Zonnetje, wat een vervelende discussie is dat geweest. Heel jammer dat je man toch niet door wilt zetten. Ook erg vervelend als een arts je gouden bergen beloofd en dat niet uit kan komen. Knuffel! Waar willen jullie heen met de camper? Geniet van de vakantie. Ik ben dan heel blij met mijn man. Hij staat volledig achter onze weg om een kindje te krijgen. Alleen met de punctie had hij kromme tenen ivm het moeten toezien hoe ik te lijden had. Lief van je, Zeehondje. Omdat manlief nog steeds geen baan heeft gevonden heb ik ook minder huishouden te doen. Sowieso hebben we een aardig eerlijke verdeling. Een schoonmaakster is voor ons niet te doen. Angelica, in jouw situatie (werken + leren) logisch dat je amper het huishouden doet. Nou, vandaag de 3e echo gehad. Helaas hebben mijn bms en ei niet naar me geluisterd, want het was gelijk aan eergisteren (5 en 14 mm). Afspraak gemaakt voor morgen, maar ik werd vanmiddag gebeld dat het een dagje later zal zijn. Nu heb ik een klein beetje angst dat ik over de piek heen zal gaan. En als ze dat te laat constateren deze ronde over zal zijn.
Helaas heb ik deze discussie met regelmaat. 3 jaar geleden wilde man eigenlijk al niet de mmm in. Hij houdt niet van ziekenhuizen. Hij wil wel kinderen hoor, maar niet zo. En helaas al vele teleurstellingen gehad. Maar hopelijk komt het nog voor die tijd goed en heb ik straks gewoon een mooi plak beebje. Geen idee waar ik heen ga. Horen jullie over 1,5 weken wel denk ik. Hier doe ik het meeste in huis. Werk ook minder uren. Nu maar wat doen voor als ik morgen weg wil. Heb geen zin, maar moet nog het een en ander doen. Hopelijk doet jou lichaam wat hij moet doen timon. Snap je angst na de vorige keren.
Zonnetje, als de mmm de weg is om jullie van een kindje te voorzien dan zal hij toch over dat 'niet houden van het zh' heen moeten zetten. Er is een reden waarom je in deze mmm zit en uiteindelijk ben jij het lijdend voorwerp en hoeft hij er alleen maar naast te staan (klinkt simpel). Heel jammer dat hij je eigenlijk in het verwerkelijken van jullie wens blokt omdat hij ergens niet van houdt. Hij hoeft immers alleen zijn kwakje in te leveren en jou te steunen. Ik hou niet naalden en wat heb ik de afgelopen 2 jaar gedaan? Juist, mezelf geprikt dan wel manlief laten darten. Iets waarvan ik voorheen zei nooit te gaan doen. We hebben immers een doel voor ogen en als de naalden met betreffende vloeistof ons daarbij kunnen helpen dan gaan we ervoor. Ik ga mijn lichaam deze dagen nog even goed, maar lief toespreken. We willen deze maand graag een kindje in ontwikkeling hebben.
Ik zie het ook zo, maar man heeft zelf het idee dat het niet gaat lukken, omdat al 6x iui en 3x de tp niet gelukt is. Moet wel zeggen dat 2x iui onder de norm was en bij de icsi heb ik gehoord dat kwaliteit van zaad ook niet zo geweldig was. Vandaar alleen icsi en geen combi van ivf en isci. Heb zelf het vermoeden dat de iui's eigenlijk weinig kans hadden achteraf. Bij mijn man moet het makkelijk gaan en anders liever niet. Hij gaat al uit van een leven zonder kinderen, alleen ik dus niet. Maar bij zijn Helaas blokt hij mij inderdaad en tot op heden gaan we nog door. Hij had gisteren helemaal een slechte bui, merkte het al bij thuiskomst. Net aan de telefoon was hij beter te spreken. Dus komt vast wel weer goed. Maar wel even een dipje gehad. Tot op heden heeft hij dus ook zijn gevoel om te stoppen voor mij opzij gezet. Maar die buien komen met regelmaat boven helaas. Ga eens kijken of de boze bui weer over is. Ga eens eten koken, helft van de spullen wat mee moet staat al klaar
Staat de camper al voor de deur of wordt dat vanavond? Lekker dat je de helft al bij elkaar heb. Blijkbaar is het voor je man niet weggelegd om simpel door het leven te gaan en zal hij de obstakels ook moeten trotseren. Daar is de mmm er eentje van, maarja... dan moet hij die uitdaging wel aan willen gaan. zoals ik het nu lees wil hij dat niet en ben jij daardoor bijna klaar met je wens terwijl je nog mogelijkheden in het verschiet heb liggen. Als de kwaliteit niet super is, waarom hebben ze jullie dan zoveel IUI laten doen? Dan had je toch doorgeschoven kunnen worden naar ICSI? Hebben wij ook gehad.
Camper staat nu voor de deur. Alleen nog kleding inpakken. Vanavond opgehaald. Na de 3e iui is wel ivf aangekaart, zat toen al bij iui 4. Maar is nooit gezegd dat we beter ivf konden doen dan iui. Nr 2 en 6 waren slecht. Bij iui 2 was man ziek geweest. Dus was een rede voor. Manlief is nu beter te spreken en heeft het niet over behandelingen. Laat het maar even zo voor de gezelligheid. En hopelijk gaat hij de uitdaging aan. Hele familie is zo. Ik moest mijn verdriet 3 jaar geleden van schoonmoeder ook maar wegstoppen voor de blijschap van zwangere schoonzus. Dus is ook deels opvoeding. ga dus eerst van vakantie genieten.
Zonnetje Lieverd wat rot meis dat het zo gaat tussen jou en je mannetje.mijn manlief praatte er ook nooit over en ik liet dat zo . Ik mocht wel mijn verdriet laten gaan maar hij kon het niet zij hij dus liet ik hem in zijn waarde. Meis laat je mannetje in zij waarde hij gaat heus wel door maar mis doet jullie vakantie hem tot nadenken! En komt zijn verdriet er wel uit , geef het de tijd . Mijn mannetje brak toen onze laatste kans/poging voor de deur stond en toen heeft ie heel veel tranen gelaten in mijn armen, liet hem want het was nu zijn tijd om te huilen. Nu gaan we er goed mee om dat het over is , maar praten er nog wel eens over en dat lucht op. Wij maken ons huis weer gezellig daarom geen tijd om er over te denken en dat voelt heel lekker. Lieverd geloof me je mannetje breekt nog wel , en wil heus wel door. Wou je een hele mooie en rustige vakantie toe wensen . En geniet van de rust en elkaar .
Dank jullie voor de steun. Gisteren was manlief weer beter te spreken en was het weer gezellig. Maar de steun hier doet me altijd wel goed Weet ook wel dat manlief het ook moeilijk heeft met het niet lukken. Denk ook omdat de oorzaak bij hem ligt. Ga nu lekker genieten van de vakantie. Gaan vandaag eerst nog even shoppen voor spullen bij de camper. Hebben nog het een en ander nodig en daarna gaan we richting België hebben we besloten. Nu nog een beetje droog weer (hoef geen 30graden te hebben namelijk). Maar vooruitzichten zijn wisselend. Maar zien wel, neem maar een paraplu en regenpak mee. Samen met de zonnebrand en badpak. @brabbel: jij ook fijne vakantie @marnat; voor je man is het ook moeilijk, maar ze gaan anders om met verdriet dan ons. Hopelijk wordt jullie keuken erg mooi. En dan de rest nog opknappen. @timon; ik stuur nog wat energie naar je eitje en bms toe. Hopelijk groeit het nog mooi, maar niet te snel zodat het weer te laat is. Zal aan jullie denken aankomende dagen, maar zal hier weinig zijn. Denk dat ik weer weinig internet zal hebben onderweg. Straks nog de laatste dingen doen en dan een keer op pad. Vakantie begint thuis en bestemming van vandaag is in Nederland.
Zonnetje@ We steunen jou net zo goed als de ander meis. Mannen gaan er ook anders mee om, mis is het verstandig in je vakantie niet ons op zp op te zoeken ! mis zit dat hem ook wel dwars meis. het is maar een tip! jou mannetje zegt het niet mis wel om jou plezier niet af te nemen en steun die je van ons krijgt. Mijn manlief zat dat ook tijdens de behandelingen dwars dat ik veel steun zocht op zp werd ie ook wel eens heel boos. en toen hebben we er over gehad samen, en heb ik afstand genomen en daar door gaat het prima nu tussen ons . We zijn een team zoals het hoort .
hoi hoi, mijn naam is Deesjuhh. ik heb een dochtertje via ivf wij zijn laatst begonnen voor een tweede. op 18 juli heb ik een tp gehad van 2 embryo's. 6 dagen later heb ik een bloeding gehad en ging gelijk uit van het ergste. paar dagen later kwam er weer wat uit maar dat was een soort lichtbruin. de eerste bloeding was niet zo veel als een menstruatie. op 1 aug moest ik dus testen maar dat was negatief. en dagen daarna nog een keer getest maar ook negatief. nou voel ik van alles onder steekjes, bubbels.. weten jullie wat he dan wel zou kunnen zijn?? misschien een opkomende menstruatie?? groetjes
Welkom [helaas] meis succes met zwanger worden. Op komende ongi klinkt het wel , wat voor dingen voel je nog meer ? Maar ik zou je gyn even bellen als ik jou was. vragen wat het kan zijn , je bent nu nog steeds niet ongi? of heb je al gebeld? vaak moet je bellen op de test datum! Anders zou ik het niet weten zo blijf je onzeker meis. Knuf
Doortje wat leuk dat je nog eventje langs komt waaien! Ik hoop dat mijn ICSI net als de jouwe uit zal pakken. ICSI rules, (hoop ik, hihi) Marnat, bedankt voor de knuffels, eentje terug vor jou! Kiki, ik ken je niet, maar leuk dat je ook even langs komt om ons een hart onder de riem te steken. Gefeli met jullie IVF dochtertje. Joekie, ben wel gewend dat ze elkaar tegenspreken in het ziekenhuis daarom moet ik ook altijd zelf alles goed in de gaten houden, en veel vragen stellen. Wat een klote service van het ziekenhuis zeg, snap dat je ff uit je slof bent geschoten.TSSSS! Timon, ik heb al mijn posi energie naar jou eitjes en BMS gestuurd, dus t komt goed, weet t zeker! En wanneer ik start, kan je hieronder lezen, Juulzon, thanks voor de respect op mijn praatjes. Als ik lekker in mn vel zit, klets ik ook meer, hier EN in real life. En dat verhaal over dat taaie eischilletje, had ik hier al eens gelezen idd, en dat zat bij mij dus ook in mn hoofd toen ik hoorde dat we maar 1 emmy hadden van de 10 eitjes. Daarom had ik ook ICSI aangekaart. We wachten eens af wat ICSI gaat brengen qua follikels en emmys. Angelica, lieverd wat een teleurstelling, hoe voel jij je nu? Klote he? Dikke knuffel voor jou en je mannetje! Babi, fijn om jou weer even te horen, alleen jammer dat t met minder goed nieuws is. Zonnetje, ik stuur heel veel posi energie naar je man toe vanaf hier, en ik hoop dat ie een beetje mee gaat werken. Is niks zo voor jou. We hebben t er wel eens vaker over gehad, en ik vind t altijd zo erg voor jou. Stiekem prijs ik mezelf dan elke keer weer gelukkig met mijn man. Jou man had ook de mijne kunnen zijn, en dan was t nog zwaarder geweest voor mij. Vooral lekker genieten van je vakantie, en dan posi ertegenaan de aankomende ronde! Zeehondje, ook lief dat je even langs komt huppelen. We komen er aan hoor, bereid je maar alvast voor! Deesjuh, snap jou verhaal niet helemaal in combi met je banner, eerlijk gezegd, sorry. Ik denk aan de hand van jou verhaal toch een ongi. Stel dat er 1 vd twee is blijven zitten, had je al wel posi moeten testen rond dat termijn. Hoop dat t stiekem een late innesteling is, succes! =================================== Ego: Hiep hiep hoera voor mij en mn mannetje. Mannetje is jarig,en ik ben ongesteld geworden op CD 52! Alsof t zo had moeten zijn. Dus we gaan beginnen met de Stederil, voor minimaal 17 dagen, en dan ICSI, jeej! Laatste dingetjes aan het wassen , en alles aan kant maken voor de vakantie,koffers staan al 3 dagen klaar, mijn man is nogal van het stressen, en comandeerd de laatste dagen nogal graag. Is totaal niet zoals hij anders is, maar goed, zal wel door de spanningen komen voor t vliegen. Of komt t nu door de leeftijd? Hmmm, weet niet, maar goed, ik ga aan de poets-was-kofferpakken-huisvrouwen. Kom voor mn vakantie nog wel ff langswippen, dikke kus voor allemaal!
Hij loopt al een week te janken of de koffers al gepakt zijn. Ach, hij toont tenminste wel innitiatief zullen we maar zeggen.
Brabbel GEFELICITEERD!!!!!!!!! Heerlijk dat de ongie eindelijk doorgebroken is!! Nu lekker door voor het echt werk Gefeliciteerd met je mannetje trouwens!
@marnat: ik zit vooral op zp als man er niet is. En heb het er verder weinig over. Maar wie weet is hij inderdaad wel jaloers. Zit nu nog in nederland, dus heb nog internet op foon. Rest vd week niet denk ik. Dus ben hier dan niet te vinden. Maar zal deze week veel aandacht aan man besteden. @brabbel: aan de ene kant fijn dat je ongi bent. Aan de andere kant vervelend dat het net voor de vakantie is. Wanneer ga je weg? Gefeliciteerd met je man. En ach, ik ben ook niet altijd makkelijk. Man dus ook niet met zijn dingen helaas. Fijne vakantie @ego: zit nu naar de regen en onweer te kijken terwijl het thuis droog is. Maar komt wel goed. Hopelijk morgen weer zon