Spannend timon!! Ik hoop echt dat het jullie geluksronde mag zijn!! Jullie verdienen het nu echt wel een keer!!
Marnat hahahahaha geweldig Misschien kunnen je vandaag gaan fietsen Timon mijn duimen draaien voor je, spannend hoor Het lumc vindt dat ze de beste zijn en ze herkennen hun fout niet. Volgens het lumc ben ik oud (BEN 32) Ik weet niet waarom ze het zeggen. Ik ben nu bezig met mijn verzekering. Ik weet dat ze sinds 2 mnd zorg in het buitenland niet meer mogen weigeren (europese unie) maar toch moet ik elke keer andere formulieren invullen. Mijn man gaat straks maar bellen
Grrrrr, en mij wordt weer heel anders verteld Timon . Heb het al zovaak gevraagd en voorgesteld, want heb altijd CD18 en CD19 een positieve ovulatietest. Dus het is niet dat ze mijn eisprong niet kunnen timen.... Nee, ze willen het perse met Pregnyl. En als ik de Pregnyl gebruik heb ik dus altijd buikpijn (komt denk niet van de PRegnyl). Maar gebruik ik niks en heb ik geen TP, dan heb ik dus nergens last van.... Ga het toch weer aankaarten, heb het nu al aan 3 artsen gevraagd, ga het straks mooi weer vragen . Al heb ik de volgende ronde toch echt Pregnyl nodig hahahaha.
Hoi! Kennen jullie me nog? Hier de afgelopen dagen veel gewerkt, zometeen weer avond dienst dus dat word vandaag een latertje. Door drukte op t werk niet kunnen sporten, baal enorm! :x Totaal nu 4 kilo kwijt, stond vorige week ff stil, nadat ik gezondigd had, maar nu is er weer wat af gelukkig! Morgen maar weer sporten, en volgende week weer aan de bak! Ongi nog steeds niet, balen! Laatste ongi was 28-6, dus ik verwacht m elk moment, maar goed mede dankzij de PCO, kan ik dr niks van zeggen. Kom van t weekend weer reageren op iedereen, kwam nu alleen even laten weten dat ik ook nog leef. Dus bij deze! Dikke knuffel, en zoen, Brabbeltje
Werkse brabbel Ik heb met ze gesproken in het amc en maandag wordt ik gebeld door een arts om te bespreken wannneer ik mag starten met de icsi. Ik zit op de dag van de bijeenkomst namelijk op cyclusdag 24 en dan móet je beginnen met spuiten. Als ik dat mag dan heb ik alle echo's, punctie en tp mooi in mijn vakantie! Hoef ik niets te verzinnen op het werk. Ben benieuwd of hij toestemming geeft.....
Marnat, jullie hebben het gezellig gehad met het hengelen. Nog wat gevangen? Hier even geen gehengel, want vanmorgen vroeg had ik ongi gevoel in de buik. Da's niet erg, maar op het werk klapte ik zowat dubbel van de ongi krampen. Yep, ipv later ongi ben ik veel eerder! Het zh is gebeld en de echo gepland (14-8). Ik had op z'n vroegst 18-8 verwacht. Alles loopt dus anders. Angelica, hoe is het bellen afgelopen? Ik vind het echt enorm vaag van het zh. Jij met 32 oud? Wat ben ik dan met 36? Bejaard? Babii, ik ben onlangs bij een gyn geweest die me dit vertelde. Als je haar naam wilt moet je het maar laten weten. Manlief was erbij en kan dus bevestigen. Omdat ik ook een vrij constante ovu heb gaan ze deze methode doen. Bij jou zou het dus ook moeten kunnen. Ze willen het immers bij veel meer dames gaan toepassen. Waarom heb je weer pregnyl nodig? Heee Brabbel! Ik ken je nog vaag. Zo lang geleden? Succes met werken en het afvallen gaat je lukken! Hopelijk ben je snel je ongi. PCO is zo klote. Joekie, wat spannend! Zou mooi zijn dat je gelijk kan beginnen. De kans is trouwens dat je veel herkenning heb door alles wat je hier al tegenkomt. Hier aan een beetje bekomen van de krampen met een kruikje op de bank.
Timon wat super Mijn duimen draaien al Ik ga maandag het lumc bellen ben nu 7 dg overtijd door die cyste maar Mijn buik user zooooooo opgezet. Knuffek
Lig in een deuk hier . Timon @ Ja het hengelen was fijn idd of ik wat en goed gevangen heb ja dat weet ik niet Het was lekker warm in bed Rot ongi ook , en die pijn vreselijk altijd. Maar mijn duimen draaien voor je .
Joekie en Angelica, al nieuws? Timon knuffel op buikje voor de krampjes. Marnat ZWAAI!!! Hier, niks eigenlijk, zelfs geen ongi, grrrr. CD 42 INMIDDELS! X!
Even een zwaai. De laatste tijd niet zoveel tijd om hier te komen. En ook weinig fut eigenlijk. Ben vaak 'savonds vrij moe als ik thuis kom. Bij een client raakte ik al mijn energie kwijt als ik er geweest was. Niet alleen ik, maar alle collega's begreep ik. Denk wel aan jullie hoor.
Brabbel vorige week zagen ze een cyste en gisteren ongi. UZ Gent gebeld en mag toch gaan beginnen met deze cyclus JAHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Volgens het zkh is mijn cyste kleiner anders krijg je geen ongi. Mijn man is de verzekering al aan het bellen om het te regelen voor IVF in het buitenland
Angelica wat fijn!! Dat is goed nieuws!!! Zonnetje sterkte! Lijkt me vervelend als je je altijd zo moe/futloos voelt Lief dat je toch even langskomt! Hier nog niets bekent. Ik heb een arts assistent van de gyn gesproken en ik moest voor mijn vraag de fert arts hebben.. Maar ze pakte het goed op en zag zelf niet echt een probleem, alleen moeten ze effe in de agenda kijken of het wel uitkomt. Ze ging het bespreken met de fert arts en vanmiddag tussen 2 en 4 kon ik dan terugbellen. Ben benieuwd! Zou wel erg fijn zijn want dan valt echt alles binnen mijn vakantie!!
Hier gaat het wisselend. De ene dag voel ik me beter dan de andere dag. Komt denk ik door vele dingen. Ben er ook nogsteeds niet over uit of ik weer het alternatieve circuit in wil. Aan de ene kant wel aan de andere kant vind ik het ook wel lekker zo met weinig afspraken. Nog 1,5 weken dan ga ik nog weekje weg. En dan verwacht ik ook ongi. Wil zelf dan weer voor een tp gaan, maar heb het er met manlief nog niet echt over gehad. Wel laten doorschemeren hoor, maar manlief heeft het verder niet over de mmm. Hoewel er ook weinig te melden valt verder hoor. En ik denk dat het wel aangekomen is bij hem dat ik evt de volgende ronde weer wil beginnen. Zit dus ook nog een beetje in twijfel over schildklier. MCK zegt dat hij goed is, maar hoor hier en daar ook dat je T4 boven de 14 moet zijn en die van mij is dus 10,5. Dit valt wel binnen de normale waardes volgens het MCK. Dus lig vooral nog even met mezelf overhoop over vele dingen. En kan niet echt een beslissing nemen. Alles is zo tegenstrijdig in mezelf. Kijk wel uit naar nog een weekje vakantie, heb er wel zin in. En ik hoop dat ik tussentijds dus kan bedenken wat ik allemaal wil. @angelica; fijn dat je toch mag beginnen. Wist niet dat de cyste dan kleiner was als je ongi wordt. Vraag ik me nog af trouwens. Hier weleens een cyste van 3,4 en 5 cm gehad op cyclusdag 3. Zijn die dan in 3 dagen tijd ineens ontstaan? @babii: weet niet of je buikpijn van de pregnyl komt of door de behandelingen. Hier ook zonder pregnyl namelijk veel last van buik. Alleen al door het rommelen in je bm. Succes @timon: jij ook weer begonnen dus. @joekie; wat een lange wachtlijst zeg. Ben blij dat ik vorig jaar niet voor het amc heb gekozen dan. De rest weet ik dus echt niet meer.
Zonnetje, zwaai terug. Geeft niks, die drukke periodes kennen we allemaal wel. Ik ben de afgelopen tijd ook minder actief geweest Als je een keertje je ei echt even kwijt wil kan je altijd contact met me zoeken he? Ik vind t zo erg om te horen dat er zo veel stellen moeite met elkaar krijgen door de MMM. Ik ben natuurlijk heel erg blij dat ik en Mijn man dat niet hebben, maar des te erg ik t voor andere vind . Hele hele dikke knu/kus voor jou. En weer vakantie?!?!?! Luxe diertje zeg phoe phoe!! (Grapje, meen dit echt niet hoor) Angelica, wat goed! Jeej! En slim dat je nu al info aan t inwinnen bent over t buitenland. Laten we hopen dat t niet meer nodig is. Fingers crossed. En t boek het is ingewikkelde materie hoor. Elke keer savond dan begin ik er aan, maar dan ben ik te moe, om echt goed begrijpend te kunnen lezen. Pfff, moet er echt even tijd voor gaan maken. Joekie, EN? EN? EN? Hihihi. Knuffel voor allen!
Haha, brabbel, er is nog niets bekend helaas. Ik heb gebeld en donderdag mag ik langs komen en dan hoor ik het. Er is wel een half uur voor dat gesprek uitgetrokken zodat evt instructies kunnen worden gegeven en decapeptyl gegeven kan worden. Spannend nog even dus!!
Jeetje, wat zit jouw lijf toch apart in elkaar, Brabbel. Nog steeds geen ongi... Zonnetje, wat vervelend als je energie zo verdwijnt. Blijkbaar sta je erg open bij die persoon. Je heb je vast al proberen af te schermen. Heb je deze cliënt vaak? Nog even en dan heb je weer een weekje vrij. Hopelijk kan je snel voor je eskimo gaan. Als je twijfelt aan je schildklier is een afspraak met een internist misschien iets? Angelica, wat heb jij goed nieuws!!!! Wanneer mag je starten? Al positief antwoord ontvangen van de verzekering? Joekie, ze houden het wel spannend. Toch fijn dat je donderdag al terecht kan. Hier geen nieuws.
14/08 echo Timon? Spannend meid! Het komt al snel dichterbij! Hoop dat dit een echte plakbeeb wordt!!!