Timon wat super dat er een mooi 8 cellig embryo terug geplaatst is!! Nu lekker 9 maanden warm houden Ik hoop dag je straks een prachtige positieve test in handen hebt!!!
Timon zo spannend ik sluit me bij Loekie aan. Ik zit nu 10 dg na 5000 pregnyl en ik heb al sinds gisteren een positieve test. Vandaag heb ik last van buikgriep en het opvangen van urine ging niet goed, ik had maar een laagje urine. Gisteren was hij ietsie donkerder, ik ga vanmiddag weer testen, ik hoop dat hij donkerder wordt
@Timon Oeps dat onderschrift moet ik eens aanpassen. Laats cryo is hem niet geworden. Nu alweer vollop aan de deca en puregon. woensdag echo en 7 links en recht 2 van 10 mm. Dus nog even door en zaterdag weer echo. spannend!
Ik heb vorige week wel 5000 pregnyl gespoten, mijn test leek vanmorgen lichter maar nu is hij bijna net zo donker als gisteren dus ik heb echt hoop
Angelica, pas wel op dat je jezelf niet gek maak. Ik hoop dat het een mooi resultaat zal worden. Vriesje, jij bent echt verder dan jouw onderschrift aangeeft. Een mooie ontwikkeling is al mooi op gang aan het komen. Zo doorgaan! Succes morgen met de fm. Het is dat we gisteren onze emmy hebben opgehaald, maar echt ermee bezig zijn heb ik eigenlijk niet. Vandaag wel minder getild op het werk, maar verder niets anders. Ik hoop van ganse harte dat onze emmy ons blijvend kleintje zal worden.
Angelica, wat spannend meid!!!! Ik hoop dat het een groeiend wondertje is!! Timon, ook voor jullie grote spanning! Ik hoop met jullie mee!!! Ik spuit nog effe door met de deca Moet ws de 29 ongie worden dus wacht rustig af!
Angelica@ Ziet er goed uit! spannend meis. laat je niet gek maken , maar ik raad je aan nog 4 dagen te achten hoe moeilijk ook. Om teleurstelling te voor komen meis. pregnyl is na 14 dagen pas echt uit je lijf . Duim voor je.
Zo dames, ben weer terug. Even kort van wat ik onthouden heb afgelopen dagen. @timon; hopelijk heb je een mooie plakemmy en blijft hij 9 maanden zitten. @angelica; ben benieuwd voor je. Zou een mooi wonder zijn. @babii: toch balen dat het weer niet gelukt is en een eigenwijs stukje weer is blijven zitten. Hopelijk is de volgende emmy dan een mooi plakkerdje (is dan de 2e verse tp en nov, volgens mij is dat hetgeen je gevoel toch zegt? Mocht ik het mis hebben sorry dan) @all: de rest is me niet zo bijgebleven, heb afgelopen dagen hier af en toe gespiekt op mijn telefoon. Was namelijk al een paar dagen in Nederland. En als manlief dan 'smorgens nog op 1 oor lag heb ik hier even zitten lezen. @ego: heb een lekkere vakantie gehad met mooi weer. Heb precies de goede plekken opgezocht volgens mij als ik het weer hier en daar hoorde. Heb veel droog weer gehad en veel in korte broek gezeten. Hier en daar een klein buitje gehad. Wel nog een dag overhoop gelegen met manlief tijdens vakantie, maar denk dat het ook weer stukje spanning is voor de volgende poging. Deze vakantie ging toch een stukje samen met de mmm. Gezien ik ongi ben geworden ben ik ook weer een poging gestart en moest ik tijdens de vakantie een afspraak maken voor een echo. En dat dan precies rond de dagen dat je niet in Nederland bent natuurlijk. Was nog geen uur het land uit toen ik ongi werd. (eerder dan verwacht) Wilde niet nog een maand wachten namelijk (heb nu al 2 maanden rust gehad). Heb naar aanleiding van die ruzie wel een gesprek met man gehad. Sindsdien is de lucht wel opgeklaart. Manlief wil dus wel kinderen, maar vind de manier waarop het gaat wel vervelend. En hij begint steeds vaker te merken dat ik ook last heb van bepaalde kwalen in eigen cyclus en dat het dus niet alleen door de mmm komt. (last van emo-buien, week last van buik enz). Ik moet vrijdag voor een echo, maar verwacht pas volgende week ergens mijn ei (ergens tussen dag 16 en 21). Dus hier ook weer een poging voor een beebje.
He meiden, ik heb nog niet getest. Ik weet dat het niet goed is Ik herken bepaalde dingen. Nog wel streepje wel lichter en de krampen zijn nu weer weg. Timon mijn duimen draaien voor jou
Denk je weer een mk of dat het toch nog pregnyl was? Wel balen dat je gevoel zegt dat het niet goed zit. Hopelijk heeft je gevoel geen gelijk?
ik heb soort van krampen vanuit mijn rug had ik ook bij mijn mk. Ik ga morgen testen en dan weten we het zeker. Tot nu toe zeg ik pregnyl. Het aparte is dat ik normaal 10.000 prik en nog nooit zulke testen heb gehad afgelopen keer had ik 5 gespoten. Als het niets is dan wil ik mijn ongi hebben, dan ga ik namelijk aan de pil en aan mijn tweede poging beginnen
zonnetje oh fijn dat je weer mag beginnen. Mijn man vindt de mmm ook zwaar, omdat ik ook heel emo ben en vreselijk door die hormonen Ik ga voor je duimen Wanneer moet je weer aan het werk?
Ik moet vanavond weer werken. En zag dat het tijdens mijn vakantie weer wat drukker was geworden. Niet zo heel erg, want het was iets te rustig voordat ik weg ging. Werk meestal maar 3 dagen in de week, dus valt wel mee hoor. En 1x per 4 weken werk ik 5 dagen en soms moet ik extra werken of terug voor een overleg. Dus kan rustig aan beginnen en heb ook nog tijd voor het huishouden. Hoewel dat niet altijd mijn favouriet is om eerlijk te zijn. Nadeel van korte vakanties, als we thuiskomen moeten we meteen weer beginnen. Ondertussen ook weer de berg wasgoed wegwerken. Wel balen dat je weer een mk denkt te hebben, we zullen de test van morgen afwachten. Maar kan me voorstellen dat je dan gewoon ongi wilt worden. Hier ben ik ook emo zonder hormonen hoor, vooral de week voor ongi.
@ Angelica, het kan inderdaad van de Pregnyl komen, maar bij mij is die altijd 6 dagen na het inspuiten foetsie... Hm lage rugpijn en lichter wordende test, blehhhh... Hoop heel erg dat jullie uk er nog zit! @ Timon, wooww wat goed! Een topper on board!!! Broeden zal je .' @ Zonnetje, nee ik zei de tweede of derde verse TP... Maar nu denk ik lekker niks meer, wacht het allemaal wel af. Ooit komt ons ukkie wel!! Ga nu weer ff verder werken, sorry voor korte reactie. Liefs
Joekie, nog even wachten op de ongi en intussen lekker spuiten. Zeehondje, weten jullie eigenlijk of jullie een zoon of dochter gaan krijgen? Zonnetje, naast de gesprekken nog wel een goede vakantie gehad zonder (veel) regen? Waar zijn jullie nu geweest? Angelica, hopelijk heeft jouw gevoel geen gelijk. Dat gun ik je niet. Ik wil er niet aan denken, maar mijn lichaam doet toch wat apart. Sinds vanavond een ongi gevoel, maar zit pas op dag 4 na tp. Ook zijn mijn tepels iets gevoelig.
Haha Timon, ik hoop het heel hard voor je . Zou toch prachtig zijn he??? Alleen moet ie morgen pas innestelen . Dat is op zijn vroegst, maar zou wel heerlijk zijn als het nu raak is! Heb trouwens de intake gehad vandaag, mag toch door voor de tweede IVF. Had een erg kundige arts, en ze vertelde me dat 6 mm echt wel resultaten geeft tot zwangerschappen, dat dit wel goed komt, we alleen het juiste embryo nog moeten hebben. Ze hebben even mijn geestelijke gesteldheid doorgenomen, maar ja, be Babii en ga niet bij de pakkeneer zitten, ze vond me heel sterk, altijd fijn om te horen. Volgende ronde ga ik ipv 125 eenheden 150 spuiten, en mocht onder narcose, maar heb het niet gedaan.... Dan moest ik het lange schema, en dat doe ik mezelf & mijn man niet aan . Dus dan maar wat pijn lijden, we wachten af. Morgen maar weer alles bestellen!