IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Brabbel, hoe gaat het. Jij bent nu alweer begonnen ik heb volgende week mijn echo. Jeetje wat is de pil vreselijk. Ik ben echt gewoon een heks sinds ik de pil slikt bah

Timon R E S P E C T. Ik heb van die momenten dat ik mezelf zielig vind. We kunnen niet stil blijven staan.

Marnat jeetje jij bent een bezig bijtje. Ik heb ook al mijn speelgoed nog, mijn nichtje speelt er nu vrolijk mee.

zonnetje ik ga voor je duimen hoor.

Sammy helaas welkom. wat is jouw geschiedenis. Weten ze bij jou wat het probleem is.

Hier, ik wil volgende week groenlicht en aan poging 2 beginnen ben ik gewoon klaar voor

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja, timon en marnat ook van mijn kant respect hoor!! Ook dat jullie hier nog zo gemakkelijk op dit forum komen!! Ik zou het daar wat moeilijker mee hebben denk ik! Echt respect voor jullie!

Sammy spannend meid! sterkte met de wachtweken! Hopelijk worden ze afgesloten met goed nieuws!!

Ik heb morgen de 2e fm. Hopelijk heeft de 300 eh puregon ervoor gezorgt dat de kleine eitjes ook aan het groeien zij gegaan en dat ik er iets meer dan 4 heb...
    Zo niet heb ik het er maar mee te doen. 4 is meer dan niets moeten we maar denken..

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Angelica@ Bezig bijtje ik:Dook mannetje hoor :D
    Ja we willen hier me een nieuwe start maken zonder kinderen.
    Hoe moeilijk dat ook is , fris en gezellig huisje.
    Ja leuk he je eigen speelgoed zien gebruiken door je nichtje.
    Dat gaat ook met mijn speelgoed gebeuren .
    Al wil je nog zo graag dat je eigen wondertje daar mee gaat spelen.

Lieverd ik duim me een ongeluk dat jou nichtje het speelgoed moet gaan delen met een wondertje van jou.

Sammy88@ Succes meis, hoelang zijn jullie al bezig voor een wondertje?
    En is er al duidelijkheid waar het aan licht?

Joeke@ Dankje meis voor het respect , zo makelijk is het soms niet hoor hier op zp te zijn.
    Maar dan denk ik weer aan jullie lieve steunende woorden .
    Die helpen me er door heen, en voel ik dat ik jullie ook moet blijven steunen.
    Meis veel succes morgen

4. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    @ Angelica & Marnat: Ik ben in februari 2009 met de pil gestopt.. in augustus 2009 zwanger geweest 15 weken. daarna lukte het maar niet.. Sinds september 2010 in de MMM. Werd niet zoveel haast gemaakt omdat ik pas 22 was.. manlief was 29. Uit onderzoek bleek slecht zaad, 0,2 miljoen.. Ze wilde eerst 6x IUI doen.. IK op internet alles opgezocht... Stond dat je voor IVF al meer dan een miljoen zaadcellen nodig heb.. Dus overgestapt in maart naar ander ziekenhuis. april begonnen met ICSI poging werd gestopt er groeide niets.. Spoot maar 75EH Puregon in vbm me leeftijd. Eind juni opnieuw geprobeerd nu met 100EH puregon. Waren 3 eitjes waarvan 1 bevrucht. helaas niet zwanger.. Eind aug begonnen met ICSI 2, 150EH gespoten.. Er zaten 30 folikels. Zijn 15 grote weggehaald. Zijn er 8 van bevrucht,gister 1 teruggeplaatst, 7 in de vriezer. Dus nou hopen op een beetje geluk!..

Joekie: Dankje wel.. Jij succes vandaag. Hoop voor je dat er wat meer gegroeid is.. Ik weet hoe rot het is als je maar zo weinig heb Had ik namelijk ook de 1e keer.

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    sammy ik hoop dat het lukt

Marnat je bent een schat.
    Ik hoop het ook zo, soms zie ik het niet meer zitten. Voorheen raakte ik zo zwanger en nu al bijna een jaar niet meer.
    Ik ga met volle moed poging 2 in. Volgende week en dan hoop ik groen licht

6. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Heb om 11.15 de tp. Is 1 cryo ontdooit. Hoor de rest straks pas. Ben dit keer vrij rustig om eerlijk te zijn. Had tp pas vanmiddag verwacht, maar vroegen of ik vanmorgen al kon.

Kom vanmiddag of morgen op iedereen reageren.

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Weer terug! Vijf follikels tussen 13-16 mm.
    Daarnaast nog wat onder de tien maar die tellen ze niet mee.
    Vrijdag weer fm. Ws laatste voor de punctie.

Ben benieuwd hoor.. Die 300 eh Puregon moeten toch wat doen zou je zeggen...

Zonnetje heeel veel succes vanmiddag!!

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    zonnetje succes

9. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ben weer terug, mijn emmy heeft er zin in. Was nu een blasto volgens de gyn en laborant.
    Er werd al een kleine holte gevormd in het klompje cellen. Volgens de gyn had deze emmy er zin in en deelde goed door.

Nu hope dat hij dat blijft doen. Tp viel voor mijn doen mee, nog geen krampjes dit keer en nog genoeg praatjes volgens mijn man.
    Doe nog wel lekker rustig aan, gezien ik meestal wel veel last krijg. Dus ga zo eerst even lekker met een boekje op de bank hangen.

Kom straks nog hier even langs, maar eerst even gewoon lekker zitten. Ben net weer thuis

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Fijn zonnetje! Goed warm houden hé!!! :)

Zit net effe in een ander topic te kijken waar een meid er niet mee om kan gaan dat ze een jongen krijgt ipv een meid ..........
    Gossie wat kan ik me daaraan ergeren zeg! Je zou ze bijna de MMM gunnen! (sorry, ook niet lief van mij..)

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Sammy@ Jeetje meis je lust er ook van! dikke knuf wat een mooie score meis zet hem op.
    Mijn duimen draaien een ongeluk.

Angela@ Waarom je nu in eens niet zomaar zwanger meer word , kan ik je geen antwoord op geven.[ wou dat ik dat kon]
    Snap zelf niet eens waarom het hier niet wou.
    En positieve energie wil ik je wel geven , maar is hier op moment op :).
    Heb deze week nog maar 9 uur gewerkt heb het gevoel dat ik al 30 gewerkt heb.
    Nu nog zes en dan weer weekend zal me benieuwen hoe ik dan ben.
    Of er komt een flinke ongi aan hier !!
    probeer afleiding te zoeken boek lezen ga gedichten schrijven wil ook heel goed helpen.[ als je het kan].

Zonnetje@ goed broeden meis en goed warm zetten he die broed machine :D:D

Joekie@ Klinkt goed meis hoop voor je dat vrijdag de laatste fm is en dan ook op de wacht bank.
    Dat topic was dat in het deel zwanger zijn?
    Zo ja had ik ook even gelezen ga maar niet reageren . niet goed voor mijn hart he:)

Knuf meiden en mijn duimen draaien!!

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja, Marnat we hebben het overhetzelfde geloof ik..
    Maar wij hebben geen recht van spreken want hun kunnen er niets aan doen dat ze binnen 1 maand zwanger zijn en dat ze een ideaalbeeld in het hoofd creeeren wat dus uitmond in 1 enorme teleurstelling als het geslacht niet blijkt te kloppen met het beeld in hun hoofd..
    Ze was zelf enorm jalours op een zwangere in de familie als dat wel een meid bleek te zijn..
    Schiet mij maar lek. Pfffff!!!!!!!!!

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Joekie ik heb ook zo een vriendin. ik was net geopereerd en de hele dag tijdens oud en nieuw zat ze maar oh ik hoop op een jongen. Ik tilde mijn shirt op en ik zie DOOD en ik hoopte op een gezond kind
    ze heeft een hele lieve meid gekregen

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    zonnetje oh meid geweldig dit moet goedkomen

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Ik ga zo wel eens weer wat lezen daar.
    Ik ga je niet lek prikken hoor:D want dan prik ik straks de eieren lek :D
    En zal ik het gedaan hebben , nou mooi niet:)

Ik las ook dat wij mm meiden idd geen recht van spreken hadden .
    En niet mochten zeuren , zij wel maar wij niet grrrrrrrrrrrr.
    Als het geslacht niet naar haar zin is zet hier maar voor de deur pff sommigen.

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik heb trouwens gereageerd. Wij moeten rekening houden met hun maar waarom niet andersom.
    Het kan toch niet zo zijn dat je niet van je eigen kind kunt houden dat snap ik niet

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik weet nog wel een plaatsje voor dat kindje... bij ons! Dan hoeven we gelijk de mmm niet meer in.:D

Zonnetje, jij heb een mooie tp gehad. Nu goed broeden en duimen dat je een mooie test vast zal houden.

Sammy, jij heel veel succes. Zoveel toppers heeft niet iedereen.

Joekie, misschien dat nog enkele kleinen 10 mm zijn met de punctie. Heb je die er mooi bij.;)

Marnat, ben jij zo'n oud mensje dat 9 uur al als 30 aanvoelen? :p Ik heb deze week zo'n 29 uur te draaien, dus nog 2 dagen te gaan. Vind het nu wel lekker om zo bezig te zijn.

Angelica, die vriendin heb jij toen vast aan kunnen vliegen. Wat was haar reactie op jouw 'DOOD'?

Morgen zal ik aan de deurposten beginnen. Ze krijgen een ander kleurtje.

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Timon@ Ik heb altijd 36 uur gewerkt! en nee zo oud voel ik me niet . Maar zo moe ben ik dat het al zo veel uur aan voelt .
    Draai 15 uur de week .
    En mijn buik staat op ploffen , denk dat het te maken heeft met ongi .Anders zou ik het niet weten.
    En ik vind het ook heerlijk om bezig te zijn met mijn werk.
    Maar bij thuis komst komt er niet veel meer uit mij de laatste dagen ben moe en kan alleen maar slapen , wat dan niet lukt.
    Mannetje heeft het huishouden al gedaan + is ie nu aan het koken.
    Hij was twee dagen thuis [ was geen werk] morgen gaat ie wat anders doen via het uitzendbeuro waar die voor werkt.

19. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Lief zonnetje, wat een goed nieuws!!!
    Yeeeaaaaayyyyhhhh!

Broedt goed he?

Ik stuur alle positieve energie, zonnestralen, liefde, en kracht naar jullie emmytje.
    Wat is trouwens de werknaam?

Huubje?
    Henkie?
    Pluk?
    Mini?

Knuffel voor iedereen, kom vd week weer ergens een keertje langswaaien!

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Even een knuffel voor iedereen hier!

Mijn laptop was kapot, dus kon niet reageren.... En hij is e rweer, dus ben zooooo blij haha.

Lees straks bij!

Deel Deze Pagina