog gefeliciteerd met je verjaardag
Goed nieuws Timon, in je eigen cyclus zonder medicatie is ook wel eens prettig ! ik volg je en hoop op een mooie augustus maand ! X Robing
** breekt heel even in ** Is er hier iemand die toevallig Cetrotide gebruikt ? *** breekt weer uit **
Ik in ieder geval niet. Dus kan je niet helpen helaas. Volgens mij is er ooit wel een topic over geweest. Maar weet het niet helemaal zeker meer. Ga je dit gebruiken loontje?