IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    je bent goed bezig!!!!!!!!!!!!

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    IVF-ICSI LIJST 2011

Angelica: 5x *, IVF 1, 18-6 tp, geen cryo's
    Babii: 3x Clomid zonder resultaat, 12 maanden Gonal F en Pregnyl incl. OI, 3x IUI, 1x IVF met 6 cryo's en 1 vers embryo. Inmiddels 2 ** in de sterrenhemel.
    Brabbel1988: 3 maanden Clomid-Pregnyl, 9xIUI mislukt (6x Clomid&Pregnyl, en 3x Puregon&Pregnyl) 2 keer IVM afgelast door cystes, IVF 1 afgelast door diezelfde cystes, omgezet naar Escape IUI 10 (met Deca,Puregon,&Pregnyl) mislukt, IVF 1, 1 TOP-emmy teruggeplaatst, geen cryo's, IVF1mislukt, ergens September IVF 2?
    Chybou: Interrelationale ECD, ICSI 1 mislukt, ICSI 2 TP 1 vmk, cryo tp in juni mislukt, AUG-SEPT verder, ff rust.
    Daffie: ICSI in Mei, brusje voor Myrthe, 4 cellige emmy on board.
    Dopey: 16x IUI, totaal 3*, 1e IVF mislukt (2 tp), 2e IVF take 1 escape-IUI, nu IVF 2 take 2, mk
    Firefly:In afwachting van de ongi, dan start ICSI
    Juulzon: 12 mnd Clomid, 7x IUI (3e IUI*), 1e IVF mislukt, 2e IVF-take 1 werd escape IUI, 2e IVF-take 2 BBZ**. IVF 3, helaas mislukt, nu even rust.
    Timon: 2x IUI, ICSI 1 vmk, ICSI2, 3 eskimo’s over, rust ipv cryo poging
    Zonnetje1980: 6x IUI en 2xtp ICSI mislukt, 4 cryo’s over, cryo-tp mislukt, aug-sept verder.
    Spannende Tijden:7x IUI mislukt, IVF 1 mislukt 9 cryo's over, cryotp1 mislukt, 6 cryo's over,cryo tp2 vmk 5wk 4 cryo's over,nu cryo tp3,0 cryo's over.

Afspraken, op volgorde van datum.
    15 Aug 2011, Angelica Echo

Testdatums

ZWANGER!

Doortje, ICSI 1.

Diversen:
    Marnat: ICSI 1, ICSI 2 mk, ICSI 3 mislukt, einde wondertje! :(

3. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik hoop echt dat jullie mij snel volgen meiden!
    Dikke knuffel!!!

4. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    IVF-ICSI LIJST 2011

Babii: 3x Clomid zonder resultaat, 12 maanden Gonal F en Pregnyl incl. OI, 3x IUI, 1x IVF met 6 cryo's en 1 vers embryo. Inmiddels 2 ** in de sterrenhemel.
    Brabbel1988: 3 maanden Clomid-Pregnyl, 9xIUI mislukt (6x Clomid&Pregnyl, en 3x Puregon&Pregnyl) 2 keer IVM afgelast door cystes, IVF 1 afgelast door diezelfde cystes, omgezet naar Escape IUI 10 (met Deca,Puregon,&Pregnyl) mislukt, IVF 1, 1 TOP-emmy teruggeplaatst, geen cryo's, IVF1mislukt, ergens September IVF 2?
    Chybou: Interrelationale ECD, ICSI 1 mislukt, ICSI 2 TP 1 vmk, cryo tp in juni mislukt, AUG-SEPT verder, ff rust.
    Dopey: 16x IUI, totaal 3*, 1e IVF mislukt (2 tp), 2e IVF take 1 escape-IUI, nu IVF 2 take 2, mk
    Juulzon: 12 mnd Clomid, 7x IUI (3e IUI*), 1e IVF mislukt, 2e IVF-take 1 werd escape IUI, 2e IVF-take 2 BBZ**. IVF 3, helaas mislukt, nu even rust.
    Timon: 2x IUI, ICSI 1 vmk, ICSI2, 3 eskimo’s over, rust ipv cryo poging
    Zonnetje1980: 6x IUI en 3xtp ICSI mislukt, 3 cryo’s over, sept volgende tp
    Spannende Tijden:7x IUI mislukt, IVF 1 mislukt 9 cryo's over, cryotp1 mislukt, 6 cryo's over,cryo tp2 vmk 5wk 4 cryo's over,nu cryo tp3,0 cryo's over.

15 Aug 2011, Angelica Echo

Testdatums

ZWANGER!

Doortje, ICSI 1.

Diversen:

Ik lees morgen de rest even bij, maar heb me op de lijst aangepast.
    En hopelijk wordt de lijst met zwanger erg lang deze keer.

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Joekie, omdat het qua tijd twijfelachtig was vroeg ik maar even.;)

Angelica, succes met het spuiten. Wanneer heb jij je 1e echo? Ah, ik zie nu de lijst... jij mag 1 dag na mij voor de echo.;)

Met een molletje gaat het goed met mijn hoofd en met zakdoeken in de buurt gaat het verder ook goed. Ik merk wel dat de verkoudheid veel energie opslokt.
    Vanmiddag baby wezen kijken en het was een schatje van 7 weken.
    Zo lekker slapen, morgen weer werken.

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    IVF-ICSI LIJST 2011
    Timon: 2x IUI, ICSI 1, ICSI 2: 3 eskimo’s over, aug cryo in eigen cyclus (- pregnyl)
    Spannende Tijden:7x IUI mislukt, IVF 1 mislukt 9 cryo's over, cryotp1 mislukt, 6 cryo's over,cryo tp2 vmk 5wk 4 cryo's over,nu cryo tp3, 0 cryo's over

14 aug, Timon echo
    15 aug, Angelica Echo

Testdatums

ZWANGER!
    Doortje, ICSI 1

Diversen:

Even mijn gegevens aangepast.

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hoe zal het met de andere meiden van de lijst zijn?

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    IVF-ICSI LIJST 2011
    Joekie: 6x IUI in 2007, 1x ICSI 2008 zonder TP. Nu nieuwe start! 23 aug 1e deca spuiten!
    Juulzon:
    12 mnd Clomid, 7x IUI (3e IUI*), 1e IVF mislukt, 2e IVF-take 1 werd escape IUI, 2e IVF-take 2 BBZ**. IVF 3, helaas mislukt, nu even rust.

Timon: 2x IUI, ICSI 1, ICSI 2: 3 eskimo’s over, aug cryo in eigen cyclus (- pregnyl)
    Spannende Tijden:7x IUI mislukt, IVF 1 mislukt 9 cryo's over, cryotp1 mislukt, 6 cryo's over,cryo tp2 vmk 5wk 4 cryo's over,nu cryo tp3, 0 cryo's over

14 aug, Timon echo
    15 aug, Angelica Echo

Testdatums

ZWANGER!
    Doortje, ICSI 1

Diversen:

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zo daar ben ik weer effe!
    Vandaag (dus eigelijk gister haha) te horen gekregen dat ik 23 aug mag starten met de deca!! Helemaal te gek natuurlijk! ;)
    Ze heeft nog een kweekje van de baarmoedermond genomen (had me er niet op voorbereid, anders had ik me nog wel effe vlak ervoor geschoren enzo... ;), niet dat het een wildernis was maar toch iets stoppeltjes ;))
    Ik heb de recepten gekregen, een huls voor de Puregon en een naaldenbeker.
    Nu aftellen naar de 23ste!
    Oh, en we moeten beide deze week nog effe bloedprikken op HIV en hepatitis.

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    JOEKIE YAHOOOO nu kun je onze lijst updaten.

Timon, ik denk dat ik di al weet wanneer ik mijn punctie heb. Mijn eitjes waren nu al rond de 12 mm (cyclus dag 3)
    Ik gebruik nu menopur 187.5 per dag normaal spoot ik gonal 150.
    En cetrotide 0.25 en hiervoor decapeptyl.
    de s denkt dat ze in het lumc te snel een punctie doen. bij mij waren mijn eitjes tussen de 12 en 18 mm en daar doen ze alleen punctie boven de 17/18 mm ze hebben liever boven de 20. Dan zijn de eitjes rijper zegt ze en ze denkt dat dat de reden is dat ik van de 10 maar 1 over had.

ik hoop ook dat het goed gaat met de andere meiden

11. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    meisjes,...even heel snel berichtje van mij tussendoor:
    SUCCES!!!!

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Spannendetijden@ knuffie

Doortje@ Gaat alles nog naar wens?

Timon, joeke en angela , spannend meiden duimen gaan weer in draai stand!

Brabbel@ Is goed hoor zoals je dat van mij gedaan hebt .

Alles verder goed hier we zijn druk bezig aan het opknappen in huis .Dus dikke knuf van bezig bijtje hihi.

13. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik had net een heleboel getypt, maar ineens alles weer weg.
    Dus de reactie komt waarschijnlijk pas morgen weer.
    Moet zo namelijk eerst eten gaan maken.

Zucht, soms toch maar eerst in word typen en dan plakken op het forum. Ben ik het niet kwijt als het mis gaat.

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Joekie, wat gaaf... jij mag deze maand ook starten!!! Weer heerlijk prikken.:$ Hihihi, er was geen wildernis voor de fa tijdens het kweekje nemen. Mazzelaar!:p

Angelica, wat een verschil van behandeling heb jij tegenover voorheen. Dit klinkt zoveel prettiger, menselijker. Je follikels groeien al lekker. Een veel betere reactie dus op de meds. Ik denk dat jij dinsdag hoort dat je net voor het weekend de punctie zal hebben. Wat denk jij?

SP, leuk dat je even aanwaait. Hoe is het met je?

Lieve Marnat, even hier aanwaaien. Jij bent zo druk in jullie keuken... schiet het al op?

Zonnetje, balen dat al je tekst ineens weg is. Dan zien we het morgen wel verschijnen.;)

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Marnat laat je wel foto's zien

Timon dat denk ik wel mijn punctie had ik vorige keer op dag 9

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dan is het goed mogelijk dat onze tp bijna gelijk zal vallen. Ik hoop het op donderdag te hebben, maar zaterdag is misschien wel realistischer. Eerst zondag maar eens poppenkast kijken.;)

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hallo!!

Kom weer even langs waaien!
    Eigenlijk niet bijzonders te vertelen op MMM-gebied, maar wel een goede manier op t topic te uppen, haha.

Gisteren waren mijn mannetje en ik 1 jaar getrouwd.
    Eerst moeten werken van 7 tot 1, toen boodschappen gedaan, thuis afgegooid, naar verjaardag, uit eten, bios, en heerlijk milkshake van de MAC op als toetje. :) :D
    Mannetje had gisteren een mooie bos met rode rozen in huis gezet, met 1 witte roos voor t aankomende jaar, en een kaartje....
    De lieve schat, :)
    Vandaag vroeg eruit, alles binnen opgeruimd, want vanmiddag houden we mannetjes verjaardag.
    Word aankomende donderdag 28, maar dat weekend daarna vertrekken we naar onze vakantie bestemming.
    Laatste werkweek, en dan op naar de zon.

En niet te vergeten, nog GEEN ONGI!!!!!!!
    GRRRRRRRRRRR! :x CD 48!

Zo zijn jullie weer op de hoogte, iedereen een fijn weekend, en tot de volgende post!
    Knuffel! :)

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Brabbel, gefeliciteerd met jullie trouwdag. Lief dat je een bos rozen heb gekregen. Die van mij denkt er niet aan en dus verwacht ik met onze trouwdag (6 jaar) er ook niets van.
    Nog 1 weekje werken en dan lekker naar Turkije. Nog even... ;)

Waarom krijg jij niet bijv. provera om je ongi op te wekken? Cd 48 is wel heel erg lang.

Ik ben benieuwd hoe het gaat met Dopey, Daffie, Babii en SP. Het is alweer even geleden dat we hun verhalen hebben gelezen.

Ego:
    Vanmorgen de echo gehad. Cd 10 en mijn bms is 3 mm en het ei 14 mm. De fa vond de bms te dun voor cd 10, maar daarin tegen was mijn ei mooi op schema. Morgen weer koekeloeren.
    In juli 2010 zat ik op cd 10 bms 5 en op cd 11 bms 7 mm. Afgebroken omdat het ei 15 mm was en ik tegen de eisprong aan zat. In augustus 2010 op cd 9 bms 5/ei 11,5, cd 11 bms 5/ei 13,5, cd 12 bms 6/ei 15, cd 13 bms 7/ei 15. Ook afgebroken ivm lh piek (eisprong).

Hopen dat het allemaal goed gaat en ik eind van de week (verwacht het weekend) onze emmy zal ontvangen.

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Gefeliciteerd brabbel! Jullie hebben het gezellig gehad zie ik wel ;)
    Balen dat je nog steeds niet ongie bent zeg!! Zou je idd niet eens een arts raadplegen?

Timon spannend!!! Hoe doe jij het met je werk? Of weten ze het daar?
    Ik hoop dat je in het weekend een prachtig en sterk emmytje kunt ontvangen!

20. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Mijn mannetje is meestal niet zo romantisch, maar dat begint nu wel bij te trekken moet ik zeggen.
    Hij heeft steeds vaker van die schattige verassingen.

En om de ongi op te wekken kan ik wel aan de Provera, alleen ik weet niet of dat ook mag?
    Omdat ik tussen de 1e en de 2e IVF een natuurlijke cyclus moet hebben, voordat ik aan de Stederil kan.
    Weet jij dat misschien, en weet je ook hoeveel dagen je de Stederil minimaal moet slikken voordat je kan beginnen?
    Ik ben dr ff helemaal uit merk ik......
    En dan zou ik deze week wel met opwekken kunnen beginnen, alleen dan ben ik in mijn vakantie ongi, das minder natuurlijk.
    Zit er eigenlijk aan te denken om maar gewoon af te wachten.
    Stel dat ik ongi word, dan is t zo, maar dan heb ik tenminste niks hoeven te slikken.
    Misschien morgen maar eens na vragen, moet toch bellen voor de Stederil, dus dat kan mooi in datzelfde telefoontje.

Ik ben ook wel benieuwd naar de andere meiden.......

Ik zal met je meeduimen dat je aankomende week jullie emmy op mag gaan halen.
    MOET gewoon!
    Zeg maar tegen de arts, zo!:p ;)

Knuffel!

Deel Deze Pagina