IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lindinha, eerlijk gezegd kan ik alleen maar aan jou denken (niet op een vieze manier hoor ;)). Konden we samen maar een stukje vlaai eten en lekker met elkaar kletsen en de tijd samen verdrijven.
    Bij jou is het dus ook niet gezellig op het werk? Mij gaat de tijd veeeeel ste langzaam en niemand weet hoe ik me voel. Doe er altijd maar een beetje lacherig over maar van binnen vreet het me op!!! Weten ze wel dat je vandaag deze "belangrijke"uitslag krijgt?

Jij dus alleen vandaag? Ik sleep je er wel doorheen hoor!!!!!

IK VOEL HELEMAAL NIETSSSSSSSSSSSSSS...........

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ooh Lindinha, spannend!
    Hier alvast een stukje om de positiviteit te vieren.

3. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Mmmmmmmmmmmmmmmm Sikki, het water loopt uit mijn mond........
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ben zoooooo gek op slagroommmmmmmmmmmmmm en oh ja kersen hahahahahahaha.

4. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    HAHAHAHHAHAHAAAA SIKKI aan jou hebben we tenminste wat!!! Ohhhhmmmmm krijg er nu helemaal zin in! hihi....

Ja werkten we maar samen, zou iig gezellig zijn en iemand die ons begrijpt. Mn collega weet wel dat ik vandaag de uitslag krijg, volgens mij, maar we liggen elkaar niet zo op dit moment, dus heb ook geen zin om het er met haar over te hebben.

5. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hey meiden,
    Net gebeld door het ziekenhuis, helaas geen goed nieuws.... hcg was minder dan 0,2.... niet zwanger dus...

Wat een K*T-zooi weer....!!!

6. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    :(, dit mag niet lieve Lindinha...................................................
    Pffffffff, barst bijna in tranen uit. Waarom mag het nu niet lukken???
    Inderdaad wat een K*t zooi!!!! Het is heel erg logisch dat je toch iedere keer hoop blijft houden en heeft het weer niet zo mogen zijn...... Ik voel gewoon je verdriet......

:( Het enige wat ik kan doen is je een heeeeeelllleeee dikke knuffel geven. :(

Krijg je nog vandaag telefoon over het naar Dusseldorf gaan traject? Ik hoop echt van harte dat je daar goed nieuws over krijgt.

Dikke kus

7. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ja als het goed is belt de gyn. daar vanmiddag of vanavond nog over. Zal wel goedkomen denk ik.

Voel me echt zwaar K*T momenteel, zit te denken om naar huis te gaan, kan me toch niet concentreren en moet dit weer even verwerken.

8. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Mogen we nu echt geen hoop hebben dat het bloedprikken vandaag echt te vroeg was? Of is het de vorige keren ook zo gegaan en werd je daarna snel ongi? Sorry dat ik dit vraag maar probeer met je mee te denken........pffff.......................................................:(

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Meis ga lekker naar huis en denk aan jezelf. Tuurlijk is dit weer een mega teleurstelling en domper en dit moet je rustig kunnen verwerken. Doe waar je je goed bij voelt, huil, scheld, schreeuw, wat je maar wilt!!! Wij zijn er voor je, als je dat maar weet!!!!!!

Ben benieuwd naar telefoontje Gyn, vandaag over Dusseldorf.

10. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Nee vorige keren ging het ook net zo.
    Als het goed is dan begint het morgenavond met wat bruinverlies... geloof niet in late innesteling, dan had er toch iets van hcg moeten zijn, ook al was het heel weinig....

Ik wil naar huis!!
    Ga me denk ik ziek melden en zo naar huus!

11. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ga nu naar huis, ga onderweg maar een dikke zak M&M's kopen denk ik!!

Daag lieve meiden!!
    Bedankt voor jullie medeleven!!!

Liefs

12. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Lindinha...weet niet wat ik moet zeggen...kan je alleen een hele dikke digi-knuffel geven...dus bij deze hou ik je denkbeeldig even heel stevig vast om te knuffelen. Jeetje meis, blegh wat een k*t momenten zijn dit toch..

13. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Ga maar lekker naar huis en goed idee die M&M's.
    Sterkte...........................

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lindinha, de kou vliegt door m'n lijf.
    Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
    Weer die teleurstelling, weer dat verdriet.
    Waarom nou toch?
    Ik weet het ook niet.
    Een hele dikke knuffel!!!

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Lieve Lindinha; wat ongelooflijk K&*&(*&(*&(*. Tuurlijk ben je er niet bij met je hoofd en inderdaad...ga lekker naar huis en verwerk het op je eigen manier! Er zijn wederom geen woorden voor, ik had het je zo gegund.:(:(
    Een hele dikke knuffel van mij en hopelijk hebben ze wel goed nieuws wat betreft Dusseldorf.

Liefs Daffie

16. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ben inmiddels thuis, een broodje kroket en broodje frikandel rijker en ga zo aan de thee met toffifee!!! Helpt nog enigszins!!!
    Verder blijft het gewoon dikke K******. Had mn mannetje straks even aan de lijn en die had het erover dat we misschien ook wel een zaaddonor kunnen overwegen.... moet er nog even over nadenken, volgens mij zijn daar ook weer wachtlijsten voor in het ziekenhuis. Lisa weet jij dat??

Maar goed, eerst maar even bericht van de gyn. afwachten over Dusseldorf, dat gaan we sowieso eerst doen. Daarna zien we wel verder.

17. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

Lindinha hou je het nog een beetje uit
    Ik ben gewoon zenuwachtig voor je leef met je mee

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Zaaddonor?! *SLIK*
    Wat is de kwaliteit van jullie emmy's dan?
    Dat zit toch wel goed? Dan moet het gewoon een keer lukken lijkt mij!
    In NL zijn daar wel hele lange wachtlijsten voor, maar in DD kun je zo terecht. Ook voor niet anonieme donoren.
    Dr. S gaf bij ons de optie, om bij de volgende ICSI/IMSI, indien er genoeg eitjes zijn, eventueel een paar eitjes te injecteren met eigen zaad en een paar met donorzaad. Dat zouden we nog kunnen beslissen op het moment van de punctie.

Ik ben nog niet zo ver.
    Ik ben er van overtuigd dat zo lang er eigen eitjes en zaadjes zijn en er goede emmy's uit voortkomen er kansen zijn.
    Volgens mij brengt donorzaad dan geen hogere kansen met zich mee. Hooguit een minder ingrijpende behandeling. Maar de psychische effecten zijn minstens net zo groot, zo niet groter.

Lindinha, ga eerst maar eens in DD praten.
    Er zijn daar mogelijkheden met assisted hatching, IMSI, enz.
    Dat geeft ook geen garantie, maar is wel weer een verhoogde kans.

En voor nu, lekker aan jezelf en je mannetje denken.
    Mét kroketje, frikandelletje en toffifee!
    *DIKKE KNUFFEL*

19. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

O lindinha zie het nu wil je heel veel sterkte wensen

20. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    @Sikki: op zich zijn de kwaliteit van onze emmies wel goed, zo op het oog (door de microscoop), maar er kan natuurlijk iets zijn waardoor het toch niet goed zit, anders zouden ze toch wel een keer in moeten nestelen of niet dan? We gaan sowieso eerst de behandelingen in DD doen hoor met AH en IMSI. Bij IMSI vergroten ze de zaadcellen toch tot 6500x ipv 200x??? Lijkt me sowieso beter...

Hebben eigenlijk nog helemaal niet echt goed over gehad over zaaddonor, maar ja daar ga je toch wel eens aan denken, dan zouden we wellicht IUI kunnen doen.

(Is IUI trouwens hetzelfde als KI????)

Iedereen bedankt voor jullie lieve woorden. Ga nu kopje thee zetten met Toffifee, want die roepen mij inmiddels heel erg hard!! Hihihihiiii (ik blijf lachen voor Sabrien!)

***KUS***

Deel Deze Pagina