Zoooo, jullie gaan er dus weer voor. Vanaf de volgende ongi? Wel weer spannend. De innesteling is toch tussen de 3 en 5 dagen na tp? Heb ik altijd begrepen.
Owwwww, sorry! Ik dacht dat je 4 DPO zat, ben gewoon een dom blondje momenteel.. Ja klopt wel hoor, soms ook later .... Zie deze dame . Ja, ongeveer rond week 39, vindt het wel weer vreselijk die punctie, maar ja... Beter nu, dan nog 2 maanden wachten, want vreet mezef alleen maar op met die punctie... Alleen wel lastig, heb geen vakantiedagen meer, en om me ziek te melden. Maar wil mijn werkgever ook niet op de hoogte stellen hiervan..... Heb uist gezegd dat ik er even mee stop (zit ook met contractverlenging e.d). Moet nog even een slim ies bedenken .
Timon, dat klinkt heeeeeeeeeeeeeeeeeel positief Ik hoop het zo voor jullie Mijn man gaat vandaag het zkh bellen, gisteravond begon het bloeden een beetje en vannacht wat krampen en heel veel troep. Ik ga vandaag met de pil beginnen Babii hm moeilijk wanneer loopt je contract af? Als je in je contract een maand opzegtermijn hebt moeten ze het een maand van te voren aangeven. Ik heb toen zelf gevraagd wat de bedoeling is. Zonnetje hoe was je werkavond?
I'M HOMEEEEEE!!!! Hier zijn we net weer terug in t kille koude Nederland, na 9 dagen 35-40 gragen in Turkije. Ook hele leuke dingen gedaan: 2 Watervallen bezocht, naar de bazaar geweest, mannetje op de jetski, en ik achterop, ik heb ge-parasaild(is dit een woord?) fotoshoot gehad, en veel gegeten, en gezwommen natuurlijk! We hebben ons goed vermaakt gelukkig,en hebben een lekker kleurtje. Nu weer terug in t normale leven in Nederland. 18-8 was mn ongi, en toen ben ik begonnen met de Stederil pil, en nu nog een dag of 10, en dan kan ik stoppen en dan beginnen we met ICSI. Vandaag ff ziekenhuis bellen, en dan gaan we er weer tegenaan! Vandaag veel wassen, opruimen, fotos sorteren, en boodschappen doen enz enz... Kortom, mn taak als huisvrouw kan weer beginnen, haha! Kom vanavond ff terug, dan heb ik ook weer bijgelezen (hoop ik) Kus voor allemaal!
Ohh Brabbel!! Dat ziet er goed uit!! Zo te lezen hebben jullie het geweldig gehad!!! Welkom terug in ons koude kikkerlandje Je hebt niets gemist Angelica wat balen dat je toch ongesteld bent geworden zeg!! Ik had goede hoop voor jullie!! Timon wat een spannende tijd!!!! Mijn duimen draaien onafgebroken want jij staat op nummer 1 die ik het gun om zwanger te raken na al die tijd!!! (natuurlijk hoop ik dat we allemaal snel volgen Hier nog niets veranderd helaas...Ik hoopte gister ongie te worden of in elk geval de eerste tekenen te zien maar helaas nog niets... Ik mag het zh pas bellen op de eerste dag van de ongie en dan wordt de uitgangsecho pas ingepland dus ik hoop niet dat ik nog lang moet wachten.
Babii, jij een dom blondje? Maar jee, eind volgende maand is het weer starten. Wanneer is de contractverlening? soms moet je geen slapende honden wakker maken. Voor de fm's (mochten ze later zijn dan 8.00) kan je misschien scooterpech, ha, tandarts, vervolgafspraak tandarts/ha kunnen aanwenden. Ik heb autopech en een artsafspraak gebruikt. De punctie en tp misschien toch ziek zijn? Angelica, heeft je man al gebeld? Is de pil het begin van IVF 2? Ik hoop dat het voor ons waar mag zijn. Volgende week zullen we het weten. Brabbel is er weer!!! Meid, jullie hebben het ook al zo warm gehad. Wij konden er niet goed tegen. Heb jij boven het water gehangen???? Gaaf! Mooie foto, met dat rondje voor je gezicht. Waar zaten jullie nu? Joekie, hopelijk ben je snel ongi en kan je starten. Jij bent trouwens een lieffie! Het sobere weer geeft me nu niet echt de energie om iets te gaan ondernemen. Ja, de wasmachine draait en net met manlief de 1e was opgehangen. Ik vind het wel best na een weekend vol bezigheden. Heerlijk, zo'n vakantie!
@babii: sorry dan dat ik ernaast zat met wat ik dacht dat je gezegd had. Wel fijn voor je dat je weer kan beginnen met een volgende poging. Wanneer loopt je contract af? Heb ook even geen goede smoezen voor je wat betreft vrij nemen van je werk, snap wel dat je niet je contract op het spel wilt zetten. Dat is hier ook een rede dat ik geen ander werk zoek, heb nu een vast contract. Volgens mij was het pas geleden in dit topic dat ik allemaal smoezen voorbij zag komen, dus wie weet zit er wat goede ideeën tussen. Succes met je volgende poging. En wat heb je nu als pijnstilling tijdens de punctie? @timon; hopelijk zijn het goede tekenen voor je, maar helaas is het toch afwachten. Maar zou wel heel fijn zijn voor jullie. Jij hebt nu dus ook vakantie? Ga je nog wat doen? Hier ondertussen wel weer zonnig weer, maar vanmorgen heb ik een buitendouche gehad. Heb verder een goede vakantie gehad hoor. En niet overal in Nederland heeft het geregend blijkbaar. Ben van de 11 dagen 4 dagen in België geweest en verder in Noord-Brabant, Limburg en Betuwe. En heb de eerste avond regen gehad, nog een bui en het laatste weekend ook regelmatig een buitje. En verder heerlijk in korte broek gelopen en van het mooie, droge weer genoten. Ook nog een beetje bijgekleurd. Maar hoorde wel om me heen dat ik het getroffen heb, gezien het overal in Nederland wel natter was dan waar ik elke keer was. Begreep dat het thuis in ieder geval veel natter was. Verder hebben we veel rondgereden en wat meer op dezelfde plekken blijven staan, dus heerlijk uitgerust. Vandaag zei mijn moeder dat ik er uitgerust uitzag, dus een goed teken. Heb lekker niks gedaan,boekje gelezen, af en toe op de fiets wat boodschappen (merk dan dat ik weinig op de fiets zit), rondje gereden, grot bezocht en tussen de appels gestaan. Deze waren helaas nog niet rijp. Wij zijn niet van de types die naar een musea gaan of de hele dag willen winkelen. Gewoon rondje rijden en van de natuur genieten vinden we ook heerlijk. @angelica; balen dat je toch ongi bent geworden. Heb je nog wel een test gedaan of niet? Succes met de volgende poging en hopelijk brengt die meer geluk. Ik heb heerlijk gewerkt, merk dat ik uitgerust ben. Zelfs mijn collega die altijd loopt te klagen deed me weinig. Heb haar lekker laten klagen en ben daarna op mijn gemakje aan de slag gegaan. Was niet te druk, maar was gewoon lekker bezig. @brabbel: helaas ook weer terug en dat is wel een groot temperatuursverschil inderdaad. Heerlijk genoten dus en veel gedaan zo te zien. Weer lekker bijgekomen dus. Fijn dat je het naar je zin hebt gehad. Jij liever parasailen dan ik. Maar dat komt vast door mijn hoogtevrees. De rest klinkt erg leuk. Zal vanzelf nog wel wat fotos gaan zien denk ik. Ik zou alleen niet tegen die temperaturen kunnen, maar ze zeggen dat het een andere warmte is. En hier nog iemand die zich op het huishouden moet storten na de vakantie. @joekie: hopelijk komt je ongi snel. Zag ook staan dat iemand zei dat je ongi weg kan blijven, maar dan kan je dus ook geen echo plannen. Succes in ieder geval.
ja mijn testen gaven nog steeds een streepje. Gent denkt misschien een vmk maar ik gooi het op pregnyl. JA we zijn bezig voor IVF 2 21 sept echo dan hoor ik of ik mag stoppen en dan gaan beginnen met spuiten. Ze wil met de pil de groei in het begin onderdrukken volgens haar was die ene de boosdoener er was geen ruimte voor de rest om verder te groeien
Die smoezen kwamen langs door mij. Zonnetje, ik heb deze week vrij ivm uren opmaken. We hebben geen bijzondere dingen in gedachten. Gewoon lekker rustig aan doen. Hier scheen het zonnetje net nog. Helaas blijven er wolken hangen. Jullie hebben het lekker gehad zo te lezen. Blijkbaar redelijk bij mij in de buurt geweest. Angelica, hoe komen ze bij een vmk? Toch weer spannend. Maar jeee, nog 3 weken wachten voordat je weer een echo heb.
Hier in september ook nog week vrij ivm uren opmaken. En dan heb ik nog over. Kan best dat ik bij je in de buurt ben geweest. Weet niet waar je woont. Maar hebben ons prima vermaakt. Gaan dit weekend ook nog nachtje op pad. Moet nog wat uitzoeken. Ook afhankelijk of ik het weekend voor een echo moet. Hier nu ook weer bewolkt en heb het koud vandaag. Maar moet beter weer worden zeggen ze.
Timon spannend. Wat zou het geweldig zijn!! Mijn duimen blijven nog steeds heel hard draaien! Lekker dat je nu vrij bent. Spannend Babii. Ik kan me voorstellen dat je tegen de punctie op ziet. Was hij vorige keer heel erg pijnlijk bij je (sorry, weet het even niet meer...)? Lastige situatie met je werk, ik werd zelf altijd heel zenuwachtig van dat soort situaties... Misschien werken de smoezen van Timon wel. Met een tandartsbezoek, een keer terugkomen heb je al 2 keer gedekt...en dan misschien nog een keer naar de mondhygieniste ? Klinkt als een heerlijke vakantie Brabbel! Wat zal jij het nu koud hebben! Jammer dat het ook altijd weer zo snel went Angelica, balen dat je ongesteld bent geworden. Dikke knuffel! Hoop dat je ongie snel komt Joekie, dan kan je tenminste weer lekker verder. Zonnetje, goed gedaan dat je steeds op de droge plekken hebt gezeten
Babii, wat fijn dat je binnenkort weer gaat beginnen. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, maar zoals je arts al zei; je bent sterk en je slaat je er wel doorheen! Timon, hoe is het met je? Het is een erg spannende tijd nu hè? Ik duim voor je! Brabbel, welkom terug! Wat fijn dat je zon heerlijke vakantie hebt gehad! Mooie foto heb je gepost! Zonnetje wat fijn dat jij ook een lekkere vakantie hebt gehad, en droog! Hier heeft het echt veel geregend, dus denk dat je het zeker getroffen hebt! Angelica, vervelend van je ongesteldheid, maar ook wel weer heel fijn dat je nu verder kan! Hopelijk gaat het deze keer beter en volgt er wel een punctie en terugplaatsing! Hier gaat alles goed! Ben van het weekend hard gevallen, maar de kleine liet zich meteen goed voelen. Gisteren een echo gehad en die zag er ook super uit, dus ben weer helemaal gerust gesteld! Ook gezien dat het een meisje is, erg bijzonder! Lieve meiden, ik hoop snel op positief nieuws in dit topic!
Pfff....ik voel van alles in mijn buik maar helaas....Bij elke toiletgang is alles nog omowit De test van vanmorgen ook trouwens Ik wilde het toch even uitsluiten... Naar mijn vriend ben ik trouwens niet echt prettig geloof ik op 't moment... Maak overal een punt van en hij kan maar weinig goed doen geloof ik. Vervolgens verontschuldig ik me en ga 10 minuten verder weer ergens anders ovber zeiken Echt van die buien die ik heb als ik ongie moet worden.. Ik hoop enorm dat ik morgen ongie wordt!!
@ Angelica, 5000 IE zit echt gen 14 dagen in je bloed, maar max. 10 dagen. Hou je er wel rekening mee dat de KV zelfs bij mij met 22 MLU knal positief testte... Wellicht dat hij een klein vleugje Pregnyl meepakt, maar geloof dat niet zo. Bij mi zijn de KV testen altijd omo wit 6 dagen na Pregnyl... Die zit er dus echt geen 14 dagen in, maar 10 dagen (10.000 weer 14). Hoe dan ook is dit weer enorm baln, blehhhh. Dikke knuff. @ de ander girls, reageer binnenkort even, beetje druk xxxx
Knuffel voor Angelica, had toch graag iets anders gelezen hier. Was dit jullie eventuele eerste zwangerschap? Zo ja, dan weet je nu dat het dus wel kan. Vond ik heel prettig na 3,5 jaar nooit een tweede streepje gezien te hebben. Of duiden die 5 sterretjes onder je tekst op meerdere (v)mk? Sterkte en succes bij de volgende poging meid!!!
He zeehondje, Ik heb 2x bbz gehad bij de laatste is mijn eileider eruit gehaald en ik 3 officiele mk en 2 vermoedelijke mk gehad Ik ben bang dat deze een vroege is geweest, maar dat zullen we nooit weten. Mijn lichaam maakt anti spermalichamen aan, volgens Gent dood mijn lichaam alles wat vreemd is Ik slik hiervoor prednison en ik krijg op de dag van de punctie een bloedtransfusie om mijn immuum te resetten en zodra ik zwanger ben elke 3wk een bloedtransfusie Babii toen ik 10 prikte waren mijn testen nog lichter op dag 9 Ik hoop zo meiden dat onze harde werken een keer beloond wordt
Hoi meiden, Ik had een topic gemaakt omdat ik maar niet ongie wordt onder de decapeptyl en van het zh moet wachten tot ik 14 dagen overtijd ben!! Zouden jullie willen stemmen als je ervaring hebt hiermee? Alvast enorm bedankt!!!!! Hieronder staat de link! http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/299062-hoeveel-dagen-later-ongie-spuiten-deca.html#post10778460