Wat een goed nieuws!!! Ik hoop dat het een prachtig eskimotje is en dat ie de aankomende 9 maanden lekker in mama's buik blijft groeien!!! Ik duim voor je!!
Meid, geniet lekker van je vakantie!!! Heerlijk om een maand helemaal weg te zijn!!! Kunnen jullie met frisse moed weer door met de IVF!! Have a save trip!!
St@ fijne vakantie meis geniet daar goed van he! Met ons gaat het wel goed dankje lieverd [ lees meer in mijn topic]
Babii, nogmaals sterkte lieverd en een dikke knuffel! Timon, oh spannend! Deze blijft plakken! ST, alvast heel veel plezier op vakantie. Een maand, wat gaaf! Wil je vertellen wat jullie gaan doen? Hier alles goed trouwens. Nog twee weekjes werken en dan verlof. Voel me ook goed. Vooral veel en vaak last van maagzuur. Maar dat neem ik op de koop toe hoor.
Babii, wat een spanning. Morgen hopelijk alle duidelijkheid dmv de echo. Ergens hoop ik voor je dat het toch goed zit, al weet jij het beter. Je had gelijk. De groei is trager dan voorgaande keren, maar nu is het allemaal wel lekker op juiste grootte en dikte. ST, lekker met vakantie! Nog 2 weken te gaan en dan een hele maand zonder ons. Zeehondje, nog 2 weken werken. Kijk je er al erg naar uit? Het gaat best hard. Is er niets tegen het maagzuur? Pfff, ik wilde van de week naar het ziekenhuis mailen, maar mooi dat ik met DigiD zat te klooien. Nu wilde ik inloggen, maar nog niet want ik had geen sms-functie erbij gezet. Nu weer wachten op een brief. Wat een gekloot!!
Lekker hé..die instanties Zeg meiden..misschien weten jullie antwoord.. Morgen ga ik deca spuiten...Stel nu dat ik zwanger ben... kan dat geen kwaad voor het kindje? Ik wordt nl pas volgende week ongie..
Nee. Heb voorlopig nog niet mijn nod. De 29 ste pas. Maar dan ben ik al wel een week aan het spuiten...
Ja, zal het eens doen... Misschien wisten jullie het ook wel, vandaar de vraag maar ik zal morgen eens bellen
Ik doe zowiezo morgen een restje 2 v 5 kruitvat. Veel te vroeg natuurlijk maar ik wil het wel uitsluiten op elke mogelijke manier. Als zegt een nega test dan natuurlijk nog niks. Ik lees van aardig wat mensen dat ze dag 9 dpo een pos test hebben dus het valt te proberen. Dan morgen overdag maar effe het zh bellen.. Ga er zeker niet vanuit dat ik zwanger ben maar het zal toch wat zijn als ik een miskraam veroorzaakt door deca te spuiten..
@ Joekie, ken er zat die al aan het spuiten waren & dus zwanger waren. Oepsieeee...... Kindjes zijn er btw wel allemaal hoor ..... @ Timon, inderdaad meid, zo is het! Daarom zeg k, de volgende cryo wil ik dat ze mijn eitje eens laten doorgroeien tot mijn lichaam zelf gaat ovuleren, wellicht is mijn bms dan ook iets dikker. We gaan het vragen, mits ik cryo's heb.... Dat ik ze nu had betekend niks voor de komende ronde. Dank je wel, maar iedereen weet dat het niet goed zit .... Ga er nu heen! Byeeee meisjes
Marnat: Ik ga je topic strakkies ff lezen fijn dat het wel goed gaat! X Joekie: Thanks!!! Hebben er ook echt ff zin in! ff lekker weg en goed aansterken en daarna ons weer richten op een wondertje klinkt nu al goed heerlijk!! Hebben we bewust gedaan en heb er totaal geen spijt van! Die 3,5/4 mnd rust is erg fijn!! En we moeten onszelf in deze periode (jaren) niet vergeten dus we gaan lekker genieten! Zeehondje: Snap dat je je maagzuur op de koop toe neemt! als dat verder het enige is!! lekker hor! En bijna met verlof dus?! Heeeerlijk meid!!! Dan duurt het niet lang meer zooo spannend!!! Wanneer ben je ookalweer precies uitgerekend?! En wij gaan maand backpacken! We beginnen in maleisie (dag of 5) en gaan dan door naar Indonesië en dan weer naar huis! Echt SUPER!!! ben zooooo benieuwd!! Nu t bijna zover is, vind ik het wel spannend worden hor! Hihi en kijk ook eigenlijk alweer uit na de periode daarna :-$ hoe gek het ook klinkt! Maar ik kijk er gewoon naar uit weer kansen te hebben op een wondertje! We worden in het komend half jaar 3x oom en tante vind dat wij daarna hun allemaal ooms en tantes mogen maken en heb gewoon goed gevoel over de nieuwe pogingen! Maar eerst nog ff relaxen en ontspannen en lekker van elkaar genieten Timon: Ik zal jullie missen hor hihi misschien kan ik daar als ik op internet zit/kan wel ff komen gluren! Ik moet ook regelmatig thuis mailen (mn familie en vrienden updaten) dus misschien kan ik dan nog ff tijd aan zwpagina spenderen. (hangt beetje van de planning en verbinding af) irri he die digid dingen?! Die van mn hubby was verlopen (ja, dat kan dus ook ! als je t nooit gebruikt) dus ik nieuwe aangevraagd maar had zoveel dagen om hem te activeren en ja hor, ik was 2dagen te laat, dus moet nu alles weer opnieuw doen maar heb er domweg gewoon geen zin in :-s hij gebruikt t toch nooit! hihi Joekie: Ik ben zooo blij met jouw vraag, .ik wist toch niet meer hoe dat zat met spuiten (schaam me rot maar op 1 of andere manier heeft mn hersenen die periode geblokkeerd ofzo en kan het me gewoon weg niet herinneren :-s) ik wist nog wel dat er iets was met 5dagen voor ongi maar wist niet of t pillen of prikken waren hihi Was het niet zo dat je 5dagen voor je ongi begint met deca prikken?! Dan op dag 3 controle echo, en dan vanaf dag 5na je ongi beginnen met andere prikken erbij?!?!?! Ooooh wat erg!!! Pffff schaam schaam. Maar ik geloof niet dat het prikken kwaad kan voor eventueel vruchtje! Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd en kan me vaag herinneren dat de dokter toen zei dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken. Voor je eigen gemoedsrust zou je eventueel testje kunnen doen. Tis wel vroeg maar t zal je misschien wel gerust stellen Babi: Succes skattie! All: ik kom tot mn vakantie lekker gluren hor en ik kom de dag voor ik vertrek nog wel ff neuzen want dan heb ik ook weer gesprekje gyn gehad en kan ik lekker jullie lastig vallen met mn nieuwe info hihi fijne dag allemaal!!!! xxx
Thanks ST!!! Lekker hoor vakantie, maar wat een bagger weer! Komt hier serieus met bakken uit de lucht vallen, onweert enorm hard, brrr... @ all, Helaas is het game over hier, wat ik al wist, want 2x bloeden is niet goed. Vond het dus niet reeel om hoop te hebben.... Afijn, er was duidelijk te zien dat er een zwangerschap was (aan mijn HCG in het bloed), maar die was al zo laag, dat het niet een doorgaande zwangerschap kon zijn. Eileiders waren geheel schoon, alleen de linkerkant deed wel wat zeer met drukken, bleh. Mijn bms bestond uit 3 lagen en was 3 mm (mocht niet meer gokken vand e arts, want zei zonder dat ze het meette dat ie al 3 mm was, whahaha. Ja sorry, heb er beetje verstand van gekregen. 3 lagen duidt wel op een cyclus die weer opbouwt. In eerste instantie dacht ze dat het bloed ergens anders vandaan kwam, maar waar? Het is rustig, geen eigroei, wel een dun bms... Geen zwangerschap, weg wondertje... Op dit soort momenten denk je; is een kindje ons wel gegund? Wil het ons wat duidelijk maken? Duidelijk maken dat wij geen kindje mogen krijgen? Sorry, maar die gedachtes gaan door mijn hoofd, niet echt positief. Maar anderzijds ben ik wel weer positief, want ukje heeft laten zien dat het met een bms van 6.3 dus OOK KAN! Ze denkt dat het bloeden het laatste gedeelte bms is wat eruit moet. Heeft toch LH geprikt, HCG e.d. om te zien of cyclus al op gang komt. Wat een drama weer....
Babii wat een nare toestanden zeg!! Nu is het dus echt duidelijk.. Elke keer ben je verheugd dat je zwanger mag zijn en vervolgens wordt het je weer afgepakt.. Kunnen de artsen er niets voor bedenken van wat de reden hiervoor kan zijn? Sterkte in elk geval en ik hoop dat je cyclus snel op gang is en er wel een mooi plakbeebje komt!!! Ik heb vandaag de eerste deca gezet! Het prikken deed geen pijn (deed het heel erg snel en zonder na te denken ) maar het inspuiten vond ik wel pijnlijk!! Het is nu nog ietsjes rood maar verder niets te zien.. Ik had het6 zh een mail gestuurd en ze gaven aan dat de deca geen gevaar opleverde voor een evt zwangerschap. Ik ga er totaal niet vanuit dat ik zwanger ben maar het zou toch lullig zijn als het ineens wel zo blijkt te zijn
Nee hoor, was niet verheugd. Als je had gelezen had je kunnen zien dat ik van niets wist. Kwam er bij toeval achter, nadat ik al gemenstrueerd had. Succes meid .
Dat had ik inderdaad gelezen maar ik zou zelf altijd een spoortje hoop hebben dat het toch op de een of andere manier goed zou mogen gaan ondanks verontrustende bloedingen.. Misschien ga jij er anders mee om.. Sterkte in elk geval! Jou berichtje komt een beetje geïrriteerd bij me over maar dat kan ik ook verkeerd opvatten..Excuus.
Babii, vraag er zeker na. Sinds 2 weken zijn ze er met de cryo tp mee begonnen. Lekker alles helemaal eigen, geen spuit of bollen. Was je weer wijsneuzig? Ik heb ooit eens naar de 3 lagen gevraagd, maar ze leggen het niet zomaar uit. Heb het wel, hoor. Begrijpelijk dat negatieve gedachten langskomen. Je wilt zo graag en het wil maar niet lukken. Zo zwaar pet! ST, ook geen spijt van de bewuste rust. Wat fijn. Jullie gaan een leuke maand tegemoet met vast veel mooie belevenissen. Laat ons zeker weten hoe het bij de gyn is geweest. Vanavond nog flink pet met de regen. Zo heftig was niet normaal. Joekie, fijn dat je vlot antwoord had en dat deca geen schade kan geven. Je heb je 1e spuit gezet! Babii, heb je al een idee wanneer je met de 2e poging zal starten of moet de intake nog gepland worden? Nog 2 nachtjes slapen... Best spannend.